Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
itmies
profiilit
itmies
itmies
Vapaa kuvaus
Tämmönen 31v miekkonen p-pohjanmaalta.
Aloituksia
11
Kommenttia
2376
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jaa a, vaikee kysymys kun itellä kuva on.
Ehkä he ovat pinnallisia ihmisiä, eli liian nirsoja.
No kullakin on oma tapansa.
05.12.2010 00:22
"Arvostaako täällä kukaan toisen henkisiä ominaisuuksia seurustelusta tai pariutumisesta puhuttaessa?"
Kyllä minä.
"Ulkonäkö, ikä ja menestys elämässä ovat vakiojuttuja tälläkin palstalla, mutta pilkottaako edes niiden takaa tai sivulta mitään muita merkittäviä kriteereitä? "
Minulle on tärkeää ainoastaan sisäiset asiat ja ikä, ulkonäöllä ja menestyksellä ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.
04.12.2010 23:56
"muita miehiä päätä pidempi, leveäharteinen ja ylipäätään rennon pätemättä erottuva, oli vaikka kropaltaan harjoittamatonkin"
Siis justiinsa niinkuin minä... Kaikki asiat täyttyy.
04.12.2010 22:40
En syö mitään lääkkeitä jatkuvasti.
Ainoastaan jos tulee sairaus eli kuume joka jatkuu pitkään niin silloin asiakohtainen lääke on paikallaan.
04.12.2010 22:32
Heh, mä voisin tehdä noin.
Siis pukeutua tuollaiseen kaikkeen ja tukan sun muut laittaa paremmaksi, mutta kannattaako se jos tuommoista tapahtuu?
Pitääpä joskus kokeilla... Varata hotellista huone pariksi päiväksi ja kävis tekeen tommoisen tempun :)
04.12.2010 21:14
Eilen ajeleskelin 5 paikkakunnalla, keksin muuten hyvän paikan mistä löytää toisia sinkkuja. Harmi vaan että en asu tuolla paikkakunnalla, pitäisi varmaan muuttaa lähemmäksi. No ei ole kuin tunnin ajo mut kuitenkin.
Tänään en ole tehnyt yhtään mitään, kuin ollut koneen ääressä ja kävellyt. Ei jaksa yksin lähteä mihinkään. Huominen ja Its.päivä menevät varmaan samaa rataa, ellen saa jotain juttua lähteä johonkin.
No tää on tämmöstä.
04.12.2010 18:03
Samalla korkeudella asustelen myös minä ainakin tällä hetkellä... Tosin 150km päässä... Kyllä siellä muuten on menopaikkoja, missä voit ruveta jutustelemaan. Olen nimittäin käynyt siellä muutamia kertoja.
"enkä oikeastaan edes puhunut naispuolisten henkilöiden kanssa muutamaan vuoteen henkilökohtaisesti"
Toi on jo paha tilanne...minä ainakin puhun kun on mahdollista, mutta ei vaan asiat osu kohdilleen.
Sulla luulisi olevan paljon helpompaa mennä jutulle kun niin moni siellä vetää sätkää. En montakaan tupakoimatonta ole nähnyt siellä päin kuin itseni.
Vois vaikka joku päivä lähteä siellä päin taas käymään, onhan tuosta jo sen verran aikaa kun viimeksi kävin.
04.12.2010 17:49
"nämä naiset eivät kelpaa palstan miehille"
Kyllä kelpaa minulle nuo, mutta semmoinen ei kelpaa minulle joka harrastaa yhden yön juttuja. Suhteita saa olla ollut, mutta niidenkin suhteen semmoinen juttu että niihin ex:n ei pidetä mitään yhteyttä. Eikö tämän pitäisi olla järkevä asia jos haluaa kunnollisen parisuhteen?
"kiltti, nätti ja vähän ujompi nainen jää auttamattomasti seinäruusuksi näillä parisuhdemarkkinoilla"
Justiin tämmöistä olen hakenut, mutta ei ole tullut vastaan vielä. Varattuja tällaisia olen kyllä nähnyt, mutta en yhtään sinkkua. En halua mitään kauheaa juhlijaa, joka on joka vkl juomassa. Minulle rauhallisuus, käyttäytyminen, luotettavuus, rehellisyys, toisen huomioon ottaminen, päihteettömyys (alkoholia saa ottaa mutta kohtuudella), yhteiset päämäärät sekä mieltymykset ovat juuri niitä asioita mitä haen.
"vai onko se vaan niin että kautta aikojen toisille miehille ja toisille naisille on aina enemmän seuraa kuin toisille. vaikka luonteessa ja ulkonäössä olisi puutteita, silti toisille löytyy seuraa ja jollekin jopa paremman näköiselle, rauhallisemmalle mutta kuitenkin mukavalle ei sitten millään? "
Kyllä se vaan niin näyttää olevan. :(
04.12.2010 14:20
Miksi et hakisi itsellesi sopivaa hyvää kumppania suhteeseen joka miellyttää molempia. Voisi olla hyvä sijoitus tulevaisuuteen myös. Hyvällä tarkoitan sellaista joka jakaa rahahuolet + muut asiat. Voi olla vaikea löytää tällaista suhdetta mutta kyllä sellaisia on. Ei varmaan tule ongelmia silloin mielenrauhan ja herkkyyden suhteen, kun on joku joka myös huolehtii asioista.
