Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
s.r.n
profiilit
s.r.n
s.r.n
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hinta ja laatu eivät vastaa toisiaan, kovin herkästi tulee kololaitoja jatkuvassa käytössä, pelkkä kuvio ei tee mukia kestäväsi, niin paljoko tykänki siitä.
Laatuun voisi panostaa paremmin.
On arabialla kestävämpiäkin astoita kun muumimukit.
02.08.2012 23:08
Ei tuon näköiseen puu rakennukseen pitäs muovia laitaa,se vain lahotaa,
vaan tinaeriste paperia, kirkas puoli alaspäin,sen päälle joko paneli tai lauta.
Sitä saa rauta kaupoista
Sauna mökki näytää tosi ihanalta, ei kannata pilata muovilla.
tervisin yks ikuinen remontoija
20.04.2012 00:44
Minulle tuli vähän saman suuntainen elämän vaihe eteen 8v sitten ,olimme ollet naimisissa 35v ja tunteneet liki 40 v,enkä osannut odotaa sitä että viikossa hän ihastu toiseen niin syvästi että esitti että eletäisiin kulissi liitoa,
hän pitäisi naisensa ja minäkin voisin tuoda kotiin jonkun kylään jos haluaisin,
5kk kestin sitä, mutta sitten en enään,hain eron ja muutin pois yhteisestä kodiata.
Minulle tuli sellainen käsitys että hän yritti edeleen hyötyä minust, kun meillä oli yhteinen yritys,ja en kadu sitä että erosin.
Toivon että mietit tarkoin jaksatko elää sellsita elämää,sillä en usko että sinä kuolet seksin puutteeseen, sanonpa vain samoi kuin yksi vanhempi nainen silloin minulle, että eine munat heilu yksissä housuissa tässä maailmassa, ja onko seksi ainoa asia pari suhteessa.
Toivon sinulle voimia että jaksat kuunnella sydämmen ääntä ja tehdä ratkaisusi itse, tervisin kohtalontoveri 64v
13.01.2012 09:10
ihan oikein että puututaan noihion yli-lyönteihin, joka on tänä päivänä mennyt mahotomiin.
yk mummo vaan
28.11.2011 16:04
Hanki perukki ja pidä sitä niin kauan että omat kasvavat, tai yritä kohotaa itse tuntoasi, sillä miehelläsi on jokin muu syy siihen että ei halua,
pitäsköhän sen itensäkin mennä peilin eteen alasti ja tutkia mitä sieltä näkyy.
taitaa pelätä totuuta, ei kai ne halut johdu ulkonäöstä,ainakaan minusta.
26.11.2011 18:17
En itsekään ole mikään mestari leipoja. mutta tässä ysi vinkki pullataikinaan.
1/2 litraa ,nestettä jaka terkoitaa minulla 2dl kermaa3-4dl lämmintävettä ,1 pussi kuivaa hiivaa nesteeseen,1tl suolaa,ruokalusikka kaardemummaa ,noin 2-3di sokeria,1 kananmuna,ne sekoitan ja sitten summassa jauhoja jotka sekoitan vähitellen kädellä,että saan tuntuman koska se olisi sellaiste että ei terttuin kovin käteen,sitten sulatan voita mikrossa n 100g lopuksi vaivaan,sitten liinanalle kohoamaan.
06.11.2011 18:40
Tälläisia tapausia on sattunut vanhempaan aikaa kuuloni mukaan useasti,
ja siihen on monesti liitynyt rikos, on löydetty ihmisen ruunis joko lapsen tai aikuisem.
Setäni kertoi että jossakin talossa pidetiin majatalo,kun tämä tyttö esiintyi aina samassa huoneessa yö-vieraille, oli yksi matka mies ruvennut kyselemään mistä sinä tulet ja minne menet,aamulla se ilmoitti viranomaisille ja ne löysivä't tytön tuumiin,kun se vietiin pois ,niin kaikki rauhoitui.
Itselläniki on vanha talo jossa vanhat asukaat liikuvat,mutta ei minua pelota,kun ne ei ääntele.eikä se ole joka päiväistä,olen kehoitanut menemään rauhassa,että kyllä minä täällä pärjää.
tutkikaa asiaa ja koettakaa tehä niiden kanssa sovinto.
Rauhaisaa jatkoa teille.ysi mummo vaan
02.11.2011 21:33
1 / 1