Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä minäkin muistan kaiken paskan mitä olen päälleni täällä saanut.
Siitä huolimatta täällä olen enkä muiden ketjuihin lähde vittuilemaan.
Jos en voi sanoa hyvää niin silloin olen hiljaa.
Ja erittäin monesti olenkin delete nappulaa käyttänyt ennemmin kuin eteenpäin jotain ilkeää pistänyt.
Nämä viestit on aina omia valintoja, ja minä valitsen näin.
18.09.2011 18:37
k-kotton
Ei ymmärrä nämä onnettomat että enemmin kannattais itse tehdä kivoja aloituksia kun, se paha olo vois muuttuu iloksi.
Näin vaan lisäävät sitä omaansa pahaa, ja sen lisäksi saavat toiset pahalle tuulelle.
Hyvä aloitus tämä on, vieläkin.
18.09.2011 18:24
Taas tuun sekoomaan väliin:)
Minäpä asuin joskus Impinlinnassa.
Se yksi rappu kerrostalossa oli työsuhdeasuntoja.
Ja meitähän "impiä" asui siellä erittäinkin paljon.
Oli oikein kuuluisa paikka lauttasaaressa hesassa silloin.
18.09.2011 15:54
Heh, Kyllä jo tekisin takaperin uinnin maailmanmestaruuden jos suuren suuri tulis vastaan täällä meidän merissä.
Mutta ehkä täällä se että niitä on todella paljon sitten korvaa sen muiden maiden suuruuden.
Yritän opettaa meidän pikkulikalle tuota pienten ötököitten kunnioitusta kaikian tavoin.
Niinpä kun hän sai pojilta sellaiseen astiaan yhden kilkin kesällä ja kuljetteli sitä pitkin rantoja siinä, olin ihan hiljaa sen elämästä.
Viimeisenä päivänä tuli likka vihaisen näköisenä "Mikset sanonut että se on raadon syöjä" Ja ilme oli kiukkuinen.
Totesin vaan siihen että jos olisit tiennyt olisit tappanut tai heittänyt pois.
Että kaikilla ötököillä vaikka sitten onkin raadon syöjä on oma paikka tässä elämässä.
Saihan likka tutkia ihan rauhassa sitä .))
18.09.2011 14:52
Heikunkeikku:
Mä luulen että se on kyllä ihan vanha kunnon ohje.
Mutta jostain syystä en ole onnistunut saamaan samaa makeutta ja kieleni on aina pysynyt suussa kun olen omaani syönyt, mutta aina uusiksi yritän.
Silakat rullataan kattilan pohjalle.
Suolaa tietysti vähän.
Sitten tehdään makea etikkaliemi.
Etikkaa/ vettä ja sokeria.
Maistaessa pitäis maistua makealle.
Kaadetaan silakoitten päälle ja muutama mustapippuri myös sinne sitten heitetään.
Ja tilliä loppuvaiheessa liemen päälle.
Keittoaikaa en osaa sanoa kun ite keittelen ain jonkun aikaa ja seurailen.
Unohdan aina katsoa kelloa jostain syystä ruokaa tehdessä, sitten alan pähkäilemään jossain vaiheessa mitä se oli.)
Mutta kun se onnistuu on se maailman parasta.
Äidin ruuathan oli aina tehty aika vähillä mausteilla ei kait silloin lapsena kaikkea ollutkaan niin kuin nyt.
18.09.2011 14:19
Heikku!
Oli ne kuulemma varuiksi käyneet kalaa hakemassa toriltakin.
Mutta ajatus oli ollut että ihan merestä silakan saisivat.
Seuraavaksi kun ostan silakkaa niin teen kalarullia äidin mukaan, jos onnistuu kun ne vei aina kielen mennessään.
18.09.2011 13:56
Meri on vielä aika lämmin, nyt voi jo pikkuhiljaa alkaa kunnon kylmeneminen kun viime yönä tais olla jonkin verran kylmempi yö.
Kyllä silakka sitten siitä lähtee liikkeelle.
Saaressa kerran olis voinut pitää oikeesti kilkkijuhlat.
Pojat sai niitä verkolla kymmeniä eli ihan yli sata.
Niissä olikin kova kerääminen, ne kun hajoaa käsiin kun jäävät kiinni verkkoon.
Ei ne kyllä juhlia pitäneet raadonsyöjästä :))
http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://luontokuva.org/media/kuvaajat/profiilit/196/Kilkki.jpg&imgrefurl=http://luontokuva.org/default.asp?V_DOC_ID=1935&h=740&w=555&sz=145&tbnid=N2qtPZekLLUgRM:&tbnh=90&tbnw=68&prev=/search?q=kilkki&tbm=isch&tbo=u&zoom=1&q=kilkki&docid=_hzMTtOgBzLnwM&hl=fi&sa=X&ei=wMx1TqmICo-n8QOHmKzFDQ&sqi=2&ved=0CDwQ9QEwAw
Oli niissä verkoissa pari kolme ahventakin :)
18.09.2011 13:53
Hunksi :)))))
Olet sä kyllä uskomattoman hauska :))))))
Kirjoituksia on ennen sinua vaikka kuinka paljon.
Ja sitten sinä onneton menet ja kuvittelet ettei kukaan muu osaa ajatella.
Että kaikki mikä kirjoitetaan sinun jälkeesi on sinun matkimistasi :)))))
En kyllä kovin montaa noin itserakasta ihmistä ole täällä nähnyt.
Ja kaikki ei edes lue sun juttujas.
Niin kun ei munkaan, mutta itse uskon kyllä että kaikilla täällä olevilla on ihan omat ajatukset.
18.09.2011 13:44
Heikunkeikku!
No oletpa uroteon kyllä tehnyt.
Ja sitten ansainnut kyllä sen ruuan mitä siitä teit.
Kyllä susta vielä kunnon kalastaja saadaan :)
18.09.2011 13:38
Täällä oli vähän aikaa sitten ollut silakkajuhlat yhdessä saaressa.
Kuuden silakan juhlat ja aika monta ihmistä :))
18.09.2011 13:34
Moi vaan moi Heikunkeikkuli:)
Meillä oli maalla lampaita, mutta jostain syystä en niin kovin lampaisiin ole ihastunut.
Johtuneeko siitä että joskus kovaakin kovempaa sai juosta yhtä pässiä pakoon.
Se oli aina laitettu kiinni, mutta jostain syystä päässyt irti. Kuitenkin se oli ihan siinä paikallaan niin että luultiin sen olevan kiinni ja mentiin kiusaamaan, kunnes nähtiin että taas sai mennä ja kovaa :))
Vuohet taas on jotenkin kauniimpia niissä on jotain, jotain sellaista mitä en sanotuksi saa.
Ja sitten kun olen nähnyt vuorien rinteillä kiipeileviä vuohia niin aina vaan suuri intohimoni niihin on lisääntynyt.
Siis jos olis oma tila niin kyllä vuohillekin olis hyvä piha :)
18.09.2011 12:41
Ihan hyvä ajatus.
Mutta kun minä sen maalaistalon (hirsisen) hommaan, (sen loton päävoiton jälkeen) niin sitten myös pitää olla vuohia. Vuohet on ihan ihania.
Niin ja tietty kissoja ja voihan se olla koirakin joka sitten on vahtina.
No joo jos kuitenkin yrittäis vielä elää vain ja ihan tätä päivää.
Hiljaista on ollut täällä, mutta aika aikaa kutaa sano pässi kun päätä leikattiin.
18.09.2011 12:13
Usein vaan tän kaltaset keskustelut saan mut ajattelemaan asioita.
Yleensä en itse edes tuo mielipiteitäni julki vaan mietiskelen mielessäni, niinkun kirjojen kanssa.
Kun Rakkaus on minusta niin suuri sana ja kuitenkin niin pieni että mahtuu ihmisen sydämeen.
Rakkaus mun maailmassani käsittää niin hirveän paljon enemmän kuin vain ihmisten välillä olevaa.
Rakkauteen kuuluu sitten myös niin paljon erilaisia elementtejä esim. Kunnioitus.
No eiks ne mun lapset sitten ole niitä lähimmäisiä ( tää oli karrikoitu lause)
Kun nyt kuitenkin tänä päivänä puhutaan kuinka juuri ne omat lähimmäiset jätetään huomiotta juuri sen takia että kaukaisia ihmisiä on helpompi "rakastaa".
Aina vähän suhteellista on kuikan rakkauteen suhtaudutaan, riippuu aloituksesta. Toisinaan sitä sanaa kierretään toiseen suuntaan ja sitten taas toiseen.
Raamattu on hyvä kirja, aina vaan on kiinni ihmisestä joka sitä tulkitsee miten se luetaan.
Sieltä kaikkien sotien ja muiden keskeltä mulle se on toivon ja rakkauden sanoma.
No tää oli nyt taas vähän hajanaista kirjotelmaa siltä ja täältä.
Nyt taas olen onnellinen, vaikka siihen ei ole mitään syytä.
Olen taas Rakastunut....elämääni.
Ja oikeastaan juuri tämän aloituksen aikaansaamana.
18.09.2011 10:35
Tulipas nyt melkein syyllinen olo tuosta kaikesta.
