Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei kaikilla faneilla ole peruukkeja.
Minä systeri ollaan molemmat ihan raittiita fanittajia, tosin ei pörrätä hesassa.
Mutta jos pörrättäis ja oltais peleissä paikan päällä niin ihan tasan olis jotain Leijona rekvisiittaa.
Nyt ei ole kun tollaset rintakrossit kummalakin jotka systeri värkkäs.
Ens MM.Kisoihin meinaan jotain hommata, vaikka fanittaisin vain kotona ja selvin päin.
Mutta enhän mä itteäni oo koskaan mikskään normaaliks ihmiseks kuvitellut.
Olis se vaan niin tylsää olla tollainen normaali ihminen ja arvostella pitkin maailmaa toisia ihmisiä.
20.05.2012 10:55
Ihminen :) Tää oli helppo!
19.05.2012 19:59
Sama on mulla, usein tulee mietittyä, sanonko ja mitä sanon.
Joskus tulee poistettua viesti jonka olen kirjoittanut kun on tunne että turhaa, ja kopioin jo itseäni niin usein että itseäkin kyllästyttää.
Mutta kun elämä ja ajatukset on omat niin väkisin niitä tulee toistettua.
Elettyä elämää ei voi muuksi muuttaa ja jos ykskaks olisinkin iihan eri planeetalla niin se huomattais täällä kyllä.
19.05.2012 19:42
Joskus kuun menen käymään tuolla yhdellä paikkakunnalla ja tapaan siellä ihmisiä jotka ovat koko ikänsä asuneet siellä, tulee mieleeni että ovatko he jotenkin seesteisempiä kun minä. Ovatko onnellisempia.
Tasaisia ja rauhallisia ovat jotkut heistä, mutta onnellisuudesta ei voi sanoa eikä tietää.
Oma elämä on nyt siten hyvin pientä että kovin paljon en ole tältä paikalta liikkunut.
Mutta kaikkea ei voi kokea, sekä paikoillaan oloa koko elämänsä että muuttelua ja kulkemista elämän aikana.
Joku on sanonut että elämässä ei ole kuin yksi otto, siitä ei saa uusintaa.
Voit olla onnellinen kun saat sen asunnon ostettua lapsenlapsellesi :))
Monet ihmiset elää pientä ja onnellista elämää.
19.05.2012 19:35
Oma ääni kuulostaa ihan kamalalta ja jonkun muun ääneltä kun sen kuulee esim. nauhotettuna.
Olen joskus systerille sanonut etten minä kuulosta tollaselta.
Kerran kun kamera oli uusi ja yritin jotain kuvaa ottaa se ei onnistunut, eli se otti "salaa" videokuvaa.
Sitten kun laitoin ne koneelle ja aloin katteleen niin yhtäkkiä kuva alkoi liikkumaan ja sitä käänneltiin ja puhetta kuului. Ihan outo ääni mutta tiesin että sen oli pakko olla mun ääni.
Meillä oli hauskaa kun sitten systerille näytin. Se oli aika pitkä pätkä ja kovaa ihmettelyä miksi ei kamera toimi, kuva hyppi siellä ja täällä ja ähellystä ja puhellusta.
Mutta ääni ei ollut minun, ainakaan omasta mielestä. Kuulen sen ihan erilaisena ja sitten systeri vaan sanoi että kyllä se on.
Tää on näitä elämän ihmeellisyyksiä, miksi se ei voi kuulostaa omissa korvissa samalta kun muille.
19.05.2012 19:18
Joo ja nyt mie haluun olla meriharakka....
19.05.2012 18:37
Lokki, eikun varis öööööö sittenkin töyhtöhyyppä, jos kuitenkin kurki. Emmie vaan tiedä
19.05.2012 18:26
Eipä ole mun ne muutkaan veikkaukset paikkansa pitäneet.
Ja huomenna on sitten viimeinen mahdollisuus veikata näissä kisoissa.
Vaan ens vuonna meillä on kaikki tähdellinen tästä pelistä ja voidaan pohtia kuinka kävi viime vuonna sen ja sen maalivahdin aikana ja kuinka se ja tää pelaaja kesti edellisen häviön....
Toi Litti olis kyllä aika hyvä veto.
Jonkun värisiä heposia tässäkin olis tarvittu.
Joensuun Jesse olis saanut jatkaa sitä maalien tekoa.
19.05.2012 18:21
Halusi kenties muistoja perheestään.
Ja jos tykkää kuvaamisesta niin perhe on ainakin lähellä.
Veljellä oli tapana salaa nauhotella, esim isän kuorsausta kun hän väitti ettei kuorsaa eikä nuku katsoessaan telkkaa.
Toinen tilanne kun äiti matki Oprin huutoa siinä suomalaisessa elokuvassa Opri ja Oleksi.
Kohta jossa Opri huutaa "tul palo tulj paloo.......
Kerran veli sitten soitti sen ihan muina poikina, ja äiti jäi kuuntelemaan "Opri, mistä se nyt tulee?"
Meillä oli hauskaa kun sanottiin että sinä se olet.
Hyvä oli matkimaan kun itsekin Opriksi itseään luuli.
19.05.2012 18:11
Hyviä on Leijonat vaikkei nyt parasta sijaa tulekaan.
Aina ei voi voittaa, nyt on jonkun muun maan vuoro.
Sitäpaitsi on ne antaneet tosi nautinnollisia hetkiä tään MM:n aikana.
19.05.2012 17:51
Niin katos mainen kunnia.
Mutta Jellonat on hyviä.
Ens vuonna taas kultaa haetaan nyt sitten vielä sittä himmeämpää mitalia.
19.05.2012 17:47
Kotivideot on jotain sellaista mitä ei meillä koskaan otettu, ei ollut edes videokameroita.
Kuitenkin näkee sellaisia elokuvia joissa niitä on paljonkin. Vähemmän kuitenkaan suomalaisissa.
Velipoika tykkäs kyllä kuvata, sellaisella laatikkokameralla vielä.
Ite se kehittikin niitä paljon.
Mitä sitten lienee se aito tavallinen perhe-elämä kenellekin on.
Ja onko se aitoa sillä hetkellä kun kuvataan, jos kaikki kamerasta tietää.
19.05.2012 17:43
Johtuuks kaikki sitten mistä, vai yhtään mistään.
Naapurin mielestä mun olis pitänyt kärsiä lyhyydestä, aina olen pienikokoinen ollut.
No menin sitten kouluun ja koulukaverit mua lohdutti siitä kun mun vanhemmat oli "vanhoja" ja sanoi ettei se mun syy ollut.
Noo marraskuussa syntyneenä menin kouluun kuusi vuotiaana.
Heh vielä voisin listaa lisätä mistä kaikki mun "ongelmat" on lähtöisin.
Kyllä kaikille mun elämän koukeroille noita syitä löyty :))
Ai niin tosta palelemisesta vielä: Olin pari vuotias kun sain kamalan kuumeen.
Silloin vielä teki lääkäritkin kotikäyntejä ja meille tuli paikallinen lastenlääkäri.
Porukat kovalla pakkasilmalla oli mut hyvin lämpöseen pistäneet etten palele niin tää lääkäri avautti ensimmäiseks ikkunan ja kaikki lämpö mun ympäriltä otettiin pois. Alasti sitten vaan makasin kylmässä pakkas ilmassa. Oli sanonut että ensimmäiseks pitää saada lämpö laskemaan.
Systeri sitä muisteli tässä vähän aikaa sitten, kun on sen verran vanhempi että hyvin sen kaiken muistaa.
19.05.2012 17:35
Nyt minäkin hiljaa olen.
Hissun kissun ja ihan sanaton ja lauluton :((
19.05.2012 16:02
Kyllä me vielä....
Periks ei ANNETA .
Leijonat voittaa vielä.
Tässä nyt tälläinen, jonka löysin..
Nuoren tekemää nykyajan musiikkia. Lopussa odotin vielä että jotain tulee sanojakin.
Mutta kaiken hän varmaan kerkesi sanomaan jo.
Rytmi; Kotka.
http://www.youtube.com/watch?v=tgRGx1CCGd0
19.05.2012 15:10
Joo, kohta pitää alkaa katsomaan ku Leijonat karjuu, siinä sitä heikompaa (veli Venäläistä) varmaan ihan pelottaa :))
19.05.2012 14:07
No en nyt tiedä omalla kohdalla onko siinä ollut mitään trendikästä tossa mun muuttelussa.
Pakko on ajanut paikasta toiseen. Sisäinen pakko, en ollut kotonani missään. Hetken jossain jo piti taas muuttaa jonnekin.
Helsingissä olen asunut, keskustassa ja sivulla.
Sieltä muutin keskisuomeen taloon jossa ei kulkenut vesi muuta kuin kantamalla. Sekä sisään ja ulos. Puilla lämmitettiin. Ulkona oli wc.
Ei kummassakaan ollut trendikästä vaan oli ihan erilaista.
Kummassakin hyvät ja huonot puolensa.
Nyt asun pikkukaupungissa ja toivon että se ikuinen muuttelu jää jonnekin historiaan. Vaan lupaamaan en mene. Gotlannin reissu on edessä ja joku on kuiskaillut mielessäni minkähänlaista siellä olisi asua.
Eli jos sisäinen pakko sanoo että muutetaan niin silloin todennäköisesti on vielä lähtö edessä.
Ja ihan ilman trendikkyyttä.
19.05.2012 13:58
Piti käydä kalamarkkinoilla ja ostin lohipitsaa, njam.
Koko Kotka on tään viikonlopun ihan sekaisin kun eilen oli Kotkapäivä ja ja tänään on Sapokassa kalamarkkinat, ne on huomennakin.
Mutta lisäksi tuossa ihan melkein vieressä puistossa on kirppis ja sitten jotain ruokapäivää tjn. vietetään ihan koko suomessa.
Ensin tuon kirpparipuiston läpi mennessä piti jäädä kuuntelemaan kuoroa kun lauloi pianon säestyksellä.
Sitten kauniin luonnon läpi tuonne Sapokkaan ja siellä soitti Kotkan puhallinorkesteri
Upeaa kertakaikkiaan upeaa katsellä merelle ja pienvenesatamaan jossa tämä veneiden lisääntyminen on käynnissä ja parhaillaan hyvää vauhtia menossa.
Kuunnella upeaa musiikkia, se oli parasta tähän asti.
Ja sitten asiaan eli peliin. Meillä on systerin ja sen miehen kanssa joka matsissa ollut tämä kuka voitta ja kenet. Systeri on ylös kirjannut kaikki pelit, ihan niin tarkaan että hänellä on maalivahdit ja kaikkea muuta ylös laiteeuna pelin kulusta.
Tämän päivän "vetoni" on Suomi voittaa 4-3, mutta vasta rankkareissa.
19.05.2012 13:23
Paha huijaus nyt oli.
Se lähti pois ja pesä jäi tyhjilleen.
Pyöri paikoillaan vaikka kuinka kauan ja katteli mahan alle niin kun olis sitä munaa siirrellyt.
VOI VOI, ei siis vieläkään.
19.05.2012 10:15
Rentut usein vetoaa koska ovat tavallaan niin itsevarmoja (ainakin omasta ihanuudestaan) :))
Niitten elämässä (enen kuin oppii tuntemaan), on jotain seikkailua. Mikä sitten ei välttämättä olekaan hyvää, tutustumisen jälkeen.
Usein he osaavat sanoa alussa juuri ne oikeat sanat jotka saa naisen polvilleen :))
19.05.2012 10:09
63 / 183