Tavisnaisen vääristynyt omakuva

................

Pelottavaa miten monet tavisnaiset luulevat olevansa hyvännäköisiä. Metsästäkää rauhassa YT-miehiä, mutta myöntäkää nyt edes oma pallinaamaisuutenne.

47

946

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nhbjhybg

      Heh... Keskusteluiden uusimpien viestien kauttta tähän keskusteluun eksyin. Anteeksi, mutta minä en ole esimerkiksi tyhmemmän sortin trendipellematerialisti-amis tahi esimerkiksi 16- vuotias, joten sinulla aloittaja tai minulla tuskin olisi missään mitään yhteistä puhuttavaa.:) En tiedä, että pitäisitkö minua "pallinaamana", jos naamani näkisit ( ehkä voisitkin pitää), mutta tosta tekstistäsi lukemastani sinun sosiaalisen ymmärryksesi tasostasi veikkaisin, että minä olisin se, joka siinäkin, myöls ulkonäkötapauksessa, tapauksessa nauraisin sinulle... Ulkonäöstään ( edes surkeasta itsetunnostaan huolimatta) varma ei kirjoita tuollaisia nettikirjoituksia koskaan ja missään, uskon.

      Toki tietysti: mikäli ja jos olet jokin kulmakarvojasi värjäävä rumanasaaliääninen, huonosti omaa synnyinkieltäsikin argumentoiva, esim. kapeahartiainen ja kohtuullisen pellen näköinen trendikampaustapaus _väritön_ peelo, joka ei edes tavanomaisia sivistyssanoja käsitä ja joka suurinpiirtein nenäliinalla ruikkii kaduilla tahroja kengistään, kytäten että mitä merkkiä on muiden ihmisten "vaatteet", et varmasti olisi tyyppiäni.

      Opetetaanko amiksessa nykyisin erottelemaan ihmisiä ensisijaisesti ulkonäön mukaan? Osaatko vastata minulle?

      Minun useimmiten ulkonäöstäni kuulemani kommentti on ollut, että "h*levetin hyvännäköinen" ja nöäin ovat sanoneet sekä korkeasti koulutetut naiset mulle silmikkäin, että vielä sellaisiakin useammin miehet, hyvin monet sellaiset. Toki en pukeudu aina ja sikäli olisin jonkun pellen silmissä mitätön ihminen, mutta _osaan_ etiketin, toisin kuin sun tyyppiset... Onneksi en ole nettiseuranhakija. Ällöä olisi, jos joku nettitärähtänyt misogyyni kaks- kolmikymppisvatipää tulisi mulle ulisemaan, että minä olen "pallinaama". Tollasista nettikirjoituksista tulee vain ja ainoastaan sellaiset miehet mieleen, joilla tuskin ottaa edes eteen.

      Mikäs sun vika on? Seuranpuute, vaiko mikä hä? Mikä karismassasi on vikana, kun et saa liveseuraa naisista? Pohdipa vaikka sitä tai sitten jotakin muuta, mutta älä kirjoita tollasta.

      • Mies1985

        Tyhmään aloitukseen ei tarvitse vastata ajatuksella mutta tuo 'amisten' haukkuminen on ihan tarpeetonta. Joltakin amista tai lukiota aloittelevalta nuorelta tuollaisen mustavalkoisuuden kyllä ymmärtää.


      • nhbjhybg
        Mies1985 kirjoitti:

        Tyhmään aloitukseen ei tarvitse vastata ajatuksella mutta tuo 'amisten' haukkuminen on ihan tarpeetonta. Joltakin amista tai lukiota aloittelevalta nuorelta tuollaisen mustavalkoisuuden kyllä ymmärtää.

        Niin on. Ja jos olisit lukukykyinen, olisit vastineestani aloittajalle ymmärtänyt kirjoitukseni nyansseista, että en arvostellut amiskouluttautuneita kokonaisuutena. En oleta, että minulle tyystin tuntemattomat ymmärtävät juuri minun luonteestani ja ajatustavoistani tai huumoristani, koska niitä asioita ei voi tekstistä tietää, mutta olen tulkinnut valtaosan kirjoittajista lukevan kaikkea viestintää, kuin piru raamattua ja ilman mitään huumorintajua ja ennen kaikkea ilman empaattisen ymmärryksen haluakaan ja lisäksi se tällä foorumilla on minusta ainakin ilmiselvää, että ei tällä juurikaan ainakaan korkeakouluttautuneet kulje vastakkaista sukupuolta yleistyksillä tauotta arvostelemassa tai muutenkaan yleistelemässä korostuneesti, ja _anteeksi_, jos nyt tässä yleistän.

        Olen vain niin kertakaikkisen kyllästynyt lukemaan luusereiden ihmisvihamielisiä mielipiteitä, kun en MISSÄÄN reaalimaailmassa sellaiseen ja sellaisia ajatuksia omaaviin törmää. En tunne tätä foorumia sisältäpäin yhtään, mutta aika usein tulee sellaista tunnetta, että mitä v*tun mörköjä tälläkin foorumilla on "naisseuraakin" hakemassa...

        Itse menisin hoitoon jo pelkästään siitä, että jos koskaan laatisin yhdenkään niin tampion aloituksen yhtään millekään foorumille, kuin esimerkiksi tämän ketjun aloittaja näemmä on laatinut. Tyyppi hakee huomiota, jollekin sairaalle maailmankuvalleen, minusta. Musta on säälittävää metsästää provokaatiolla keskustelupalstalla huomiota, säälittävää toimintaa, sellainen. Ei siinä voi keskustelupalstaa lukeva nainen auttaa, jos joku julkisen nettipalstan kirjoittaja on niin empatiaretentti, että kertoo minulle vihaavansa naissukupuolta ja vielä odottaa siihen ajatteluun multa ilmeisestikin päähänpaijausta ( vaiko mitä?), joillakin vammasilla nettitermeillään höystettynä vielä...

        Mä en pidä hörhöjen nettipalstajuttujen lukemisesta.