04.12.2010 10:32
En ole tuommoista laittanut vaikka ilmoitus kylläkin on... Pysyvämpää on haussa.
Mutta arvioisin että ei varmasti löydy.
Maksulliseen en mene ikinä, jos ei ilman saa niin ollaan sitten ilman. Vaikka sattuis rahaakin olemaan...
04.12.2010 09:59
Joo, elikkäs pituutta löytyy 192 cm. Joillekin mitä olen täältä netistä katellut ihannemittoja, niin olen liian pitkä. Siis tämä pituus tuntuu olevan joillekin haitta. Pitäisi varmaan sitten katella suosiolla näitä +180cm naisia sitten... Minä en mitään voi pituudelleni, jos se on jollekin haitta niin antaa olla sitten katsellaan parempia.
03.12.2010 21:15
"naisenakin ihastua ja jonka kanssa perheenkin voisi perustaa ja lapsia hankkia"
Itse olen samoilla linjoilla, en voisi kuvitellakaan olevani sellaisen naisen kanssa jos yksikään yllämainituista asioista ei toteudu. Ennemmin olen yksin kuin luovun jostakin ylläolevasta asiasta.
03.12.2010 21:03
Ei niin mitään vikaa. Itse ennemmin ottaisin isomman naisen kuin luurangon, jos olisi vara valita.
Johtuu varmaan siitä kun kuulun tuohon aiemmin jonkun postaajan mainitsemaan tony halme-tyyppiin :) Pituuttakin on saman verran.
Mutta itse asiaan...
Kyllä minulle on paljon tärkeämpiä sisäiset asiat kuin ulkonäkö. vrt. En ottaisi joidenkin kauniiksi kehumaa, jos sisäisesti asiat olisivat pahasti. Vaan ennemmin otan ulkonäköön katsomatta, kunhan sisäiset asiat ovat loistavassa kunnossa. Ei semmoisen kanssa jonka sisäiset asiat ovat pahasti jaksa olla pitkään korkeintaan 1 yö jos sitäkään ja se on siinä.
03.12.2010 19:37
Joopa joo... vajaa 500 km matkaa, en taida olla paikalla.
Olisi lähempänä tuollaisia, niin voisi käydäkin.
03.12.2010 17:43
"Muuta maalle"
Muuten hyvä kommentti mutta täällä ei ole juuri ollenkaan miehelle sopivaa kumppania.
Ja jos on niin varattuja jo. Kaikki vapaat ikäiseni naiset tuntuvat olevan kaupungeissa, täällä maalla ei ole kuin miehiä.
03.12.2010 11:45
"hyviä miehiä on olemassa"
Minkälainen on sun mielestä hyvä mies?
"auttaisi, jos olisi samassa tilanteessa oleva ystävä jonka kanssa mennä, kulkea ja matkustella"
Joopa luin kuin omaa tekstiäni, samassa tilanteessa kun olen itsekin vaikka mies olen. Ei ole ketään jonka kanssa voi lähteä reissuun, muutakuin tietyissä harvoissa tilanteissa. Siis muita kavereita kyllä on mutta ei ole tuollaisia, joiden kanssa voi kulkea paikasta toiseen ja matkustella. Kaikki semmoiset kaverit joiden kanssa olen ollut reissussa ovat muuttaneet muualle, olen joutunut jo muutaman vuoden olemaan semmoisessa tilanteessa että kukaan ei ole lähtenyt mukaan. Olen joutunut yksin menemään lähes poikkeuksetta kun kukaan ei ole ollut samanhenkinen kuin minä.
03.12.2010 10:08
Ei ole mielestäni niin yhtään mitään väliä.
Sisäiset asiat ovat itselleni paljon tärkeämpiä kuin joku ulkonäkö, mutta tämä on vain mun mielipide.
03.12.2010 00:14
"Minkälainen mies tekee tälläisen aloitteen?"
Äkkiseltään tulee mieleen semmoinen ajatus että silloin on jotain ongelmia, jonka takia haluaa heti lähteä pois nykyisestä paikastaan. Voihan siinä olla muutakin mutta kannattaa olla varuillaan tuommoisen suhteen.
02.12.2010 22:40
Oman mielipiteeni voin kertoa:
Lähestyn itse ainoastaan jos olen itse kiinnostunut tai sitten tiedän hänen olevan kiinnostunut minusta ja vapaa.
"Tai mitä syitä voi olla sille, ette lähesty vaikka haluaisit / olisit kiinnostunut?"
Jos on liian iso porukka ympärillä, niin silloin en. Ja jos toinen katsoo todella pahannäköisesti niin en.
"Vaikuttaako ikä, paikka, aika, toisen kiinnostukset osoittaminen, työpaikka / oma asema tai jokin muu este lähestymiselle? "
Ainoastaan ikä ja toisen kiinnostuksen osoittaminen vaikuttaa muulla ei ole merkitystä minulle.
02.12.2010 22:06
"Onko se sit sitä, että haluavat olla vapaita ja villejä ja onko minun tyytyminen vanhempaan mieheen? Alanko vaihtoehtoisesti salarakkaaksi vai vanhaksi piiaksi? Ei näytä muita vaihtoehtoja juuri löytyvän"
Ei kaikki halua olla villejä ja vapaita. Ei todellakaan ole tyytyminen vanhempaan sulla on vara valita, oletko etsinyt itse? Kyllä on muitakin vaihtoehtoja kuin nuo kaksi.
02.12.2010 21:34
117 / 119