"Olet tosi kiva mies, mutta et mun tyyppiäni"

-Elämä on-

"Kyllä sun kaltaiselle miehelle on ihan varmasti paljon ottajia. Löydät varmasti jonkun kivan tytön"

Nämä repliikit on kuultu tosi monta kertaa treffien päätteeksi. Olen siis "kaveripoika tyyppiä". Naiset tykkäävät mutta eivät kuitenkaan " sillalailla". Vähän turhauttavaahan tämä on, kun haluaisin olla oma itseni enkä teeskennellä mitään muuta, mutta sellaisena lennän heti kaveripoika-kategoriaan.

176

6241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gordon Gekko

      Otan osaa. Mitään hyödyllistä mulla ei olekaan sanottavana, mutta mulle tuli aloituksesta kysymys mieleen; missä kohtaa se legendaarinen omana itsenä olo loppuu, ja teeskentely alkaa? Itse ainakin käyttäydyn vähän eri tavalla eri sosiaalisissa tilanteissa, niin varmaan aika monet muutkin.

      • Ei noin

        Sama täällä. Jos olen tekemisissä kiinnostavan tytön kanssa niin tottakai minä yritän tehdä vaikutusta ja osoittaa kiinnostukseni ihan eri tavalla kun jos olen kahvilla jonkun kaverin kanssa. Ei se mitään teeskentelyä ole vaan sen kiinnostuksen näyttämistä. Huomaa mut. Pussaa mua. Ota mun kädestä kiinni. Tykkää musta.


      • :-D
        Ei noin kirjoitti:

        Sama täällä. Jos olen tekemisissä kiinnostavan tytön kanssa niin tottakai minä yritän tehdä vaikutusta ja osoittaa kiinnostukseni ihan eri tavalla kun jos olen kahvilla jonkun kaverin kanssa. Ei se mitään teeskentelyä ole vaan sen kiinnostuksen näyttämistä. Huomaa mut. Pussaa mua. Ota mun kädestä kiinni. Tykkää musta.

        Tottakai se on erilaista jo sen takia, että itsestä tuntuu erilaiselta.
        Sekin on legendaarista omana itsenä olemista.


    • Naiset eivät pidä

      mukavista miehistä seksuaalisessa mielessä. Pitää olla vähän kusipää, jotta nainen syttyisi.

      • se onnnnnnn

        Tosiaankin mies ei saisi olla naiselle mukava tyyppi jos hän mielii olla naisen silmissä panettavan oloinen. Tämä suhtautuminen koskee siis nimenomaan amatöörinaisia. Sitävastoin ammattilaisnaislle voit olla vaikka kuinka mukava tyyppi ja he pitävät sinusta sitä enemmän mitä mukavampi heille olet, niin ja nussiakkin ammattilaista aina saa jos kerran maksaakin.


      • Eewuli

        KUKKUA!!
        Mien piä kusipäitä millään tavalla kiihottavina, kummat käsitykset teil. On olemassa miun kaltasia naisiaki, eikä kaikki aattele et just kusipää sais syttyyn..


      • Jaa...a kyllä se
        Eewuli kirjoitti:

        KUKKUA!!
        Mien piä kusipäitä millään tavalla kiihottavina, kummat käsitykset teil. On olemassa miun kaltasia naisiaki, eikä kaikki aattele et just kusipää sais syttyyn..

        käytännössä menee niin, että pahimmat kusipäät saa aina naiset ja kiltit miehet eivät vois naisia vähempää kiinnostaa.


      • kaveri on kaveri

        Ei kun pitäisi viestittää, että on kiinnostunut toisesta muunakin kuin kaverina... Moni nainen voi olla kuitenkin aika epävarma, kun ulkonäkö- ja veihättävyysvaatimukset ovat niin kovat. Miehet eivät sano, jos eiv't ole kiinnostuneita, vaan he ilmaisevat sen sillä että ei vaan osoiteta kiinnostusta ja siis pelkät sanat eivät riitä.


      • Mukavan miehen kans
        Jaa...a kyllä se kirjoitti:

        käytännössä menee niin, että pahimmat kusipäät saa aina naiset ja kiltit miehet eivät vois naisia vähempää kiinnostaa.

        Tässä kohtaa kiinnostaisi kusipää-termin määrittely. Onko mies kusipää, jos syljeskelee, mulkoilee, kiroilee, sättii ja lyö naapuripöydän äijää turpaan? Onko kusipää sellainen, joka ryyppää rahat ja hakkaa? Onko kusipää sellainen, joka vaatii, että asiat menevät niin kuin hänen mielestään niiden pitää, viis perusteluista? Onko kusipää sellainen, joka ei osaa ottaa vastuuta itsestään tai toisista, odottaa, että häntä avustetaan, muttei osaa tehdä samaa muille? Onko kusipää sellainen ihminen, joka ottaa muttei anna?

        Mukavissa, hyvissä miehissäkin on kusipään ominaisuuksia. Ihan niin kuin kaikissa ihmisissä on pahuutta, joka vain näkyy toisista enemmän ulospäin. Itse olen kiinnostunut älykkyydestä, itsensä kantamisesta, uteliaisuudesta, empatiasta ja sen sellaisesta. Toisaalta kemialla on älyttömän paljon tekemistä tykkäämisen kanssa - siis ihan molekyylikemialla. Olen myös sitä mieltä, että ensivaikutelma pettää yleensä aina persoonan puolesta. Tietysti, jos tyyppi ilmestyy paikalle kännissä ja oksennuksessa, on tuskin odotettavissa suurta parannusta jatkossa. Ja toisaalta sekin voi olla väärä luulo. Myöskään ihmisten ulkonäön perusteella ei voi tehdä paljon päätelmiä, sillä hienot ihmiset kaunistuvat kun heitä oppii tuntemaan ja tympeät ihmiset alkavat näyttää epämiellyttäviltä, vaikka heitä olisi aluksi pitänyt kuinka viehättävinä. Persoona tulee aina ulkokuoren läpi.


    • asdsssh

      Kyllä jotain särmää pitäisi olla, jotain aitoa. Että ihminen uskaltaa olla oma itsensä vaikka ei ole täydellinen.

      • Sehän se on, joka ei

        kelpaa. Se aitous. Ainakin siltä tuntuu.


      • asdsssh
        Sehän se on, joka ei kirjoitti:

        kelpaa. Se aitous. Ainakin siltä tuntuu.

        Vaikea sanoa oikein mitään, kun en tunne sinua, että millainen "ihan kiva" mies...

        Kirjoitat, että sut on lempattu tosi monta kertaa treffien päätteeksi "ihan kivana miehenä". Mitä se "tosi monta" tarkoittaa? 10 kertaa, 5 kertaa ainakin?

        "et mun tyyppiäni" tarkoittaa ehkä vain, ettette ole samaa tyyppiä, ei sen enempää. Millaiseksi "tyypiksi" itse sanoisit itseäsi?


      • asdsssh
        asdsssh kirjoitti:

        Vaikea sanoa oikein mitään, kun en tunne sinua, että millainen "ihan kiva" mies...

        Kirjoitat, että sut on lempattu tosi monta kertaa treffien päätteeksi "ihan kivana miehenä". Mitä se "tosi monta" tarkoittaa? 10 kertaa, 5 kertaa ainakin?

        "et mun tyyppiäni" tarkoittaa ehkä vain, ettette ole samaa tyyppiä, ei sen enempää. Millaiseksi "tyypiksi" itse sanoisit itseäsi?

        Ja millaista naista sinä olet etsimässä? Millaisten naisten kanssa olet käynyt treffeillä?


      • asdsssh kirjoitti:

        Vaikea sanoa oikein mitään, kun en tunne sinua, että millainen "ihan kiva" mies...

        Kirjoitat, että sut on lempattu tosi monta kertaa treffien päätteeksi "ihan kivana miehenä". Mitä se "tosi monta" tarkoittaa? 10 kertaa, 5 kertaa ainakin?

        "et mun tyyppiäni" tarkoittaa ehkä vain, ettette ole samaa tyyppiä, ei sen enempää. Millaiseksi "tyypiksi" itse sanoisit itseäsi?

        Tätä rataa mäkin mietiskelin..
        Se on periaatteessa aivan sama, minkä tyyppinen mies on, jos se "kolahtaa". Eli ne feromonit osuu oikein yhteen. Jos se "monta kertaa" oikeesti tarkottaa yli 10 peräkkäistä kertaa, niin mä rupeisin miettimään, että pitäiskö sitä vaatimustasoa jotenkin muuttaa.


      • M....25
        Sehän se on, joka ei kirjoitti:

        kelpaa. Se aitous. Ainakin siltä tuntuu.

        Ja siihen aitouteen ei saisi liittyä mitään heikkouksia :/ Kyl varmaan aidot adonikset löytää akkoja, mutta ei munlaiset romantikot :D Peli on raakaa mutta mitäs näistä.


      • yksihän riittää
        M....25 kirjoitti:

        Ja siihen aitouteen ei saisi liittyä mitään heikkouksia :/ Kyl varmaan aidot adonikset löytää akkoja, mutta ei munlaiset romantikot :D Peli on raakaa mutta mitäs näistä.

        Älä pelaile, jos et pidä siitä. Aito löytää aidon.


    • Ei pelkkä mukavuus

      riitä. Ulkonäön pitää myös olla kunnossa. Mars salille ja vaatekauppaan! Pumppaa salilla itsellesi lihasta ja pistä muodikkaat vaatteet päälle! Sen jälkeen alkaa se naisten haaroväli aueta sinullekin.

      • Naisasialooseri.

        auennut, vaikka olen pumppaillut jo vuosia ja vaatekaupassakin käynyt.


      • SH
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        auennut, vaikka olen pumppaillut jo vuosia ja vaatekaupassakin käynyt.

        Jatka pumppaamista..
        No ei ..lykkyä pyttyyn.


      • Sä oletkin ihme
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        auennut, vaikka olen pumppaillut jo vuosia ja vaatekaupassakin käynyt.

        psykopaatti


    • mies täältä jossain

      Jos et ole, tai et edes halua olla, sellainen jonkalaiseen toinen tuntee vetoa "sillalailla" niin turha silloin on turhauta jos lennähtää kaveri -kategoriaan. Varmaan jokainen ihminen on ihan oma itsensä, ja tuskin sinullekaan siitä huolimatta kelpaa ketä tahansa "sillalailla". Eli myös sulla on jotain vaatimuksia, joten miksi ei myös toisella, ja jos toinen ei täytä niitä vaatimuksia, ei silloin auta vaikka miten toinen hokisi olevansa oma itsensä. Teeskentelly tuskin on ratkaisu mihinkään pitkään, vaan siihen vaaditaan aitoutta, ja sitä, että sen aitouden on miellytettävä toista.

      Koitas vaikka suhtautua niihin asioihin ihan positiivisen mielin (eli unohtaa teeskentely jutut), ja yrittää ihan positiivisin ajatukin kehittää itsessä joitakin sellaisia asioita, jotka mielestäsi parantaisi mahdollisuuttasi päästä pidemmälle "sillalailla".

    • Olet tietysti

      joku surkea nössö, joka ei ole koskaan saanut naista. Miessä pitää olla MUNAA että nainen kiinnostuis. Ei naisia kiinnosta surkeet nörttipillittäjät!

      • tätähän nämä

        ATM:t ovat täällä hokeneet vaikka kuinka kauan. Kerro jotain uutta!


      • Se on voi voi...

        Toivottavasti ei kiinnosta myöskään siinä vaiheessa, kun jännittävä mies on ottanut ja jättänyt, ja nyt naisen Purjo-Petterille pitäisi löytää YH-statuksella uusi elättäjä.


    • Rollin' stones

      Käytöksesi on ehkä liian kaverillista. Sitä samaa sattuu muillekin. Pitää olla tiikerin silmät ja metsästäjän vainu.
      Se on osaksi sitä huumorintajua, lämpimää seuraa, pientä aggressiota, kiusoittelua ja varmuutta mitä tahtoo jolla nainen innostuu.
      Jos vaikutat liian leppoisalta, ajatuksiisi vaipuneelta, liian innokkaalta tai vain ylipäätään keskimäärin mukavalta niin se ei riitä tai antaa vain sen pehmoisen kuvan.

      • kiinnostaako sua

        niin siis ilmeisesti käyttäydyt samalla laillal kaverinaisten ja kiinnostavien naisten seurassa. Saa mies pehmoinen olla, mutta olisihan sitä kiva tuntea itsensä miehen seurassa viehättäväksi. Jos ei meistä yhtään kiinnosta naiset tai minä, niin sehän on kaveri, vaikka olisi kuinka kiva.


    • työtön LTM

      Sä et vaan osaa käsitellä naisia. Ei se mistään tyypistä johdu. Paitsi siitä tyypistä jonka nimi on "ei osaa käsitellä naisia". Todennäköisesti olet liian mukava, liian rehellinen, liian avoin, yrität miellyttää liika jne. Kuulostaa varmaan aika dorkalta, mutta niin se vain on. Naiset ei sitä halua myöntää, mutta ei ne halua mitään veljeä susta joka avautuu jostain jutuistaan ja yrittää olla mukava. Sun ongelma on varmaankin pohjimmiltaan se että sä joko vähän pelkäät naisia tai sitten pidät niitä jotenkin parempina olentoina. Toinen juttu on että sun pitää olla valmis menettämään se nainen, jos sä haluat saada sen. Kuulostaa ristiriitaiselta ehkä, mutta tuo on just sitä itsevarmuutta, sitä ettei roiku eikä liikaa lataa siihen juttuun.

      • Juu näin on

        Naisten kanssa kannattaa enemminkin olla vähän törkeä ja pikkuisen rivokin kuin kiltti mukava. Pahat pojat kiihottavat naisia, se on totuuus!


      • Jäykkyys pois
        Juu näin on kirjoitti:

        Naisten kanssa kannattaa enemminkin olla vähän törkeä ja pikkuisen rivokin kuin kiltti mukava. Pahat pojat kiihottavat naisia, se on totuuus!

        Ei pienessä rivoudessa mitään pahaa ole. Ennemmin vaikka sitä, kuin että mies on liian vakava ja jäykkä.