      • arwzbcsdrws
        nhbjhybg kirjoitti:

        Niin on. Ja jos olisit lukukykyinen, olisit vastineestani aloittajalle ymmärtänyt kirjoitukseni nyansseista, että en arvostellut amiskouluttautuneita kokonaisuutena. En oleta, että minulle tyystin tuntemattomat ymmärtävät juuri minun luonteestani ja ajatustavoistani tai huumoristani, koska niitä asioita ei voi tekstistä tietää, mutta olen tulkinnut valtaosan kirjoittajista lukevan kaikkea viestintää, kuin piru raamattua ja ilman mitään huumorintajua ja ennen kaikkea ilman empaattisen ymmärryksen haluakaan ja lisäksi se tällä foorumilla on minusta ainakin ilmiselvää, että ei tällä juurikaan ainakaan korkeakouluttautuneet kulje vastakkaista sukupuolta yleistyksillä tauotta arvostelemassa tai muutenkaan yleistelemässä korostuneesti, ja _anteeksi_, jos nyt tässä yleistän.

        Olen vain niin kertakaikkisen kyllästynyt lukemaan luusereiden ihmisvihamielisiä mielipiteitä, kun en MISSÄÄN reaalimaailmassa sellaiseen ja sellaisia ajatuksia omaaviin törmää. En tunne tätä foorumia sisältäpäin yhtään, mutta aika usein tulee sellaista tunnetta, että mitä v*tun mörköjä tälläkin foorumilla on "naisseuraakin" hakemassa...

        Itse menisin hoitoon jo pelkästään siitä, että jos koskaan laatisin yhdenkään niin tampion aloituksen yhtään millekään foorumille, kuin esimerkiksi tämän ketjun aloittaja näemmä on laatinut. Tyyppi hakee huomiota, jollekin sairaalle maailmankuvalleen, minusta. Musta on säälittävää metsästää provokaatiolla keskustelupalstalla huomiota, säälittävää toimintaa, sellainen. Ei siinä voi keskustelupalstaa lukeva nainen auttaa, jos joku julkisen nettipalstan kirjoittaja on niin empatiaretentti, että kertoo minulle vihaavansa naissukupuolta ja vielä odottaa siihen ajatteluun multa ilmeisestikin päähänpaijausta ( vaiko mitä?), joillakin vammasilla nettitermeillään höystettynä vielä...

        Mä en pidä hörhöjen nettipalstajuttujen lukemisesta.

        "Mä en pidä hörhöjen nettipalstajuttujen lukemisesta."

        Mitäs vittua sitten teet täällä kaikista nettipalstoista hörhöimmässä?


      • RotFliermrrr

        Vastasit hyvin lyhyeen aloitukseen erittäin pitkästi ja kattavasti.
        Tai ainakin pyrit sellaiseen vastaukseen...

        Puuduttavan pitkä kommenttisi kertoo siitä epävarmuudesta, jota tunsit vastatessasi.
        Pyrit vastauksellasi ennen kaikkea rauhoittamaan itseäsi; enhän olen sellainen...enhän??

        Kirjoitit pitkästi ja näit siis kivasti vaivaa osoittaaksesi olevasi jotain muuta - kuin tavisnainen.
        Hieman töksähtäen hetkittäin kirjoitit, oliko eräässä lauseessa seitsemän pilkkua....huh
        Mutta hienoa oli se, että omaat sellaista terhakkaa tempperamenttia puolustaessasi itseäsi.
        Suomalaisuus kaipaa sellaista. Turha mennä peilin eteen pää kumarassa, varpaathan siinä vain näkyy - vaan rinta rottingilla;)


      • nhbjhybg
        RotFliermrrr kirjoitti:

        Vastasit hyvin lyhyeen aloitukseen erittäin pitkästi ja kattavasti.
        Tai ainakin pyrit sellaiseen vastaukseen...

        Puuduttavan pitkä kommenttisi kertoo siitä epävarmuudesta, jota tunsit vastatessasi.
        Pyrit vastauksellasi ennen kaikkea rauhoittamaan itseäsi; enhän olen sellainen...enhän??

        Kirjoitit pitkästi ja näit siis kivasti vaivaa osoittaaksesi olevasi jotain muuta - kuin tavisnainen.
        Hieman töksähtäen hetkittäin kirjoitit, oliko eräässä lauseessa seitsemän pilkkua....huh
        Mutta hienoa oli se, että omaat sellaista terhakkaa tempperamenttia puolustaessasi itseäsi.
        Suomalaisuus kaipaa sellaista. Turha mennä peilin eteen pää kumarassa, varpaathan siinä vain näkyy - vaan rinta rottingilla;)

        Niinno mitä sitten? Etkö ymmärrä että tyhmiin viesteihin, kuten esimerkiksi ketjun aloitus, edes vastatessaan, kokee sivistynyt automaattista häpeää? Koen itsenikin ihan kuin "tahratuksi", kun edes kommentoin jollekin juntille, joka kaipaa yleistävän naisvihamielisellä keskustelunaloituksella huomiota. Koen, että minun ei pitäisi älyni perusteella edes kommentoida ( ehkä edes koko tän foorumin juttuja), mutta sitten ärtymys siitä, kuinka jotkut peelot eivät yhtään mieti, onko heillä kiinnostavaa asiaa vaiko ei, kuitenkin laittaa kommentoimaan.

        Pilkuistani sinun on turhaa ulista minulle. Äidinkielen arvosanani oli kiitettävä ja osaan halutessani kirjoittaa ainakin lähestulkoon täydellistä suomea, mutta ihan aina joka lauseisiin ei huomaa/jaksa tehdä pilkkukorjauksia: ehkä sitten huomaisi, jolleivat lähestulkoon kaikki muut kirjoitukset ympärillä olisi tankerosuomea ja hirviökieltä? Se on ihan totta, että pilkut eivät useinkaan kuulu esim. rinnastuskonjunktiolauseisiin ja toistosanat antavat tampion kuvan, mutta en minä tässä ole mitään älyäni osoittamassakaan.:) Jollei joku minun teksteistäni ymmärrä, että mitä minä tarkoitan sanoa, on sellaisella pakko olla melko vakava lukihäiriö. Kielen käyttämiseni on melkomoisen selkeää ja ennen kaikkea loogista.

