Perjantai-ilta

asdadadsasdada

Repäisin ja tein tacoja ainaisen pakastepizzan sijaan. Joulupukin tuomassa blueray soittimessa on usb-portti jonka kautta voi katsella netistä ladattuja videoita. Viikonloppu dvd jää siis historiaan.

Mitäs muut?

14

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellastella

      Avasin tonnikalapurkin pari tuntia sitten. Söin sen suoraan purkista. En jaksanut keittää riisiä ja pilkkoa sipulia ja tomaattia mukaan. Mitähän sitä keksis. Kello vähän yli kuusi.

      Avaan kohta telkkarin. Siellä näkyy värejä ja liikettä ja ihmisiä ja kuuluu puhetta. Mahtis.

    • Ei noin

      Nyt syön ja nettaan. Joskus parin tunnin päästä lähden yksiin bileisiin.

      • Ei noin

        Kaljat. Mukana. Farkut. Jalassa. Avaimet. Taskussa. Ulos. Nyt. Hei hei.


      • zxcvbnbvcxxz
        Ei noin kirjoitti:

        Kaljat. Mukana. Farkut. Jalassa. Avaimet. Taskussa. Ulos. Nyt. Hei hei.

        Sä oot är-syt-tä-vä. Toivottavasti et saanu pildee tai sait kupan.


      • Ei noin
        zxcvbnbvcxxz kirjoitti:

        Sä oot är-syt-tä-vä. Toivottavasti et saanu pildee tai sait kupan.

        Jos menen viettämään iltaa homoseksuaaliksi tunnustautuvan miehen luo niin en saa sen paremmin pildeä kun kuppaakaan. Miehillä on penis, ei pillua. Ja homoseksi ei kiinnosta. Kattoo niitä pillutouhuja vaikka tänään kun pitäisi tavata nainen jonka kanssa tällä hetkellä harrastan seksiä ja kaikkea muutakin.


    • Kolmekymppinen inssi

      Töiden jälkeen menin vetämään oikein kunnon hikitreenit kamppailulajissa. Tekee pirun hyvää, kun on istunut taas koko päivän koneen ääressä toimistolla. Sen jälkeen kauppaan ja kotiin, kohta ajattelin avata olusta ja illemmalla lähteä moikkaamaan kavereita ja katselemaan naisia. Täytyisi vielä pyykätä ennen sitä, kun ei ole koko viikkoon ehtinyt. Ehkä voisi myös vähän siivota, jos vaikka tulee yövieraita.

    • tysuekkeke

      Tulin töistä neljän jälkeen. Pidin vähän "omaa kivaa". Tunti sitten aukesi perjantaipullo. Sammun varmaan jo klo 23 jälkeen. Herään haikeaan huomiseen aikanaan.

    • Ei se satu

      töistä tuossa tunti sitten. Söin. Mietin nyt mitähän tekisi seuraavaksi. Tenttiin pitäisi lukea mutta ei huvittaisi. Jos jättäisi sen huomiselle tai sunnuntaille.

    • Nettaan nyt loppuillan, ensi viikolla samaan aikaan baariin kun on esitys.

    • työtön A TM

      Katselen kuvia rumista naisista ja you know... runk runk!

      • teinipilluuuuu

        Paa sun meiliosoite niin saat kuvia MUSTA ja moottorisahasta.


      • työtön A TM
        teinipilluuuuu kirjoitti:

        Paa sun meiliosoite niin saat kuvia MUSTA ja moottorisahasta.

        Emmä uskalla... pelottaa. Ja tykkään vähä vanhemmista naisista, miel. 40...


      • teinipilluuuuuu
        työtön A TM kirjoitti:

        Emmä uskalla... pelottaa. Ja tykkään vähä vanhemmista naisista, miel. 40...

        OU nouuuuu. Mä oon aiiiivan liiiian nuori sulle voi vittu. Sä oot niin söpö.


      • työtön A TM
        teinipilluuuuuu kirjoitti:

        OU nouuuuu. Mä oon aiiiivan liiiian nuori sulle voi vittu. Sä oot niin söpö.

        Eikä sulla varmaan oo ees jenkkakahvoja... ne on HOT! Hei mut paree onnea jonkun muun kanssa!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe