Vapaa kuvaus

Aloituksia

299

Kommenttia

16298

1. Lisää väittelyä
    http://www.youtube.com/watch?v=Cyizap9vmxU
  2. "Itse asiassa ei ole."

Miksi lapset pakotetaan opettelemaan uskontoa peruskoulussa ja osallistumaan erinäisiin uskonnollisiin hartauksiin? Miksi valtiopäivät aloitetaan jumalanpalveluksella, jonne jokaisen kansanedustajan on miltein pakko osallistua. Onko tällainen sinusta uskonnonvapautta!?

"Kuten kirjoitin aiemmin, minä en ole kiihkokristitty."

Kristitty kuin kristitty sama asia!

"Uskominen Jumalaan ei tarkoita, etteikö ihminen omaisi kykyä kyseenalaistaa. "

Kiellä sitten Jumala tai jokin muu irrationaalinen asia, jotta voin havaita että osaat kyseenalaistaa jotakin!

"Minä kannatan valtiota, jossa jokaisella ihmisellä on oikeus elää, uskoa ja ajatella, kuten haluaa"

Uskominen ei ole yksilön omaa ajattelua vaan se tappaa todellisen ajatuksen kulun! 100 vuotta sitä piti jokaisen uskoa muuten tapahtui jotakin huonoa...miksei voisi olla nykyisin toisin päin!?!? Mielestäni on väärin, että anti-sekulaarinen kulttuuri annetaan sivistysvaltiossa olla. Se on kaukana sivistysvaltion tasosta ja Suomea kutsutaan "sivistysvaltioksi", jota se ei todellakaan ole ennen kuin omasta valtion uskonnosta luovutaan! Pahin asia on jo tapahtunut, sillä uskonnoille on annettu liian paljon valtaa ja sillä ohjataan Suomessakin valtion politiikkaa ja siihen liittyviä päätöksiä! uskonto on aina jarruna päätöksien teossa ja sitä en voi hyväksyä mitenkään, mutta sinä ilmeisesti hyväksyt sen!

"Minä tiedostan tämän, mutta sinä et ilmeisesti pysty lainkaan kyseenalaistamaan omaa ateistista maailmankuvaasi"

niin kauan kuin Jumalaa ei pystytä todistamaan olemassa olevaksi, niin ateismi on tiede! Miksi minä kyseenalaistaisin tällöin tieteen?

Sinä raukka et tiedosta edes omaa elämääsi, kristitty!!

"Se, jos mikä, on todellista kykenemättömyyttä kyseenalaistaa ja - sinun sanojesi mukaan - älyllisesti täydellistä tyhmyyttä."

Uskominen on taas aivotonta täydellistä tyhjyyttä ja irrationaalista!! Usko johonkin hulluun, tekee ihmiset vain hulluiksi!
  3. "Ensinnäkään tämä palsta ei tuputa kristinuskoa yhtään kellekään."

Olemassa olollaan tuputtaa!

"Tämä on kirkon oma keskustelufoorumi, jossa kirkosta ja kristinuskosta kiinnostuneet ihmiset voivat keskustella keskenään."

tämä on yleinen keskustelufoorumi ja tänne voi eksyä esimerkiksi lapset lukemaan teidän kiihkokristittyjen kirjoittelua!

"Uskonnonvapauslaki takaa jokaiselle ihmiselle positiivisen uskonnonvapauden."

Suomessa uskonnonvapaus on sama kuin uskonnonpakko!

"Kannatat valtiota, jossa ihmisillä ei ole vapautta uskoa tai ajatella muutoin kuin valtion sanelemalla tavalla - tuomion uhalla. Tällaisia valtioita oli Euroopassakin vielä 1900-luvulla, vaan Luojan kiitos ei ole enää."

Sinä kannatat taas sitä että jokainen ihmisen tulisi uskoa ja se on ainut tapa elää! Ne jotka eivät usko kehotatte uskomaan tai uhkaatte kadotuksella...! Onneksi on valtioita, joissa on sekulaarisuus. Ranska on tähän hyvä esimerkikki, mutta älä ota tähän kantoja Stalinisteista!

"Minusta se, että pidät kollektiivisesti kaikkia uskovia ihmisiä älyllisesti muita vähäisempinä, on surullista."

Mikäli ei omaa kyseenalaistamiskykyä on älyllisesti täysin tyhmä!

"Minusta kenelläkään ei ole subjektiivista oikeutta tulla häiriköimään keskustelua aiheeseen kuulumattomilla kommenteilla."

Sinä kiellät jatkuvasti sananvapautta ja mielipidevapautta. Sinusta mielipide saa olla vain kristityillä eli ylimielisillä ihmisillä!

"Kai ateismistakin puhuminen on sitten kielletty?"

Ateismi on neutraalisempaa kuin uskonnon tuputtaminen. Ateismin kautta ei ole tapettu ihmisiä, mutta uskonnon lähetystyö on tehnyt tätä sitäkin enemmän!