Kristinuskon tuputtaminen kaikkialla

Hihhulismi on rumaa

Kristityistä on tullut rasittavia uskontonsa tuputtajia, jotka kulkee palstoilta toisille pakkotuputtaen omaa uskontoaan. Minua ainakin kyllästyttää. Suomi on vapaa maa ja minun ei ole pakko kuunnella joka paikassa tätä uskonnollista roskaa.

21

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hihhulismi on rumaa sanoi :
      ja minun ei ole pakko kuunnella joka paikassa tätä uskonnollista roskaa.
      _________
      Eikä ole edes pakko lukea.

• Hajaasutusseudulla kun erehtyy käymään niin eikös siellä ole joku vanha maitolaiturin seinusta tai sähköpylväs täynnä jeesustelijoiden propagandaa: "jeesus tulee, oletko valmis". Näyttäisi paljon paremmalta, että joku ois käynyt vaikka piirtämässä siihen maitolaiturin seinään vaikka pillun kuvan saati todisteita uskovaisten hulluudesta!

Ei teidän tarvitse todistaa mitään, että olette hulluja!

• Hihhulismin kauneus

Kyllä koulussa oli ihan pakko lukea öisistä syöjättäristä, metsänpeikoista, puhuvista aasista ja puhuvasta käärmeestä, spitaalin parantamisesta uhraamalla karmiininpunaista villaa, iisopin oksia, seetripuuta ja kaksi uhripässiä, sekä muita ikuisesti erehtymättömän raamatun ikiaikaisia viisauksia, joille en ole vielä montakymmentä vuotta myöhemminkään keksinyt mitään hyödyllistä käyttöä tahi järjellistä tarvetta

Oli myös pakko kuunnella, miten uskonnonopettaja ja rippipappi karjuivat päät punaisina sellaisia kristinuskon henkevää ylevyyttä ja kaunista lähimmäisenrakkautta kuvaavia lausumia kuten "Ennemmin maa repeää kuin huora häpeää!" tai "Helvetin tulijärvessä kärventyvät ikuisesti irstaat ja moraalittomat homot!". Miten kaunista...

• ateisti1982 kirjoitti:

Hajaasutusseudulla kun erehtyy käymään niin eikös siellä ole joku vanha maitolaiturin seinusta tai sähköpylväs täynnä jeesustelijoiden propagandaa: "jeesus tulee, oletko valmis". Näyttäisi paljon paremmalta, että joku ois käynyt vaikka piirtämässä siihen maitolaiturin seinään vaikka pillun kuvan saati todisteita uskovaisten hulluudesta!

Ei teidän tarvitse todistaa mitään, että olette hulluja!

ateisti1982
        _________
        Siis haet vaihtelua tältä sivustolta noihin kielteisii ilmiöihin :-)

• esther
        Hihhulismin kauneus kirjoitti:

Kyllä koulussa oli ihan pakko lukea öisistä syöjättäristä, metsänpeikoista, puhuvista aasista ja puhuvasta käärmeestä, spitaalin parantamisesta uhraamalla karmiininpunaista villaa, iisopin oksia, seetripuuta ja kaksi uhripässiä, sekä muita ikuisesti erehtymättömän raamatun ikiaikaisia viisauksia, joille en ole vielä montakymmentä vuotta myöhemminkään keksinyt mitään hyödyllistä käyttöä tahi järjellistä tarvetta

Oli myös pakko kuunnella, miten uskonnonopettaja ja rippipappi karjuivat päät punaisina sellaisia kristinuskon henkevää ylevyyttä ja kaunista lähimmäisenrakkautta kuvaavia lausumia kuten "Ennemmin maa repeää kuin huora häpeää!" tai "Helvetin tulijärvessä kärventyvät ikuisesti irstaat ja moraalittomat homot!". Miten kaunista...

Mulla oli kyllä aika asiallisia opettajia. ikävää et oot joutunu törmäämään vihahihuihin.

• goddeloos
        pertsa2012 kirjoitti:

ateisti1982
        _________
        Siis haet vaihtelua tältä sivustolta noihin kielteisii ilmiöihin :-)

"Siis haet vaihtelua tältä sivustolta noihin kielteisii ilmiöihin :-) "
        - Mitä sinä pertsa siis teet tällä åalstalla?

• goddeloos kirjoitti:

"Siis haet vaihtelua tältä sivustolta noihin kielteisii ilmiöihin :-) "

goddeloos sanoi :
        _________
        Kirjoitan jopa aloituksia.

• goddeloos
        pertsa2012 kirjoitti:

goddeloos sanoi :
        _________
        Kirjoitan jopa aloituksia.

