Tuntuuko elämässä muutosta?
Mihin suuntaan elämäsi muuttuu juuri nyt?
Töissä?
Opiskelupaikassa?
Kotona?
Elektroniikan kanssa?
Kaupassa?
Sinkkuna?
Baarissa?
Musiikkikaupasssa?
Kesälomalla?
Jne?
Muutosta ilmassa?
7
161
Vastaukset
- yks aksolotli vaan
Mikään ei muutu koskaan. Mitä teen?
- työtön ATM
Ei näy minkäänlaista muutosta. Sama paska jatkuu.
- ...
Kännissä...
- työtön ATM
... kirjoitti:
Kännissä...
Ai mä vai?
- 81Mies
... kirjoitti:
Kännissä...
En käy enää baareissa pitkööt week-end-pissisnaiset ja panoeikat toisensa, asiakaspalvelen joka tapauksessa naisia entistä sovinistisemmin.
Pyrin luomaan imagon panomiehestä koska oikeasti en välitä.
En halua seurustella siten että olen se primusmoottori suhteessa
Isken naisia mutten yleensä halua mitään heiltä, moni ei ole edes kohtuullinen sängyssä.
Useat naiset ovat tylsiä, loppujen lopuksi kun huuma laantuu.
Nainen voi olla loppujen lopuksi enemmän tai vähemmän kaunis, muuta antia ei oikein löydy. - työtön ATM
Menen aamulla työkkäriin jotta voin viedä naiseni ulos syömään.
Työasioissa saattaa olla muutosta ilmassa.
Mutta muuten ei tunnu mikään muuttuvan ja mihinpä se tästä muuttuisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194913Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5262537Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1462117Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.182069- 191705
- 821624
- 1461515
- 1131121
- 127894
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869