Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ateisti1982
profiilit
ateisti1982
ateisti1982
Vapaa kuvaus
Aloituksia
299
Kommenttia
16298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Uskovat eivät sellaista tee ja joka tekee tekee väärin eikä ole oikea uskova vaan ihan jonkin ateistin tasolla."
Ateisti ei usko mihinkään mitä koitat todistella (kohta kenties torakoilla ja rupikonnilla), koska ateismi eli jumalattomuus tarkoittaa jumalauskon puuttumista tai käsitystä, jonka mukaan jumalia ei ole olemassa. Ei koske pelkästään kristinuskon jumalaa vaan kaikkia jumalia.
Sitä en voi siis käsittää, miten joku jaksaa löpistä sellaisesta toiselle, mitä toisen henkilön käsityksen mukaan ei ole koskaan ollut olemassa eikä tule koskaan olemaankaan!
Kumman tulisi tällöin mennä pahnoille lepäämään...henkilön joka ei usko vai henkilön joka jaksaa saarnata olemattomasta jumalista!?! Veikkaan jälkimmäistä!?
12.04.2011 09:24
"Kenellekään ei tee pahaa kuulla Jeesuksesta mutta jokainen itse valitsee mihin uskoo sillä muuten kyseessä olisi Mirkankin mainitsemaa aivopesua."
Se mitä Mirka usein tällä palstalla on todennut lyhyesti ja ytimekkäästi, niin on myöskin totta...hän ei selosta mitään sen yhden mustan kirjan sisällöstä, jota te uskovaiset pidätte totena...toteen näyttämättä!!
12.04.2011 09:16
"Ehkä se ei ateisteista siltä tunnu kun käytössä on vain toinen tulehtunut aivopuolisko. "
Olen aina tiennyt, ettei uskovaisilla ole aivojen tilalla muuta kuin sahajauhoa, joten se siitä!!
12.04.2011 09:12
Jollei ateisti pidä välttämättä Raamattuseuran -tasoisesta keskusteluista, niin tuleeko ateistia tällöin nimittää sosiaalittomaksi vain sen tähden kunnei tahdo keskustella "hengevällä" tasolla jotakin paskaa, mitä monet uskovaiset, jotka kehtaavat nimittää itseään laumasieluksi kun ihmiset kaikkoavat heti vierestä kun avaavatkin suunsa!! Itse en välitä jokaisesta kissan ristiäisestä/kahvikutsusta tai siitä että syntymäpäiviäni vietetään tms. turhanpäiväistä.
Itse tapaan 2-3 kertaa vuodessa omia vanhempiani (en jouluisin) ja se riittää minulle varsin hyvin (asuvat n. 200 km:n päässä) ja avovaimoni tapaa vanhempiaan joka toinen päivä koska asuvat n. 20 km:n ja se mua taas pännii...eikö hän koita edes ottaa pientä hajurakoa jo vanhempiinsa. Kolmikymppinen nainen!!!
Ihmisen on tarkoitettu myöskin selviytyä yksin, eikä aina laumassa ja
12.04.2011 09:09
Ihmettelen sitä, että senkö vuoksi sunnuntaisin monetkin ruokakaupat aukaisevat ovensa vasta klo 12 kun JOKAINEN kaupan myyjä haluaa istua sunnuntaisin kirkon penkillä kuulemassa sitä jokaviikkoista papin saarnaa saati istua kaupan kassalla ja olla töissä!?!?!
Kumpaankaan ei minua saa eli kirkon penkille istumaan ja kuuntelemaan messua eikä kaupan kassan taakse -kummassakin se istuminen on tylsääkin tylsempää, mutta ammattinsa valinnut kaupan kassa jaksaa pokkuroida työnantajallensa, jolloin kauppa on sunnuntaina vain hänen messunsa olemisen vuoksi kiinni ja samalla on mielummin ehtoollisella ryyppämässä ehtoollisviinejä...saati töissä - eiks se ole syntiä jo pahimmillaan!
Mielestäni on täysi järjettömyys se, että Suomessa tulisi KD:n mukaan alkoholivero ja kirkollisviinejä ei verotettaisi ollenkaan samassa mittakaavassa kuin muita alkoholijuomia. KD haluaisi "haittaveron", mutta ovatko he ollenkaan ymmärtäneet sitä että jos niin kävisi niin suomalaiset hakisivat Suomen ulkopuolelta ne viinakset tai polttaisivat itse. Kukaan ei sitä halua...eihän "haittavero" lopulta hyödyttäisi Suomessa tällöin ollenkaan. Ei auttanut sekään, että tupakka-askeihin kirjoitettiin sen olevan haitaksi terveydelle, eikä vaikuttaisi sekään ihmisten juomiseen vaikka kaljapullon kylkeen tulisi sama teksti: "alkoholi on haitaksi terveydellesi"...samoin tulisi kirjoittaa kirkollisviinien pullon etiketteihin ja näyttää jokaiselle ehtoolliselle tulevalle, mutta KD:n mielestä se ei taida olla haitallista terveydelle koska se on kerran sitä "Jeesuksen verta", jonka alkoholipitoisuus on VAIN 12%. Ei ole kysymys siitä kuinka paljon sitä viiniä litkitään pikarista vai pullon suusta vaan se kuullostaisi oikeudenmukaiselta ja kohtuulliselta että kirkollisviinitkin maksaisivat seurakunnille "haittaverollaan" tällöin yhtä paljon kuin keskiolutkin ruokakaupassa....kuten Soini sanoisi varmasti tähänkin: "pulinat pois..."!
