Tuli sitten tällainen viesti kännykkään:
"Congratulations!!! Your cellphone number won £2 million pounds in the Mobile UK Promo. Promo code: XXXXX. To claim send email to: [email protected]"
Irlannista päin näyttää viesti tulleen. X:t sen takia kun sensuroin että ei kukaan sorru tuohon.
Mistä ihmeestä ne ovat minun puhelinnumeron saaneet?
Ei ehkä kuulu tähän aiheeseen, mutta en muutakaan paikkaa keksinyt. Siis onko kellään vastaavia kokemuksia?
Lottohuijausta
2
198
Vastaukset
- Ei noin
No googlaappa huviksesi numerosi. Löytyykö netistä? Onko sulla naamakirjassa sun numero ja käytätkö sovelluksia, ehkäpä? Tai oletko muuten laittanut sitä mihinkään arvontoihin?
Ei löydy netistä sehän tässä ihmeellistä onkin. En kyllä ole laittanut mihinkään arvontoihin kuin postin kautta meneviin lappuihin. No kaipa se on jonkin sortin randomin perusteella lähetetty. Mutta netistä googlasin tuota huijausta niin eri maihinkin muutamia tullut ja sama viesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194913Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5262537Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1462117Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.182069- 191705
- 821624
- 1461515
- 1131121
- 127894
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869