Vapaa kuvaus

Aloituksia

30

Kommenttia

3657

1. No en kyllä pelkää kulkea missään sen kummemmin kun ennenkään.
    On vaan tosi asia että nämä oudot tapot on sitten ehkä tuleet paremmin julkisuuteen kun ennen.
    Ja tosiasia on että tuolla ulkona kulkee enmmän ihmisiä joiden kuuluisi olla laitoshoidossa, enkä nyt puhu pelkästään näistä tapahtuneista.
    Rauhan sairaala kun lopetettiin Imatralla niin sieltä jäi paljon yksinäisiä, joilla ei ollut kontaktia ulkopuolelle.
    Ja niin moni muu sairaala.
    Ihmisiä joilla on paha olla, kulkee meidän keskuudessa.
    Ja jos ei apua saa niin joskus sitä haetaan kyseenalaisin keinoin, niin kun vähän aikaa sitten kävi.
    Noi tilastot ei mua kiinnosta, vaan yksityiset ihmiset.
  2. Olen nyt mietiskellyt tota sun ajatusta "korvan lotkauttamisesta muihin kauhuihin"
    Kyllä ne ainakin muhun sattuu. Usein miettinyt noita Ruandan kauhuja ja muitakin.

Pahalta tuntuu mulle jopa sellaiset asiat kun nuo Kreikan ym. maiden ihmiset joutuvat kärsimään tuon politiikan ja muiden tehtyjen virheiden takia.

Niin että tuota ajatusta en sulta niele.
    Se sitten että täällä en ota osaa noihin keskusteluihin on siinä että mulle tää paikka on alunperin ollut hauskuuden hakua varten.
    Ja tosiasiahan on ettei me voida muuttaa noita asioita. Vaikka varmasti tavallaan montaa juttua pytyisikin ajamaan täältäkin, ainakin ihmisten ajatteluun jos ei muuhun.

Mutta sitten taas se että onko ihminen muuttunut, niin siinä olen samaa mieltä.
    Kun lukee historiaa niin näkee että pohjimmiltaan ihminen on yhäkin viettiensä vietävissä.

Halut ja valta, mustasukkaisuus ja "vihollisen" tappaminen on yhä tätä päivää niin kun on aina ollut.

Vielä tästä Hyvinkään tapahtumasta. Kyllä se sillälailla pistää miettimään kun sielläkin liikuskelen ajoittain niin läheltä se liippaa.

Ja silloin kun oli Myymäen juttu niin jos ei olisi tullut muutosta suunnitelmiin niin olisin voinut olla juuri silloin sielä.

Eilenkin kaupungille lähtiessä sanoin ettei koskaan tiedä nykyään tuleeko enää kotiin vai jääkö johonkin ihmisen hetkellisen päähänpiston tapon alle.

Niin että pikkasen eri asia on tapahtuuko siellä jossain vai täällä, mutta ei tarkoita sitä että kylmä olisi noille muille maille.