AT-miehet, miksi jäitte ilman?

realisti.

Yksi palstan kirjoittaja on sanonut sairastavansa asbergerin oireyhtymää. Toinen on taas kouluttamaton ja työtön. Kolmas ei taas uskalla ottaa minkäänlaista kontaktia naisiin.

Nuo ovat täysin järkeenkäypiä ja aika hyväksyttyä että tuollaiset jäävät ilman.

Osaatko sanoa, miksi juuri sinä jäit ilman naista?

15

427

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialooseri.

      loveshyness sekä lievä autismi ja tässä iässä tietysti jo kokemattomuus on aika suuri turn off.

      • Muru**

        "Johtopäätöksenä tästä voimme pitää kulttuurissamme kaikkein tärkeimpänä asiana pojille sitä, että he oppisivat ja tottuisivat nussimaan tyttöjä mahdollisimman nuoresta ja mahdollisimman paljon."

        Minä ainakin syrjäytän omilta parisuhdemarkkinoiltani sellaisen miehen joka nussii mahdollisimman paljon naisia.

        Monet tämän palstan sinkkumiehistä eivät yksinkertaisesti kelpuuta ketään naista/tyttöä, koska heillä on liian suuri painoarvo naisten ulkonäöllä. Linkittelevät tänne kaikkia alusvaatemallien ja pissis-teinien kuvia ihanteenaan, ja sen tietää että nämä naiset eivät atm:ää huoli ikinä. Miksi teitä kohtaan pitäisi sympatiaa tuntea? Sympatiaa ja empatiaa voi tuntea oikeita ongelmia ja vastoinkäymisiä kohtaan, mutta keksittyjä ongelmia kohtaan se on jo huomattavasti vaikeampaa.


      • Naisasialooseri.
        Muru** kirjoitti:

        "Johtopäätöksenä tästä voimme pitää kulttuurissamme kaikkein tärkeimpänä asiana pojille sitä, että he oppisivat ja tottuisivat nussimaan tyttöjä mahdollisimman nuoresta ja mahdollisimman paljon."

        Minä ainakin syrjäytän omilta parisuhdemarkkinoiltani sellaisen miehen joka nussii mahdollisimman paljon naisia.

        Monet tämän palstan sinkkumiehistä eivät yksinkertaisesti kelpuuta ketään naista/tyttöä, koska heillä on liian suuri painoarvo naisten ulkonäöllä. Linkittelevät tänne kaikkia alusvaatemallien ja pissis-teinien kuvia ihanteenaan, ja sen tietää että nämä naiset eivät atm:ää huoli ikinä. Miksi teitä kohtaan pitäisi sympatiaa tuntea? Sympatiaa ja empatiaa voi tuntea oikeita ongelmia ja vastoinkäymisiä kohtaan, mutta keksittyjä ongelmia kohtaan se on jo huomattavasti vaikeampaa.

        naisen pitää olla pantavan näköinen. Sitäpaitsi emme me mitään huippumalleja vaadi vaan ihan tavallisennäköisiä naisia.


      • wtf.fi
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        naisen pitää olla pantavan näköinen. Sitäpaitsi emme me mitään huippumalleja vaadi vaan ihan tavallisennäköisiä naisia.

        otin ensimmäisen tytön joka sanoi hii.
        Nyt tunnen itseni stygeksi jäbäksi.


      • se on nnnnnnn
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        naisen pitää olla pantavan näköinen. Sitäpaitsi emme me mitään huippumalleja vaadi vaan ihan tavallisennäköisiä naisia.

        Se on jännä juttu kun sanotaan että miehet tässä vaatisivat nimenomaan jotaien huippumallin näköistä naista. Tällä ihan vaan pyritäänkin peittämään sitä todellista tilannetta näissä asioissa.
        Kyllähän joku voi hyvinkin klikata juuri jonkun alusvaatemallin ihanteekseen kun niitä on helposti saatavissa linkiksi, mutta ei se sitä tarkoita etteikö mies olisi valmis tekemään kompromiseja paljonkin naisen ulkonäön suhteen.

        Minä en ole koskaan edes pitänyt varsinaisena ihanteenani näitä malleja vaikka he ihan hyvän näköisiä tietenkin ovat. Kyllä minun ihannenaisellani on paljon näitä malleja viehettävämpi katse tai ilme kasvoillaan ja nimenomaan näitä malleja persoonallisemmalla tavalla kaunis.

        Minä arvelisin että lähestulkoon kenelle hyvänsä vaille elämänsä naista jääneelle miehelle olisi aikanaan jossain vaiheessa hyvinkin kelvannut joku nainen joka olisi ulkonäöltään ollut keskenkertaista tasoa, tietenkin mieluummin itselleen sopivalla tavalla niin.


    • näinsevaanmenee

      - ulkonäkö?

      - sosiaalisten taitojen puute naisten kanssa

      Muita syitä en keksi ja asiaa olen jo ehtinyt pohtimaan tosi kauan, ikää 31v.

      Muuten 'elämässä' kaikki ok, hyvä työpaikka jne.

    • ...

      ei riitä kaikille. Me ATM:t arvostamme naiskauneutta, eikä muut kuin kauniit naiset saa aikaan meissä minkäänlaista mielenkiintoa. Yksin on paljon parempi olla kuin tavisnaisen kanssa.

      • en usko

        "naisen pitää olla pantavan näköinen. Sitäpaitsi emme me mitään huippumalleja vaadi vaan ihan tavallisennäköisiä naisia."

        "mutta ei se sitä tarkoita etteikö mies olisi valmis tekemään kompromiseja paljonkin naisen ulkonäön suhteen."

        "Me ATM:t arvostamme naiskauneutta, eikä muut kuin kauniit naiset saa aikaan meissä minkäänlaista mielenkiintoa. Yksin on paljon parempi olla kuin tavisnaisen kanssa."

        Ei teille tavallisen näköinen nainen kelpaa. Mutta kauniin naisen pitäisi tehdä aika montakin kompromissia alkaakseen suhteeseen atm:n tai edes tavismiehen kanssa. Miksikähän hän näkisi sellaisen vaivan, kun tietää saavansa paremmankin. Kyllä ne pelimiehetkin aloilleen asettuu kun tarpeeksi tasokas osuu kohdalle.

        Minulla ainakin lopahtaisi mielenkiinto jos mies sanoisi minun olevan "kompromissi" kun ei saanut paremmankaan näköistä. Toteaisin vaan että jaa, tuolla pärställä on kuule paras olla ihan hys hys.


    • vanhapoika...

      Olen ollut hölmö. Olen sosiaalisesti tosi surkea. Kun töitten lisäksi vain viettää aikaa lähinnä kotona, niin selväähän se on, että ilman jää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      304
      9888
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      68
      2241
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      42
      2044
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      33
      1870
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1838
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1766
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1348
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1292
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1246
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      51
      1229
    Aihe