rasmus005

Aloituksia
34
Kommenttia
45
- Etsitään jälleenmyyjiä kannawaylle.Moi laita viestiä jos verkkomarkkinoisti kiinnostaa ja haluat tietää alasta enempi. Jos kannawayn tuotteet taas kiinnost0127
- Kokemuksia hirvijärvestä/savojärvestä? (Mynämäki)Onko kelläkään kokemusta tuleeko kummastakaan järvestä kalaa ja mitä kalaa tulee jos joku saanut? Hirvijärvellä kävin kä11876
- Hopes of finland etsii dota 2 pelaajiaMoro kaikille jotka tänne vaivautui lukemaan tätä mutta nyt suoraan asiaan. Elikkäs Hopes of finland lyhenteeltään H.O.F0133
- Elämänkumppani/treffiseuraa 23 v miehelle:)Tässä on vielä profiili sivulle linkki josta löytää kuvan,ihannekumppanin jne http://treffit.suomi24.fi/profile/2456940106
- Treffi/tyttöystävä hakusessaKuulostaahan tää vähän tyhmältä mutta mitäs tässä menettää joten tässä joitakin tietoja:) Jaahas sitten tämän täyttö j099
- Ostetaan/otetaan vastaan eläviä rapuja/ahveniaEli ostetaan eläviä rapuja tai otetaan vastaan ja sekä myös ahvenia:) Itse asun nousiaisissa joten olisi hyvä jos haku p0143
- Mankkari ongelmaElikkäs mistä mahtaa johtua että joudun vääntämään mankkarista volumen 30-40 asteeseen ennen kun saan äänen kuulumaan ka5156
- kansanedustajan erottamisäänestys kerran vuodessa?Elikkäs olen tossa pohtinut että kerran vuodessa olisi kansanedustajan erottamisäänestys,vaikka joka puolueesta koska ny096
- ostetaan/otetaan vastaan AitaverkkoaEli ostetaan halvalla aitaverkkoa tai puutarha verkkoa tai no itseasiassa ihan mitä vain verkkoa kunhan pitäisi 40-60 kg0215
- Meneekö Am3+ am3 kantaan?eli olis tarkoitus hankkia tehokkaampi prossu ja pohtisin että meneekö am3 kantaan am3 prossu? emolevy on crosshair iv14739
- Asus formula iv emolevyElikkäs törmäsin tälläseen ongelmaan ettei kyseinen emolevy tunnista kaikkia kampoja:/ Elikkäs muisti on ddr3 ja 12gigaa27150
- Windows 8.1 (Näytönohjain ongelma)Elikkäs onko muilla ollut kyseisen käyttöjärjestelmän kanssa ongelmia asentaa näytönohjaimen ajureita? Itselläni on Rad4253
- Etsitään Yhteistyöstä kiinnostunuttaEli etsin yhteistyöstä kiinnostunutta. Sinulla ei tarvitse olla perjaatteessa mitään kokemusta koska olen itsekkin täysi1140
- Kannabis lailliseksihttps://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/703 eli tuolta vaan kannattamaan!! kaikki tiedot löytyvät sieltä...0108
- Valmiit/keskene eräiset riimit (mielipiteitä ja paranus ehdotuksVaikka luotani olet poissa , aina silti tulet olemaan ajatuksissani, sinua koskaan tule unohtaa , sielusi taivaalla tä0170
- ajan vietto seuraa hyrynsalmi tai lähialueet myös kajaaniMoi eli uusia tuttavuuksia olisi tarkoitus hakea tämän kautta kun keksinyt muuta paikkaa itse olen 21 v mies varsinais-s0172
- kaveri-treffi seuraa hyrynsalmi tai lähialueet myös kajaaniMoi eli uusia tuttavuuksia olisi tarkoitus hakea tämän kautta kun keksinyt muuta paikkaa itse olen 21 v mies varsinais-s0212
- ajan vietto seuraa hyrynsalmi tai lähialueet myös kajaaniMoi eli uusia tuttavuuksia olisi tarkoitus hakea tämän kautta kun keksinyt muuta paikkaa itse olen 21 v mies varsinais-s6196
- parisuhde,ero ja lopulta ymmärtäminenmoi tarvitsisin apua! seurustelin tosi mukavan naisen kanssa melkein 1v ja nyt haluan teidän kokemuksia ja mielipiteitä.1252
- age of empires the asian dynasties ongelma apuaMoi mistä johtuu että kun asennan pelin jä käynnistän sen,niin nään alku valikossa vain pelkät tekstit ja kun siirryn mu5130