"Kirjoitan jopa aloituksia. "
        - Vastaa kysymykseen miten?

• goddeloos kirjoitti:

goddeloos sanoi :
        _____
        Tarkoitit kai mitä - joten olen tuomassa väärentämätöntä Sanaa tänne ja kuten
        tiedät sen tarve on suuri nyt jo.

• goddeloos
        pertsa2012 kirjoitti:

goddeloos sanoi :
        _____

"Tarkoitit kai mitä - joten olen tuomassa väärentämätöntä Sanaa tänne ja kuten
        tiedät sen tarve on suuri nyt jo."
        - Määrittele tuo tarve?

• pertsa2012 kirjoitti:

goddeloos sanoi :
        _____

Valtaosa suomalaisista ei koe tarvitsevansa fundamentalistista raamatuntulkintaa vaan he suhtautuvat fundamentalistiseen uskonnollisuuteen kielteisesti.

Uskonnollisia fundamentalisteja on lienee vain muutama hassu prosentti ihmisistä, eli kyseessä on hyvin pieni, vaikkakin äänekäs ryhmä. Tilausta siis fundamentalistiselle uskolle ei ole ja tarvetta sitä julistaa on vain fundamentalisteilla itsellään.

• goddeloos
        a-teisti kirjoitti:

Valtaosa suomalaisista ei koe tarvitsevansa fundamentalistista raamatuntulkintaa vaan he suhtautuvat fundamentalistiseen uskonnollisuuteen kielteisesti.

Uskonnollisia fundamentalisteja on lienee vain muutama hassu prosentti ihmisistä, eli kyseessä on hyvin pieni, vaikkakin äänekäs ryhmä. Tilausta siis fundamentalistiselle uskolle ei ole ja tarvetta sitä julistaa on vain fundamentalisteilla itsellään.

"Uskonnollisia fundamentalisteja on lienee vain muutama hassu prosentti ihmisistä, eli kyseessä on hyvin pieni, vaikkakin äänekäs ryhmä"
        - Siksi halusinkin pertsalta määritelmän tuolle hänen mainitsemalleen tarpeelle. Luulen tietäväni kyllä vastauksen etukäteen - pertsa on liian ennalta-arvattava.

• Hihhulismin rumuus
        esther kirjoitti:

Mulla oli kyllä aika asiallisia opettajia. ikävää et oot joutunu törmäämään vihahihuihin.

En minä koskaan ole tavannut mitään vihahihuja, ihan vaan niitä tavallisia uskovia kristittyjä, joiden parissa olen kasvanut ja lapsuuteni viettänyt. Ihan samat jutut voi myös lukea vielä nykyäänkin eri palstoilta vaikka joka ikinen päivä. Maailma on 6000 vuotta vanha, evoluutikot saatananpalvojia, tiede valhetta ja eksytystä, naiset pitäkööt turpansa tukossa ja homoja vasaralla päähän, näin (ihan vain vähän) kärjistetysti ilmaisten.

"Hyvät ihmiste tekevät hyviä asoita ja pahat ihmiset tekevät pahoja asioita. Mutta jotta saataisiin hyvät ihmiset tekemään pahoja asioita, niin siihen tarvitaan uskonto."

• goddeloos kirjoitti:

"Tarkoitit kai mitä - joten olen tuomassa väärentämätöntä Sanaa tänne ja kuten
        tiedät sen tarve on suuri nyt jo."
        - Määrittele tuo tarve?

goddeloos sanoi :
        - Määrittele tuo tarve?
        _________
        Ihmisille yritetään täällä syöttää väärennettyä Sanaa ja jopa suoranaisia
        harhaoppeja.Se synnyttää tuon tarpeen.

• goddeloos
        pertsa2012 kirjoitti:

goddeloos sanoi :
        - Määrittele tuo tarve?
        _________

"Ihmisille yritetään täällä syöttää väärennettyä Sanaa ja jopa suoranaisia
        harhaoppeja.Se synnyttää tuon tarpeen. "
        - Hienoa, olemme kerrankin samaa mieltä. Sinä vain olet paljon lähempänä kuilun reunaa :p

Sinun harhaoppisi ei minulle luo tarvetta olla täällä.... ei sinun, ei kirkon eikä kenenkään muun yliluonnolliseen uskovan... :)

• dikduk
        pertsa2012 kirjoitti:

goddeloos sanoi :
        - Määrittele tuo tarve?
        _________

Pertsalle:etkö sinä kerran sanonut että et usko mihinkään uskontoon, vaan vain Jeesukseen ? Mitä harhaoppeja voi kellekään syöttää jos ei ole oppeja, ei Raamatun tulkintaa, ei muutosta?
        Israelin uskonto alkoi polyteistisenä, mutta juutalaisuus on ehdottoman monoteistinen - näin se maailma muuttuu.

