Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ateisti1982
ateisti1982
ateisti1982
Vapaa kuvaus
Aloituksia
299
Kommenttia
16298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä+jollen+halua+nähdä+sitä+"paholaista"+yhtään+sen+enempää+kuin+sitä+jumallaannekaan.+Katsos+kun+ihminen+voi+elää+ilman+jumalaa+ja+saatanaa+koko+elämänsä+täysin+neutraalia+elämää!
12.02.2019 16:04
"Se+ei+kuulu+ateistien+maailmaan+lainkaan,+siksi+se+näyttäytyy+typeränänä.+"
Uskonnottomuus+ei+kuulu+hihhulien+maailmaan+lainkaan,+siksi+se+näyttäytyy+typeränä!
12.02.2019 16:02
Kataisen+hallitukseen+viitattiin+vasemmistoliittoon+ja+vihreisiin!+Persut+eivät+ole+siinä+hallituksessa+istunut!
12.02.2019 16:00
Väärässä+junassa+kokisin+olevani+jos+olisin+samassa+junassa+teidän+uskovaisten+kanssa+ja+matka+olisi+heti+sen+tiedostettuani+täysin+pilalla.+Niin+ateismiin+ei+liitykään+mikään+harha+eikä+usko!
12.02.2019 15:58
Elän+täysin+neutraalisti,+vaikka+vihaankin+(vähemmistöä)+äärikristittyjä!+Siinäpä+on+sinulle+illaksi+pään+rapsutusta+mitä+mä+sillä+tarkoitan.
12.02.2019 15:55
Äitisi+oli+rikollinen+kun+sun+teki+tähän+maailmaan..hihhuli!
12.02.2019 13:30
En+odottele+ovisilmän+luona.+:)+Voit+harhoissasi+vaikka+luulla.+Tapanani+on+katsoa+ensin+ovisilmästä+ketä+oven+takana+on+ennen+kuin+avaan+oven+tai+jätän+avaamatta.
12.02.2019 13:20
Siis+Lindtmanin+vaimo+ei+ollut+tavallaan+ensisynnyttäjä,+mutta+"ensisynnyttäjäksi"+luetaan+sellainen+joka+on+synnyttänyt+aikaisemmin+lapsen+ja+noin+10+vuoden+päästä+synnyttää+toisen+lapsensa.+Lindtmanin+vaimo+oli+myöskin+riski-iän+ylittänyt!
11.02.2019 09:37
Mahtaako+vuorolistan+laatija+uskoa+haamuihin?
11.02.2019 09:29
Miksi+teette+tyhmiä+tekoja+että+teitä+kristityitä+siitä+pilkataan!?+kristityitä+ei+tietenkään+saa+pilkata+jos+ne+pilkkaavat+esimerkiksi+homoja,+niinkö!?+Pue+nyt+ihan+helvetisti+sitä+kuuluisaa+marttyyrin+viittaa+päällesi+niin+älä+sitten+enä++ihmettele+että+kristittyjä+jatkossakin+pilkataan!
11.02.2019 09:27
Ei+potkittu+pois+vaan+lähtivät+itse.+Ainakin+vasemmistoliitto!
11.02.2019 09:24
Sä+jätit+sanomatta+että+kannatat+teokratiaa+tai+itsevaltiaan+Trumpin+Yhdysvaltoja.+Ne+tuottavat+pahoinvointia+suurelle+ihmisjoukolle.
11.02.2019 09:20
En+ainakaan+persuja+tai+KD:tä!
11.02.2019 09:16
Sinun+on+vaikea+käsittää+mitä+tarkoitetaan+"neutraalisesti"+elämisellä+ilman+uskontoja!
"Olet+joka+tapauksessa+jonkun+puolella+ja+toista+vastaan.+"
Totta+olen+vastaan+kaltaisianne+äärikristittyjä,+mutta+silti+elän+neutraalisesti.+Teitä+äärihihuja+ei+taida+kovinkaan+montaa+enää+nykyisin+löytyä!
11.02.2019 09:14
Ei+riittänyt+tietomääräsi+tähänkään!?
11.02.2019 09:11
Eli+suosittelet+kaikille+muillekin+sitä+ja+sen+kautta+se+alkoi+sua+kiihottamaan!?+Olin+oikeassa+että+sä+harrastat+sitä.+Olette+te+hihhulit+tosi+outoja.+Hankkikaa+joku+toinen+rako+sitä+varten!+Ei+se+"rako"+taida+teidän+elämässänne+viihtyä+jolloin+joudutte+työntämään+munaanne+saunan+lauteiden+väliin!+Ei+yksikään+täyspäinen+nainen+viihdy!
11.02.2019 09:08
En+ajattele+nyt+ihan+noin.+Esimerkiksi+ansiosidonnainen+päiväraha+on+ansioihin+sidottu+eli+hakijan+on+pitänyt+se+ansaita+työllään,+mutta+sitäkin+on+Suomessa+heikennetty+Sipilän+hallituksessa.
Miten+sinusta+pitäisi+Suomen+kansalainen+hyötyä+siitä+että+on+Suomen+kansalainen+muuta+kuin+maksaa+veroa+työllään+eikä+saa+mitään+vastiketta+esimerkiksi+joutuessaan+työttömäksi.+
Yhdysvallat+taitaa+olla+sinun+unelmavaltiosi,+jossa+kaiken+pitää+maksaa+ja+ansaita+itse+ilman+että+valtiolta+saa+yhtään+mitään!?+Mä+en+voi+millään+ymmärtää+Trumpia+enkä+Trumpin+kannattajia!
11.02.2019 09:00
En+ole+koskaan+kuullut+uskovaisilta+selvitystä+viisaudenhampaisiin+tai+häntäluuhun++tai+siihen+että+miehelläkin+on+nännit,+joka+ei+lasta+imetä.+Miksi+ne+eivät+voisi+olla+syitä+evoluutiosta!?+En+ymmärrä+siis+alkuunkaan+että+sellaiset+kiusalliset+ja+joskus+kivuliaat+turhakkeet+(viisaudenhampaat)+olisi+ihmisellä+jos+jokin+taho+olisi+luonut+ihmisen.+Ihminenhän+ei+hyödynnä+niitä+takimpia+hampaitaan+eli+viisaudenhampaita,+koska+ei+syö+puista+lehtiä+tms.+Kaikille+ihmisille+"viisaudenhampaita"+ei+tule+tai+ole+kivuliaita.
09.02.2019 17:24
Evoluutiouskonto+on+kretujen+ja+muiden+äärikristityiden+luoma+uskonto,+joka+ei+ole+taas+uskonto+kenellekään+muulle+vaan+tieteellisesti+toteen+näytetty+eli+ei+mikään+uskonto!
Ateismikin+on+tiedettä,+koska+ei+ole+näyttöä+mistään+jumalasta+vaan+sitä+jumalaa+ei+ole!
Jos+olisi+olemassa+jumala+niin+tällöin+tuskin+olisi+yhtäkään+ateistia!
09.02.2019 17:15
Turpaasi+saat+muttet+turvapaikkaa!
09.02.2019 17:10
69 / 815