parisuhde,ero ja lopulta ymmärtäminen

moi tarvitsisin apua! seurustelin tosi mukavan naisen kanssa melkein 1v ja nyt haluan teidän kokemuksia ja mielipiteitä. Aloitetaanpa vaikka näin että meidän suhde meni hyvin alussa sitten rupesin tekemään typeriä asioita esim lähettelin toisille naisille ehdotuksia useampaan kertaan kaksi kertaa oma nainen muutti vähäksi aikaa pois meidän asunnosta mutta ei koskaan vienyt kaikkia tavaroita pois nyt kun se sai 3 päivää sitten kuulla kavereiltään että olin laittanu sen kaverille viestin jossa luki näin(seksii älä kerro kellekkään) yritin kyllä sanoa että pyysin anteeksi aamulla koska tajusin mitä olin laittanu sille. Nyt se sitten on vienyt kaikki tavarat pois mutta sanottiin et oltais kavereita voiko tämä merkitä jotain koska se tietää että koitan korjata meidän suhteen vaikka. Uskotteko te siihen että joskus kunnon ero avaa vasta silmät toiselta osapuolelta esim kun nainen muutti ne 2 kertaa ilman kaikkia tavaroita ja oli päivän poissa niin en pystynyt käsittelee kaikkea asioita, sillä itseltäni tuntuu siltä et nyt vasta tiedän mistä meidän suhde kiikasti ja olen valmis muuttamaan itseäni sen verran!

1

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

      koita muuttaa tämä asia seuraavan naisen kohdalla, niin että et ole tätä kohtaan idiootti.

      "ollaan kavereita" nyt suomennetaan erotilanteessa: "moikataan kun tavataan, mutta toivottavasti ei tavata"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      325
      3529
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      214
      2949
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2554
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2075
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      19
      2075
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1847
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1702
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      16
      1650
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      275
      1360
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1316
    Aihe