Olisi se kamalaa elää jos ei rakastaisi omiaan ja elämäänsä.
pienesti ehkä olen "yohuuhkajan" kanssa samaa mieltä mutta oikeastaan miten voisi olla muuten?
Minä nyt kuitenkin elän omaa elämääni, ja jos minä en sitä rakastaisi niin kuka sitten.
Ja jos en rakastaisi sitä mikä on omaani niin minkälainen ihminen olisin.
Masentunut, vihainen ja maailmaa syyttelevä.
Kyllä siitä huolimatta että rakastan minua ja minun omaani voin ulospäinkin suuntautua.
Minä ainakin vaikka rakastan asioita jotka "kuuluu" minulle ja on minun , olen toisinaan niin täynnä Rakkautta että voisin haljeta, mutta jos ei ole ihmistä jolle sen antaa niin mitä sitten.
Menenkö tuonne maantielle ja jaan sen ensimmäiselle vastaantulijalle.
Vois olla pian valkotakkiset paikalla, tai jotain vastaavaa.
Niinpä silloinkin vaan odotan että tuo hulluus häviää minusta ja pienenee.
Minä en kaipaa sitä vanhaa uskoa pätkääkään joka pisti ihmiset Jumalan ja hänen nyrkkinsä väliin. Jossa määriteltiin miten tulee sinun "syntisen" elää.
Nyt lähti ajatukset niin kovaan laukkaan että taidan lopettaa tähän etten sekoita enempää ennen kuin olen ajatuksieni kanssa selvillä vesillä .)
18.09.2011 09:57
Mulla oli hiljattain uunilohta, ja huomattavasti herkullisemman kuvan olisin siitä saanut, vaikken ole mikään kuvaaja, kun oli nyt tuolla iltalehden sivuilla.
Mun piti ihan mennä takaisin ja lukea mitä esittää kun olin ohi jo mennyt.
17.09.2011 21:43
Sama on ollut mun reaktio kun olen niitä useinkin katsellut.
Nii ja minä sentään olen elämässäni käynyt burgeripaikoissa varmaan kymmenisen kertaa.
Nakkikioskilla nuorena tuli kyllä käytyä useinkin.
17.09.2011 21:35
Laitampa nyt tähän ruokaketjuun ihmettelyni jonka saa aikaan Iltalehden ruokakuvat.
Kun selailen ton iltalehden sivuja, siis täällä netissä. Joka kerran kun näen ne ruokakuvat siellä jossain sivussa tulee paha olo kun ne kuvat ei jostain syystä niille ruuille oikeutta.
Kertakaan ei ole tullut syömisen halua niistä.
Ja kuitenkin ruoka-annoksista tehdään tosi herkullisen näköisiä.
Ne on kait tosin kotonaan jotain blogikuvia ottanut mutta, Huh huh.
17.09.2011 19:43
Niin, mikä Rakkaus?
Rakkautta on monenlaista.
Mulla ainakin tulee helposti sanottua asioistakin että rakastan sitä ja tätä.
Joku tekeminen josta tykkää on kivaa olla, siinä voin kokea rakkauden.
Silloin sen on olotila.
Mulla ei nyt ole ketään miestä jota Rakastaa.
Ja rakastuminen vois olla pitkästä aikaa ihan kivaa, mutta että siitä tulis oikeaa tosi Rakkautta joka kestää kaiken, joka on pitkämielinen jne. siihen menis aikaa ja kokemuksia.
Koko ajan elämä menee eteenpäin ja joskus tulee mieleen että ehdinkö enään koskaan Rakastamaan.
17.09.2011 17:44
A.lle
Ai vai niin JOS alat.
Huomaatko että miettiessäs alatko vai et aika kuluu jo kamalaa vauhtia.
Sitten kun saat sen voiton (huomaa, kun saat) niin olemme jo k/k:n kannettavia molemmat.
Että nyt pistämään se lotto vetoon, jotta päästään reissuun.
Siellä on kait nyt aika iso potti vielä.
17.09.2011 17:01
No eihän kaikki kaikesta :)
Enkä minäkään niin suurella innolla lue jokaista Koheloa :), toisekseen vaatii nämäkin kirjat aina sen tietyn mielentilan.
Yleensä tuo Coelhon tietynlainen ajatusmaailma saa joko hymisemään itsekseen että juuri noin minäkin näen asioita. Tai sitten päin vastoin, höpisen mielessäni että nythän olet täysin hakoteillä ajatustesi kanssa.
Ehä juuri se että usein mietin mennäänkö kirjassa mun ajatusmaailman mukaan tai sitä vastaan
Onneksi On paljon kirjailijoita ja vielä enemmän kirjoja, niin että kaikille jotka lukea tykkää löytyy kyllä omansa
17.09.2011 16:57
137 / 183