Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hui kamalaa, onkohan ne kuu-ukot tulossa tänne.
Nimittäin kaikenlaisia ihmeellisiä valoilmiöitä on ihmiset kameroillaan kuvanneet.
Taidan mennä sängyn alle piiloon, kauankohan siellä pitää olla että kaikki rauhottuu???
02.04.2011 11:41
Eipä välttämättä olekaan helppo tie sulla edessä.
Jos haluat alkaa miellyttäjästä rehelliseksi omaksi itseksesi tulet luultavasti menettämään ihmissuhteita, saamaan osaksesi kummia katseita ja ehkä vihamielisyyttäkin.
Mutta kaikesta tästä saat sitten elämäsi omaksesi, voit elää hengittämällä vapaasti ja olemalla vapaa.
Kaikki ei ehkä hyväksy sitä jos yhtäkkiä muutat tapaasi elää, olla ja ajatella.
Mutta ne ihmiset jotka jää onkin sitten oikeita ihmisiä, kenties ihan oikeita ystäviä.
Olen myös käynyt tuon koulun, tosin siitä on jo aikaa, ja yllätys minusta itsestäni tulikin paljon positiivisempi ihminen, iloisempi ja onnellisempi.
Nythän voin olla oma itseni ja se on hyvä, mitä välii mitä muut ajattelee.
Ja ihmisiä on edelleen paljon elämässäni, ehkä heidänkin on helpompi olla lähelläni koska ei tarvi esittää mitään ja pitää jotain roolia yllä.
02.04.2011 11:06
No ei ole.
Mun täytyy kyllä tunnustaa että multa ei ole koskaan lähtenyt mitään "minä rakastan sinua" pätkää minnekään maailmalle.
On sen verran vähän käytetty lause mun kohdalla.
Mutta jotain sellaista "Perskules, mitä hattua nyt tapahtui" saattais joonekin tipahtaa, ties vaikka kiertäis kuuta tälläkin hetkellä.
02.04.2011 10:55
Jaa Savosta lähtöisin olevia ihmisiä mietiskelin, en kyllä tunne yhtään täällä
Mutta varmasti niitäkin on, onhan täällä ympäri ämpäri maapallonkin.
Tämä ei kuitenkann ole Savolaisten laulu vaan ihan Kymenlaakson laulu:
:http://www.youtube.com/watch?v=7m6Bekmd3rI&feature=related
01.04.2011 16:34
Nyt alkaa pikkuhiljaa olla paremmalla puolella tään kevään hulluus, tiskattava on kyllä vielä ja kirjahyllyn siivous, sitten tulkoon pääsiäinen tulkoon mikä vaan niin kyllä torstai se muakin jo lohduttaa :))
http://www.youtube.com/watch?v=4bxfKVCsrAY&feature=related
01.04.2011 16:03
Irina Milania:
http://www.youtube.com/watch?v=0XBJR0DNz98&feature=related
01.04.2011 14:10
Miten osasitkin valita noin itselles sopivan kappaleen.
Katselin tuota yhtäkin ketjua jossa hunksi siellä oli jäkäti jäk jokaiseen viestiin.
Kyllä nyt kymenlaaksossa on todella hauskaa :))
01.04.2011 13:56
Kaikenlaisia lauluja on ja tulee olemaan:
http://www.youtube.com/watch?v=8NBD7NAPxRM&feature=related
01.04.2011 13:11
Jari Sillanpäätä perjantaihin, Oon kuka oon:
http://www.youtube.com/watch?v=nTfkcTrcy60&feature=related
01.04.2011 12:44
Sua näköjään askarruttaa tänään vähän samanlaiset jutut kun muakin.
Noo ehkä joku viisas osaa neuvoa, niin että sen jopa ymmärtää, ettei tule taas jotain lisää mietittävää.
01.04.2011 12:25
Mulla on pää ollut taas täynnä kaikenlaisia kummallisia ajatuksia.
Kun tuolla kulkee siellä ja täällä kaikkea niin tuli mieleeni kenenköhän ajatuksia oikeastaan ajattelen.
Missä muuten on bittiavaruus, onka se jossain ton tavallisen avaruuden yläpuolella, sivulla vai missä se on?
Joo kaikkea muutakin mielessä pyörii.
Pitääkin laittaa pesukone pyörimään että tulis edes jotsin hyötyäkin pyörimisestä.
01.04.2011 12:22
Toi on ihan hyvä vaihtoehto.
Kannattaa toki käyttää näitä mahdollisuuksiakin.
Ja saa kait niihin jotain verohelpotuksia tai mitä ne olikaan nykyään.