        En suinkaan kokenut alemmuudentunteita vastatessani, vaan rehellisesti.. ylemmyydentunteita naisia haukkuvaa teinipojan kirjoittaman oloista aloitustekstiä kohtaan.;)


      • RotFliermrrr
        nhbjhybg kirjoitti:

        Niinno mitä sitten? Etkö ymmärrä että tyhmiin viesteihin, kuten esimerkiksi ketjun aloitus, edes vastatessaan, kokee sivistynyt automaattista häpeää? Koen itsenikin ihan kuin "tahratuksi", kun edes kommentoin jollekin juntille, joka kaipaa yleistävän naisvihamielisellä keskustelunaloituksella huomiota. Koen, että minun ei pitäisi älyni perusteella edes kommentoida ( ehkä edes koko tän foorumin juttuja), mutta sitten ärtymys siitä, kuinka jotkut peelot eivät yhtään mieti, onko heillä kiinnostavaa asiaa vaiko ei, kuitenkin laittaa kommentoimaan.

        Pilkuistani sinun on turhaa ulista minulle. Äidinkielen arvosanani oli kiitettävä ja osaan halutessani kirjoittaa ainakin lähestulkoon täydellistä suomea, mutta ihan aina joka lauseisiin ei huomaa/jaksa tehdä pilkkukorjauksia: ehkä sitten huomaisi, jolleivat lähestulkoon kaikki muut kirjoitukset ympärillä olisi tankerosuomea ja hirviökieltä? Se on ihan totta, että pilkut eivät useinkaan kuulu esim. rinnastuskonjunktiolauseisiin ja toistosanat antavat tampion kuvan, mutta en minä tässä ole mitään älyäni osoittamassakaan.:) Jollei joku minun teksteistäni ymmärrä, että mitä minä tarkoitan sanoa, on sellaisella pakko olla melko vakava lukihäiriö. Kielen käyttämiseni on melkomoisen selkeää ja ennen kaikkea loogista.

        En suinkaan kokenut alemmuudentunteita vastatessani, vaan rehellisesti.. ylemmyydentunteita naisia haukkuvaa teinipojan kirjoittaman oloista aloitustekstiä kohtaan.;)

        No Heihei...
        Kirjoitit taas kaiken kattavasti.
        Olet todellakin perusteellinen ja sopivasti naisellisen tempperamettinen ihminen...hiukan vielä epävarmuus omasta itsestäsi näyttäisi läpi kuultavan.

        Mutta oikeasti,
        En todellakaan tahtonut loukata sinua, hiukan kiusoittelin. Arvasin että jotain vielä kommentoisit.
        Aivan varmasti voit mennä peilin eteen rinta rottingilla.
        Ja sieltähän kurkistaa ...hmmmm....arvatenkin kivannäköinen tonttutyttönen näin Joulun alla.
        Ja tontulla viittaan todellakin ainoastaan johonkin jouluiseen kivaan :)


      • nhbjhybj
        arwzbcsdrws kirjoitti:

        "Mä en pidä hörhöjen nettipalstajuttujen lukemisesta."

        Mitäs vittua sitten teet täällä kaikista nettipalstoista hörhöimmässä?

        Tulin lukemaan tämän ketjun aloitusta keskusteluiden etusivun perusteella, mistä klikkasin muistaakseni kohtaa "uudet" viestit.:) En usein ole tällä palstalla edes käynyt. Minusta muuten tämä palsta ei edes ole foorumin hörhöin, vaan kyllä tällä foorumilla on vielä kamalampia palstoja * yrittää olla kohteliaana*.:)


    • +++++++++++

      Ei sillä ole väliä olenko hyvännäköinen vai ei, en mä mitään tylsimystä huoli, joka vaan ruikuttaa oman elämänsä kurjuudesta eikä tee mitään, vaikka olisin minkä näköinen. Mulla on kuitenkin vaan yksi elämä elettävänä ja kokemuksella voin sanoa, että yksinkin on parempi, kun tylsimyksen kanssa. Tosin mä en kyllä metsästä ketään enkä mitään, mutta todellakaan en tyydy mihin tahansa, eikä sillä ole mitään tekemistä ulkonäköni kanssa.

      Tosin mua ei vähääkään kiinnosta yksikään mies, joka luokittelee itsensä miksikään ytm:ksi tai atm:ksi, koska semmoisilla on jotain hieman hukassa. Myöntele siis sä vaan omia pallinaamaisuuksiasi ja jatka inisemistä, mä ajattelin elää elämääni.

      Ihan taviksena, mutta taviksena, joka elää kuten haluaa ja tekee asioita, mihin uskoo. Mulla on jotain annettavaa, joten mä haluan miehen, jolla on myös. Turha on turhaa.

      • gae0

        Veikkaan että olet aivan helvetin tylsä ihminen, niin kuin suurin osa naisista. Ainahan se on miehen tehtävä viihdyttää naisen tylsää arkea.


    • Ei se satu

      en ole koskaan muuta väittänytkään olevani.

      Ainoa, mitä metsästän, on mahdollisimman onnellinen elämä.

    • .
      • hjuhj

        En katso tuota linkkiä, mutta arvaa mikä minusta on epäeroottisessa mielessä ällöttävintä maailmassa? No: lyhyt ja laihuusfanaattinen, sovinistinen, luonnostaan kapeaharteinen mies... Ainoa jollainen esteettisessä oksettavuudessaan sellaiselle vetäisi vertaa, olisi ehkä joku bodari, joku tyhmä hauispullistelija, olin pitkä tai pätkä. Taannoin keskustelin esim. jääkiekkostaran kanssa, joka oli yllättävän pienikokoinen julkisuudesta lukemaani verraten, joskin jotakin miehekästä ja urheilijamaista sen ihmisen kropassa toki oli.