        Usein nämä ei-sytyttävät tyypit ovat juuri niitä, jotka eivät uskalla oikein tehdä tai sanoa mitään. Ollaan treffeilläkin kuin jossain työhaastattelussa, kuivia ja virallisia. Ei kovin moni sellaisesta liian kliinisestä tyypistä kiinnostu. Ei naiset, eikä miehet. Persoonaa ja uskallusta peliin. Ei saa aina niin kovasti pelätä pientä itsensä nolaamista tai toisten paheksuntaa. Ei elämä, eikä varsinkaan ihmissuhteet ole mitään suorittamista.


      • Korni Kalle
        Jäykkyys pois kirjoitti:

        Ei pienessä rivoudessa mitään pahaa ole. Ennemmin vaikka sitä, kuin että mies on liian vakava ja jäykkä.

        Usein nämä ei-sytyttävät tyypit ovat juuri niitä, jotka eivät uskalla oikein tehdä tai sanoa mitään. Ollaan treffeilläkin kuin jossain työhaastattelussa, kuivia ja virallisia. Ei kovin moni sellaisesta liian kliinisestä tyypistä kiinnostu. Ei naiset, eikä miehet. Persoonaa ja uskallusta peliin. Ei saa aina niin kovasti pelätä pientä itsensä nolaamista tai toisten paheksuntaa. Ei elämä, eikä varsinkaan ihmissuhteet ole mitään suorittamista.

        Eikös jäykkä mies olekaan paras?, nyt lääkkeet tänne äkkiä, pian lääkitystä miehelle, ei sinulle vaan mies lääkitystä tarvidsee, lääkkeet hänelle niin.


      • Flirttiä peliin
        Jäykkyys pois kirjoitti:

        Ei pienessä rivoudessa mitään pahaa ole. Ennemmin vaikka sitä, kuin että mies on liian vakava ja jäykkä.

        Usein nämä ei-sytyttävät tyypit ovat juuri niitä, jotka eivät uskalla oikein tehdä tai sanoa mitään. Ollaan treffeilläkin kuin jossain työhaastattelussa, kuivia ja virallisia. Ei kovin moni sellaisesta liian kliinisestä tyypistä kiinnostu. Ei naiset, eikä miehet. Persoonaa ja uskallusta peliin. Ei saa aina niin kovasti pelätä pientä itsensä nolaamista tai toisten paheksuntaa. Ei elämä, eikä varsinkaan ihmissuhteet ole mitään suorittamista.

        Se kyllä sytyttää, jos tuntee, että mies on kiinnostunut, myös seksuaalisesti. En tarkoita mitään ahdistavaa ja päällekäyvää, mutta jos mies tietää, että haluaa ja antaa siitä vinkkiä, kyllä se kolahtaa.


    • utelias nainen

      kertoa tarkemmin itsestäsi ?

    • Kannattaisiko

      panostaa hieman enemmän ulkonäköön esim. lihasten muodossa? Ala käydä kuntosalilla niin ulkonäkö paranee.

      • Paska neuvo!

        Lihakset eivät kompensoi puutteellisia sosiaalisia taitoja.


      • Urheilutieteen isi
        Paska neuvo! kirjoitti:

        Lihakset eivät kompensoi puutteellisia sosiaalisia taitoja.

        Ei niin, mutta hyvä fyysinen kunto tuo itsevarmuutta, joka voi auttaa lähestymisessä ja naisetkin huomaa jos on treenattu kroppa. Ei kaikki sellaisesta syty, mutta tuskin siitä haittaakaan on, jos kohtuudella treenaa.


      • Olet kyllä ihan
        Urheilutieteen isi kirjoitti:

        Ei niin, mutta hyvä fyysinen kunto tuo itsevarmuutta, joka voi auttaa lähestymisessä ja naisetkin huomaa jos on treenattu kroppa. Ei kaikki sellaisesta syty, mutta tuskin siitä haittaakaan on, jos kohtuudella treenaa.

        oikeassa siinä, että sporttisuus voi kohottaa itsetuntoa. Tärkeintä on kuitenkin se hyvä itsetunto. Ei se miten se saavutetaan. Epävarmuus on tietysti pahin händicäppi, mitä miehellä naisen kanssa voi olla.


    • Nainen27v

      Luulen, että naiset eivät ole vain halunneet sanoa totuutta, että miksi eivät kelpuuta sinua. Itse ainakin olen käyttänyt monia ympäripyöreitä lauseita kun olen sanonut miehelle että en halua enää tavata häntä.

      Tässä yleisimmät oikeat syyt:
      1.Nainen ei koe sinua tarpeeksi miellyttävän näköisenä
      2.Olet jotenkin liian outo ja omalaatuinen
      3.Olet huono suutelija
      4.Olet persoonaton mies

      • inhorealisti99

        Kuvailepa parilla sanalla persoonallinen mies?
        Onhan mullakin siitä joku käsitys, mutta ihan kiinnostuksesta kysyn.


      • Nainen27v
        inhorealisti99 kirjoitti:

        Kuvailepa parilla sanalla persoonallinen mies?
        Onhan mullakin siitä joku käsitys, mutta ihan kiinnostuksesta kysyn.

        Persoonaton mies ei juuri puhu eikä puhahda eikä hänellä ole omia mielipiteitä asioista. Persoonallinen mies puolestaan uskaltaa tuoda omia mielipiteitä esille. Kun nainen kysyy jotain persoonattomalta mieheltä niin tämä mies miettii, mitä nainen haluaisi ehkä kuulla ja vastaa sen mukaan. Persoonallinen mies tietää mitä haluaa ja on valmis tekemään töitä sen eteen. Persoonallinen mies on itsevarma ja aito.

        Vaikea vastata tämän paremmin. Muutkin voivat kertoa oman mielipiteensä asiasta.


      • Mietelausuja
        Nainen27v kirjoitti:

        Persoonaton mies ei juuri puhu eikä puhahda eikä hänellä ole omia mielipiteitä asioista. Persoonallinen mies puolestaan uskaltaa tuoda omia mielipiteitä esille. Kun nainen kysyy jotain persoonattomalta mieheltä niin tämä mies miettii, mitä nainen haluaisi ehkä kuulla ja vastaa sen mukaan. Persoonallinen mies tietää mitä haluaa ja on valmis tekemään töitä sen eteen. Persoonallinen mies on itsevarma ja aito.

        Vaikea vastata tämän paremmin. Muutkin voivat kertoa oman mielipiteensä asiasta.

        Moni mies myös esittää tietyn tyyppistä miestä siksi, että tietää naisten pitävän sen tyyppisistä. Naiset kuvittelevat yleensä tietävänsä kuka on aito ja kuka ei, mutta kummasti vaan moni lankeaa huijareihin ja kusettajiin kerta toisensa jälkeen. Se "aitous" johon ihastut ei välttämättä ole muuta kuin opeteltu rooli.

        Siksi onkin typerää väittää, että "ole vaan oma itsesi". Ei, älä ole, jos et ole itsenäsi sellainen josta naiset unelmoivat.


      • Gordon Gekko
        Mietelausuja kirjoitti:

        Moni mies myös esittää tietyn tyyppistä miestä siksi, että tietää naisten pitävän sen tyyppisistä. Naiset kuvittelevat yleensä tietävänsä kuka on aito ja kuka ei, mutta kummasti vaan moni lankeaa huijareihin ja kusettajiin kerta toisensa jälkeen. Se "aitous" johon ihastut ei välttämättä ole muuta kuin opeteltu rooli.

        Siksi onkin typerää väittää, että "ole vaan oma itsesi". Ei, älä ole, jos et ole itsenäsi sellainen josta naiset unelmoivat.

        Vieläkin mua hämmentää tämä "omana itsenään oleminen" ja feikkaaminen. Muuttuuko jätkät kokonaan joksikin toiseksi ihmiseksi, vai mitä siellä oikein tapahtuu? Kyllä mun eleet, ilmeet, energiataso ja puheenaiheet voi olla selvästi erilaiset kun puhun miespuoliselle tutulle tai kiinnostavalle naiselle. Ihan oma itseni koen olevani kuitenkin.


      • Sosiologian kapteeni
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Vieläkin mua hämmentää tämä "omana itsenään oleminen" ja feikkaaminen. Muuttuuko jätkät kokonaan joksikin toiseksi ihmiseksi, vai mitä siellä oikein tapahtuu? Kyllä mun eleet, ilmeet, energiataso ja puheenaiheet voi olla selvästi erilaiset kun puhun miespuoliselle tutulle tai kiinnostavalle naiselle. Ihan oma itseni koen olevani kuitenkin.

        "Omana itsenään oleminen" on vaan sitä naisten ihmissuhde-jargonia mikä ei tarkoita oikeastaan mitään. Tärkeintä on että osaa ns. käsitellä naisia, eli tietää mitä kannattaa ja mitä ei kannata sanoa/tehdä. Se "oma itse" jos on epävarma ja sosiaalisesti kömpelö, niin ei sillä paljon naisia hurmata.


      • Naisille tyypillistä
        Sosiologian kapteeni kirjoitti:

        "Omana itsenään oleminen" on vaan sitä naisten ihmissuhde-jargonia mikä ei tarkoita oikeastaan mitään. Tärkeintä on että osaa ns. käsitellä naisia, eli tietää mitä kannattaa ja mitä ei kannata sanoa/tehdä. Se "oma itse" jos on epävarma ja sosiaalisesti kömpelö, niin ei sillä paljon naisia hurmata.

        on paskanpuhuminen. Tuota "Ole oma itsesi" -paska saa aina kuulla aina naisilta, vaikka he eivät todellakaan tarkoita sillä mitään. Paras teeskentelijä ja huijari vie aina naiset.


      • Reipas Poikamies
        Sosiologian kapteeni kirjoitti:

        "Omana itsenään oleminen" on vaan sitä naisten ihmissuhde-jargonia mikä ei tarkoita oikeastaan mitään. Tärkeintä on että osaa ns. käsitellä naisia, eli tietää mitä kannattaa ja mitä ei kannata sanoa/tehdä. Se "oma itse" jos on epävarma ja sosiaalisesti kömpelö, niin ei sillä paljon naisia hurmata.

        Siihen päälle vielä se supliikki niin paketti onkin kasassa.

        Ei se tarkoita mitään "roolia" vaan että osaa muodostaa naista kiinnostavan jutustelun ja lähteä sitä kautta tutustumaan vieden juttua naisen kanssa eteenpäin ja vähän koettaa kepillä jäätä ja ottaa riski että joko onnaa tai tulee pakit.

        Atm lineri: Olen coodannut koko viikon yksiössäni ja mahtaisiko söpöä neitiä kiinnostaa seksi kanssani?
        Neiti: (Wtf) Joo ei *lähtee* kiireellä "vessaan".

        Ktm lineri: Moi Neiti, olen Abcse, miks sä yksin siinä olet, kun juhlat ovat tuolla?
        Neiti: Moi, oon Abcd, kiva tutustua....

        Ytm lineri: Moi, sexy Beibi! Kerron vartissa miksi sun ja mun pitää mennä mun luokse jatkoille
        Neiti: (punastus ja kikatusta) Oih miten ihanaa kun tulit kysymään, täällä onkin ollut niin uunoja muut miehet


      • Onko nykyajan
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        Siihen päälle vielä se supliikki niin paketti onkin kasassa.

        Ei se tarkoita mitään "roolia" vaan että osaa muodostaa naista kiinnostavan jutustelun ja lähteä sitä kautta tutustumaan vieden juttua naisen kanssa eteenpäin ja vähän koettaa kepillä jäätä ja ottaa riski että joko onnaa tai tulee pakit.

        Atm lineri: Olen coodannut koko viikon yksiössäni ja mahtaisiko söpöä neitiä kiinnostaa seksi kanssani?
        Neiti: (Wtf) Joo ei *lähtee* kiireellä "vessaan".

        Ktm lineri: Moi Neiti, olen Abcse, miks sä yksin siinä olet, kun juhlat ovat tuolla?
        Neiti: Moi, oon Abcd, kiva tutustua....

        Ytm lineri: Moi, sexy Beibi! Kerron vartissa miksi sun ja mun pitää mennä mun luokse jatkoille
        Neiti: (punastus ja kikatusta) Oih miten ihanaa kun tulit kysymään, täällä onkin ollut niin uunoja muut miehet

        ihmiset sarjatreffailijoita, jotka kokeilee kaikkia, joille kelpaa ja ottaa kaiken, mitä saa (yäk, minusta)? Jotkut kiinnostuu kai vähän joka toisesta. Ehkä niillä ei ole vielä oikein elämänkokemusta ja ihmistuntemusta. Pääasia, että saisi edes jotain hyväksyntää.


      • Ei noin
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        Siihen päälle vielä se supliikki niin paketti onkin kasassa.

        Ei se tarkoita mitään "roolia" vaan että osaa muodostaa naista kiinnostavan jutustelun ja lähteä sitä kautta tutustumaan vieden juttua naisen kanssa eteenpäin ja vähän koettaa kepillä jäätä ja ottaa riski että joko onnaa tai tulee pakit.

        Atm lineri: Olen coodannut koko viikon yksiössäni ja mahtaisiko söpöä neitiä kiinnostaa seksi kanssani?
        Neiti: (Wtf) Joo ei *lähtee* kiireellä "vessaan".

        Ktm lineri: Moi Neiti, olen Abcse, miks sä yksin siinä olet, kun juhlat ovat tuolla?
        Neiti: Moi, oon Abcd, kiva tutustua....

        Ytm lineri: Moi, sexy Beibi! Kerron vartissa miksi sun ja mun pitää mennä mun luokse jatkoille
        Neiti: (punastus ja kikatusta) Oih miten ihanaa kun tulit kysymään, täällä onkin ollut niin uunoja muut miehet

        "Ytm lineri: Moi, sexy Beibi! Kerron vartissa miksi sun ja mun pitää mennä mun luokse jatkoille
        Neiti: (punastus ja kikatusta) Oih miten ihanaa kun tulit kysymään, täällä onkin ollut niin uunoja muut miehet


      • pillumangusti
        Ei noin kirjoitti:

        "Ytm lineri: Moi, sexy Beibi! Kerron vartissa miksi sun ja mun pitää mennä mun luokse jatkoille
        Neiti: (punastus ja kikatusta) Oih miten ihanaa kun tulit kysymään, täällä onkin ollut niin uunoja muut miehet

        Oi kun sä Eino osaat käsitellä noita naisia niin ihanasti.


      • Ei noin
        pillumangusti kirjoitti:

        Oi kun sä Eino osaat käsitellä noita naisia niin ihanasti.

        Ikinä kuullut huumorista? "Kerron sulle vartissa" = tylsää. "Kerro mulle vartissa" = hauskaa. Tosikot ei saa pillua. Ainakaan tällä naamalla.


      • wäoreufib
        Nainen27v kirjoitti:

        Persoonaton mies ei juuri puhu eikä puhahda eikä hänellä ole omia mielipiteitä asioista. Persoonallinen mies puolestaan uskaltaa tuoda omia mielipiteitä esille. Kun nainen kysyy jotain persoonattomalta mieheltä niin tämä mies miettii, mitä nainen haluaisi ehkä kuulla ja vastaa sen mukaan. Persoonallinen mies tietää mitä haluaa ja on valmis tekemään töitä sen eteen. Persoonallinen mies on itsevarma ja aito.

        Vaikea vastata tämän paremmin. Muutkin voivat kertoa oman mielipiteensä asiasta.

        On huono suutelija?


      • Naiset suorastaan
        Mietelausuja kirjoitti:

        Moni mies myös esittää tietyn tyyppistä miestä siksi, että tietää naisten pitävän sen tyyppisistä. Naiset kuvittelevat yleensä tietävänsä kuka on aito ja kuka ei, mutta kummasti vaan moni lankeaa huijareihin ja kusettajiin kerta toisensa jälkeen. Se "aitous" johon ihastut ei välttämättä ole muuta kuin opeteltu rooli.

        Siksi onkin typerää väittää, että "ole vaan oma itsesi". Ei, älä ole, jos et ole itsenäsi sellainen josta naiset unelmoivat.

        yllyttävät miehiä valehtelijoiksi ja huijareiksi, koska palkitsevat parhaat huijarit aina seksillä (tai vaihtoehtoisesti naiset ovat niin yksinkertaisia, että huijaus menee helposti läpi)


      • rh86ko7numr578
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        Siihen päälle vielä se supliikki niin paketti onkin kasassa.

        Ei se tarkoita mitään "roolia" vaan että osaa muodostaa naista kiinnostavan jutustelun ja lähteä sitä kautta tutustumaan vieden juttua naisen kanssa eteenpäin ja vähän koettaa kepillä jäätä ja ottaa riski että joko onnaa tai tulee pakit.

        Atm lineri: Olen coodannut koko viikon yksiössäni ja mahtaisiko söpöä neitiä kiinnostaa seksi kanssani?
        Neiti: (Wtf) Joo ei *lähtee* kiireellä "vessaan".

        Ktm lineri: Moi Neiti, olen Abcse, miks sä yksin siinä olet, kun juhlat ovat tuolla?
        Neiti: Moi, oon Abcd, kiva tutustua....

        Ytm lineri: Moi, sexy Beibi! Kerron vartissa miksi sun ja mun pitää mennä mun luokse jatkoille
        Neiti: (punastus ja kikatusta) Oih miten ihanaa kun tulit kysymään, täällä onkin ollut niin uunoja muut miehet

        "Ktm lineri: Moi Neiti, olen Abcse, miks sä yksin siinä olet, kun juhlat ovat tuolla?
        Neiti: Moi, oon Abcd, kiva tutustua...."

        Ei! Se menee näin:

        Ktm lineri: Moi Neiti, olen Abcse, miks sä yksin siinä olet, kun juhlat ovat tuolla?
        Neiti: Painu helvettiin siitä pillua vonkaamasta.


      • Röykydellä
        Ei noin kirjoitti:

        "Ytm lineri: Moi, sexy Beibi! Kerron vartissa miksi sun ja mun pitää mennä mun luokse jatkoille
        Neiti: (punastus ja kikatusta) Oih miten ihanaa kun tulit kysymään, täällä onkin ollut niin uunoja muut miehet

        pääsee ähkimään pillun päälle


      • sir_eino
        Röykydellä kirjoitti:

        pääsee ähkimään pillun päälle

        Yleensä koitan sitä huumoria. Osaan olla aika symppis ja hauska, niillä mennään. Tietty sopivalla itsevarmuudella maustettuna. Vaikea muhun on kenenkään IRL suhtautua ilkeästi.


      • ihan kiva vaan
        Sosiologian kapteeni kirjoitti:

        "Omana itsenään oleminen" on vaan sitä naisten ihmissuhde-jargonia mikä ei tarkoita oikeastaan mitään. Tärkeintä on että osaa ns. käsitellä naisia, eli tietää mitä kannattaa ja mitä ei kannata sanoa/tehdä. Se "oma itse" jos on epävarma ja sosiaalisesti kömpelö, niin ei sillä paljon naisia hurmata.

        Jos se oma itse on epävarma ja sosiaalisesti kömpelö, niin puhuu sitten innostuneesti siitä, mikä itseä kiinnostaa eikä istu hajuttomana ja mauttomana tuppisuuna. Intoile sitten työstäsi, tähdistä, harrastuksesta, kavereista, mistä vaan mikä sulle on tärkeää. Katso silmiin. Liikaa ei miehen ehkä kannata hymyillä. Nainen ei ehkä kiinnostu, mutta saat ehkä kuulla jonkun muuns elityksen. Naisillakin on kaikenlaisia kiinnostuksenkohteita, riittä kun löydät yhden, jota juttusi kiinnostavat. Jos et omia kiinnostuksenkohteistasi kerro, niin et sitten vaan oikein ole kenenkään tyyppiä.


      • ketä sitten hakee
        Röykydellä kirjoitti:

        pääsee ähkimään pillun päälle

        ehkä jos sitä haluaa. Kunnon naiseen ei tuollainen törkeys kyllä pure eikä kyllä millään muullakaan saa noin vain. En tunne yhtään naista, joka haluaisi vaan seksiä. Mies, joka haluaa vaan seksiä, on säälittävä.


      • yksihän riittää
        Naiset suorastaan kirjoitti:

        yllyttävät miehiä valehtelijoiksi ja huijareiksi, koska palkitsevat parhaat huijarit aina seksillä (tai vaihtoehtoisesti naiset ovat niin yksinkertaisia, että huijaus menee helposti läpi)

        tai sitten se on aika pieni osa naisista, joita miehet aina yrittävät, koska näiltä voi saada seksiä. Ja me muut anaiset sitten ollaankin vähän eri mieltä...


      • m30+

        "1.Nainen ei koe sinua tarpeeksi miellyttävän näköisenä"

        Joidenkin naisten kohdalla tähän riittää jo pelkkä olemus.

        "2.Olet jotenkin liian outo ja omalaatuinen"

        Kenen mielestä ? Kadulla tallaa myös outoja, jopa henkisesti teinin asteelle jääneitä "naisia".

        "3.Olet huono suutelija"

        Pienestä se on kiinni. Sellaiseen naiseen ei kannata tuhlata aikaa, jonka maailma kaatuu pikkuseikkoihin.

        "4.Olet persoonaton mies"

        Osalla nykynaisista, varsinkin nuoremmilla, ei ole varaa kommentoida. Katukuvassa näkee jo aivan liian paljon toinen toistensa kopioita. Unohtamatta pukeutumisessa ehdottomasti niitä pään päällä keikkuvia aurinkolaseja :) Aurinkolaseja täytyy tietysti pitää myös pilvisellä säällä !

        Moni nainen ei näytä kykenevän kommunikointiin ilman silmillä olevia aurinkolaseja. Toisin sanoin, pelätään niin helvetisti katsekontaktin ottamista/saamista.

        Että silleen...


    • Eewuli

      Kumma, mie taas tykkään just sellasista jokka on oma ittensä. Olen itekki mitä oon ja ylpee siitä.
      Jos jollein ei kelpaa niin ei, mien muutu miksikään eikä ketään piä muuttamankhan.
      Noilla tapaamillasi naisilla vain saatto olla liian korkea taso, korkeampi kuin mitä oma taso olis..
      Ei vaan välttämättä osata kattoa peiliin ja myöntää omaa tasoaan.

      • Sormusten herra

        Sosiaalisesti kömpelöt ihmiset ei osaa tuoda sitä "omaa itseään" esille treffeillä, vaan he joko yrittävät miellyttää tai menevät lukkoon tai ovat liian asiallisia jännityksestä johtuen jne. Eli kyllä etenkin miesten pitää opetella sitä supliikkia jonkin verran, ei se ole mitään teeskentelyä, koska ei epävarma jännittäjä kuitenkaan ole se "oma itse" jonka haluaisi tuoda esille. Sen sijaan ujosti punasteleva nainen saattaa monienkin mielestä olla viehättävä, joten naisille on helpompaa tässä asiassa.


    • b4897b7u

      Toisaalta tuo saattaa tarkoittaa "En voi kuvitellakaan, miksi kukaan nainen haluaisi olla koskaan kanssasi missään tekemisissä, mutta en sano sitä niin, koska en halua loukata sinua".

      • ihankivakundi

        Se voi tarkoittaa myös: "En tiedä miksi kukaan nainen haluaisi sinua sänkyysi, mutta sanon nyt jotain nättiä, että et puhu minusta paskaa selän takana, tai ala soittelemaan stalkkeripuheluja aamuyöllä."


      • Naiset ovat
        ihankivakundi kirjoitti:

        Se voi tarkoittaa myös: "En tiedä miksi kukaan nainen haluaisi sinua sänkyysi, mutta sanon nyt jotain nättiä, että et puhu minusta paskaa selän takana, tai ala soittelemaan stalkkeripuheluja aamuyöllä."

        läpeensä epärehellisiä


      • Eewuli
        Naiset ovat kirjoitti:

        läpeensä epärehellisiä

        yhtä lailla ku miehetki..


      • työtön ATM
        Eewuli kirjoitti:

        yhtä lailla ku miehetki..

        Ihmiset on pahoja.


      • Sinä olet paha
        työtön ATM kirjoitti:

        Ihmiset on pahoja.

        Useimmat ihmiset ovst hyväntahtoisia, eivätkä tee tieten pahaa kenellekään. Toki oikeasti pahoja ihmisiäkin on olemassa.


    • Jorma Kulkunen

      Normipäivä nuoruudesta. "Olet tosi ihana ja mukava, mutta et ole ihan minun tyyppiäini".

      Ja nyt kun sitten sanoo taksijonossa "Moi" ja jatkaa kavereiden kanssa jauhamista, niin kyytiin välillä jopa revitään. Tosin nykyään tuleekin sitten katsottua kaksi kertaa oliko kyseessä sotanorsu vai jokin silmää miellyttävä.

      Ei tarvitse edes olla tyly, riittää että huomioi hetken ja sitten jatkaa omaa elämäänsä. Tosin luonteeltaan ei pidä olla tuppisuu. Tuppisuut istuu räkälän taka-osassa 60-vuotiainakin. Edelleen yksin.

    • SH

      Kun on tarpeeksi kauan sinkkuna ..niin oikeastaan huomaa, että parisuhteesta koituvat hankaluudet voivat ylittävää siitä koetun ilon. Ainakin omalla kohdalla. Nykyään pariutumisrintamalla kaikki on viety äärimmäisyyksiin ja ihmisistä on tullut jossain määrin kertakäyttötavaraa ..mikä on tietysti surullista.
      Naisia on täälläkin ollut ..ja mukaviakin sellaisia, mutta nyt takana 10v yksineloa ja asiat ihan ok.

      • Joo ...kumma juttu

        Mitä pidemmäksi sinkkuus venyy sitä korkeammalle pariutumiskynnys nousee. Vanhoista suhteistakin muistuu mieleen enää paskat jutut. Todella vaikeaa olisi enää kuvitella luopuvansa siitä vapaudesta jota sinkkuus tarjoaa. Täytyisi olla joku kaikin puolin aivan täydellinen nainen, että voisi harkita jonkun kanssa yhteen muuttamista.


      • nnainennn
        Joo ...kumma juttu kirjoitti:

        Mitä pidemmäksi sinkkuus venyy sitä korkeammalle pariutumiskynnys nousee. Vanhoista suhteistakin muistuu mieleen enää paskat jutut. Todella vaikeaa olisi enää kuvitella luopuvansa siitä vapaudesta jota sinkkuus tarjoaa. Täytyisi olla joku kaikin puolin aivan täydellinen nainen, että voisi harkita jonkun kanssa yhteen muuttamista.

        vaikea itsekään edes uskoa että niin hyvää miestä löytyisi että sinkkuudesta luopuisin. Jo kolmas vuosi yksinoloa takana ja nautin täysin rinnoin enkä enää edes todellakaan ymmärrä miksi joskus seurustelin, ei mitään järkeä.


      • nnainennnn

        Nykyään pariutumisrintamalla kaikki on viety äärimmäisyyksiin ja ihmisistä on tullut jossain määrin kertakäyttötavaraa ..mikä on tietysti surullista.

        Kyllä, ei jaksa alkaa itseään rikkomaan eikä antamaan itsestään 100% jos toinen on hälläväliä asenteella liikkellä, sitä kun ei koskaan teidä onko toinen tosissaan vaikka sanoisikin rakastavansa. Teot todistaa ja joskus liian myöhään herää siihen että onkin sitä kertakäyttökamaa.


      • kyllä kiinnostais
        nnainennn kirjoitti:

        vaikea itsekään edes uskoa että niin hyvää miestä löytyisi että sinkkuudesta luopuisin. Jo kolmas vuosi yksinoloa takana ja nautin täysin rinnoin enkä enää edes todellakaan ymmärrä miksi joskus seurustelin, ei mitään järkeä.

        edes yrittää vakavampaa tuollaisen naisen kanssa jolla asenne tuo,,,konttaus yli ja ovesta ulos,,,


      • 2+11
        kyllä kiinnostais kirjoitti:

        edes yrittää vakavampaa tuollaisen naisen kanssa jolla asenne tuo,,,konttaus yli ja ovesta ulos,,,

        Miehistä ei ole kuin vaivaa.Liian vähän hyötyä parisuhteesta naiselle,miehelle parisuhde on tietty hyvä juttu.


      • Toi nyt on paskaa
        2+11 kirjoitti:

        Miehistä ei ole kuin vaivaa.Liian vähän hyötyä parisuhteesta naiselle,miehelle parisuhde on tietty hyvä juttu.

        naiset nimen omaan pyrkivät muuttamaan pillunsa parisuhteessa rahaksi. Parisuhteissa mies luovuttaa naiselle resursseja (rahaa ja muuta omaisuutta) ja nainen luovuttaa miehelle pillua. Lue Henry Laasasen "Naisen seksuaalinen valta" niin viisastut!


    • majur

      Jos olisit oma itsesi tekisit niin kuin viettisi sinulle sanovat. Sen sijaan mietit sitä, ettet tahdo naisen ajattelevan, että olet liian päällekäyvä.

      • 546346422345warta

        Jos miehet seuraisi pelkkiä viettejään niin täällä vaan tapettaisiin ja raiskattaisiin mielin määrin. Kyllä siihen omaan itseen kuuluu tiettyä viettien tukahduttamista ja sublimointia. Siitähän koko kulttuurissa on kyse.


      • Kyllä. Kulttuuri on
        546346422345warta kirjoitti:

        Jos miehet seuraisi pelkkiä viettejään niin täällä vaan tapettaisiin ja raiskattaisiin mielin määrin. Kyllä siihen omaan itseen kuuluu tiettyä viettien tukahduttamista ja sublimointia. Siitähän koko kulttuurissa on kyse.

        irtiottoa eläimestä, joka on meissä. Jotkut meistä kuitenkin haluavat palata eläimiksi!


      • 8455468u546
        Kyllä. Kulttuuri on kirjoitti:

        irtiottoa eläimestä, joka on meissä. Jotkut meistä kuitenkin haluavat palata eläimiksi!

        no niinhän tuossa yllä sanotaan.


    • ajattelija 1

      Tämä viesti on koko ketjulle..
      Tuli sellanen ajatus ja mielipide, että tän nykypäivän deittikulttuurin ongelma on se, että ainakin naisille on tullu pahaksi tavaksi etsiä sitä "oikeaa" eli just me normi kunnolliset jätkät ei enää kelvata. Eli vaikka meillä olisi asiat periaatteessa kunnossa, hyvä työ tai tutkinto, oma asunto, ok ulkonäkö, järkevät jutut, muutama oikea harrastus, niin eipä kelvata. Eli tätä touhua vallitsee aivan liikaa se tunteella meno ja sen takia jätkät, jotka "ovat mitä ovat" usein kelpaavat paremmin.. tuntuu niin oudolta, että vaikka kaikki puitteet hyvän tyypin kanssa olisivat kunnossa ja tiedossa hyvä ja antoisa suhde niin ei, kun ei heti sytytä..

      Voihan sitä "oikeaa" hakea vaikka ikänsä, tuskin kaikki sitä löytää kuitenkaan, eli ei ekojen treffien jälkeen pitäisi tehdä päätöksiä suhteen jatkosta mihinkään suuntaan. Kuinka moni voi olla itsensä ekoilla treffeillä? Niin miehet kuin naisetkin "huijaavat" ulkonäössä, puheissa jne. ja ihmisen todellinen luonne,tavat jäävät piiloon.. treffeillä pitäisi käydä pidempään ja ihmiseen pitäisi tutustua rauhassa pidempään.. mutta kuka ryhtyy..? minä.. :D Aika harvalla ne oikeat tunteet syntyvät heti, ihastuksia tulee ja menee mutta ne isommat sitovat tunteet vaativat aikaa..
      Muutenkin soisi naisien kiinnittävän huomiota miesten tyylikkyyteen ja ajatusmaailmaan.. tulisi oikeasti hyvillekkin miehille mahdollisuudet pariutua.

      • aaaaaaaaaaaaaaaaaaa8

        Turha ruikuttaa. Me eletään nykyään niin nopeatempoisessa maailmassa jossa naisilla on valinnanvaraakin paljon, joten jos ei heti sytytä niin ei naisilla ole aikaa investoida siihen juttuun enempää.


      • ................

        Täällä mukavat kaveripoikamiehet valittaa ettei naiset anna mukaville miehille mahdollisuutta, kun mukavan miehen kanssa elämä olisi mukavaa ja turvallista.

        Toisaalta naiset on aika pinnallista sakkia, jotka valitsee miehen jonkun tv-sarjan luomien mielikuvien ihannemiehestä perusteella.

        Niin on epäsopivia nämä kaksi sukupuolta toisilleen että tuntuu ihmeeltä että jotkut joskus "löytävät" toisensa.


      • Sun viesti on hyvin mietittyä tekstiä naisille. Kiitos asiallisuudestasi. Mietin sitä hetken ja haluan ihan pikkuisen puolustautua. Kas, kun pelimiehet esittäytyvät juurikin normikunnollisinäjätkinä ja totuus paljastuu vasta myöhemmin -siitä varovaisuus. Toinen asia on se että etsin miestä, en elatusta. Minulla on itsellänikin ulkoiset puitteet kunnossa, en kaipaa elättäjää, vaikak en rikas olekaan. Jos mies siis ketpp vain että ok mies, talo, auto ja hyvä työ, niin mitä hän kertoo itsestään? Siis niistä mielenkiinnon kohteista, toiveista, ajatuksista, elämästä jne. Se oikea olisi ihan normi kunnollinen mies, jonka kanssa minulla olisi jotain yhteistä. Normikunnollinenkin tarkoittaa eri ihmisille erilaista elämäntapaa, juomistottumuksia, työhön käytettyä aikaa, erilaisia valintoja jne. Niin että voisihan sitä vähän tarkemminkin kuvata elämäänsä ja itseään. Itseäni ainakin kiinnostaa juuri miehen ajatusmaailma ja ajattelutapa.


    • clint eastwoodi

      tuon oloiselle kaverille treffeillä, joka on tuolla S24 treffien etusivulla "Jo tuhannet parit ovat löytäneet..." -tekstin alla olevassa kuvassa. Se tyyppi siinä kuvassa on sellaisen kaveripojan näköinen ja oloinen, joka ei oikein sytytä naisia muussa mielessä kuin kaverina.

      • eastwoodin clintti

        poika muuten, mutta tekee perusmoka numero ykkösen heti ekoilla treffeillä,
        eli ei katso naista silmiin. Tyyppi on ihan hukassa olevan oloinen ja kääntää
        katseensa muualle, ihan kuin hakeakseen apuja (äitiä) katseellaan jostain.


    • nainen tietää

      että olet ns. "kunnon mies" eikä siksi halua olla sinulle ilkeä. hän pitää kuitenkin sinua tylsänä.

      • Nainen ottaa

        mieluummin ympäri kyliä p****n perässä juoksevan juopon miehen kuin tylsän arkisen miehen, joka tylsästi vaan vannoo naiselle uskollisuutta ja haluaa perhettä.


      • Vastuunkantaminen ja
        Nainen ottaa kirjoitti:

        mieluummin ympäri kyliä p****n perässä juoksevan juopon miehen kuin tylsän arkisen miehen, joka tylsästi vaan vannoo naiselle uskollisuutta ja haluaa perhettä.

        "suoraselkäisyys" ovat naisesta tylsiä ominaisuuksia. Pitää olla spontaani, yllättävä ja ottaa paljon riskejä.


      • Näin se on!
        Vastuunkantaminen ja kirjoitti:

        "suoraselkäisyys" ovat naisesta tylsiä ominaisuuksia. Pitää olla spontaani, yllättävä ja ottaa paljon riskejä.

        VAARALLINEN mies saa takuuvarmasti vitun kosteaksi


    • Vika on

      ulkonäössäsi. Et viehätä naista seksuaalisessa mielessä, eli ulkonäkösi ei saa naisten pilluja kosteaksi.

      • Liian yksinkertainen

        selitys. Ulkonäkö voi olla yksi syy miehen seksuaaliseen syrjäytymiseen, mutta se ei koskaan ole ainoa syy. Ulkonäkö ei ole niin tärkeää naisille, etteikö sitä voisi muilla ominaisuuksilla kompensoida. Paljovaikeampaa on esim. kompensoida ujoutta ja hiljaisuutta hyvällä ulkonäöllä.


    • 3+5

      pitkä,lihaksikas. Sä olet ulkoisesti tusinakamaa.

      • mestarisuutelija

        Ylempänä joku kysyi millainen on huono suutelija. No,tässäpä hyväksi usean ihmisen kehuma kertoo;) Ihan ensimmäisenä,kun suutelette ensikertaa,EI rajuja juttuja,kuten kielen väkisin survontaa toisen kurkkuun! Hellä,hieman kiusoitteleva suudelma on paras. Kielen lähes paikallaan pitäminen toisen suussa tuntuu ällölle,kuolleelle kalalle. Vältä sitä. Käytä mielikuvitusta ;)


      • yököttävät muistot
        mestarisuutelija kirjoitti:

        Ylempänä joku kysyi millainen on huono suutelija. No,tässäpä hyväksi usean ihmisen kehuma kertoo;) Ihan ensimmäisenä,kun suutelette ensikertaa,EI rajuja juttuja,kuten kielen väkisin survontaa toisen kurkkuun! Hellä,hieman kiusoitteleva suudelma on paras. Kielen lähes paikallaan pitäminen toisen suussa tuntuu ällölle,kuolleelle kalalle. Vältä sitä. Käytä mielikuvitusta ;)

        Älä kuolaa toisen suuhun, nielaise välillä!


      • 3+8H
        yököttävät muistot kirjoitti:

        Älä kuolaa toisen suuhun, nielaise välillä!

        Minä en ainakana ole kiinnostunut jostain "vaarallisista" kusipäistä mistä tässä ketjussa on nyt puhuttu. Kyllä sellanen jopa ujompikin tapaus herättää enemmän positiivisia tuntemuksia kun kusipäämäisyys, sehän on itsestään selvää. (myönnän ilmiön että moni nainen retkahtaa kusipäihin)
        Olen siinä vaiheessa henkistä kasvua itse, että muhun pätee sanonta "ihastus herättää ihastusta" tms. Eli jos toinen esittää että ei kiinnosta, niin ei mulle ainakaan sellaista oloa tule että täytyisi tyrkyttää itteensä. Ei todellakaan. Orastavakin mahdollinen kiinnostus sitten lopahtaa lopulta jos ei saa mitään signaaleja toiselta. Varmasti sekä nainen että mies haluaa tuntea itsensä halutuksi ja/tai spesiaaliksi eikä dissatuksi? Ei mua kiihota mies joka esittää että en herätä mitään erityisiä tuntemuksia. Sitten taas jos jostakin oikeen näkee että ei saa silmiään irti ja hymyilee lämpösesti niin sehän on kun bensaa kipinöihin ja voi roihahtaa oikee tosissaan :) ...mut sitten ei saa yrittää stumpata notskia sen takia "ettei vaikuta liian kiinnostuneelta" tulee ihan epäselkeitä signaaleja ja voi ruveta epäröimään ja surettamaan että on sittenkin käsittänyt väärin.

        Eli oma ittensä pitäisis yrittää olla joka siis merkkaa sitä että ei yritä ainakaan piilotella sitä mitä on ja jos on oikeasti kiinnostunut toisesta.


      • Ei naisen sovi
        3+8H kirjoitti:

        Minä en ainakana ole kiinnostunut jostain "vaarallisista" kusipäistä mistä tässä ketjussa on nyt puhuttu. Kyllä sellanen jopa ujompikin tapaus herättää enemmän positiivisia tuntemuksia kun kusipäämäisyys, sehän on itsestään selvää. (myönnän ilmiön että moni nainen retkahtaa kusipäihin)
        Olen siinä vaiheessa henkistä kasvua itse, että muhun pätee sanonta "ihastus herättää ihastusta" tms. Eli jos toinen esittää että ei kiinnosta, niin ei mulle ainakaan sellaista oloa tule että täytyisi tyrkyttää itteensä. Ei todellakaan. Orastavakin mahdollinen kiinnostus sitten lopahtaa lopulta jos ei saa mitään signaaleja toiselta. Varmasti sekä nainen että mies haluaa tuntea itsensä halutuksi ja/tai spesiaaliksi eikä dissatuksi? Ei mua kiihota mies joka esittää että en herätä mitään erityisiä tuntemuksia. Sitten taas jos jostakin oikeen näkee että ei saa silmiään irti ja hymyilee lämpösesti niin sehän on kun bensaa kipinöihin ja voi roihahtaa oikee tosissaan :) ...mut sitten ei saa yrittää stumpata notskia sen takia "ettei vaikuta liian kiinnostuneelta" tulee ihan epäselkeitä signaaleja ja voi ruveta epäröimään ja surettamaan että on sittenkin käsittänyt väärin.

        Eli oma ittensä pitäisis yrittää olla joka siis merkkaa sitä että ei yritä ainakaan piilotella sitä mitä on ja jos on oikeasti kiinnostunut toisesta.

        näyttää liian kiinnostuneelta, ettei tunnu liian halvalta.


      • Hirveää paskaa!
        Ei naisen sovi kirjoitti:

        näyttää liian kiinnostuneelta, ettei tunnu liian halvalta.

        Totta kai nainen saa näyttää kiinnostuksensa. Ihan tyhmää jos täytyy vaan arvailla.


      • Sama koskee
        Hirveää paskaa! kirjoitti:

        Totta kai nainen saa näyttää kiinnostuksensa. Ihan tyhmää jos täytyy vaan arvailla.

        miehiä


    • Nii veemäistä kun se on kuullakin niin oon vähän iloinen, eten olekkaan ainoa, joka ei kelpaa naisille kun kaverina:). En ole kusipää pilluvonkaaja, mutta silti naiset jos toinekin valittaa, että "miksi miesten pitää olla kusipäitä" ja "miksi miehet tekee mulle näin ja noin" yms..niin miksiköhän..

      • Oikeasti naiset

        kuitenkin pitävät niistä kusipäistä pillunvonkaajista päätellen siitä, etta ne kusipäiset pillunvonkaajat ovat juuri niitä miehiä, jotka naiset lopulta lakanoidensa väliin päästävät.


      • Tämä johtuu siitä
        Oikeasti naiset kirjoitti:

        kuitenkin pitävät niistä kusipäistä pillunvonkaajista päätellen siitä, etta ne kusipäiset pillunvonkaajat ovat juuri niitä miehiä, jotka naiset lopulta lakanoidensa väliin päästävät.

        että naiset eivät uskalla itse lutkaksi leimautumisen pelosta olla aloitteellisia. Tämä antaa vonkaajille etulyöntiaseman ujoihin ja hiljaisiin miehiin nähden, jotka kyllä muuten voisivat naisia kiinnostaa.


      • Lutkittelija pelaa
        Tämä johtuu siitä kirjoitti:

        että naiset eivät uskalla itse lutkaksi leimautumisen pelosta olla aloitteellisia. Tämä antaa vonkaajille etulyöntiaseman ujoihin ja hiljaisiin miehiin nähden, jotka kyllä muuten voisivat naisia kiinnostaa.

        YTM vonkamiesten pussiin eikä suinkaan ATM::ien


    • älä lannistu

      Kyllä on naisia jotka haaveilevat kivasta miehestä, eivätkä missään nimessä tahdo mitään renttua ja kusipäätä! Olet tapaillut vääränlaisia naisia, liian nuoria ehkä? Minä olen 25 v ja toivoisin löytäväni ihan tavallisen mukavan miehen jonka kanssa voisimme yhdessä jakaa arkea ja nauttia pikku asioista. En odota mitään don juania joka hukuttaa minut lahjoihin ja kalliisiin kynttilä illallisiin ja joka veisi minut huvijahdilla karibialle.
      Toki kukkakimppu tai pikkuinen lahja josku olisi mukava yllätys, sitten voisin vaikka hieroa sinua tai ilahduttaa sinua jollakin mistä pidät.

      Mutta veikkaampa että, olet kohdannut sellaisia naisia jotka kuvittelevat elämän olevan kuin elokuvissa tai MTV:n hömppä jenkki sarjoissa, naisia jotka eivät ole käsittäneet että elämästä 99% on arkea ruoanlaittoineen ja kaupassa käynteineen!

      • 30-v. sinkkumies

        Hei, sanohan nyt oikeasti, mistä tuommoisia naisia löytää vapaina vielä. Tunnen siis monia ja tiedän siksi että teitä on olemassa, mutta ne on kaikki olleet onnellisesti varattuja niin kauan kuin oon ne tuntenut :/


      • Mistä sut löytää?

        Yleensä kaikki naiset on nirppanokkaisia kusipäitä. Sä kuulostat kivalta!


    • On se kumma kun

      ei perusasiat mene jakeluun. Jos haluaa naista pitää panostaa ulkonäköön. Mars salille, vaatekauppaan ja parturiin. Ei se mukavuus riitä. Ei naiset halua sänkyyn mukavan miehen kanssa vaan hyvännäköisen miehen kanssa. Ihan oman syysi on jos jäät ilman.

    • hotone

      Ihan vinkkinä, kuvaamasi vastaukset naiselta tarkoittavat suomennettuna.
      ETTÄ EI VAIN KOLAHTANUT.
      Ko. henkilöt jotka vastaavilla termeillä torjuvat yleistetysti voivat yhtähyvin tykätä kilteistä miehistä ja dissata pahoja poikia tai päin vastoin.

      Ko. vastaukset ovat siis pehmeä torjunta, jolloin jokin ei nyt vain natsannut.
      Ei kuitenkaan haluta loukata vastapuolta ja säilyttää tämän kasvot menemättä yksityiskohtiin.

    • crocuta_crocuta

      "Se ei johdu sinusta, vaan minusta..."


      En nimittäin kestä katsella sinua.


      Jimmy Carr... Sanoi melkein noin. Katselkaa väki Jimmy Carria, on kivempia päivät sillei.

    • no niin...

      Hei te kaikki kiltit miehet, jotka valitatte tippuvanne kaveripoika-osastolle. Ei tosiaankaan ole niin, että kaikki naiset tykkäis vain niistä pahiksista. Mä ainakin tykkään nimenomaan VAIN kilteistä miehistä. Mutta kyllä siinä treffeillä pitäis ehkä olla vähän jotain muutakin kuin kaveruutta ilmassa, sitähän vois vaikka ohimennen varovasti koskettaa toista. Laittaa käden kevyeti harteille, tulla viereen, hipaista. Jos kerta toisensa jälkeen tavataan ja jutellaan eikä synny edes pientä spontaania halausta, niin ei se ole ihme, että tippuu kaverikategoriaan. Koska käytös on kaverimiehen.

      • kiltin alla ei mitää

        Entä jos kiltit miehet ei tykkää susta. Pitääkö kilttien miesten silti huolia sinut koska eivät muita voi saada?


      • ----

        Mutta kun sitä pelkää että tuollainen saa naisen tiuskaisemaan "Älä lääpi, saatanan pervo."


      • Hellä kosketus
        ---- kirjoitti:

        Mutta kun sitä pelkää että tuollainen saa naisen tiuskaisemaan "Älä lääpi, saatanan pervo."

        Ei saa. Ehkä jonkun todella kärkevän ja omasta tilastaan vainoharhaisen naisen, mutta ei tavallista ihmista. Jos hipaisee ikään kuin vahingossa ja toinen ei pidä siitä, sen kyllä huomaa elekielestä. Ts. toinen jäykistyy, siirtyy kenties kauemmas ja alkaa vältellä fyysisen kontaktin mahdollisuutta. Kyllä pitää olla aika pihalla (tai kännissä) ettei huomaa.

        Olen itsekin ajan antamisen kannalla! Jos tuntuu nimenomaan siltä, ettei toisessa ole mitään vikaa muttei oikein kolahda, silloin pitäisi ottaa uusintatreffit useamman kerran. Ja yrittää tehdä jotain kiinnostavaa ja mielellään aktiivista. Eli vaikka mennä pelaamaan mölkkyä puistoon tai jotan :D. Tekeminen yhdistää ihmisiä ja rentouttaa.


    • MindySindy

      Totta, että kiinnostavakin mies tipahtaa kaveripoika kategoriaan jos ei uskalla tehdä mitään aloitteita ja osoita mitään kiinnostusta muutakin kuin kaveri mielessä, mutta ei se aloitteellisuuskaan auta jos kiinnostusta ei vain ole naisen puolelta vaikkapa ulkonäön, eri aaltopituudella olemisen, erilaisten kiinnostusten kohteiden, tulevaisuuden toiveiden suhteen tai mies vaikuttaa vain todella tylsältä ja mitäänsanomattomalta tai huumorintajut eivät osu yhtään yksiin tai sitten mies vaikuttaa vähän yksinkertaiselta / tyhmältä juttuineen.
      Tälläiselta mieheltä lähentymisyritykset ovat vain kiusallisia. Ja se että ei kiinnostu todella tylsästä miehestä ei sitten tarkoita sitä että kelpaa vain kusipäät ja rentut. Kyllä jokainen nyt haluaa että kumppanilla on jonkin näköinen persoonallisuus kuitenkin ja että on jotain kemiaa ja kipinää. Kukaan täyspäinen nyt veljeltä tuntuvan miehen kanssa kimppaan halua.

      Noita samoja syitä olen itsekin joskus jollekin miehelle sanonut kun en ole halunnut loukata toista. Mies on siis vaikuttanut ihan kivalta ja kunnolliselta mutta jokin edellä mainituista tai useammista asioista on mättänyt.
      Jos ei vain kolahda syytä tai toisesta niin siinä ei auta mitkään temput tai kikat. Ei ole mitään mitä toinen voisi sanoa tai tehdä saadakseen kiinnostumaan jos mitään kipinää ja tunnetta ei toisesta vain tule että kiinnostaisi muutakin kuin kaverimielessä.

      • ----

        Aloitteellisuuden puute on paha asia jos nainen on kiinnostunut.
        Aloitteellisuus on paha asia jos nainen ei ole kiinnostunut.
        Mistä sitten voi etukäteen tietää onko nainen kiinnostunut ennen kuin tekee aloitteen?


      • MindySindy
        ---- kirjoitti:

        Aloitteellisuuden puute on paha asia jos nainen on kiinnostunut.
        Aloitteellisuus on paha asia jos nainen ei ole kiinnostunut.
        Mistä sitten voi etukäteen tietää onko nainen kiinnostunut ennen kuin tekee aloitteen?

        Kyllä naisen kehonkielestä, katseista, flirttailevasta tai kujeilevasta hymystä sen yleensä huomaa. Ei kiinnostavaan mieheen nainen pitää tiettyä etäisyyttä, ei tule mieluusti liian lähelle, vetäytyy aika pian etäämmälle jos mies tulee liian lähelle istumaan tai muuta ja ei ainakaan vastaa mitenkään kosketuksiin, välttelee katsetta ja jos katsookin niin ilmeessä ei ole mitään flirttailevaa.
        Hymyt ovat sellaisia kohteliaita mutta kujeellisuus ja flirtti niistä puuttuu. Kiinnostunut nainen saattaa kosketella jollain "tekosyyllä" miehen kättä tai hiuksia tai jotain. En tarkoita kuitenkaan mitään lääppimistä tai kourimista. Kyllä ne viestit yleensä huomaa aika selkeästi jos omaa yhtään sosiaalisia taitoja.


      • Vapaa sinkku M
        MindySindy kirjoitti:

        Kyllä naisen kehonkielestä, katseista, flirttailevasta tai kujeilevasta hymystä sen yleensä huomaa. Ei kiinnostavaan mieheen nainen pitää tiettyä etäisyyttä, ei tule mieluusti liian lähelle, vetäytyy aika pian etäämmälle jos mies tulee liian lähelle istumaan tai muuta ja ei ainakaan vastaa mitenkään kosketuksiin, välttelee katsetta ja jos katsookin niin ilmeessä ei ole mitään flirttailevaa.
        Hymyt ovat sellaisia kohteliaita mutta kujeellisuus ja flirtti niistä puuttuu. Kiinnostunut nainen saattaa kosketella jollain "tekosyyllä" miehen kättä tai hiuksia tai jotain. En tarkoita kuitenkaan mitään lääppimistä tai kourimista. Kyllä ne viestit yleensä huomaa aika selkeästi jos omaa yhtään sosiaalisia taitoja.

        Seksi myy ja taksi tuo.
        Veljet ja kaverit ovat sitten erikseen.

        Näin se pojat menee.


      • Vapaa sinkku M
        MindySindy kirjoitti:

        Kyllä naisen kehonkielestä, katseista, flirttailevasta tai kujeilevasta hymystä sen yleensä huomaa. Ei kiinnostavaan mieheen nainen pitää tiettyä etäisyyttä, ei tule mieluusti liian lähelle, vetäytyy aika pian etäämmälle jos mies tulee liian lähelle istumaan tai muuta ja ei ainakaan vastaa mitenkään kosketuksiin, välttelee katsetta ja jos katsookin niin ilmeessä ei ole mitään flirttailevaa.
        Hymyt ovat sellaisia kohteliaita mutta kujeellisuus ja flirtti niistä puuttuu. Kiinnostunut nainen saattaa kosketella jollain "tekosyyllä" miehen kättä tai hiuksia tai jotain. En tarkoita kuitenkaan mitään lääppimistä tai kourimista. Kyllä ne viestit yleensä huomaa aika selkeästi jos omaa yhtään sosiaalisia taitoja.

        "Kyllä ne viestit yleensä huomaa aika selkeästi jos omaa yhtään sosiaalisia taitoja. "

        Tämä oli muuten typerä väite ja täysin väärä.
        Naisten kiinnostusta ei huomaa. Tästähän on ollut ihan tutkimuksiakin. Signaalit ovat harvinaisen epäselviä joten väiteesi tuossa lopussa on lähinnä provoyritys.


      • MindySindy
        Vapaa sinkku M kirjoitti:

        Seksi myy ja taksi tuo.
        Veljet ja kaverit ovat sitten erikseen.

        Näin se pojat menee.

        Tottakai seksuaalinen vetovoima on osa tätä kuviota. Muutoinhan kaikki päätyisivät kimppaan parhaan kaverinsa kanssa ja eläisivät platonisessa suhteessa elämänsä loppuun asti. Se ei kuitenkaan tarkoita että seksi olisi ainut asia mikä toisessa kiinnostaa. Pelkän seksin varassa olevat suhteet eivät kauaa kestä, mutta eivät kyllä täysin seksittömätkään liitot. Pitää löytyä molempia, sekä seksuaalista vetovoimaa että itselle yhteensopivaa ja kiinnostavaa persoonallisuutta. Kumman tahansa puuttuessa ei suhteesta tule mitään.


      • MindySindy
        Vapaa sinkku M kirjoitti:

        "Kyllä ne viestit yleensä huomaa aika selkeästi jos omaa yhtään sosiaalisia taitoja. "

        Tämä oli muuten typerä väite ja täysin väärä.
        Naisten kiinnostusta ei huomaa. Tästähän on ollut ihan tutkimuksiakin. Signaalit ovat harvinaisen epäselviä joten väiteesi tuossa lopussa on lähinnä provoyritys.

        Syytön minä siihen olen jos jotkut miehet eivät osaa yhtään lukea kehon kieltä ja eivät omaa yhtään tilannetajua. Varmasti on miehiä jotka tulkitsevat kaupan kassan tervehdyksenkin flirtiksi ja sitten taas miehiä jotka nyt eivät tajua vaikka nainen kantaisi neonvaloilla varustettua kylttiä missä lukee "olen kiinnostunut sinusta". Seuraappa joskus vaikka ravintolassa muita ja huomaat hyvin selvästi naisista joita mies lähestyy että lämpenevätkö tälle yhtään vai eivät. Se että sinä tai joku toinen sosiaalisesti kömpelö mies ei näitä viestejä omalle kohdalle osuessaan tunnista ei tee väitteestäni väärää tai typerää. Sinusta se voi sellaisen toki tehdäkin jos et osaa muita yhtään tulkita.


      • Knihh
        Vapaa sinkku M kirjoitti:

        "Kyllä ne viestit yleensä huomaa aika selkeästi jos omaa yhtään sosiaalisia taitoja. "

        Tämä oli muuten typerä väite ja täysin väärä.
        Naisten kiinnostusta ei huomaa. Tästähän on ollut ihan tutkimuksiakin. Signaalit ovat harvinaisen epäselviä joten väiteesi tuossa lopussa on lähinnä provoyritys.

        Jep. Naiset kaatuvat omaan näppäryyteensä. He kuvittelevat, että miehet ajattelevat kuten naiset ja lukevat jotain "piilosignaaleita" samoin kuin he itse.


      • Vapaa sinkku M
        MindySindy kirjoitti:

        Syytön minä siihen olen jos jotkut miehet eivät osaa yhtään lukea kehon kieltä ja eivät omaa yhtään tilannetajua. Varmasti on miehiä jotka tulkitsevat kaupan kassan tervehdyksenkin flirtiksi ja sitten taas miehiä jotka nyt eivät tajua vaikka nainen kantaisi neonvaloilla varustettua kylttiä missä lukee "olen kiinnostunut sinusta". Seuraappa joskus vaikka ravintolassa muita ja huomaat hyvin selvästi naisista joita mies lähestyy että lämpenevätkö tälle yhtään vai eivät. Se että sinä tai joku toinen sosiaalisesti kömpelö mies ei näitä viestejä omalle kohdalle osuessaan tunnista ei tee väitteestäni väärää tai typerää. Sinusta se voi sellaisen toki tehdäkin jos et osaa muita yhtään tulkita.

        Henkilökohtaisuuksiin mentiin siis suoraan.
        Turha keskustella kanan kanssa jonka perustelut asialle ovat aivan pohjalta ja sitten päälle joku "sä ja yhtä sosiaalisesti kömpelö".

        Kaikenlaista pohjasakkaa täälläkin liikkuu kuten mindysindy.


      • Vapaa sinkku M
        Knihh kirjoitti:

        Jep. Naiset kaatuvat omaan näppäryyteensä. He kuvittelevat, että miehet ajattelevat kuten naiset ja lukevat jotain "piilosignaaleita" samoin kuin he itse.

        No tuo älykääpiö ei osaisi lukea naisten signaaleja sen enempää kuin muutkaan naiset.
        Tästähän on ollut tutkimuskin että jos nainen ei varta vasten tee jotain asioita täysin selväksi niin niitä piilosignaaleja ei osaa lukea lähes oikeastaan kukaan mies eikä nainen.

        Mutta tämä mindysindy tietysti vetoaa "sosiaaliseen kömpelyyteen" jos hän itse on niin sosiaalisesti kömpelö ettei osaa riittävästi signaloida asiaa ettei kiinnosta.

        Eihän mindisindyn kaltaiset pissikset sellasita tajua.


      • MindySindy
        Vapaa sinkku M kirjoitti:

        Henkilökohtaisuuksiin mentiin siis suoraan.
        Turha keskustella kanan kanssa jonka perustelut asialle ovat aivan pohjalta ja sitten päälle joku "sä ja yhtä sosiaalisesti kömpelö".

        Kaikenlaista pohjasakkaa täälläkin liikkuu kuten mindysindy.

        Sitä saa mitä tilaa. Jos itse vähättelet ylemmyydentuntoisena toisten sanomisia tyyliin "typerä vaite" jne. niin turha sitten kiukutella kun se antaa sinusta itsestäsi typerän ja sosiaalisesti tökerön kuvan. Minusta tuskin kanamaisuutta löytyy, mutta mieheksi sinun kommenttisi oli harvinaisen ämmämäinen. Pohjasakkaa voit hakea ihan peilistä, mutta kommenttini näytti näemmä osuvan oikeaan kun noin voimakkaasti reagoit.


      • MindySindy
        Vapaa sinkku M kirjoitti:

        No tuo älykääpiö ei osaisi lukea naisten signaaleja sen enempää kuin muutkaan naiset.
        Tästähän on ollut tutkimuskin että jos nainen ei varta vasten tee jotain asioita täysin selväksi niin niitä piilosignaaleja ei osaa lukea lähes oikeastaan kukaan mies eikä nainen.

        Mutta tämä mindysindy tietysti vetoaa "sosiaaliseen kömpelyyteen" jos hän itse on niin sosiaalisesti kömpelö ettei osaa riittävästi signaloida asiaa ettei kiinnosta.

        Eihän mindisindyn kaltaiset pissikset sellasita tajua.

        Ei minulla ole ollut mitään ongelmia saada miestä huomaamaan olenko kiinnostunut vai en. Mutta mikäli semmoinenkin mies vielä kohdalle tulisi niin olet oikeassa siinä että tämän tarvitsisi olla todella kömpelö puusilmä mitä tulee ihmisten väliseen sosiaaliseen kommunikaatioon ja kehonkieleen. Tuo agressiivinen hyökkäyksesi kertoo omasta älykääpiömäisyydestäsi ei minun.


      • Totta turiset
        Vapaa sinkku M kirjoitti:

        No tuo älykääpiö ei osaisi lukea naisten signaaleja sen enempää kuin muutkaan naiset.
        Tästähän on ollut tutkimuskin että jos nainen ei varta vasten tee jotain asioita täysin selväksi niin niitä piilosignaaleja ei osaa lukea lähes oikeastaan kukaan mies eikä nainen.

        Mutta tämä mindysindy tietysti vetoaa "sosiaaliseen kömpelyyteen" jos hän itse on niin sosiaalisesti kömpelö ettei osaa riittävästi signaloida asiaa ettei kiinnosta.

        Eihän mindisindyn kaltaiset pissikset sellasita tajua.

        Olet aivan oikeassa;

        "Young men just find it difficult to tell the difference between women who are being friendly and women who are interested in something more," said lead researcher Coreen Farris of Indiana University's Department of Psychological and Brain Sciences."

        http://www.foxnews.com/story/0,2933,340013,00.html

        "“By sending erratic and ambiguous signals in the early stages of an encounter, women manipulate men into showing their hand,” said Fox. “It is not entirely surprising, given the levels of ambiguity and deception to which they are subjected, that males tend to become confused.” "

        http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article1098173.ece


      • Vapaa sinkku M
        MindySindy kirjoitti:

        Sitä saa mitä tilaa. Jos itse vähättelet ylemmyydentuntoisena toisten sanomisia tyyliin "typerä vaite" jne. niin turha sitten kiukutella kun se antaa sinusta itsestäsi typerän ja sosiaalisesti tökerön kuvan. Minusta tuskin kanamaisuutta löytyy, mutta mieheksi sinun kommenttisi oli harvinaisen ämmämäinen. Pohjasakkaa voit hakea ihan peilistä, mutta kommenttini näytti näemmä osuvan oikeaan kun noin voimakkaasti reagoit.

        Et tainnut ymmärtää sosiaalisesti kömpelönä ihmisenä ettei viestisi kiinnosta.

        Ehkä ymmärrät jos näytän virtuaalisesti keskisormea?

        "Typerä väite" piti paikkaansa jossa keskityin esittämääsi asiaan ENKÄ SINUUN.

        Nähtävästi tapanasi on tehdä kivoja pikku trolleja tyyliin: Kaikki jotka eivät ymmärrä asiaa A kuten minä ovat sosiaalisesti kömpelöitä.

        Pohjasakkaa olet viestittäjänä ja todennäköisesti myös naisena.

        Eivätkä kommenttisi osuneet lähimainkaan, vastaavanlaista ääliömäistä päättelyä täytyy jo hakea aika kaukaa.

        Kotkotkotkotkot


      • Vapaa sinkku M
        MindySindy kirjoitti:

        Ei minulla ole ollut mitään ongelmia saada miestä huomaamaan olenko kiinnostunut vai en. Mutta mikäli semmoinenkin mies vielä kohdalle tulisi niin olet oikeassa siinä että tämän tarvitsisi olla todella kömpelö puusilmä mitä tulee ihmisten väliseen sosiaaliseen kommunikaatioon ja kehonkieleen. Tuo agressiivinen hyökkäyksesi kertoo omasta älykääpiömäisyydestäsi ei minun.

        Kotkotkotkotkot


      • Vapaa sinkku M
        Totta turiset kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa;

        "Young men just find it difficult to tell the difference between women who are being friendly and women who are interested in something more," said lead researcher Coreen Farris of Indiana University's Department of Psychological and Brain Sciences."

        http://www.foxnews.com/story/0,2933,340013,00.html

        "“By sending erratic and ambiguous signals in the early stages of an encounter, women manipulate men into showing their hand,” said Fox. “It is not entirely surprising, given the levels of ambiguity and deception to which they are subjected, that males tend to become confused.” "

        http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article1098173.ece

        Näinhän se menee ja näitä on muitakin uutisia.

        Ehkä tuo kanaaivo tarkoitti sitä että hän on suurin piirtein lähtenyt paikalta pois kun joku vähemmän häntä seksuaalisesti kiinnostava kiltti mies on tullut kysymään häntä tanssiin tai alkanut huutamaan vastaavaa.

        Sitten hän syyttää miehiä "sosiaalisesti kömpelöiksi" kun eivät tajua hänen hienovaraisia naisellisia vihjeitään.

        Itserakas kana.


      • MindySindy
        Vapaa sinkku M kirjoitti:

        Et tainnut ymmärtää sosiaalisesti kömpelönä ihmisenä ettei viestisi kiinnosta.

        Ehkä ymmärrät jos näytän virtuaalisesti keskisormea?

        "Typerä väite" piti paikkaansa jossa keskityin esittämääsi asiaan ENKÄ SINUUN.

        Nähtävästi tapanasi on tehdä kivoja pikku trolleja tyyliin: Kaikki jotka eivät ymmärrä asiaa A kuten minä ovat sosiaalisesti kömpelöitä.

        Pohjasakkaa olet viestittäjänä ja todennäköisesti myös naisena.

        Eivätkä kommenttisi osuneet lähimainkaan, vastaavanlaista ääliömäistä päättelyä täytyy jo hakea aika kaukaa.

        Kotkotkotkotkot

        Selvisipä kerralla sekin miksi olet vapaa sinkku. Eipä tarvinnut paljoa pintaa raaputtaa, kun sieltä tuli esiin ruma luonne. :-D


      • Huugo.
        Vapaa sinkku M kirjoitti:

        Kotkotkotkotkot

        Lapsellista.


      • Vapaa sinkku M
        MindySindy kirjoitti:

        Selvisipä kerralla sekin miksi olet vapaa sinkku. Eipä tarvinnut paljoa pintaa raaputtaa, kun sieltä tuli esiin ruma luonne. :-D

        Aivan samaa voi sanoa sinusta kanaseni.


      • sir_eino
        Vapaa sinkku M kirjoitti:

        "Kyllä ne viestit yleensä huomaa aika selkeästi jos omaa yhtään sosiaalisia taitoja. "

        Tämä oli muuten typerä väite ja täysin väärä.
        Naisten kiinnostusta ei huomaa. Tästähän on ollut ihan tutkimuksiakin. Signaalit ovat harvinaisen epäselviä joten väiteesi tuossa lopussa on lähinnä provoyritys.

        Kyllä huomaa. Tai siis minä ainakin huomaan.

        Keskimääräisesti asia voi olla toinen. Mutta ei se mahdotonta ole.


    • MindySindy

      "Men in general may be less sensitive to subtle non-verbal behavior than women."

      That doesn't mean such men can't learn to read cues or that all men are clueless decoders of women's gestures.

      "These are average differences. Some men are very skilled at reading affective cues."

      Eli miehetkin voivat oppia tulkitsemaan kehonkieltä ja jotkut ovat siinä erittäin taitaviakin. Olin siis oikeassa siinä että ne miehet jotka eivät tätä osaa ovat jotenkin sosiaalisesti kömpelöitä.
      En myöskään epäile lainkaan etteikö joukossa olisi myös naisia jotka antavat hyvin epäselviä signaaleja sen suhteen ovatko kiinnostuneita vai eivät. Ne naiset saattavat olla hyvin ujoja, estyneitä tai yhtälailla sosiaaliselta kommunikaatiokyvyltään jotenkin vajavaisia.
      Enemmistö naisista antaa kuitenkin aika selvät merkit siitä löytyykö kiinnostusta vai ei ja useimmat miehet nämä signaalit osaavatkin tulkita.

      • ....................

        Minulla kyllä on ollut aina kyky lukea naisia ja olen kyllä muutenkin aika intuitiivinen. Itsekin kun on vähän pelkuri, niin helpottaa kummasti aloitteiden tekemistä. Nettimaailmassa harmi kyllä tämä ei toimi, kun teksti on ainoa tai pääasiallinen kommunikaatioväline.


      • Vapaa sinkku M

        Kotkotkotkotkotkot.

        "Eli miehetkin voivat oppia tulkitsemaan kehonkieltä ja jotkut ovat siinä erittäin taitaviakin. Olin siis oikeassa siinä että ne miehet jotka eivät tätä osaa ovat jotenkin sosiaalisesti kömpelöitä. "

        No etkä ollut kana. Kana ei löytänyt jyväänsä nyt.

        Pikkukana oli väärässä koska tutkimussanoi että "jotkut miehet" ovat joka tarkoittaa vähemmistöä miehistä.

        Mutta ehkä tarkoitat sanoa että suurin osa miehistä on sinusta sosiaalisesti kömpelöitä.

        "Enemmistö naisista antaa kuitenkin aika selvät merkit siitä löytyykö kiinnostusta vai ei ja useimmat miehet nämä signaalit osaavatkin tulkita. "

        Ei pidä paikkaansa, hyvä kana-aivo.


      • sad-M25v.

        Itse en osaa tulkita naisia ollenkaan, olen ujo ja epäsosiaalinen kömpelö mies. Mutta ei kai se minusta huonoa tee? Aina pyrin olemaan oma itseni enkä esitä mitään mutta silloin olen naisen näkökulmasta, no varmaan hiljainen ja etten olisi kiinnostunut vaikka olisin. Kaikkein paras olisi nainen tulisi juttelemaan niin silloin tajuaisi, kyllä, minulla ei leikkaa kovinkaan hyvin missään asiassa.

        No kaipa joku kiinnostuu minusta vaikken olekaan mikään nero, ihan psykologin testeissä selvitetty, hyvä jos ylä-asteen oppilaille pärjään.

        No tulipa avauduttua...


      • Vapaa sinkku M
        sad-M25v. kirjoitti:

        Itse en osaa tulkita naisia ollenkaan, olen ujo ja epäsosiaalinen kömpelö mies. Mutta ei kai se minusta huonoa tee? Aina pyrin olemaan oma itseni enkä esitä mitään mutta silloin olen naisen näkökulmasta, no varmaan hiljainen ja etten olisi kiinnostunut vaikka olisin. Kaikkein paras olisi nainen tulisi juttelemaan niin silloin tajuaisi, kyllä, minulla ei leikkaa kovinkaan hyvin missään asiassa.

        No kaipa joku kiinnostuu minusta vaikken olekaan mikään nero, ihan psykologin testeissä selvitetty, hyvä jos ylä-asteen oppilaille pärjään.

        No tulipa avauduttua...

        Se on ihan "normaalisti sosiaalisille" monesti aivan yhtä vaikeaa se naisten lukeminen elleivät he pyri olemaan ihan ilmiselviä.

        Ja se mikä heille sisäisesti on ilmiselvää ei todellakaan ole toisille ihmisille ilmiselvää.

        Voisi ehkäpä jopa sanoa että näissä asioissa naiset ovat niitä sosiaalisesti kömpelöitä... ;)


      • MindySindy
        sad-M25v. kirjoitti:

        Itse en osaa tulkita naisia ollenkaan, olen ujo ja epäsosiaalinen kömpelö mies. Mutta ei kai se minusta huonoa tee? Aina pyrin olemaan oma itseni enkä esitä mitään mutta silloin olen naisen näkökulmasta, no varmaan hiljainen ja etten olisi kiinnostunut vaikka olisin. Kaikkein paras olisi nainen tulisi juttelemaan niin silloin tajuaisi, kyllä, minulla ei leikkaa kovinkaan hyvin missään asiassa.

        No kaipa joku kiinnostuu minusta vaikken olekaan mikään nero, ihan psykologin testeissä selvitetty, hyvä jos ylä-asteen oppilaille pärjään.

        No tulipa avauduttua...

        Epäsosiaalisuus on haitta tutustuessa, mutta mikään mainitsemasi piirre ei tee sinusta huonoa. Mikäli toisen käytös viittaa siihen, että toinen ei ole kiinnostunut, niin sitä herkemmin siirtää huomionsa toisiin miehiin, jotka osoittavat kiinnostuksensa selvemmin. Ujo ja epäsosiaalinen mies ei myöskään ole mikään helposti lähestyttävä. Aika harva varmaankin tahtoo tulla juttelemaan henkilölle joka vaikuttaa siltä, että ei voisi vähempää kiinnostaa. En tietenkään lainkaan tunne sinua eikä yhden viestin perusteella voi päätellä toisesta juuri mitään, mutta viestisi oli kuitenkin jotenkin symppis ja vilpittömän oloinen. Mikäli mies viestin takana on lainkaan vaikutelman kaltainen, niin varmasti joku tosiaankin vielä kiinnostuu. Pelkästään naisten aloitteellisuuden varaan ei kannata kuitenkaan jäädä. Aloitteetomuus aiheuttaa usein senkin, että mikäli joku kiinnostustaan osoittaa, niin se sitten harvemmin on yhtään sen tyyppinen joka itseä kiinnostaisi. Toivotan onnea treffailuun.


      • sir_eino
        Vapaa sinkku M kirjoitti:

        Kotkotkotkotkotkot.

        "Eli miehetkin voivat oppia tulkitsemaan kehonkieltä ja jotkut ovat siinä erittäin taitaviakin. Olin siis oikeassa siinä että ne miehet jotka eivät tätä osaa ovat jotenkin sosiaalisesti kömpelöitä. "

        No etkä ollut kana. Kana ei löytänyt jyväänsä nyt.

        Pikkukana oli väärässä koska tutkimussanoi että "jotkut miehet" ovat joka tarkoittaa vähemmistöä miehistä.

        Mutta ehkä tarkoitat sanoa että suurin osa miehistä on sinusta sosiaalisesti kömpelöitä.

        "Enemmistö naisista antaa kuitenkin aika selvät merkit siitä löytyykö kiinnostusta vai ei ja useimmat miehet nämä signaalit osaavatkin tulkita. "

        Ei pidä paikkaansa, hyvä kana-aivo.

        Ei, vaan sanottiin että jotkut miehet ovat todella taitavia tulkitsemaan pikku vihjeitä. Se ei tarkoita sitä että isoin osa miehistä on siinä todella huonoja.

        Mä kyllä uskon että tuo käsitys siitä että miehet ovat "sosiaalisesti huonoja" on myytti. Baarissa se tietenkin näyttää siltä kun miehet iskevät naisia kolmen promillen kännissä. Mutta keskimäärin veikkaisin että normimies pystyy kyllä arvaamaan ainakin sen että nainen on hyvin kiinnostunut tai ei lainkaan kiinnostunut.


      • sir_eino
        sir_eino kirjoitti:

        Ei, vaan sanottiin että jotkut miehet ovat todella taitavia tulkitsemaan pikku vihjeitä. Se ei tarkoita sitä että isoin osa miehistä on siinä todella huonoja.

        Mä kyllä uskon että tuo käsitys siitä että miehet ovat "sosiaalisesti huonoja" on myytti. Baarissa se tietenkin näyttää siltä kun miehet iskevät naisia kolmen promillen kännissä. Mutta keskimäärin veikkaisin että normimies pystyy kyllä arvaamaan ainakin sen että nainen on hyvin kiinnostunut tai ei lainkaan kiinnostunut.

        Mikäli miehet eivät osaisi tulkita naisia lainkaan niin parisuhteita ei muodostuisi ollenkaan.


      • sad-M25v.
        MindySindy kirjoitti:

        Epäsosiaalisuus on haitta tutustuessa, mutta mikään mainitsemasi piirre ei tee sinusta huonoa. Mikäli toisen käytös viittaa siihen, että toinen ei ole kiinnostunut, niin sitä herkemmin siirtää huomionsa toisiin miehiin, jotka osoittavat kiinnostuksensa selvemmin. Ujo ja epäsosiaalinen mies ei myöskään ole mikään helposti lähestyttävä. Aika harva varmaankin tahtoo tulla juttelemaan henkilölle joka vaikuttaa siltä, että ei voisi vähempää kiinnostaa. En tietenkään lainkaan tunne sinua eikä yhden viestin perusteella voi päätellä toisesta juuri mitään, mutta viestisi oli kuitenkin jotenkin symppis ja vilpittömän oloinen. Mikäli mies viestin takana on lainkaan vaikutelman kaltainen, niin varmasti joku tosiaankin vielä kiinnostuu. Pelkästään naisten aloitteellisuuden varaan ei kannata kuitenkaan jäädä. Aloitteetomuus aiheuttaa usein senkin, että mikäli joku kiinnostustaan osoittaa, niin se sitten harvemmin on yhtään sen tyyppinen joka itseä kiinnostaisi. Toivotan onnea treffailuun.

        Kiitos :)


      • Vapaa sinkku M
        sir_eino kirjoitti:

        Ei, vaan sanottiin että jotkut miehet ovat todella taitavia tulkitsemaan pikku vihjeitä. Se ei tarkoita sitä että isoin osa miehistä on siinä todella huonoja.

        Mä kyllä uskon että tuo käsitys siitä että miehet ovat "sosiaalisesti huonoja" on myytti. Baarissa se tietenkin näyttää siltä kun miehet iskevät naisia kolmen promillen kännissä. Mutta keskimäärin veikkaisin että normimies pystyy kyllä arvaamaan ainakin sen että nainen on hyvin kiinnostunut tai ei lainkaan kiinnostunut.

        "Ei, vaan sanottiin että jotkut miehet ovat todella taitavia tulkitsemaan pikku vihjeitä. Se ei tarkoita sitä että isoin osa miehistä on siinä todella huonoja."

        Pilkun viilausta. Mehän ei tiedetä millaisista eroista puhutaan tulkinnoissa.

        "Mutta keskimäärin veikkaisin että normimies pystyy kyllä arvaamaan ainakin sen että nainen on hyvin kiinnostunut tai ei lainkaan kiinnostunut. "

        Vain jos nainen on asiasta ilmiselvä. Veikkaan että tästä syystä johtuu naisten ylireagointi joihinkin lähestymisiin eli koska naiset eivät itsekään tajua miten antaa pakit sillä tavoin että toinen ymmärtää.

        Mutta se että siitä tehdään sellainen johtopäätös että miehet ovat tällöin "sosiaalisesti kömpelöitä" jotka eivät tajua naisia on todella surkea ajatusrakennelma.


      • Vapaa sinkku M
        sad-M25v. kirjoitti:

        Kiitos :)

        Kanan pöksyt eivät kostuneet. Onnea jonkun toisen kanssa.


      • sir_eino
        Vapaa sinkku M kirjoitti:

        "Ei, vaan sanottiin että jotkut miehet ovat todella taitavia tulkitsemaan pikku vihjeitä. Se ei tarkoita sitä että isoin osa miehistä on siinä todella huonoja."

        Pilkun viilausta. Mehän ei tiedetä millaisista eroista puhutaan tulkinnoissa.

        "Mutta keskimäärin veikkaisin että normimies pystyy kyllä arvaamaan ainakin sen että nainen on hyvin kiinnostunut tai ei lainkaan kiinnostunut. "

        Vain jos nainen on asiasta ilmiselvä. Veikkaan että tästä syystä johtuu naisten ylireagointi joihinkin lähestymisiin eli koska naiset eivät itsekään tajua miten antaa pakit sillä tavoin että toinen ymmärtää.

        Mutta se että siitä tehdään sellainen johtopäätös että miehet ovat tällöin "sosiaalisesti kömpelöitä" jotka eivät tajua naisia on todella surkea ajatusrakennelma.

        "Pilkun viilausta. Mehän ei tiedetä millaisista eroista puhutaan tulkinnoissa."

        Ei, mutta artikkelin perusteella ei ole syytä olettaa että miehet ovat erityisen huonoja tulkitsemaan naisia. Eihän siinä sanottu kuinka huonoja miehet ovat, vaan vertailtiin sukupuolieroja. Kuvien perusteella, ei oikeissa tilanteissa.

        "Vain jos nainen on asiasta ilmiselvä. Veikkaan että tästä syystä johtuu naisten ylireagointi joihinkin lähestymisiin eli koska naiset eivät itsekään tajua miten antaa pakit sillä tavoin että toinen ymmärtää."

        Eihän ne yleensä ole ihan ilmiselviä. Harvoin nainen suoraan sanoo että olet kyllä tosi kiinnostava, lähdetäänkö ulos.

        Pakkien annossa liioitteluun on varmaan monia syitä. Joskus olen katsellut vierestä kun nainen antoi liioitellen pakit ihan vain osoittaakseen halveksivansa kyseistä miestä. Baariympäristössä osasyy ylireagointeihin on varmaan molempien osapuolten humalatasossa. Känninen mies lähestyy kännistä naista ja reaktio on sitten mitä missäkin tapauksessa on. Usein jotain muuta kun mitä se olisi selvin päin.

        "Mutta se että siitä tehdään sellainen johtopäätös että miehet ovat tällöin "sosiaalisesti kömpelöitä" jotka eivät tajua naisia on todella surkea ajatusrakennelma."

        Minusta taas sellainen johtopäätös että miehet ja naiset olisivat aivan eri planeetoilta on jotenkin... En mä tiedä. Uskomaton.


      • Vapaa sinkku M
        sir_eino kirjoitti:

        "Pilkun viilausta. Mehän ei tiedetä millaisista eroista puhutaan tulkinnoissa."

        Ei, mutta artikkelin perusteella ei ole syytä olettaa että miehet ovat erityisen huonoja tulkitsemaan naisia. Eihän siinä sanottu kuinka huonoja miehet ovat, vaan vertailtiin sukupuolieroja. Kuvien perusteella, ei oikeissa tilanteissa.

        "Vain jos nainen on asiasta ilmiselvä. Veikkaan että tästä syystä johtuu naisten ylireagointi joihinkin lähestymisiin eli koska naiset eivät itsekään tajua miten antaa pakit sillä tavoin että toinen ymmärtää."

        Eihän ne yleensä ole ihan ilmiselviä. Harvoin nainen suoraan sanoo että olet kyllä tosi kiinnostava, lähdetäänkö ulos.

        Pakkien annossa liioitteluun on varmaan monia syitä. Joskus olen katsellut vierestä kun nainen antoi liioitellen pakit ihan vain osoittaakseen halveksivansa kyseistä miestä. Baariympäristössä osasyy ylireagointeihin on varmaan molempien osapuolten humalatasossa. Känninen mies lähestyy kännistä naista ja reaktio on sitten mitä missäkin tapauksessa on. Usein jotain muuta kun mitä se olisi selvin päin.

        "Mutta se että siitä tehdään sellainen johtopäätös että miehet ovat tällöin "sosiaalisesti kömpelöitä" jotka eivät tajua naisia on todella surkea ajatusrakennelma."

        Minusta taas sellainen johtopäätös että miehet ja naiset olisivat aivan eri planeetoilta on jotenkin... En mä tiedä. Uskomaton.

        "Minusta taas sellainen johtopäätös että miehet ja naiset olisivat aivan eri planeetoilta on jotenkin... En mä tiedä. Uskomaton. "

        Eihän ne eri planeetoilta olekaan.

        Ongelma on aina olemssa kun kaksi ihmistä kommunikoi että tulee väärinymmärrykseiä eritoten jos se on enemmän vihjailevaa kuin suoraa se tapa jolla se tehdään.

        Se tuskin tekee kenestäkään sosiaalisesti kömpelöä kuten tämä pikkukana tässä väitti jota vastaan protestoin.

        Hyviä jatkoja vegebodarille vai miten se menikään.


      • MindySindy
        Vapaa sinkku M kirjoitti:

        Kanan pöksyt eivät kostuneet. Onnea jonkun toisen kanssa.

        Vapaa sinkku M ei tosiaan taida olla ihan terve.


      • sir_eino
        Vapaa sinkku M kirjoitti:

        "Minusta taas sellainen johtopäätös että miehet ja naiset olisivat aivan eri planeetoilta on jotenkin... En mä tiedä. Uskomaton. "

        Eihän ne eri planeetoilta olekaan.

        Ongelma on aina olemssa kun kaksi ihmistä kommunikoi että tulee väärinymmärrykseiä eritoten jos se on enemmän vihjailevaa kuin suoraa se tapa jolla se tehdään.

        Se tuskin tekee kenestäkään sosiaalisesti kömpelöä kuten tämä pikkukana tässä väitti jota vastaan protestoin.

        Hyviä jatkoja vegebodarille vai miten se menikään.

        Juu, mutta ihmiset eroavat kommunikointitaidoissaan. Esimerkiksi osa naisista on oikeasti tosi selkeitä, osa taas epäselviä ja niitä pitää vähän testata jotta tietää onko kiinnostusta. Ei sitä voi ihan suoraan päätellä, naiset on niin erilaisia.

        Kai se riippuu siitäkin miten juttu lähtee käyntiin. Joskus se vaan lähtee käyntiin niin hyvin ettei paljon edes pohdi onko se nainen kiinnostunut, se on niin ilmiselvää. Tai joskus se takkuaa heti niin paljon että luovutan samantien, en mä päätä seinään hakkaa.

        Olen oikeastaan vaan oppinut luottamaan fiilikseen eli jos musta tuntuu että nainen on kiinnostunut olen yleensä oikeassa. Joskus nuorempana tuollaisissa tilanteissa alkoi aina arpomaan mutta nykyään olen itsevarmempi.

        Hyviä jatkoja sullekin.


    • vain kaveri

      Minä olen kanssa saanut kuulla et joo olet ihan kiva, ollaanko vaan kavereita. Siltin ei kukaan koskaan soittele tai pidä muutenkaan yhteyttä. mikä se semmonen kaveri on??

      • hfgjhdgfj

        Se on "kaveri".


    • Reipas Poikamies

      Ei liekki syty ilman kipinää näissä jutuissa. Miehen jobi on tehdä se kipinä naiselleeen. Se on dirty jobi, joskus siinä tulee crash and burn mutta hei ei aina voi natsata.

      Kemia on tärkeää miehen ja naisen välillä. Se tulee myös siitä mitä ja miten jutellaan, kivaa jutskaa vai kaveripoika jutskaa. Pervo ei pidä olla mutta sopiva pilke silmäkulmassa kyllä. Ei olla se koulukaveripoika joka puhuu eilisestä jäkis pelistä tai siitä sulkapallo harrastuksestaan treffeillä. Nainen haluaa että hänet huomioi mies kauniina naisena-eikä koulu kaverina.

      Nainen tykkää kun mies johtaa tilannetta, antaa suunnan treffeillä. Tunteellisesti ja sanallisesti. Siitä se lähtee. Tässä se onkin, miehen tulee osata jättää se 1 1 ajattelu ja swapata tunne-maailmaan jossa vaikuttaa elekieli, kasvon ilmeet, silmiin katsomiset, hymyt, sanaton viestintä, etc. Flirtatkaa enemmän!

      "et ole mun tyyppiä" on se ilmaisu kun miehen lavashow aiheuttaa naisella tunteen "voi ei, menipäs nyt hukkaan rahani kun ostin lipun" eli treffit olikin pettymys.Tätä mielikuvaa ei monikaan mies käännä edukseen.

      Jos joskus pitää laittaa itsensä peliin, niin se hetki on treffeillä. Heti alusta lähtien.

      • MindySindy

        Olet oivaltanut asian! Samaa mieltä oikeastaan kaikesta mitä kirjoitit. Tähän ei mitään lisättävää.


      • Vapaa sinkku M
        MindySindy kirjoitti:

        Olet oivaltanut asian! Samaa mieltä oikeastaan kaikesta mitä kirjoitit. Tähän ei mitään lisättävää.

        Ei ollut yllätys pikkuaivo-kanalta.


      • Jungleman12
        Vapaa sinkku M kirjoitti:

        Ei ollut yllätys pikkuaivo-kanalta.

        Vaikutat aika helposti ärsyyntyvältä kaverilta.


      • Vapaa sinkku M
        Jungleman12 kirjoitti:

        Vaikutat aika helposti ärsyyntyvältä kaverilta.

        Kyllä jos kyseessä on ylimielinen kana jonka tarkoitus on rakentaa tietynlainen kuva tietynlaisista ihmisistä.

        Ei oikein joko pokka tai hermo riitä näiden kanojen kanssa vain.


      • MindySindy
        Vapaa sinkku M kirjoitti:

        Kyllä jos kyseessä on ylimielinen kana jonka tarkoitus on rakentaa tietynlainen kuva tietynlaisista ihmisistä.

        Ei oikein joko pokka tai hermo riitä näiden kanojen kanssa vain.

        Sinä teet paljon parempaa työtä negatiivisen kuvan rakentamisessa itsesi suhteen kuin minä ikinä pystyisin. Hermoheikko.


      • Vapaa nainen
        Vapaa sinkku M kirjoitti:

        Kyllä jos kyseessä on ylimielinen kana jonka tarkoitus on rakentaa tietynlainen kuva tietynlaisista ihmisistä.

        Ei oikein joko pokka tai hermo riitä näiden kanojen kanssa vain.

        Helposti ärsyyntyvä mies joka jää ikuisuuksiin jankkaamaan ärsyyntymistään on iso turn off naisille sekä treffi- että kaverimielessä.

        Mies joka suhtautuu rennon lunkisti ympärillään oleviin ihmisiin (myös niihin ärsyttäviin) on vetovoimainen ja haluttu mies sekä kaverina että treffikumppanina.


      • Näinhän se on
        Vapaa nainen kirjoitti:

        Helposti ärsyyntyvä mies joka jää ikuisuuksiin jankkaamaan ärsyyntymistään on iso turn off naisille sekä treffi- että kaverimielessä.

        Mies joka suhtautuu rennon lunkisti ympärillään oleviin ihmisiin (myös niihin ärsyttäviin) on vetovoimainen ja haluttu mies sekä kaverina että treffikumppanina.

        Mies joka ottaa pulttia rukkasista olisi kyllä vihoviimeinen kumppani


      • Miksi naisten
        Näinhän se on kirjoitti:

        Mies joka ottaa pulttia rukkasista olisi kyllä vihoviimeinen kumppani

        suorittamaa huonoa kohtelua pitäisi vaan sietää kuin joku lammas. Kyllä naisella pitää antaa takaisin samalla mitalla.


      • vcmxcbvmx
        Näinhän se on kirjoitti:

        Mies joka ottaa pulttia rukkasista olisi kyllä vihoviimeinen kumppani

        Naisen pitää antaa pakit asiallisesti.


      • Naisasialooserin
        Miksi naisten kirjoitti:

        suorittamaa huonoa kohtelua pitäisi vaan sietää kuin joku lammas. Kyllä naisella pitää antaa takaisin samalla mitalla.

        valitsema linja on se ainoa oikea. Naiselle pitää kostaa mieheen kohdistuvat nöyryytykset.


      • Ihan mielipuolelta
        Naisasialooserin kirjoitti:

        valitsema linja on se ainoa oikea. Naiselle pitää kostaa mieheen kohdistuvat nöyryytykset.

        se vaikuttaa kosto- ja väkivaltafantasioineen


      • torttukananen
        MindySindy kirjoitti:

        Olet oivaltanut asian! Samaa mieltä oikeastaan kaikesta mitä kirjoitit. Tähän ei mitään lisättävää.

        Mies esiintyy ja on aktiivinen. Nainen istuu pillunsa päällä passiivisena ja palkitsee parhaat esiintyjät torttukaffella.


      • Naisasialooseri.
        Ihan mielipuolelta kirjoitti:

        se vaikuttaa kosto- ja väkivaltafantasioineen

        On täysin normaalia haluta aiheuttaa armotonta kärsimystä naiselle, jonka katson minua nöyryyttäneen ja mikä onkaan nöyryyttävämpää kuin pakkien antaminen.


    • Kiltti ja mukava

      mies ei kiihota naista seksuaalisesti. Pahat pojat saavat naisen tussun märäksi.

    • Se on sun osa

      Mitäs olet tylsä mies!

    • Eewulin haamu

      Mie taisin kerran sanoa yhdelle miehelle noin. Kaverit yritti parittaa meitä sen takia kun molemmilla meillä on koira. Kyllä olisi varmaan hyvin pelittänyt muuten mutta mies oli niinkin hissukka että koiransa koki olevansa johtaja eikä se mies. En tule toimeen sellaisen ihmisen kanssa, joka ei näytä koiralleen selkeästi kumpi on johtaja.

      Tuli huomattua toiminta ollessamme kaveri pariskunnan ja sen miehen kanssa koirapuistossa. Mies kutsui tuskin kuuluvalla äänellä koiraansa, koira kävi pyörimässä muttei tullut luokse. Mutta kun kaverini kajautti koiran nimen hyvinkin vaativaan ja käskevään sävyyn niin johan tuli koira vierelle.
      Samoin itse kutun koiraani vaativasti ja äänen kanssa, ei se sieltä tule jos lässyttää ja hissuttelee.

      Olen voimakastahtoinen nainen, se mies ei pärjäisi kanssani, kun ei pärjää itsepäiselle koirallekkaan.

      • Eewuli

        Joku ei taas tykkää meikän jutuista ku miinuksia satelee :D Suloista.


      • Miksi sun jutuista
        Eewuli kirjoitti:

        Joku ei taas tykkää meikän jutuista ku miinuksia satelee :D Suloista.

        pitäisi tykätä. Ne on tylsiä ja latteita!


      • Näinkin voi nähdä

        Hm, ettei olisi nyt niin, että koira on teidän kaksikossa se johtaja, joka päättää, millainen mies sinulle kelpaa ;)


      • Eewulin haamu
        Näinkin voi nähdä kirjoitti:

        Hm, ettei olisi nyt niin, että koira on teidän kaksikossa se johtaja, joka päättää, millainen mies sinulle kelpaa ;)

        No ei ole, kyllä minä olen se johtaja, ei koira. Koira ei päätä minkälaisen miehen otan tai millainen kelpaa. Mutta koska et minua tai koiraani tunne niin toki voit tehdä omia päätelmiäsi, itseppä tiedän totuuden paremmin kuin tuikituntematon ukkeli. Koira vain auttaa näkemään kellä ei ole puhtaat jauhot pussissaan, koirat vaistoavat sellaiset jutut.

        Että väitä mitä väität, se ei kuitenkaan ole totta koska et tunne.


      • ...,,.,.
        Eewulin haamu kirjoitti:

        No ei ole, kyllä minä olen se johtaja, ei koira. Koira ei päätä minkälaisen miehen otan tai millainen kelpaa. Mutta koska et minua tai koiraani tunne niin toki voit tehdä omia päätelmiäsi, itseppä tiedän totuuden paremmin kuin tuikituntematon ukkeli. Koira vain auttaa näkemään kellä ei ole puhtaat jauhot pussissaan, koirat vaistoavat sellaiset jutut.

        Että väitä mitä väität, se ei kuitenkaan ole totta koska et tunne.

        Oot kyllä hassu, kun jokainen vastaus on aina tuollainen uhmakas. En tiedä minkälainen mies sua jaksais.


      • Miesasialuuseri
        Miksi sun jutuista kirjoitti:

        pitäisi tykätä. Ne on tylsiä ja latteita!

        Aika monen jutut on yhtä tylsiä ja latteita mutta jotenkin sinä ja kaikki muut ääliöt olette päättäneet ottaa juuri tuon naisen silmätikuksenne ja sitte mollaatte ja miinustelette koko ajan. Voi että sentään kun se ei olekkaan sellainen kuin haluaisitte.

        Säälittävät ATM:mät


      • Eewulin haamu
        ...,,.,. kirjoitti:

        Oot kyllä hassu, kun jokainen vastaus on aina tuollainen uhmakas. En tiedä minkälainen mies sua jaksais.

        Vai uhmakas.. Miehän vain totean. Ja enpä mie ole suhteessa samanlainen, enkä mukaville ihmisille sellainen. Mutta töykeälle olen töykeä, ja mulla sattuu välissä vituttamaan tuollaiset "kyllä mä sut tunnen" -tyypit jotka selittelee ja tekee omia johtopäätelmiä ihmisestä jota ei edes tunne eikä päätelmät pidä yleensäkään paikkaansa.
        Jos olette minusta saanut tuollaisen kuvan ettekä päätänne käännä niin ihan sama. Ettepä olisi tutustumisen arvoisia.


      • ....................
        ...,,.,. kirjoitti:

        Oot kyllä hassu, kun jokainen vastaus on aina tuollainen uhmakas. En tiedä minkälainen mies sua jaksais.

        No jopa olet kuvan mielessäs Eewulista tehny. Uhmakas??

        Mukavahan tuo on ja hyviä postauksia tulee. Ja ota huomioon se ylemmän vastaus, onhan se ärsyttävä ja vihjaileva.

        Kyllä tuota naista jaksais katella, hyvä vain kun on voimakastahtoinen ja omaa omat mielipiteet ja tietää mitä elämältään haluaa.
        Mutta niin, miehethän pelkää voimakasta naista, sääli, menee hyvä nainen hukkaan. Ja se on sen miehen menetys, jos tuollaisen päästää käsistään.

        Ihme kyllä kun sinkku vielä on.


    • lyhyt mies

      Vähän aikaan yks kaunis nainen sano vaan mulle kun olin jo pitemmän aikaa
      yritänyt vonakata sitä et oon muuten täydellinen mut olen liian lyhyt. Muuten olis alkanut olee. No mä olen tosiaan vaan 167 cm. Tää nainen on 171 cm.

    • Älynainen 27

      Rumalla miehellä ei tee mitään

    • kikkihiiri3589

      Rumaa naista kukaan ei jaksa katsoa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      304
      9888
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      68
      2241
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      42
      2044
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      33
      1870
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1838
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1766
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1348
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1292
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1246
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      51
      1229
    Aihe