Siitä vaan soittelemaan tai muuten ottamaan selville jos siltä tuntuu.
31.03.2011 17:11
Lueskelin tätä ketjua ja mietiskelin omalla kohdalla.
Olen suhteellisen onnellinen ihminen ihan elämässäni. Tietty joskus jurppii ja jurnuttaa mutta kait se on ihmisen osa sekin.
Miten paljon pitäis muuttaa oloaan ja itseään jos tähän joku tulis. Vuorotyö vielä on sellainen että olen huomannut ettei monikaan ihminen ymmärrä että se syö voimia, eikä välttämättä yövuoroissa jaksais olla hymyilevä ja iloinen toinen huomioon ottava.
Viihdyn kotona hyvin paljon itsekseni.
Mutta myönnän kyllä toisinaan miettiväni onko jossain joku minua varten, sitten yhtäkkiä taas olen ihan tyytyväinen elämässäni enkä pohdi tuollaisia lainkaan.
31.03.2011 16:52
Siin on se että pienempään ei mahdu niin paljon :))
Mutta mulla oli pienempi asunto ennen tätä ja sieltä lähti tavaraa muutossa tosi paljon.
No nyt tyhjentelen vieläkin niitä joita jopa sieltä tänne röijäsin.
Kymmenisen kuukautta olen nyt tässä asunut, mutta onneksi ei ole tullut hinkua ostaa uutta tänne vaan niillä menen mitkä oli siinä pienemmässä asunnossakin.
Siellä oli verkkokomero, minkä meinasin unohtaa ja sitten kaikki sieltä heivasin kaatopaikalle, kun en ollut tarvinnut niitä sen viiden vuoden aikana jonka asuin siellä. Tässä ei verkkokomeroa olekaan eli kaikki on silmissä minkä omistan, ja se on hyvä.
31.03.2011 16:35
Siihen hävittämiseen tartee tulla palo ensin.
Kun huomaa kuinka paljon turhaa roinaa on ja tarpeeks monta kertaa sitä ittekseen kiroaa, niin sitten se lähtee kun alkuun pääsee.
Mulla kanssa on kaikkea turhaa tavaraakin.
No kirjat menee kyllä yhdelle työkaverille, kunhan ensin saadaan sellainen sopiva yhteinen aika, kun kummatkin ollaan eri vuorossa niin sitä sopivaa aikaa ollaan nyt etitty.
31.03.2011 16:22
Kiitos nauruista, tässä kesken kaiken :))))))
31.03.2011 16:08
Kun muutin tähän asuntoon päätin ettei enää ikinä sitä samaa kun oli edellisestä asunnosta lähtö.
Ja nyt kun on kevät on hyvä tehdä sellaista vähän tarkempaa siivousta.
Ihanasti on taas tilaa vaatekaapissa, voi vaikka ostaa uutta jos on tarve, mulla ei kyllä ole vieläkään tarvetta siihen.
31.03.2011 16:07
Tosi kivaa!
Mulla häviää tänään ainakin kaks säkillistä turhaa roinaa tonne jäteastiaan.
Ja huomenna jatkuu, huone kerrallaan ja kaappi kerrallaan.
31.03.2011 15:45
Mietin mielessäni, en ole tiukkapipoinen moralisti.
Silti töihin menen tekemään töitä. En edes tauoilla tykkää olla puhelimessa koska tauoilla nautin kahvista ja syön kun syön, olen hidas näissä asioissa.
Mutta se mitä toiset taas tekee ei mun elämääni koske.
Itselle työaika on työaikaa ja kun kellokortti taas lyödään kotiin lähtiessä alkaa mun aika.
31.03.2011 10:48
Tällä hetkellä on haave haussa.
Siis sellainen joka veisi eteenpäin tässä normaalielämässä.
Suuria haaveita kyllä löytyy, mutta niiden toteutuminen ei varmaan ole mahdollista tässä elämässä ellei tule lottovoittoa, pitääkin muistaa taas laittaa se hakuun, onhan se aika mittavakin nyt.
Mietin itsekseni että jotain pitäisi taas löytyä koska muuten elämä on taas sellaista millä ei ole mitään väliä.
Elokuvista sen verran että eilen jäin kiinni kun teemalta tuli -57 tehty mustavalkoinen elokuva "kutistuva mies".
Vanhat mustavalkoiset esim. Hitchcock:in elokuvat on niitä joita katson melkein aina kun tulee.
Mulla on kuitenkin melko monipuolinen tuo elokuva maku.
31.03.2011 10:17
144 / 183