        Eroottisin mies (minusta) on omien alkukantaisten feminiinisten viettieni mukaan usein muita miehiä päätä pidempi, leveäharteinen ja ylipäätään rennon pätemättä erottuva, oli vaikka kropaltaan harjoittamatonkin. Suoranainen lihavuus ei sytytä muakaan , mutta ei myöskään mikään perverssi pakkomielle laihduttamiseen tai sellerin syömiseen tai joku "luikkumaisuus" miehessä. Normaalilla ihmisellä on minusta, sitäpaitsi ja muutenkin, keskeisempiä asioita elämässään, kuin esimerkiksi mahdollinen tökönokkansa tai persauksensa koko...

        Minusta miehen ei tarvitse harrastaa esimerkiksi kuntosalia, mutta jos mies on vartalonvarreltaan lyhyempi, siinä vaiheessa tulee todella keskeiseksi päänsisältö, kärjistäen ilmaistakseni.;) Hirveintä on jokin kimittävä nasaaaliääninen homosivistynyt mikkihiiri trendivaatteissa ja värjätyissä hiuksissaan ja kulmakarvoissaan, joka katsoo mua nokan varttaan pitkin, kun en käy samassa "storessa" ostamassa vaatteita, kuin kyseisen sorttiset epäseksuaaliset ( kaapisti autoseksuaalit) mikkihiiret ja kun en "laihduta" koko ajan...


      • nörttimajorturnoff
        hjuhj kirjoitti:

        En katso tuota linkkiä, mutta arvaa mikä minusta on epäeroottisessa mielessä ällöttävintä maailmassa? No: lyhyt ja laihuusfanaattinen, sovinistinen, luonnostaan kapeaharteinen mies... Ainoa jollainen esteettisessä oksettavuudessaan sellaiselle vetäisi vertaa, olisi ehkä joku bodari, joku tyhmä hauispullistelija, olin pitkä tai pätkä. Taannoin keskustelin esim. jääkiekkostaran kanssa, joka oli yllättävän pienikokoinen julkisuudesta lukemaani verraten, joskin jotakin miehekästä ja urheilijamaista sen ihmisen kropassa toki oli.

        Eroottisin mies (minusta) on omien alkukantaisten feminiinisten viettieni mukaan usein muita miehiä päätä pidempi, leveäharteinen ja ylipäätään rennon pätemättä erottuva, oli vaikka kropaltaan harjoittamatonkin. Suoranainen lihavuus ei sytytä muakaan , mutta ei myöskään mikään perverssi pakkomielle laihduttamiseen tai sellerin syömiseen tai joku "luikkumaisuus" miehessä. Normaalilla ihmisellä on minusta, sitäpaitsi ja muutenkin, keskeisempiä asioita elämässään, kuin esimerkiksi mahdollinen tökönokkansa tai persauksensa koko...

        Minusta miehen ei tarvitse harrastaa esimerkiksi kuntosalia, mutta jos mies on vartalonvarreltaan lyhyempi, siinä vaiheessa tulee todella keskeiseksi päänsisältö, kärjistäen ilmaistakseni.;) Hirveintä on jokin kimittävä nasaaaliääninen homosivistynyt mikkihiiri trendivaatteissa ja värjätyissä hiuksissaan ja kulmakarvoissaan, joka katsoo mua nokan varttaan pitkin, kun en käy samassa "storessa" ostamassa vaatteita, kuin kyseisen sorttiset epäseksuaaliset ( kaapisti autoseksuaalit) mikkihiiret ja kun en "laihduta" koko ajan...

        Juuri näin!

        Kaikenmaailman narukäsinörtit inisee väristen täällä arvostellen naisten ulkonäköä. Kannattaisi katsahtaa peiliin ja tunnustaa että tukka pakenee, iho on kelmeä ja ryhti huono. Ainoa muoto tikkulaihassa läsähtäneessä varressa on pallonmuotoinen maha.


      • Omia havaintoja
        nörttimajorturnoff kirjoitti:

        Juuri näin!

        Kaikenmaailman narukäsinörtit inisee väristen täällä arvostellen naisten ulkonäköä. Kannattaisi katsahtaa peiliin ja tunnustaa että tukka pakenee, iho on kelmeä ja ryhti huono. Ainoa muoto tikkulaihassa läsähtäneessä varressa on pallonmuotoinen maha.

        Ei noita laihoja pallomahoja juuri näe. Sehän oli se perinteinen kaljamaha-look. Ei liittynyt juurikaan nörtti.-imagoon. Ja katosi viimeistään 90-luvulla. Nykyään vedetään sellaisia määriä pizzaa ja muuta roskaruokaa, että nörtin olemus on hyllyvä löllö. Ja sitten on olemassa vielä se original nörtti-look eli kauttaaltaan tikkulaiha. Tukan pakenemista ei kummassakaan tapauksessa yleensä ole havaittavissa. Se ongelma kuuluu toisen sorttisille tyypeille. Kelmeä iho ja huono ryhti kyllä sopivat kuvaan.


      • Oot sä jännä
        hjuhj kirjoitti:

        En katso tuota linkkiä, mutta arvaa mikä minusta on epäeroottisessa mielessä ällöttävintä maailmassa? No: lyhyt ja laihuusfanaattinen, sovinistinen, luonnostaan kapeaharteinen mies... Ainoa jollainen esteettisessä oksettavuudessaan sellaiselle vetäisi vertaa, olisi ehkä joku bodari, joku tyhmä hauispullistelija, olin pitkä tai pätkä. Taannoin keskustelin esim. jääkiekkostaran kanssa, joka oli yllättävän pienikokoinen julkisuudesta lukemaani verraten, joskin jotakin miehekästä ja urheilijamaista sen ihmisen kropassa toki oli.

        Eroottisin mies (minusta) on omien alkukantaisten feminiinisten viettieni mukaan usein muita miehiä päätä pidempi, leveäharteinen ja ylipäätään rennon pätemättä erottuva, oli vaikka kropaltaan harjoittamatonkin. Suoranainen lihavuus ei sytytä muakaan , mutta ei myöskään mikään perverssi pakkomielle laihduttamiseen tai sellerin syömiseen tai joku "luikkumaisuus" miehessä. Normaalilla ihmisellä on minusta, sitäpaitsi ja muutenkin, keskeisempiä asioita elämässään, kuin esimerkiksi mahdollinen tökönokkansa tai persauksensa koko...

        Minusta miehen ei tarvitse harrastaa esimerkiksi kuntosalia, mutta jos mies on vartalonvarreltaan lyhyempi, siinä vaiheessa tulee todella keskeiseksi päänsisältö, kärjistäen ilmaistakseni.;) Hirveintä on jokin kimittävä nasaaaliääninen homosivistynyt mikkihiiri trendivaatteissa ja värjätyissä hiuksissaan ja kulmakarvoissaan, joka katsoo mua nokan varttaan pitkin, kun en käy samassa "storessa" ostamassa vaatteita, kuin kyseisen sorttiset epäseksuaaliset ( kaapisti autoseksuaalit) mikkihiiret ja kun en "laihduta" koko ajan...

        Naurahdin. Ensin nainen tilittää siitä kuinka kaiheita lyhyysfanaattiset ym miehet ovat ja heti perään alkaa julistamaan kuinka miehen täytyisi olla sen ja sen pituinen ja harteikas.

        Eli tiivistettynä: Sinulla on oikeus olla "pituusrasisti" ja ties mitä muuta, mutta miehillä ei olekaan oikeutta samaan? Tyypillinen kaksinaismoralistinen nainen.


      • ...
        hjuhj kirjoitti:

        En katso tuota linkkiä, mutta arvaa mikä minusta on epäeroottisessa mielessä ällöttävintä maailmassa? No: lyhyt ja laihuusfanaattinen, sovinistinen, luonnostaan kapeaharteinen mies... Ainoa jollainen esteettisessä oksettavuudessaan sellaiselle vetäisi vertaa, olisi ehkä joku bodari, joku tyhmä hauispullistelija, olin pitkä tai pätkä. Taannoin keskustelin esim. jääkiekkostaran kanssa, joka oli yllättävän pienikokoinen julkisuudesta lukemaani verraten, joskin jotakin miehekästä ja urheilijamaista sen ihmisen kropassa toki oli.

        Eroottisin mies (minusta) on omien alkukantaisten feminiinisten viettieni mukaan usein muita miehiä päätä pidempi, leveäharteinen ja ylipäätään rennon pätemättä erottuva, oli vaikka kropaltaan harjoittamatonkin. Suoranainen lihavuus ei sytytä muakaan , mutta ei myöskään mikään perverssi pakkomielle laihduttamiseen tai sellerin syömiseen tai joku "luikkumaisuus" miehessä. Normaalilla ihmisellä on minusta, sitäpaitsi ja muutenkin, keskeisempiä asioita elämässään, kuin esimerkiksi mahdollinen tökönokkansa tai persauksensa koko...

        Minusta miehen ei tarvitse harrastaa esimerkiksi kuntosalia, mutta jos mies on vartalonvarreltaan lyhyempi, siinä vaiheessa tulee todella keskeiseksi päänsisältö, kärjistäen ilmaistakseni.;) Hirveintä on jokin kimittävä nasaaaliääninen homosivistynyt mikkihiiri trendivaatteissa ja värjätyissä hiuksissaan ja kulmakarvoissaan, joka katsoo mua nokan varttaan pitkin, kun en käy samassa "storessa" ostamassa vaatteita, kuin kyseisen sorttiset epäseksuaaliset ( kaapisti autoseksuaalit) mikkihiiret ja kun en "laihduta" koko ajan...

        Oletko sä nyt eksynyt väärälle palstalle? :)


      • hjuhj
        nörttimajorturnoff kirjoitti:

        Juuri näin!

        Kaikenmaailman narukäsinörtit inisee väristen täällä arvostellen naisten ulkonäköä. Kannattaisi katsahtaa peiliin ja tunnustaa että tukka pakenee, iho on kelmeä ja ryhti huono. Ainoa muoto tikkulaihassa läsähtäneessä varressa on pallonmuotoinen maha.

        Niin.;) "Narukäsinörtit" ( hauska sana tuo :D) tai sitten bodarit, jotka kuvittelevat, että sellainenkin muka olisi jotenkin eroottisenkin näköistä, kun miehellä on niin isot reidet, että näyttää kuin kävelisi paskat housussa ja yleisolemus, josta ainoa mieleen tuleva sana voi olla michelin-ukko...

        Se muuten, se jääkiekkoilija, jonka kanssa taannoin jutskasin, oli ihan herrasmies ja hauska ja fiksu tyyppi. Olen vain aina tottunut mieltämään, että kaikki jääkiekkoilijat olisivat suurinpiirtein kaapin kokoisia kaikki, kun siellä kaukalossa heillä on ne varusteensa päällä, mutta tämä oli verraten pienikokoinen, joskin sikäli jäntevä, että huomasi tyypin tehneen muutakin elämässään, kuin maanneen sohvalla.

        Siihen ilmiöön olen kyllä joskus livessä törmännyt, että osalla miessukupuolen edustajilla on ylimitoitettuja käsityksiä omasta ulkonäöstään.:D Usein asian huomaa baareissa. Kerran ystävän kanssa vitsailtiin, että mistä se voikin johtua, että usein naiset ovat paljon realistisempia oman ulkonäkönsä suhteen *jos nyt vähän kärjistän*, mutta että sitten osa miehistä kuvittelee itsensä koko mestan suurimmiksi adoniksiksi, vaikka tosiaan olisivat sellaisia mainitsemasi kaltaisia tikkulaihoja, huonoryhtisia, puolikaljuja ja vielä pallomahaisia. On aika erikoista, jos joku tukkaansa kampaamaton takatukka-lököfarkku kuvittelee, että saisi seurakseen hienostuneen naisen, jos vielä käytös on jotakin ihan sivistyksen tuolta tuolta puolen...

        Kiintoisaa toisaalta olisi tietää, että mitä nämäkin katkerat miehet ovat, jotka jaksavat jauhaa naissukupuolen petollisuudesta suurinpiirtein työkseen joillakin Sinkut- keskustelupalstoilla.;)


      • hjuhj kirjoitti:

        En katso tuota linkkiä, mutta arvaa mikä minusta on epäeroottisessa mielessä ällöttävintä maailmassa? No: lyhyt ja laihuusfanaattinen, sovinistinen, luonnostaan kapeaharteinen mies... Ainoa jollainen esteettisessä oksettavuudessaan sellaiselle vetäisi vertaa, olisi ehkä joku bodari, joku tyhmä hauispullistelija, olin pitkä tai pätkä. Taannoin keskustelin esim. jääkiekkostaran kanssa, joka oli yllättävän pienikokoinen julkisuudesta lukemaani verraten, joskin jotakin miehekästä ja urheilijamaista sen ihmisen kropassa toki oli.

        Eroottisin mies (minusta) on omien alkukantaisten feminiinisten viettieni mukaan usein muita miehiä päätä pidempi, leveäharteinen ja ylipäätään rennon pätemättä erottuva, oli vaikka kropaltaan harjoittamatonkin. Suoranainen lihavuus ei sytytä muakaan , mutta ei myöskään mikään perverssi pakkomielle laihduttamiseen tai sellerin syömiseen tai joku "luikkumaisuus" miehessä. Normaalilla ihmisellä on minusta, sitäpaitsi ja muutenkin, keskeisempiä asioita elämässään, kuin esimerkiksi mahdollinen tökönokkansa tai persauksensa koko...

        Minusta miehen ei tarvitse harrastaa esimerkiksi kuntosalia, mutta jos mies on vartalonvarreltaan lyhyempi, siinä vaiheessa tulee todella keskeiseksi päänsisältö, kärjistäen ilmaistakseni.;) Hirveintä on jokin kimittävä nasaaaliääninen homosivistynyt mikkihiiri trendivaatteissa ja värjätyissä hiuksissaan ja kulmakarvoissaan, joka katsoo mua nokan varttaan pitkin, kun en käy samassa "storessa" ostamassa vaatteita, kuin kyseisen sorttiset epäseksuaaliset ( kaapisti autoseksuaalit) mikkihiiret ja kun en "laihduta" koko ajan...

        "muita miehiä päätä pidempi, leveäharteinen ja ylipäätään rennon pätemättä erottuva, oli vaikka kropaltaan harjoittamatonkin"
        Siis justiinsa niinkuin minä... Kaikki asiat täyttyy.


      • hjuhj
        Oot sä jännä kirjoitti:

        Naurahdin. Ensin nainen tilittää siitä kuinka kaiheita lyhyysfanaattiset ym miehet ovat ja heti perään alkaa julistamaan kuinka miehen täytyisi olla sen ja sen pituinen ja harteikas.

        Eli tiivistettynä: Sinulla on oikeus olla "pituusrasisti" ja ties mitä muuta, mutta miehillä ei olekaan oikeutta samaan? Tyypillinen kaksinaismoralistinen nainen.

        Oliko toi nyt muka mulle, toi viesti vai menikö väärään paikkaan? Mitkä ihmeen "lyhyysfanaattiset"? Et ehkä ymmärrä, että minä otan täysin huonona vitsinä koko ton aloituksen: siinähän joku, ilmeisimminkin mieskirjoittaja, julisti sen suuntaista, että suurin osa naisista on "pallinaamaisia", eli vihjaili, ettei hänelle kukaan kelpaa. Minä nauroin sille siksi, koska sellaisia juttuja kirjoittelevat yleensä ainoastaan miehet, jotka..no jotka eivät niinsanotusti "saa" naisseuraa.

        En minä ole mikään "pituusrasisti". Erittäin monet lyhyemmätkin miehet ovat todella seksuaalisesti vetovoimaisia ja miehekkäitä ( tiedän useita sellaisia), eikä miessukupuolen edustajan minusta, minun mielestäni, tarvitse olla 180 cm. pitkä, ollakseen seksuaalisesti vetoava, mutta koska ketjun aloitus oli pinnallinen, vastasin sitten samalla vitsiksi heittävällä meiningillä ja olin rehellinen: usein seksuaalisesti vetoavimpia ovat pitkät ja raamikkaat miehet. Eivät aina, mutta hyvin usein.

        Sitä vähän pelkäsin, että tajuaako kaikki, ettei käsite "homo" aina viittaa sivistyksellisessä mielessä pelkästään "seksuaalisuuteen", vaan ko. sanalla on muitakin, myös tyystin seksuaalisuuteen liittymättömiä(!), merkitystekijöitä, vrt. käyttämäni sana "homosivistynyt"( voi lukea sivistyssanakirjaa, jollei muuten käsitä...). Mutta olikohan toi sun viestisi nyt edes tarkoitettu mulle(?)...


      • hjuhj
        itmies kirjoitti:

        "muita miehiä päätä pidempi, leveäharteinen ja ylipäätään rennon pätemättä erottuva, oli vaikka kropaltaan harjoittamatonkin"
        Siis justiinsa niinkuin minä... Kaikki asiat täyttyy.

        Jaa. No hyvä sinulle, jos ja mikäli siten * hämmentyneenä*.:)

        :/


      • hjuhj
        itmies kirjoitti:

        "muita miehiä päätä pidempi, leveäharteinen ja ylipäätään rennon pätemättä erottuva, oli vaikka kropaltaan harjoittamatonkin"
        Siis justiinsa niinkuin minä... Kaikki asiat täyttyy.

        Ja sulle vielä: klikkasin nimimerkkisi viestikenttää... Et taida olla feikki. Anteeksi, mutta hyvin usein epäilen kirjoittajia sellaisiksi ja siksi kirjoitin edellä vastineeseen sinulle monimerkityksellisesti, eli siitä edellinen epämääräinen viesti. Juu, kyllä kuvasta näkyi pitkä mies.:) Tsemppiä kivan naisen löytämiseen.


    • 10+1

      Pelottavaa miten kaikenmoisen vittupäiset kusipäät luulevat olevansa normaaleja ihmsiä ja olettavat että heitä tulisi jonkun rakastaa ja arvostaa.

      • .............

        Mikään ei ole naurettavampaa kuin tavisnaisten liian suuret luulot itsestään. Monet alkavat vielä arvostelemaan tavismiehiä, kun luulevat olevansa jotain muuta kuin pallinaamoja.


      • Eewuli
        ............. kirjoitti:

        Mikään ei ole naurettavampaa kuin tavisnaisten liian suuret luulot itsestään. Monet alkavat vielä arvostelemaan tavismiehiä, kun luulevat olevansa jotain muuta kuin pallinaamoja.

        Ompahan ainaki itseluottamus kohillaan kun osaa myöntää mitä mieltä itestään on.
        Parempi kattoa peiliin ennenkö alkaa muita arvostella. En miekhän ole huippukaunis mutta nätti ainaki ja se riittää mulle, sama se mitä sinunkaltanen pallinaama ajattelee. Kauneus on katsojan silmässä. Se että sanot tavisnaisten luulevan olevansa muka kauniita, on vaan sinun mielipiteesi, joku muu voi olla eri mieltä. Ja onkin. Me "tavisnaiset" ollaan monen muun silmissä kauniita vaikkei juuri sinun silmissä oltaiskaan.


      • ........nii-i.......
        ............. kirjoitti:

        Mikään ei ole naurettavampaa kuin tavisnaisten liian suuret luulot itsestään. Monet alkavat vielä arvostelemaan tavismiehiä, kun luulevat olevansa jotain muuta kuin pallinaamoja.

        Mikään ei ole naurettavampaa kuin tavismiesten liian suooret luulot itsestään. Monet alkavat vielä arvostelemaan tavisnaisia, kun luulevat itse olevansa jotain muuta kuin pallinaamoja.


      • Reipas Poikamies
        Eewuli kirjoitti:

        Ompahan ainaki itseluottamus kohillaan kun osaa myöntää mitä mieltä itestään on.
        Parempi kattoa peiliin ennenkö alkaa muita arvostella. En miekhän ole huippukaunis mutta nätti ainaki ja se riittää mulle, sama se mitä sinunkaltanen pallinaama ajattelee. Kauneus on katsojan silmässä. Se että sanot tavisnaisten luulevan olevansa muka kauniita, on vaan sinun mielipiteesi, joku muu voi olla eri mieltä. Ja onkin. Me "tavisnaiset" ollaan monen muun silmissä kauniita vaikkei juuri sinun silmissä oltaiskaan.

        Minun mielestä normipainoiset, itsestään huolta pitävät "tavisnaiset" ovat söpöjä juuri sellaisena kun ovat. On vain reaali tilanne että ihan normi mies ei enää ole näiden naisten mieleen? Miksi näin?

        Mikä on siis irl ytm-miehen taso jos sen tuulipuku-maijan ottaa kumppanikseen? Maija nauttii komeasta miehestään ja muiden naisten huokailuista aarteesta, Ytm saa lojaalin vaimon joka hoitaa lapset ja huushollin. Tätähän te haluatte. Toi Maija sitten on nyrpistänyt nenäänsä ties kuinka monille oman tasoisilleen kelpo miehille.

        Oikeesti! Minä tahdon että nämä oikeat yyteet valkkaisivat oikeesti nämä naisensa tarkemmin. Ei se pelkkä seksi voi olla motiivi, jos sitä saa milloin itse ytm tahtoo. Näinhän se on. Eli kun yt-miehiltä alkaisi tulla pakkeja tavisnaisille niin se tiputtaisi nämä naiset takaisin maanpinnalle, juuri kuten tavismiehille on tehty juuri nyt.

        En manaa mitään Ilmestyskirja nyt fiilareita mutta sanon suoraan että yhä enemässä määrin normi miehiä jää ilman naisseuraa. Vähän tuhdimpi annos meikkiä ja sexymmät kuteet ja ah, niin prinsessan matka alkaa kohti laatu miehiä.


      • Ihana pallinaama
        ............. kirjoitti:

        Mikään ei ole naurettavampaa kuin tavisnaisten liian suuret luulot itsestään. Monet alkavat vielä arvostelemaan tavismiehiä, kun luulevat olevansa jotain muuta kuin pallinaamoja.

        no kiva, tavismies, tervetuloa kerhoon, kyllä meitä taviksia riittää. Vinkki. Olet mun mielestä huomattavasti viehättävämpi, kun tykkäät itsestäs ja oot ylpeä ulkonäöstäs; vaikka sitten oisit pallinaama.


      • .............
        Ihana pallinaama kirjoitti:

        no kiva, tavismies, tervetuloa kerhoon, kyllä meitä taviksia riittää. Vinkki. Olet mun mielestä huomattavasti viehättävämpi, kun tykkäät itsestäs ja oot ylpeä ulkonäöstäs; vaikka sitten oisit pallinaama.

        Toki saa olla tyytyväinen ulkonäköönsä, mutta tavisnaisen tulee silti ymmärtää ulkonäkönsä myös rehellisesti ja hyväksyä kumppaneikseen nörtti-olmit.


      • ...............
        ............. kirjoitti:

        Toki saa olla tyytyväinen ulkonäköönsä, mutta tavisnaisen tulee silti ymmärtää ulkonäkönsä myös rehellisesti ja hyväksyä kumppaneikseen nörtti-olmit.

        Toki saa olla tyytyväinen ulkonäköönsä, mutta tavismiehen tulee silti ymmärtää ulkonäkönsä myös rehellisesti ja hyväksyä kumppaneikseen paksupipsat, rilliraijat ja helppohennat.


    • erhedhe

      "Pelottavaa miten monet tavisnaiset luulevat olevansa hyvännäköisiä. Metsästäkää rauhassa YT-miehiä, mutta myöntäkää nyt edes oma pallinaamaisuutenne."

      Tämä on asia jota ei saisi ääneen sanoa. Suuri osa tavisnaisista pitää itseään kauniina ja oman tasoisiaan tavismiehiä "rumina" tai "tylsännäköisinä".

      • niinpäniin.

        Tämä on asia jota ei saisi ääneen sanoa. Suuri osa tavismiehistä pitää itseään komeana ja urheilullisena ja oman tasoisiaan tavisnaisia "rumina" tai läskeinä.


      • .............
        niinpäniin. kirjoitti:

        Tämä on asia jota ei saisi ääneen sanoa. Suuri osa tavismiehistä pitää itseään komeana ja urheilullisena ja oman tasoisiaan tavisnaisia "rumina" tai läskeinä.

