Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Todennäköisesti menee niinkun ennekin täällä kotosalla ihmetellen.
En vielä mieti niin pitkälle, elelen sitte sillälailla miltä sillä hetkellä tuntuu.
Nyt tuleekin viikon vapaat joulun tienoihin, joten mitä vaan voi vielä keksiä.
04.12.2012 10:20
Perikymmentä vuotta sitten leikattiin polvi Jorvissa.
Vieläpä kahteen kertaan kun ei meinannut ekalla kertaa lähteä luutumaan.
Ei pahaa sanaa miistään siellä.
Hyvän palvelun sai, vaikka silloinkin oli haukuttu paikka.
En aina tiedä mistä nuo haukkumiset saa alkunsa.
Ehkä ne kuin juorut yleensä, nehän on aina nagatiivisia ja niitä paremmin kerrotaan kuin kehuja.
Menisin sinne ihan huoletta tänäkin päivänä, ei vaan enää kuulu mun alueeseen.
Nyt olen toisten haukuttavien sairaalojen alueella, joissa kuitenkin olen itse saanut erittäin hyvää palvelua.
04.12.2012 10:16
Kun en vielä tiedä mikä on se kotikatu kun elämä loppuu.
Muutot ei liennee vaikuttaneet yhtään mitenkään menneisiin kotikatuihin. Ihmiset vaan niissä vaihtuneet.
02.12.2012 17:11
Pääsin irti siitä sarjasta jo ajat sitten kun meni tosi oudoksi.
Joulun valmistelusta ei kannata olla huolissaan, se tulee ja menee.
02.12.2012 13:04
Kun en viitti tehdä ihan pelkkää musaketjua niin laitan tämän tänne.
Upea kappale:
http://www.youtube.com/watch?v=BMGQ29GUgpE
01.12.2012 23:05
Naapurin maatuskoita näkyy täälläkin hyvin paljon.
Jonkun verran niitäkin kauniita mutta onhan niitä suomalaisissakin.
Sitten taas näkyy ihan samanlaisia paksujalkaisia joilla ei ole sen kummempia vaatteita kun meikälaisilläkään.
Ohi on tuo aika kun tänne tuli vain niitä kauniita naapurimaan naisia.
Nykyään on ihan kaikeksi.
Mettiksen kaljamahasta ei juuri ole sanomista, kun en ole tuota nähnyt.
Oma miesmaku on sellainen karvainen mies, eikä mikään kukkakeppi vaan saa siinä olla kiinni otettavaa. Jos et olisi nimimerkiltäsi Mettäläinen niin voisin sanoa että sellainen mettäläinen on mun mieleinen mies, norjalaisessa villapaidassa.
Mutta raittius olisi tärkeetä eli sellainen pulloa kallisteleva.
Ja tuossa edellä kun kuvasin miesihannettani niin miksi munkaan pitäisi istua peilin edessä alvariinsa ja pakkeloida kaikenmaailman maaleilla ittiäni?
Tärkeintä on sisäinen rauha ja hyvä olo itsellä ja siä kautta myös niillä läheisillä.
Sitä paitti tyyliäkin sitä on niin monenmoista.
01.12.2012 22:22
Kahvi kahvina ja poika kuumana.
Ei kait nyt kahviin tartte mitään sekottaa.
Silloin jos joku tulee kylään niin joko tuo maidon mukanaan jos tarttee tai ilmottaa tulostaan etukäteen. Kun maitoa mulla ei ole kun silloin harvoin jos haluan hopeateetä juoda.
01.12.2012 22:09
Mun joulukalenteri tuolla positiivareissa soitti Hoosiannaa ja joku runokin siellä oli.
Muita ei ole ellen ala tota Kristina Cruisesin lehteä selaamaan pari päivää kerrallaan :)
Tuli just sopivasti näin joulukuun alkuun.
Niin ja voishan sen tänävuonna ostaa vielä ton sielunvihollisen kalenterinkin. Vois sitten saada matkarahaa tohon Kristina Cruisesiin :)) Vai saiks siellä rahaa vai tavaraa vaan *jäi miettimään*
Ikkunasta näkyy nyt pimeyttä ja kaukana laivojen valoja.
Valosalla kun kattoo niin vielä on meri vapaa, vähän rannasta jäinen. Ja luminen metsä on siinä edessä.
01.12.2012 21:59
Hunksi!
Ja mitähän nyt tuokin taas tarkoitti.
En ole meeriamandaa moittinut. huvittaa vaan tämä loukkaantumisten sarja Jeesuksen puolesta.
Siis siltä se on minun silmiini näyttänyt.
Jeesus kyllä varmaan ajattelisi että "hassuja ovat nuo ihmiset".
01.12.2012 15:29
Taas lensi taivaan tuuliin kirjoitukseni.
Mutta sanomani oli etten sitä pilkkana pidäkään.
Sanan olen ensimmäisen kerran kuullut jo kauan, kauan sitten.
01.12.2012 15:24
Kotkan uusi Kauppahalli on nyt tarkistettu.
Täytyy sanoa etten vielä oikein sisään päässyt, vaikka sisällä kävinkin.
Liikaa oli ihmisiä, tuupittiin toisiamme.
Täytynee tehdä uusi kierros viikolla ehkä silloin on rauhallisempaa.
Mutta kuten sanottu, onneksi olemme erilaisia. Itsenilaisten kanssa tulis elämä tylsäksi.
Mutta issekseen itseni kanssa pärjään :))
01.12.2012 15:13
Heh. Menitpäs käyttämään sanaa jota joku täällä hokee hokemastaan eikä ole hänen kimppuunsa noin käyty.
Mitähän Paarma tähänkin sanoisi :))
01.12.2012 15:07
No, naapurien kanssa ei ole mitään ongelmia.
Tuo tilanne on töissä.
Kun on kyse asioista joille itse en voi mitään, mutta tavallaan säälin avulla multa aina silloin tällöin udellaan ja selitetaan kuinka väärin kaikki on mun kohdalla, niin sitten sanoin viime yönä etten halua enää jahkata asiaa. Se ei muutu siitä vaikka kuinka jupistaan.
Olen löytänyt asiassa tasapainon, enkä halua siitä luopua.
30.11.2012 20:30
Samaa olen mieltä kanssasi Tase pappa.
En voisi enää nähdä itseäni muualla kun meren lähellä.
Keskisuomessa ja vieläpä ison järven läheisyydessäkin kaipasin koko ajan merta.
Kaipasin tuulta ja meren tuoksua.
Joskus ihmiset avioliiton tai muun rakkauden takia joutuvat lähtemään paikasta joka on itselle rakas, paikkaan jossa ei tunne elävänsä. Se on surullista ja mietinkin kuinka näivettävää sellainen elämä voi olla.
Mutta monestihan kaikkea ei voi saada, joutuu tekemään komrpmisseja tai sitten luopuu jostain.
Itse olen onnellinen kun aamuisin katson tuonne merelle ja nyt tuo myräkkäkin on tuolla ulkona ihanaa. Iltakahvin keittoon nyt ja nauttimaan.
30.11.2012 19:38
Viime yönä yks suu sanoi kahdelle ihmiselle että en jaksa enkä halua enää kuunnella enkä polemikoida asiaa joka saa vaan vihan nousemaan.
Suojaan itseni liialta kuulemiselta tällä hetkellä ja sanonkin sen ihan suoraan.
Joskus kun kuuntelen huomaan äkkiä olevani mukana negatiivisessa ajattelussa, ja sehän tekee vain hallaa omalle itselle.
Kyllä sitten olen ollut kuulevana osapuolena ja melko hiljaisena tyttönä toisenlaisissa tilanteissa. Joskus ei tarvi suuta ollenkaan, riittää pelkkä läsnäolo.
30.11.2012 19:17
Jaa jaa. Voin kyllä kuvitella hyvinkin "Huuhkiksen" nauttivan luotoelämästä. Ja mikä nälkä nyt meren keskellä tulee, ei ainakaan tulis minulle. Talvikalastuskin on tuttua ja kesällä vielä helpompaa. Toisekseen pääseehän sieltäkin rannikolle käymään.
30.11.2012 19:07
Joo, eiks ookki kiva kun löytyy jokaiselle se missä on hyvä olla.
Jokohan sitä ens kesänä pääsis käymään siellä Myrskyluodossa.
Täytynee alkaa tehdä listaa niistä toteutumattomista unelmista kun niitä näköjään vieläkin on :)
30.11.2012 18:59
Raamatussakin on ihan kaikki nää nykyajan ennustukset jotka maailmanloppua ennustaa.
Lukenut niistä olen jo koulussa. Vaikkei päivämäärää mutta tämä elämä ja kaikki tähän liittyvä löytyy jo sieltä.
Lentokoneista ei silloin vielä ollut tietoakaan mutta esim. ne on kuvattu.
Nykyajan elämäntapa on monella tapaa siellä ja paljon muuta.
30.11.2012 18:37
Sie kattelet vääriä lehtiä.
ite ostin lehden just yhden meriläisen takia. Tunnen omistajan on muuten aika onnellinen.
Ja se vene on yks upeimpia mitä olen nähnyt. Vanha vene uudistettu viime kesänä.
Vikaahan löyty taas kaikkialta, tai oikeammin sanottuna vääryyttä.
Mulle ei kela lupaa läheskään tollaisia summia......ja kyllä ihan itteäni saan siitä kiittää tai mollata.
Toisaalta voihan olla vielä etten saa koko eläkettäkään, siitä kyllä sitten en kiitä itteäni enkä mollaakaan.
Ai ettei koske sinua alotus, ei kenties minuakaan mutta:
http://www.youtube.com/watch?v=S0zqok3ny40
Joo ja tiedän että maarinalla on musa ketju :))
30.11.2012 18:28
Kaunis kappale ja vastasit minun jälkeeni. Äsken menin kuuntelemaan mutta kappas oli poissa koko kappale.
Täällä palstalla oudot tuulet puhaltaa.
Mutta hyvä kun laitoit uudestaan pääsinkin taas kuuntelemaan.
Oho.....no nyt meinas mennä sähköt, tuntuu nekin pätkivän täällä.
30.11.2012 15:34
24 / 183