Vapaa kuvaus

KÄDET YLÖS!!! Noh,okei..voi ne laskea alaskii :) Sanotaanko nyt vaikka niin,että meittiä saapi häiriköidä (omallavastuulla tietenkin,heh)jollei nyt satu olemaan muuta tekemistä....Kuten esimerkiksi hyppynarulla hyppäämistä,taikka ikkunoiden pesua (tai vaihtoehtoisesti ei oo sitten käjet ylläällä..).Toki noi kaikki (yhdessä ja erikseen) ovat kovasti paljon tärkeitä asioita..ihan vaikka yhtäaikaakin,heh..no joo..mun jutut. Kuten huomaat,niin meitillä onpi aikas lailla omintakeinen huumorintaju ja ulosantikin.(tai sitten vaan pillerin vaikutus alkaa olla loppumassa..)Pahaa en tarkoita,mutta väärin ymmärretyksi tuleminen on kovin helppoa ;) Tai sitten ei ole,vaan kaikki ymmärtää ihan oikein asiat,hehe :) Musiikki puolesta (musiikki ½) voisi sanoa,että se onpi kokolailla laaja-alainen:Radio Suomipop,Ac/Dc,Ccr,Yello,Klamydia,Rinneradio,Jean Michel Jarre,Antti Sarpiala,Nightwish,Kolmas Nainen,Turo´s Hevi Gee....Eli hyvin paljon mielialasta kiinni,mikä levy on kulloinkin soimassa.Mutta musiikki on kuitenkin tärkeä asia..se luo omia mielikuvia ja auttaa ajattelemmaan.tai sitten se vaan häirihtee :) Pankaatten vistiä tulemaan..Ei kuulu tapoihin syödä heti ainakaan..vallankaan kokonaisena :) Juohtuipa vanha vitsi mieleen:Drakula meni baariin ja tilasi lasin kokista...hmm...nojoo..senmoinen vitsi se..mutta tuli vaan tosta kokonaisesta pieneen mieleen. Kiva kun vilkaisit meitin "efektin"!Siispä sulle toivotan mitä parhainta mieltä ja sydäntäsi lämmitävää jatkoa! Ps.Nykäse ihmeessä hihasta,kun näet meitit chatissa! Ja jollen ole (ehkä olen,ehkä en...*klap,klap*) :)) niin saapi sähköistäpostia laittaa kanssa..(sähkölupa & the TVmaksu(ei oo mikään "transistori"-juttu sitten *köh*) on maksesttu! make.roadrunner@suomi2NELJÄ.fi (eli @suomi24.fi). Toi mailiosoitteen sotkeminen vaan roskapostirobotteja varten(ja silleen) Linkit: http://www.veripalvelu.fi, http://www.youtube.com/results?search_query=stenfors&search=Search, http://video.google.com/videosearch?q=stomp put loud&emb=0#q=stomp out loud&emb=0, http://keskustelu.sammysatv.com/ Koulutus: --- Ammatti: Myynti/markkinointi Ase tai siviilipalvelus: Kajaani,KaiPr Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

3

Kommenttia

109

1. ..niin ja uudessa Corolla Versossa ei tarvii mun kokoinen (185 cm) hemmon säätää takimmaiseen pyälään penkkiä,heh:) Noh,meni ohi topicin,mut en malttanu olla hehkuttamatta täälläkin uutta tilausta :)

Jos nyt aiheeseen,niin tuosta -03 farkusta ekana hyvittivät 19000 €skoo,mut tinkimisen jälkeen nousi yli 20 000€skon toi hyvitys..Aika nopeesti arvo tipahtaa siis.Edellinen auto oli kanssa Corolla (vm-95 xli sedan 1.3l/88 hp koneella) ja en voi moittia sitä missään tapauksessa.Ajettavuus ei ehkä ole mikään mersumainen ja vähän karju ääninenhän se on,mut luotto peli!Ehtottomasti! Enkä tota hoe tojjota(mark II,heh) lasit päässä,vaan kerro,miten oon ite kokenut asian olevan.Hmm..Noh,jos turvallisuutta ajattelee,niin lähempänä vuosituhannen vaihdetta olevat on siinä suhteessa parempia..Alustaa kannattaa vilkasta mahd. ruoste täplien varalta..kaikki autot oon massuuttanut,vaikka myyjäliike ei suosittele,suorastaan on negatiivisella asenteella tossa asiassa..Tojon maahantuonti kyllä kertoo,ettei koritakuu massaukseen ja suojaukseen lopu,jos ei reikiä porailla.Ja kukapa sitä omaan hienoon kalliiseen autoon antaa kymppä millin reikiä porailla tosta vaan! :)
    Mut nyt kun on itellä farkku ja tulevakin auto on tavallaan farkku,niin en ota takaisin sedania.On vaan niin helppo vipata laatikot yms taka paksiin ja luukku kiinni:PAISKIS!
    Talvella lähtee ilman hehkutuksia ja roikkiakin käyntiin(jos on vaan huolettu ja pidetty niinkuin autoa kuuluukin pitää).Kokemusta on siitäkin..Tuolla metän laidassa kun ei sähköjä paljookan ole ja usempikerta on tullut jokseenkin jäykkä möhkäle tulille laitettua ja siitä se vaan lähtee.
    Onnea auton etsintään!

Käy vilkasemassa esim.

www.autotalli.com

Sieltä löytyy aika rutkasti erilaisia pirssejä!
  2. Onneks olkoon uutukaisen saamisesta! Miulla alkoi just kittuutus aika..Eli laitoin tällä päivämäärällä uuden Verson tilaukseen.Koneeksi valihin 1.8 bensan,5 paikkanen,manuaali ja sol varusteet.Pitkään harkihin myös Mazda 6:sta ja Avensista.Tai oikeestaan Avensis kyllä tipahti aika nopeasti poijjes laskuista.En vaan tykännyt siitä autosta.Oliko sitten liian suuret odotukset Avensista kohtaan,vai mikä lie ollut,mut ei vaan tunutnut omalle,kuten tämä nykyinen (kohta entinen,heh) auto (Corolla wagon 1.6 sol -03)
    Verso on varsin hinnakas auto,mut syyt (jos jaksatte lukea tätä hehkutusta,heh) tulee tässä:
    Tavaratila.Oli penkit taka-asennossa vain aavituksen lyhempi,kuin avessa.(takapenkkejähän pystyy pituus säätämään versossa,kuin myös selkänojiakin).Ajoasento oli mulle heti käypänen (oon 185 senttinen).Jos käytte esim.avessa ja uudessa corollassa (varsinkin mun mittaset) niin kattokaapa huvikseen kuin teidän pää sopii niin korkeus,kuin varsinkin SIVU suunnassa heilumaan.Avessa on nimittäin pienempi sivu tila päälle,kuin esim.-05 corolla wagonissa!Erikoista! ja jos avessa penkkiä säätää alemmas,niin reisituki lopahtaa!
    kolmas syy on rengasmelu.Eli ajoin Avensiksen(1.8 sol farkun) ja ton verson peräkkäin (samankokoiset renkaat ,BS:N 205/55r16 kitkat) niin motarilla renkaat jyrisi avensiksessa enempi! Erikoista!
    Tietenkin Versossa istutaan korkeemmalla,niin siellä on ryhdikäs olla ja näkee hyvin.Vielä kun oovat Stanleyn umpioilla toi verso,niin valokuviokin on kohtuu hyvä TOISIN,kuin nykyisessä autossa,jossa on lyhytvalokuvio tosi surkee(kaivakaa vaikka joku TM:ä ja kattokaa!)
    (nyt on Koiton umpiot nyky autossa.)

Lopuksi...Aika vähän näkyy Corolla Versoja liikenteessä..Hintakohan lie karkottanut "luokkaa suurempiin" ostajat,vai mikähän lie.Joskus jos teillä on intoa,niin käykääs ihan kujeillessanne ajamassa Avensis ja Corolla Verso peräkkäin.Kertokaa sitten omat kommentit..toki saahan sitä kommentoija muutenkin!

Corolla Verso:+
    Varusteet (mm.9 turvatyynyä ja ajonvakautus)
    Hyvä ajoasento.
    Tavaratila muunneltavissa hyvin.
    Ajovalot.
    Jämäkkä ajettava.

Corolla Verso: -
    Hinta varauksin.