Mitenkäs sitä omatekoista kotiviiniä tulisi Päivi Räsäsen mukaan "haittaverottaa" tai "ylikäynyttä" kotikaljaa?? Eikö tällöin pullataikina-tarvikkeistakin tulisi verottaa (hiiva, venhäjauho ja sokeri!?!), ranskanleivistä, viinereistä ja kahvistakin tulisi "haittavero"???? Kukaan ei enää ostaisi mitään??? Mielestäni valmisruokiinkin tulisi laittaa "haittavero", sillä niissähän on kaikenlaisia säilytysaineita!!!
Kumpaan maitoon KD laittaisi "haittaveron" rasvattomaan vai kevytmaitoon?!? :) Kumpi olikaan lopulta se haitallinen maito!?!? Itse luovuin rasvattomasta maidosta aikoja sitten!
Entäs katukaupassa joillekin myydyt huumeet?? Eikö niitä verotettaisi sitten ollenkaan...LOL!?!?!
Näkisin, että tässä suhteessa pappikaan ei saisi kahvia juodakseen jollei maksa ensin "haittaveroa"...eli eikö nyt mene KD pikkaisen tuollaisen kansalaisten kyttäilemisen ja "moraalin vahtimisen" puolelle: "kumpaa rasvaa käytät margariinia vai meijerivoita"?!?! :D
11.04.2011 19:58
Itte et siedä, jos homot nuoleskelevat toisiaan mutta olet irtoseksiin valmis kenen tahansa kanssa ilman minkäänlaista vastuuta siitä kenen kanssa meuhtoot?
27.03.2011 17:08
Kehotin sua käymään lataamossa niin EPÄILETKÖ etten tarkoita sitä mitä sanon?
27.03.2011 17:02
Pappi Sonja siis puoltaa irtosuhteita? Eikö tällöin mave kiihottaisi? Mave kato on sellainen, jolle käy kuka hyvänsä ja pettyy jollei heti saa!
27.03.2011 16:54
Keskustelen pillun puutteessa olleen uskovaisen kanssa??!?!
27.03.2011 16:48
Tarkoitin todellakin sitä mitä sanoin! Sun uskontosi poikkeaa paljonkin raamatun sanomasta: "lähimmäisen rakkaus". Ketä oikeasti rakastat irtoseksissäsi tällöin kuin omaa kiihkoasi? Pantavasi on vain sun uhri!!
27.03.2011 16:45
Kerro minulle mitä sun aivosi tekee silloin, kun kiellät homoja elämästä!!
27.03.2011 16:43
Todisteita kiitos...onko jotakin Jeesusta edes ollut olemassa?!
27.03.2011 16:41
Olen eronnut kirkosta ja olen ateisti, mutta en hyväksy että "irtoseksi" olisi oikeata. Minusta on vaan säälittävää, että mies jyrkästi vastustaa homojen sitoutumista, mutta toisaalla itse puoltaa irtoseksiä. Minulle moinen kertoo sen, ettei mies ole kykenevä solmimaan mitään parisuhdetta kenenkään ihmisen kanssa!
27.03.2011 16:39
Lataamoon tulisi laittaa uskovainen, joka pitää irtosuhteita oikeana ja samalla SITOUDUTTUA homoseksuaalista suhdetta vääränä!!
Mave: Mene lataamoon!
27.03.2011 16:29
Onko Raamattua lukeva ihminen SINUSTA täysin normaali, joka lukee Raamatusta elämäänsä ohjeet eli tyyliin "paistaako kanaa vai syökö tänään kasviskeittoa" -mitä sanoo Raamattu??? Missä kohtaa Raamattua sanotaan se että uskovainen ihminen on normaali!??!?! Sun ei tulisi sanoa yhtään mitään sellaista, mitä ei todeta Raamatussa!! Lataamoon tulisi laittaa sellainen uskovainen, joka pitää Raamattua totena!!!!
27.03.2011 16:26
En tahdo kerrata mutta näköjään maven kaaliin ei taida mahtua mikään!!!??!?!?
Mä en ymmärrä, jos sä näet oikein samaa sukupuolta olleiden kissojen toistensa puhdistamisen tai toisen perseen nuolennan hyväksyttynä niin vastustat samalla ihmisiä, jotka tahtovat ja rakastavat toisiaan homoina!
27.03.2011 16:18
"Tarkastelen asiaa edelleen kristinuskon valossa."
Miten...irtoseksikö on kristinuskon valossa toimimista??? Sun kaltaiset tulisi minun mielestä kastroida!
27.03.2011 16:11
Näkökulmaasi ei tule kuunnella....tahtosit näin ollen, että ihmiset olisivat ajatukseltaan kuin ne sinun "eläimesi". Se jo kuulostaa, ettei ihminen saisi sitoutua vaikka homona, mutta saisi panna vaikka Ruotsinlaivalla jotakin täysin muuta kuin sitä kumppania johon olisi sitoutunut!!
Vastaa minulle...mikset tahdo sitä että ihmiset sitoutuisi??? Kiellät homoilta sitoutumisen, mutta itte tahdot "irtoseksiä". Kyllä nainen on muuta kuin jakorasia tai mies melan heiluttaja!!
27.03.2011 16:07
Susta nyt ei koskaan tiedä, minne olet aivosi jättänyt kun puollat irtosuhteita, mutta et homojen pysyviä suhteita!!
27.03.2011 15:50
Oma asiasi on elää vai kuolla? Mikäli otat "moraalistina" kantaa homojen käännyttämiseen ja hyväksyt kuitenkin irtosuhteet, niin se on asian pointti mitä en ymmärrä, että irtosuhteet ois jokin parempi vaihtoehto kuin homojen sitoutuminen!! Homotkin osaavat sitoutua, mutta sinulla ei taida olla sellaista taitoa...!!??
27.03.2011 15:47
780 / 815