Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ateisti1982
ateisti1982
ateisti1982
Vapaa kuvaus
Aloituksia
299
Kommenttia
16298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ateismi+on+itsessään+jumalan+uskon+puute+eli+selitystä+jumalan+olemassa+olosta+tai+olemattomuudesta+ei+tarvitse+tiedostaa+koska+ateismi+on+itsessään+jumalan+uskon+puute.
29.12.2018 12:38
On+todettu+että+sodan+jälkeen+ihmisiä+syntyy+enemmän+kuin+koskaan+eli+käsityksesi+että+sota+lopettaisi+lisääntymisen+on+epätodennäköistä.+En+ota+kantaa+aseistukseen+tai+sen+puutteeseen.+Hyvänä+esimerkkinä+Suomestakin+on+ns.+"suuret+ikäluokat",+jotka+syntyivät+sotien+aikana+tai+heti+sen+jälkeen.
29.12.2018 12:34
Laskitko+kristityiden+ristiretket+ja+lähetystyön?+Ne+ovat+riistäneet+monilta+viattomilta+ihmisiltä+hengen.+Maailman+väestön+lukumäärä+voisi+olla+nyt+monin+kertainen+ilman+kristinuskoa!
29.12.2018 12:26
se+koira+älähtää+johon+kalikka+kalahtaa!
29.12.2018 12:20
Minulla+on+ns.+"puolustusjärjestelmä"+ja+kyky+kyseenalaistaa+asioita+kuolemaan+asti+eli+minut+on+todella+vaikea+aivopestä.+ALS-tautiin+sairastunut+isäpuolenikin+kykeni+ateistina+kyseenalaistamaan+asioita+vielä+kuolinvuoteellaan,+kun+uskovat+väittävät+että+jokainen+kuolinvuoteellaan+viimeistään+alkaa+ajattelemaan+uskonasioita+tai+lukemaan+raamattua,+mutta+niin+ei+vain+käynyt+isän+kohdalla.
Nyt+väität+tietty+että+isäpuoleni+minut+aivopesi+ateistiksi.+Hmm...kumma+juttu+ettei+minulla+itselläni+ole+sellaisesta+mitään+muistikuvaa+että+niin+olisi+tapahtunut.+Pidät+tuota+tietenkin+"myöntämisenäni"+joka+on+tässäkin+suhteessa++tyypillistä+uskovaiselta!+Kuinka+ollakaan+että+uskovien+ajatuksenkulkua+pystyy+ennalta+ennustamaan!
29.12.2018 12:19
Kiihkokristityt+eivät+ole+koskaan+ok!
29.12.2018 12:07
Siispä+sä+etsit+homoutta+hokemalla+jatkuvasti+siitä+rakkautta+viittaamalla+johonkin+jeesukseesi!
29.12.2018 11:46
Se+on+kummallista+kun+teille+kristityillehän+se+homoseksuaalisuus+on+se+kaikkein+vaikein+asia+niin+sitä+miespuolisen+jeesuksen+rakkautanne+tyrkytätte+sitten+kuitenkin+kaikille+miespuolisille.+
On+täysin+sama+ajatteletko+sinä+miehenä+"jeesus+tulee,+oletko+valmis"+vaiko+harjoitatko+sä+homoseksuaalisuutta?!+Uskovaiset+miehet+ovat+"piilohomoja"!
29.12.2018 11:44
Kuuleppa+"nauha"+se+on+klassista+uskovaiselta+väittää+tässä+kohtaa+että+olisin+kiinnostunut+jostakin+semmoisesta+mitä+sä+kaiken+aikaan+päässäsi+ja+muna+kädessäsi+vatkaat.+Sulle+uskosi+on+sun+onanointisi.+Ota+raamattu+välillä+käyttöön+runkkaamiseesi,+ettei+kämmeniisi+tule+rakkoja.
Kun+sä+kirjoitat+että+"tulin+3+vuotta+sitten+uskoon"+niin+minä+luen+sen+saman+näin:+"menetin+3+vuotta+sitten+järkeni".+Toivottavasti+vielä+jonakin+päivänä+tulet+järkiisi.+Uskoon+tulo+olisi+minulle+sama+kuin+menettäisin+elämässä+kaiken+itsehallintani+ja+lopulta+kuolisin+pois.+Uskominen+on+skitsofrenian+sivuoire.+Oletko+varma+että+olet+sairastunut+johonkin+mielisairauteen,+jota+koitat+peittää+jollakin+uskoon+tulolla!?
29.12.2018 11:40
"jeesus+tulee,+oletko+valmis"+-lappusia+kiinnitetään+vieläkin+jokaisen+maaseututien+varteen+vanhan+maitolaiturin+ja+ladon+seinustalle+tai+sähköpylvääseen++rumentamaan+maalaisidylliä.+Näiden+lappusten+kiinnittäjät+ovat+niitä+samoja,+jotka+pyllistävät+ja+odottavat+sitä+jeesustaan+housut+kintuissa+tai+kita+ammollaan++että++jeesus+tulisi+ja+työntäisi+kalunsa+heidän+persereikäänsä+ja+sitten+suusta+sisään+eli+nämä+samaiset+lappusten+kiinnittäjät+olisivat+valmiita+homostelemaan+sen+jeesuksensa+kanssa+eli+se+tunne+on+heiltä+samanlainen+kuin+homoseksuaaleillakin+samaa+sukupuolta+olevaa+kohtaa,+jota+nämä+lappusten+kiinnittäjät+kovasti+kuitenkin+vastustavat+hyvin+äänekkäästi+ja+julkisesti.+Kristityiltä+tämä+"piilohomous"+on+kaikkein+ristiriitaisin+ja+itsekeskeisin+skenaario+että+miespuolista+jeesusta+kohtaan+he+saavat+ajatella+itse+hyvin+homomaisesti,+mutta+ne+jotka+ovat+todellakin+homoseksuaaleja+niin+heidän+anneta+olla+homoseksuaaleja+tai+ei+anneta+niitä+samoja+oikeuksia.+Näistä+kristityistä+tämä+"jeesus+tulee,+oletko+valmis"+tekee+heistä+hyvin+oksettavia+tapauksia+ei+siksi+että+uskovaisilla+miehetkin+esittävät+tunteitaan+miespuolista+kohtaan+(=jeesus)+vaan+siksi+että+haluavat+kieltää+homoseksuaalisuuden+muilta+ihmisiltä,+jotka+sitä+haluavat+harjoittaa.+On+täysin+sama+harjoittaako+homoseksuaalisuutta+vai+ajatteleeko+että+"voi+ihku+kun+se+jeesus+tulisi+työntämään+sen+kalunsa+peräaukkooni".+
Jollei+kenelläkään+jäisi+epäselväksi+niin+nämä+lappusten+kiinnittäjät+ovat+todennäköisesti+uskovaisia+miehiä.+Uskovaiset+naisethan+pidetään+kotona+hellan+ja+nyrkin+välissä,+eikä+teiden+varsilla+kiinnittämässä+lappusia.+Lienee+lappusten+kiinnittäminen+myöskin+miesten+hommaa+ylikonservatiivisten+uskovaisten+piirissä.+
Lisäksi+Jeesus+oli+homoseksuaali.+Ei+se+heterona+olisi+viihtynyt+12+miehen+seurassa+kuten+se+tarinan+mukaan+kerrottiin+viihtyvän!
Ei+mikään+voi+olla+niin+naismainen+mies+kuin+uskovainen+mies.+Mitä++maskuliinista+on+lukea+raamattua,+rukoilla+ja+fanittaa+jotakin+jeesusta!?
29.12.2018 11:27
En+minä+mitään+etsi+vaan+koitan+aloituksellani+tuoda+esiin+sen+että+kaikenlaiset+jeesuksen+fanittajat+ovat+väärässä.+sellaista+ei+ole+ollut+olemassakaan+kuin+jeesus+tai+jos+sellainen+on+ollut+olemassa+niin+sellainen+on+korkeintaan+ollut+jokin+"kylähullu"+joka+on+uskotellut+muille+olevansa+jokin+"kovempi+jätkä"+kuin+muut.
29.12.2018 11:00
Taitaa+kumminkin+astronomia+pitää+paikkansa+ennemmin+kuin+jonkun+muinaisen+senaattorin+harhanäyt+Jeesuksesta+ja+ettei+todennäköisesti+tähtitaivas+ole+voinut+olla+siten+kuin+ne+on+kerrottu+raamatussa+olevan+suhteessa+astronomiaan.
"Häiritsevät+vihjeet+Jeesuksen+olemassaolon+uhkasta+poistuvat+helposti+osoittamalla+Rooman+valtakunta+satuolennoksi,+koska+sitä+ei+löydy+ulkopuolisesta+lähteestä.+"
Samoin+J.R.R.+Tolkien+satuolennoksi+kunnei+sellaista+paikkaa+ole+kuin+Gondorin+valtakunta.+Jos+Jeesus+on+ollut+olemassa+niin+todennäköisesti+Sarumankin+on+ollut!
Raamatun+kirjoittaja+eli+omassa+maailmassaan+(LUE:+harhoissaan)+kuten+Tolkienkin+kirjoittaessaan+Taru+Sormusten+Herrasta+(LUE:+raamattunsa).
29.12.2018 10:55
Miten+eritavoin+voi+tehdä+henkilö+joka+on+syntymästään+asti+ollut+samanlainen+eli+ateisti?!+Ei+minua+ole+opetettu+olemaan+ateisti.+En+tiedä+miten+ihminen+oppii+olemaan+ateisti.+Siis+se+on+minulle+täysin+vierasta.+En+ole+itse+siitä+tietoinen+että+minut+olisi+aivopesty,+sillä+tällöin+minun+pitäisi+olla+siitä+itse+myöskin+tietoinen.+Sellaista+ei+ole+koskaan+tapahtunut,+mitä+sinä+väität!+Tosin+väitän+että+uskovaiset+aivopesette+lapsenne+uskoviksi.+Siihen+riittää+raamattu+ja+lapsien+kiduttaminen+jollei+ala+uskovaksi.+Jotkut+eivät+ala+koskaan+uskoviksi+vaikka+olisivat+alttiita+vanhempiensa+henkiselle+väkivallalle+ja+näin+ollen+vanhemmat+hylkäävät+lapsensa!
Onhan+sitä+monet+julkisuudessa+ollut+monia+uskovien+lapsia,+jotka+ovat+luopuneet+vanhempiensa+uskonnosta+eivätkä+ole+missään+tekemisissä+vanhempiensa+kanssa.+Sehän+on+todistettavasti+sitä+"lähimmäisen+rakkautta",+josta+monet+uskovat+puhuvat.+Minulle+on+kuitenkin+opetettu+uskovista+vain+yksi+asia+"älä+rakasta+niin+kuin+uskova,+sillä+tällöin+todellisuudessa+vihaat"
22.12.2018 18:00
Heh,+monessa+syntymähuoneessa+ja+useammalla+haudalla.+Mitähän+sekin+mahtaa+todistaa+muuta+kuin+sekopäisyytesi?!
22.12.2018 17:41
Orgiat+on+kivoja+suosittelen+sullekin.+Niissä+saa+enemmän+kokemuksia+kuin+koskaan+uskonnoista!
22.12.2018 17:40
Minua+ei+ole+opetettu+siihen+millainen+mä+olen.+Uskovaiset+ovat+koiria+ja+toimivat+kuten+uskonto+sanelee.
Paskaa+joulua+vaan+sulle!
22.12.2018 17:39
Ei+tulisi+mieleenkään+uskovaisia+teititellä.+Minulle+uskovainen+on+yksikkömuodossa+"se",+eikä+"hän".+Teitittelyssä+käytetään+isoa+t-kirjainta+muussa+tapauksessa+kyse+on+monikosta.+Et+ole+tainnut+peruskouluaikana+pärjätä+äidinkielessäkään.+Matikassa+sulle+on+1+1+=+3+!
Sanot,+että+mä+olen+rajoittunut,+vaikka+olen+rajoittunut+korkeintaan+uskovaisten+ja+uskonnon+suhteen.
22.12.2018 17:36
Niitä+heteroparejakin,+jotka+haluavat+kirkossa+naimisiin+alkaa+olemaan+melko+vähän+verrattuna+maistraatin+vihkimisiin.+Eiköhän+papeiltakin+voisi+ottaa+vihkimisoikeutta+pois+samalla+perusteella+mikä+oli+osaperusteena+alaikäisten+avioliittoon+vihkimisen+luopumiselle,+nimittäin+että+niitä+alkoi+olemaan+vuodessa+enää+pari+hassua!?
22.12.2018 17:30
Kyllähän+sä+sitä+vaimosi+lähtemistä+vähän+aikaa+sitten+itkit.+Ehkä+tapanasi+on+olla+patologinen+valehtelija.+Todellisuudessa+sulla+ei+taida+olla+vaimoa+joka+voisi+edes+lähteä!+:)
22.12.2018 17:25
Mikä+siinä+on+niin+pahaa+että+homoseksuaaleja+vihittäisi+kirkossa?+Kumminkaan+et+osallistuisi+yhteenkään+niistä,+joten+tuskin+se+sua+pääsisi+häiritsemään.+Oletko+osallistunut+jokaiseen+miehen+ja+vaimon+väliseen+avioliiton+vihkimiseen?!+Tuskin!+Eikö+todellakaan+uskovaisen+rakkaus+ulotu+sinne+asti+että+sallisi+kirkossa+järjestettävän+homoseksuaalien+häät?+Missä+se+paljon+parjaamanne+rakkaus+teissä+oikein+on?!+Luulisi+että+sitä+olisi+paljon+pahempiakin+asioita+joita+vastustaa.+Uskovaiset+ovat+todellakin+rakkauskyvyttömiä+ja+hyvin+tulee+tässä+esille+se+uskovaisten+todellinen+ja+lopullinen+kyky+rakastaa.+Sitä+kun+ei+uskovaisilla+ole+vaikka+muilta+sitä+kykyä+sitten+vaativat.
Kyllä+se+maailmanne+vielä+romahtaa+sillä+kirkossa+tullaan+näkemään+lähivuosina+ensimmäisen+homohäät.+Niin+on+tapahtunut+muissakin+Pohjoismaissa,+joten+miksi+ei+sitten+Suomessakin.+Itkitte+silloin+1.3.2017+ja+perustitte+ihmisvihajärjestönne+aito+avioliitonkin+ajamaan+etujanne+ennen+eduskunnan+äänestystä,+mutta+kaikki+oli+täysin+turhaa.+Itkunne+tulee+vaan+lisääntymään+ja+se+on+hyväkin!!+
Ei+kaikki+seurakuntavaaleissa+kiinnittänyt+siihen+mitään+huomiota+mikä+kanta+ehdokkailla+on+homoseksuaalien+vihkimisen+suhteen,+paitsi+niillä+jotka+haluavat+että+homoseksuaalit+saisivat+kirkkolliset+häät+koska+mitä+olen+kuullut+että+moniin+kirkkovaltuustoihin+valittiin+henkilöitä+jotka+puoltavat+homoseksuaalien+avioliittoa+ja+konservatiivit+ovat+jäämässä+monessa+paikassa+vähemmistöön+"vastarannan+kiiskeiksi".
Mä+rakastan+monenlaisia+ihmisiä,+mutta+en+valitettavasti+teitä+kiihkokristittyjä!
22.12.2018 17:15
88 / 815