Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo mut silleen kiltitsti pitää hämmentää.
Tosin välillä kyllä pitää nousta täälläkin jaloilleen ja sanoa että stop nyt.
Kylläkään aina ei edes tiedä että onko se kelle nousee niin vanhempi tai nuorempi.
23.11.2012 09:42
Nojaa nojaa liki sinne ja tänne.
Musta on ihan kiva välillä vähän hämmentää.....
Musta on muutes ihana ajatella että olen alaikäinen johonkin.
Tälläinen vanha vanha täti :)
23.11.2012 09:33
Olen orpona mutten orjana......
Siis mua ei koskaan kukaan tänne adoptoinut mutta sulla näkyy noita mummoja ja pappoja jo olevan.
Niettä tervetuloo munkin puolesta :)
23.11.2012 09:15
Oli vissiin kiire tullut ja unahtonut pukea päällensä.
Eihän sille keisarillekaan kukaan kertonut että alasti kulkee paitsi se joku lapsi sitten oli avannut kaikkien silmät :))
22.11.2012 19:35
Marraskuun mää oon ihan tyytyväinen. Mites sää ja sun pää, hyvin näkyy kestävän tätä elämää.
21.11.2012 20:31
Moi minttupuu.
Tää on mennyt erittäin hitaaksikin vaihdon jälkeen.
Edellinen oli nopea kun mikä tähän verattuna vaikka pitäis olla 4G.
Mutta eihän mulla mitään kiirettäkään ole näillä palstoilla.
21.11.2012 15:50
Näkyyhän noita räksyttäjiä perässä olevan.
Mutta olkoon. Ei haittaa. Jokainen tyylillään.
21.11.2012 15:00
No en kyllä pyytänyt mitään selityksiä.
Sanoin vaan että saunalahti välillä antaa ja välillä ei.
Että ihan turhaan tulit mulle mitään selittämään.
Joten kaada ne zeesustelut vaan ihan omaan kuppiis.
21.11.2012 14:45
Se unohtui sanomani että kissat on ihania oikeessa elämässä ja kuvissa.
Mutta ite en ole viittinyt tuosta banaanin kukasta luopua kun joskus mietin että alkaisin ruukussa banaania kasvattamaan, mutta se ei lähtenyt alkuunkaan onnistumaan.
Sitten siellä Egyptissä toi hotellin puutarhuri mulle ihan omakätisesti ton sinne mun parvekkeelle.
Se on mulle vähän sellainen merkki että mikä vaan on mahdollista. Ja myskin se mitä ajattelet sen tulet saamaan :)
21.11.2012 14:41
Mitä zeezusta ja pyhää yksinkertaisuutta tossakin tarvittiin?
Oli mikä oli mutta kun muutin niin kieltoja alkoi tulla.
Ja sen vaan halusin tänne kirjoittaa ja vaihteeksi kokeilla.
21.11.2012 14:30
Jos moni muukin on vaihtanut Saunalahteen.
Se kun näkyy välillä antavan ja toisinaan sitten taas ei (siis lähettää viestejä :)).
Ja minähän en kinastele, kun punasta tulee niin sitten saa taas olla pitkään yrittämäti.
Edellinen oli nopeempi, eikä ikinä tullut kieltoa. No tässähän nyt sitten roikutaan pari vuotta. Katotaan sitten mitä on luvassa.
Ja jälleen jännitystä, lähteekö vai ei ja jos ei niin sitten ei.
21.11.2012 14:05
Mun joulu tulee yleensä pöytäliinojen muodossa jos sen kummemmin tulee ollenkaan.
En ole sellainen oikea jouluihminen, näin yksin asuessa...
Lahjoja olen nyt paketoinut kun ne jaetaan toisillemme tossa kymmenennen päivän paikkeilla kun on pikkuneidin synttärit. Asutaan kaikki eri kaupungeissa.
Sinne kokoonnumme ja sitten jokainen viettää oman perinteensä mukaisen joulun.
Mulle siihen ei useinkaan kuulu mitään muuta kun joulurauhasta nauttiminen.
19.11.2012 17:16
Kävelin tänään täällä omakotialueella ja katselin kaikenlaisia valaistuja ikkunoita. Onnellisten kotien näköisiä ne minusta ovat.
Sitten yhtäkkiä tuli mieleen ne monet kuolemantapaukset joita ihan parin vuoden aikana on ollut joita sitten monet naapurit ja tutut ovat ihmetelleet. Varmasti monella heilläkin on ollut onnellisen näköisiä ikkunoita.
Kun ei voi tietää toisten sisäistä tuskaa.
Mutta kauniita ne ikkunat on joka tapauksessa joita ihailin.
18.11.2012 22:12
Siin en ymmärrä
18.11.2012 15:49
Täytynee taas kerran todeta (muulloin olen sen vissiin todennut vain itselleni) että ymmärrä sun ajatuksenjuoksua, mutta ei mun terttekaan.
Tää jää taas tähän mun puolesta.
18.11.2012 15:49
Jotkut esitykset on herkkiä. kaiken muun turhan läpinän kelaan ohi.
Katson vain laulujen ajan kestävän ruokailun.
Onneksi sen saa tallennettua..
18.11.2012 12:34
Niin, sä et sitten ole nähnyt kuinka pahan astmakohtauksen voi ihminen saada hajuvedestä.
Melkein jouduttiin kutsumaan ambulanssi kun tämä vahvasti haiseva ihminen loukkantui eikä meinannut lähteä paikalta pois.
Kyllä hän nimmenomaan siinä ajatteli vain itseään. Ja isensä takiahan näitä hajuvesiäkin käytetään vaikka toiset niistä haisee ihan kissan kus...e.
Juuri toisille ne hajuvedet voi olla vaarallisia.
Tupakka on lähinnä vain polttavalle ihmiselle.
Mun vanhemmat poltti ja kärsi siitä itse kumpikin.Mulle ei jäänyt mitään vaikka puhutaan passiivisan tupakoinnin vaaroista niin keuhkot on puhtaat itelläni.
Oma itse on varmasti tärkeä jokaiselle, ainakin pitäisi olla.
Kyllähän ihminen meikkaa ja hajustaakin itseään oman itsensä takia.
Joskus se on naisilla kilpailua toisia naisia vastaan ja sitäkin että näyttäisi hyvältä muiden silmissä.
Eikä siinä minusta mitään pahaa ole.
18.11.2012 12:15
Yhtä paljon vaikeuttaa toisten elämää ne jotka hajuvedelle tai koville muille Hyville hajuille haisee ja pilaavat toisten ilmaa.
Mulle on yhdentekevää miten muut ihmiset elää ja mihin rahansa lykkää.
Ite pistän rahani minne haluan ja mulle on kenenkään turhaa tulla urputtamaan siitä.
17.11.2012 11:10
Ite en ole koskaan tupakoinut enkä ymmärrä näitä alotuksia.
Mun puolesta saa polttaa vaikka kuinka paljon.
Oon kyllä huomannut että monet jotka on lopettaneet tupakoinnin valittaa siitä.
16.11.2012 19:26
Pieni neuvo sulle lahjojen suhteen:
Kun pitkin vuotta kiertelet kaupoissa ja näet jotain joka saa sut ajattelemaan jotain ihmistä, että sopisi sille tai tollaista hän on ajatellut, osta se heti ja laita jonnekin kaappiin.
Ei se ole sen kummempaa. Tietysti meilläkään ei satsata kalliiseen mutta kun vastaan tulee jotain niin ostan pois.
Sitten kun tulee joulu tai joku muu lahjuksien aika niin pistän pakettiin.
Ei tule paineita ja toisekseen tulee halvemmaksi pitkin vuotta ostella. Ja vielä sekin että on ostettu/ tai tehty ihan ajatuksella tietäen mistä toinen tykkää :)
Jos sitten on jotain ihan tähdellistä mitä haluavat niin kyllä siitä tulee selkeä tieto, ainakin meillä.
16.11.2012 16:50
26 / 183