• dikduk kirjoitti:

Pertsalle:etkö sinä kerran sanonut että et usko mihinkään uskontoon, vaan vain Jeesukseen ? Mitä harhaoppeja voi kellekään syöttää jos ei ole oppeja, ei Raamatun tulkintaa, ei muutosta?
        Israelin uskonto alkoi polyteistisenä, mutta juutalaisuus on ehdottoman monoteistinen - näin se maailma muuttuu.

dikduk sanoi :
        Pertsalle:etkö sinä kerran sanonut että et usko mihinkään uskontoon, vaan vain Jeesukseen ?
        _________
        Olen sanonut , että kirkko on tehnyt uskosta uskonnon - nykyisenkaltaisen
        sakramenttiautomaatin moninaisine muotomenoineen.

Tottakai oppi on olemassa eli sanan kuulemisesta ja synnin tuntoon
        tulemisesta alkaa uskon taival.

• Uskon kauneus

Sikäli mikäli joku ei tajunnut, niin avaus oli ironinen vastine tuolle toiselle avaukselle, jossa paheksuttiin ateismin tuputtamista mukamas kaikkialla.

Ja siihen kuuluu vastaukseksi myös tämä:

Kukaan ei ole koskaan koko elämäni aikana tuputtanut minulle ateismia. Ei ikinä kertaakaan. Olen siihen ihan itse tervejärkisellä päättelyllä päätynyt, kun paimentolaisten typeriä kansansatuja ei voi lukea nauramatta ääneen ja ihmettelemättä, että kuinka pohjattoman tyhmä täytyykään ihmisen olla, jos ihan vakavissaan uskoo sellaiseen sontaan.

Sellaista lammaspaimenten sontaa on minulle kuitenkin pakkotuputettu pienestä pitäen, tuhansia kertoja ja tuhansin eri tavoin, niin kotona kuin koulussa, päiväkodissa, työpaikalla, kadulla, kotiovella, matkoilla, erilaisissa juhlatilaisuuksissa, niin sukulaiset kuin ventovieraat kuin opiskelu- ja työveritkin, niin radiosta, televisiosta, lehtisistä, laulaen ja huutaen toreilla ja turuilla, netistä nyt puhumattakaan. Tuhansia ja taas tuhansia kertoja.

Ja sitten joku jälkeenjäänyt uuno urputtaa "ateismin tuputtamisesta", kun on ehkä pari kertaa eläissään törmännyt ateismia käsittelevään kirjoitukseen? Voi hellanlettas sentään, kasva aikuiseksi. Kuinka monta ateistia on joskus pysäyttänyt sinut kadulla ja halunnut keskustella kanssasi ateismista? Hihhulit ovat pysäyttäneet minut kymmeniä tai kenties satoja kertoja vuosikymmenten aikana. Kuinka monta ateismia ylistävää lappusta sinulle on tyrkytetty kotiovellasi tai jätetty postilaatikkoosi? Minä olen käännyttänyt oveltani pois kymmenittäin sananjulistajia ja aivokuolleiden traktaatteja olen kantanut jätepaperiin ainakin pahvilaatikollisen. Radion tai telkun kun vahingossa avaa väärälle kanavalle, niin jo siellä joku huutaa pää punaisena tuomiota ja rangaistusta kaikille syntisille, kun jälkeenjääneillä on ihan ikiomat radio- ja televisiokanavatkin, joissa levittää ahdasmielistä tietämättömyyttään ja sitä synkeää Pyhää Vihaansa.

• goddeloos

"Uskon kauneus"
        - Alkaa ja loppuu siihen - uskoon!

• Yhtä en kadu

Hei rakkaat suvaitsevaiset ystävät!

Mikä teidät saa lukemaan tällä palstalla meidän jälkeenjääneiden, aivokuolleiden, pohjattoman tyhmien, sontaan uskovien, ahadasmielisten, synkeiden hihhuliuskovaisten kommentteja? Palstan seuraaminen on aivan vapaaehtoista.

• EL. A.k .IM

Hihhulismi on rumaa

Pistä sormet korviin, jos et halua kuunneella.

Sun ei ole pakko.

:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4796
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      201
      2581
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1687
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1635
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      24
      1477
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      29
      1405
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      148
      1104
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      984
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe