Vapaa kuvaus

Tämmönen 31v miekkonen p-pohjanmaalta.

Aloituksia

11

Kommenttia

2376

  1. Eipä oikeastaan, kun itselläkin oli nuorempana mahdollisuuksia.
  2. "Runsaasti parisuhde/seksi-kokemusta niin helposti jo hyvin nuoresta keräävät naiset tietenkin alkavat katsoa kieroon niitä miehiä, jotka ovat tässä suhteessa heitä paljon kokemattomampia"
    Kyllä minä vaan sanon että tuossa on osa totuutta, mitä enemmän on kokemusta sen enemmän ei katso hyvällä kokematonta. Ei tietenkään koske kaikkia, mutta osaa kokeneita kuitenkin. Niin miehissä kuin naisissakin.

    Ihanteellinen tilanne olisi jos molemmat olisivat kokemattomia, silloin ei ole vertailupohjaa muihin. Mutta se että toteutuuko näin käytännössä niin ei oikeastaan, muuta kuin hyvin nuorena. Se että jos siitä jää pois niin tilanne vaikeutuu vuosi vuodelta.

    Mutta tässä herää kysymys eikö kokemattoman voisi ajatella hyvänä asiana, ei ole silloin mitään vertailupohjaa muihin eikä vuosien suhteiden tuomia vanhoja asioita uuteen suhteeseen. Kun näin yleensä suuren osan kohdalla kokeneista tapahtuu että niistä ex:stä puhutaan, jne.

    Kun voi olla syynä myös se että miksi on kokematon niin että ei ole kohdannut sellaista kumppania, jonka kanssa olisi hyvä olla. Eikä tämän pitäisi olla järkevä perustelu tähän asiaan, on mielestäni.

    Ja jos pelkästään mieltymyksistä seksiin puhutaan niin molempien pitää opetella tuntemaan toisten mieltymykset uudessa suhteessa, myös kokeneiden joskin heillä on jo tiedossa mistä pitävät. Kokemattomien kohdallahan asia on niin että kokeilemalla selviää mistä pitää.

    Tämä on vain minun mielipiteeni. Omia asioitani en kerro ollenkaan, joskin tiedän mistä itse pidän jne. Mutta minulla ei ole mitään ongelmia olla kokemattoman kanssa olen sen verran vapaamielinen, pääasia on että molemmilla on hyvä olla.
  3. "1. Haluaisitko pitkäaikaiseen parisuhteeseen naisen kanssa?
    - Joka sisältäisi vapaa-ajan käyttämistä kumppanin kanssa ja asioiden yhdessä tekemistä, sekä seksiä, gallupin kannalta"
    Kyllä ehdottomasti jos vaan sopiva tulee vastaan.

    "2a. Haluaisitko harrastaa seksiä tuntemattoman naisen kanssa sitoumuksetta?
    - jonka ulkonäöstä pidät, eikä käytökseltään ole vastenmielinen"
    Tietyssä tapauksessa kyllä mutta todellisuus taitaa olla toinen.

    "3. Haluaisitko olla lyhytaikaisessa parisuhteessa/seksisuhteessa naisen kanssa, mikä tarkoittaisi lähinnä seksin harrastamista ilman sitoumuksia, kiintymystä ja vapaa-ajan yhdessä viettämistä?"
    En mielelläni, mutta pitää harkita tapauskohtaisesti.

    "4. Voisitko kuvitella olevasi parisuhteessa naisen kanssa, jos pidät hänen ulkonäöstään ja luonteestaan, sekä tulette hyvin toimeen, mutta nainen haluaisi harrastaa seksiä vain harvoin, esim kerran kuukaudessa?"
    Riippuu tilanteesta, mutta eiköhän sitä tule toimeen.

    "5. Entä jos seksi olisi mielestäsi huonoa, mutta tekisitte sitä useammin?"
    Harjoittelulla oppii niin mikäs siinä.

    "6. Kuinka tärkeää parisuhteessa sinulle on naisen ulkonäkö?"
    No oikeasti on sillä merkitystä, pitää miellyttää omaa silmää.

    "7. Kuinka tärkeää parisuhteessa sinulle on yhteiset kemiat tai toimeentuleminen, naisen luonteen yhteensopivuus itsesi kanssa?"
    Kyllä se on tärkeä, en muuten tulisi toimeen. Ja suhde olisi rikkonainen.

    "8. Kuinka suuri osa (lähes) ikäisistäsi naisista mielestäsi on tarpeeksi hyvän näköisiä, jotta voisit kuvitella seurustelevasi heidän kanssaan?"
    Mitä olen nähnyt niin noin 50%, mutta riippuu taas miellyttääkö omaa silmää.

    "9. Kuinka suuri osa (lähes) ikäisistäsi naisista mielestäsi omaa sellaisen luonteen että tulisit heidän kanssaan toimeen parisuhteessa?"
    Ei kovin moni ja tästä kiikastaa loppujen lopuksi. Olisiko jotain 20% tai sinne päin.

    "10a. Mitä sinun tulisi omasta mielestäsi tehdä, jotta voisit löytää mieleisesi seurustelukumppanin?"
    Liikkua enemmän paikoissa joissa tapaa muita.

    "10b. Minkä takia et omasta mielestäsi pysty löytämään mieleistäsi seurustelu kumppania?"
    Se on juuri sitä kun lähes kaikki sopivalta tuntuvat ovat jo varattuja, rimaa en suostu laskemaan se on ja pysyy.

    "11. Ovatko naiset mielestäsi liian sitoutumiskammoisia, tai liian haluttomia harrastamaan irtosuhteita?"
    Kokemuksesta voin sanoa että olen tavannut pari jotka ovat olleet sitoutumiskammoisia.

    "12. Onko nyky-yhteiskunnasta tullut liian pinnallinen, tai seksistä liian arkinen tai materiaalinen asia? Vastakohtana tabulle, romantiikalle jne?"
    Kyllä ehdottomasti.