Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
katreetta
profiilit
katreetta
katreetta
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
91
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
samaa mieltä uudistuksen typeryydestä. En liioin tykkää yhtään. enää ei voi käyttää pakastukseen yms "uusiokäyttöön" pestynä. Etsin myös korkittomia,mikäli niitä suinkin vielä jostain löytää. Mutta ainakin kotiseudullani on viime aikoina korkittomat olleet kiven takana eli ei ole löytynyt yhtään. Sivusta kaataminen oli helpompaa....nyt saa temppuilla monella lailla,ettei kaataisi pöydälle tai liinalle....
19.03.2014 08:55
myös minä toivon perinteistä purkkia takaisin. Tästä nykyisestä on ainakin mulla vaikea kaataa ja aina menee pöydälle tai liinalle. Ja purkkia on hankalampi käsitellä eikä sitä enää voi käyttää pakastuksessa tms... sen korkin takia.....ja on se korkki välillä turhan tiukkakin...
19.03.2014 08:50
no joitain tekstiviestejä tuli mutta muutoin ei muistettu.
12.03.2014 17:33
on todellakin vastaavia kokemuksia viime keväältä.... 6 kertaa soitin terveyskeskukseen ja joka kerta oli listat täynnä ja uusia ei ollut. Kerran jopa sanottiin " ajat ehti luikahtaa". Sain kuitenkin ajan ennen päivystyksen alkua 16.00. mutta koville otti ja ajanvarauksen "palvelu " oli ala-arvoista. Paikkakuntaa en tässä viitsi mainita....Terveystaloakin ehdottivat mokomat ja kaikenmaaliman virolaistyyppejä yms....
12.03.2014 13:27
anna riisipuuroa ja perunoita, niitä meidän Mikki ainakin syö... ja Latz on hyvää Mikille....ja ainakaan meillä päin ei puhuta Whiskasin tuotteista etteivätkö olisi hyviä ja kisusi kyllä itse kertoo hyvinkin selkeästi,mistä pitää....ja kalaa voit myös kokeilla.... tonnikala maistuu ainakin meillä. Myös Kitekat on ollut ok Mikin suhteen.....
08.03.2014 18:06
eipä tunnut korjautuneen. roskapostia ei saa pois eikä roskakoria tyhjäksi yms ja kehotus aukeaa väärään paikkaan eikä toimi.... eikä silloin toimi muutkan osat postista....
22.01.2014 19:16
häiriöita 18.10. Väittää,ettei konettani ole muka ohjelmoitu käyttämään postia https-portin kautta vaikka onkin.... :( jälleen kerran sama ongelma kuin joskus ennenkin
18.10.2013 21:57
ainakin tilanteesi on parempi kuin minulla. Minä olen 156cm ja 88kg -92 kg. Pitäisi kuluttaa enemmän kuin syö,mutta itsestäni tiedän,että vaikeaa on etenkin näin 39-vuotiaana. Herkut maistuvat liikaa. Yksi keino tietysti olisi koettaa malttaa jättää ne herkut kauppaan ja hätistää itsensä ainakin pienelle lenkille. Myös lumityöt tms korvaavat lenkin. Voisi koettaa myös "unohtaa" napostelut keksimällä jotain muuta puuhaa sen tilalle, juo lasin vettä, Joskus se napostelun tarve onkin jano. Ja koettaa muistaa syömisessä hitaampi vauhti. Itselläni se ainakin on hieman auttanut. Keho ei heti,kerro kun on täysi. Myös annoksia voisi koettaa pienentää ja ne välipalat voisi yrittää vaihtaa hedelmiin tms terveellisiin mutta helpommin sanottu kuin tehty. Ite en ole vielä ainakaan onnistunut mutta tsemppiä operaatio kevennykseen. Muista myös kiittää itseäsi,kun onnistunut pitämään luvut samoina tai saat luvut pienemmiksi.
22.01.2013 18:55
pahinta on silloin,kun kiusaaja on koulun rehtori ja muu henkilökunta. Olen sen kokenut ja masennushan siitä seurasi ja pitkäaikainen pelko vähänkin samankaltaisia tilanteita kohtaan ja parane ei kokonaan koskaan.
22.09.2012 12:35
villahuivi,pörrösukat ja hajuvesi. Syntymäpäiväni on vuoden lopussa. Ja täyti 38v
23.08.2012 16:23
kumpa korjaisittekin mutta vähän siltä näyttää,ettei niin tapahdu vaan te istutte sumpilla ja pöpisette joutavia
23.08.2012 15:38
SAMA JUTTU. HÄVISI KAIKKI KANSIOT JA OSOITEKIRJAT YMS JA KÄSKETÄÄN TARKISTAMAAN TILI SANOTAAN,ETTEI MÄÄRITETTYYN TILIIN SAA YHTEYTTÄ
23.08.2012 15:36
EIPÄ AINAKAAN NYT TOIMI. YHT'ÄKKIÄ HÄVISI KOKO SYSTEEMI JA KANSIOT JA OSOITEKIRJAT YMS JA KÄSKETÄÄN TARKISTAMAAN TILIN ASETUKSET
23.08.2012 15:33
ja onko se käyttökatko myös 23.8 ,koska postitili yht;äkkiä hävisi. Ei näy kansioita ja käsketään tarkistaman asetukset ja osoitekirja hävisi yms ja aiemmin päivällä toimi normaalisti
23.08.2012 15:25
aurinkomatkojen opaskouluttaja psykiatrin puheille ja äkkiä.
29.05.2012 20:55
linkkinne palvelu ei ole saatavilla.
17.06.2011 19:42
pankaa se nainen korvaamaan vaikka jollain koulun eteen tehdyllä työllä ottamansa varat. Maksakaa reissu yhdessä mutta huolehtikaa,että varat ottanut äiti korvaa "lainaamansa" jollain työllä,josta ei pääse laistamaan.
13.06.2011 11:06
HURJAN PALJON KIITOKSIA! EIPÄ LIIKOJA INNOSTA,KUN ON NÄISTÄ "HUOLLOISTA" HUONOJA KOKEMUKISIA.
06.06.2011 21:03
Alaspäin meni etusivu entisestään. Televisio -ohjelmia siitä ei enää löydy,mutta sen sijaan löytyy kaikkea turhaa,jolle ei ole mitään käyttöä ainakaan mulla. Ja se "päivitys" se kesti taas ikuisuuksia ja koko ajan oli ilmoitus,että olemme suljettu yms ja virhe 502 virhe 503 yms. Joten ei hyvältä näytä. Entinen oli parempi.
16.12.2010 19:00
Osittain tuttuja asioita,kun olen itse MBD-aikuinen. Kouluaikana sitä oli aina yksin ja kiusattiin paljon.Tavaroita piiloteltiin,heiteltiin portaisiin,lyötiin, yms. Opettaja jätti oven taakse ja kerran rumia puhuttuani pesi suun saippualla ja koin,ettei mua ymmärretty. Ekaluokalla ollessani vuonna 81 olin vilkas enkä aina jaksanut istua paikallani koko tuntia vaan lähdin kävelemään ympäri luokkaa ja keskittymiskyky tehtäviin vaihteli. Matematiikka oli erityisen vaikeaa. Aloitin koulun vuotta myöhemmin kuin muut ikäiseni. Sain lykkäystä psykologin ehdotuksesta. Hyppäsin ennen koulua psykologin luona usein ja tein siellä jotain tehtäviä ja sain niitä tehtäviä kotiinkin. Kerhossa ohjaajani huomasi,että olen liika vilkas ja järjesti asiat eteenpäin. Psykologille/psykiatrille. Kerhossa lähdin usein kesken yhteisen leikki/musiikki yms hetken käytävälle ja kiipeilin tuolipinoille yms ja minut joutui hakemaan sieltä pois. Kävin kerh oa 3 vuotta 78-81. Kolmantena kerhovuotena olin koulussa kuunteluoppilaana 3 päivää viikossa. Voimia sinulle ja pojallesi ja toivon ,että asiat järjestyvät molempien kannalta hyvin. Onhan nyt MBD/ADHD:n hoito aivan erilaista kuin 70-luvun lopussa ja 80-luvun alussa.Minua aikani sitä pantiin koko oire vanhempien syyksi tai ainakin siltä tuntui. Nyt tiedetään jo enemmän asiasta.
05.12.2010 23:34
4 / 5