        Olet ilmeisesti nainen jonka on vaikea kohdata aloituksessa kirjoitettua asiaa?
        Tässä ketjussa puhutaan nyt naisista. Se mitä miehet tekevät on aivan yhdentekevää. Aloita vaikka oma ketju miesten vaatimuksista, mutta hyväksy pallinaamaisuutesi.
        Jos olet muuten tuo ylempi kirjoittaja joka vaati tavismiehiä pariutumaan papsupipsojen ja rilliraijojen kanssa...katselepa ympärillesi, sitähän tavismiehet nimenomaan tekevät. Suurella osalla tavismiehistä tuolla ulkona on aivan kamalat kumppanit.


      • ..............
        ............. kirjoitti:

        Olet ilmeisesti nainen jonka on vaikea kohdata aloituksessa kirjoitettua asiaa?
        Tässä ketjussa puhutaan nyt naisista. Se mitä miehet tekevät on aivan yhdentekevää. Aloita vaikka oma ketju miesten vaatimuksista, mutta hyväksy pallinaamaisuutesi.
        Jos olet muuten tuo ylempi kirjoittaja joka vaati tavismiehiä pariutumaan papsupipsojen ja rilliraijojen kanssa...katselepa ympärillesi, sitähän tavismiehet nimenomaan tekevät. Suurella osalla tavismiehistä tuolla ulkona on aivan kamalat kumppanit.

        PS. Läski ja ruma nainen ei ole samalla viivalla tavismiehen (normaalin näköinen ja painoinen) kanssa.


      • dgjdlgk
        niinpäniin. kirjoitti:

        Tämä on asia jota ei saisi ääneen sanoa. Suuri osa tavismiehistä pitää itseään komeana ja urheilullisena ja oman tasoisiaan tavisnaisia "rumina" tai läskeinä.

        osa tavismiehistä käyttäytyy ikään kuin olisi komeahko ja urheilullinen, koska se toimii parhaiten. Naisten kanssa "mä oon aika ruma" ei oikein paranna tsäänssejä, ellei se tule selvästi komealta mieheltä joka virnistelee samalla.

        Voi olla että naisilla pätee sama periaate.


      • tyhmän saa pyytämäti
        .............. kirjoitti:

        PS. Läski ja ruma nainen ei ole samalla viivalla tavismiehen (normaalin näköinen ja painoinen) kanssa.

        No ei todella ole. En ole koskaan pitänyt miehiä saman arvoisina itseni kanssa. Ja tuskin tulen pitämäänkään. Vaikka lihoisin kuinka. Ihmisen "arvon" määrittelee paljon muukin kuin elopaino.


      • Eewuli
        ............. kirjoitti:

        Olet ilmeisesti nainen jonka on vaikea kohdata aloituksessa kirjoitettua asiaa?
        Tässä ketjussa puhutaan nyt naisista. Se mitä miehet tekevät on aivan yhdentekevää. Aloita vaikka oma ketju miesten vaatimuksista, mutta hyväksy pallinaamaisuutesi.
        Jos olet muuten tuo ylempi kirjoittaja joka vaati tavismiehiä pariutumaan papsupipsojen ja rilliraijojen kanssa...katselepa ympärillesi, sitähän tavismiehet nimenomaan tekevät. Suurella osalla tavismiehistä tuolla ulkona on aivan kamalat kumppanit.

        Tavismies ei saa muita ku tavisnaisen ja tiesitkö että tavisnainen voi tavismiehen silmissä näyttää elämänsä kauneimmalta naiselta.
        Tälläsenä tavisnaisena en haluaisi muuta kuin tavismiehen (normaalin näköisen ja painoisen juuri kuten itsekkin olen). Tiedän ettei minulla ole mahdollisuuksia sellaisiin kansikuvamiehiin ja tarkemmin ajatellen, en sellaista miestä edes haluaisi, pakkaavat olemaan niin täynnä itseään etteivät ees nää omaa napaa pidemmälle. Olisivat aina vaatimassa parempaa eikä mikään riitä näille täydellisyyden tavoittelijoille.
        Tavismiehissä on taas mies kohdallaan :)


      • ......
        Eewuli kirjoitti:

        Tavismies ei saa muita ku tavisnaisen ja tiesitkö että tavisnainen voi tavismiehen silmissä näyttää elämänsä kauneimmalta naiselta.
        Tälläsenä tavisnaisena en haluaisi muuta kuin tavismiehen (normaalin näköisen ja painoisen juuri kuten itsekkin olen). Tiedän ettei minulla ole mahdollisuuksia sellaisiin kansikuvamiehiin ja tarkemmin ajatellen, en sellaista miestä edes haluaisi, pakkaavat olemaan niin täynnä itseään etteivät ees nää omaa napaa pidemmälle. Olisivat aina vaatimassa parempaa eikä mikään riitä näille täydellisyyden tavoittelijoille.
        Tavismiehissä on taas mies kohdallaan :)

        "tavisnainen voi tavismiehen silmissä näyttää elämänsä kauneimmalta naiselta."

        te keksitte näitä naiiviin lapsenuskoon perustuvia kuvitelmianne?


      • Eewuli
        ...... kirjoitti:

        "tavisnainen voi tavismiehen silmissä näyttää elämänsä kauneimmalta naiselta."

        te keksitte näitä naiiviin lapsenuskoon perustuvia kuvitelmianne?

        Ei se ole kuvitelmaa vaan ihan tosiasia. Kauneus/komeus on katsojan silmissä. Et voi valitettavasti vastata joka ainoan "tavismiehen" näkökulmasta, et tiedä mitä jokainen tavismies ajattelee tai tiedä ketä he pitävät omasta mielestä kauniina. Minun edellinen mies oli aivan tavallinen mies ja hänen mielestään olin kaunis kuten hänkin minun mielestä komea ja hän hyväksyi minut sellaisena kuin olen.
        Ja ei, hän ei valehdellut missään vaiheessa. Tämän hetkinenki mies,joka minusta on kiinnostunut on ihan tavisduunari ja minun silmissä komea ja minä hänen silmissään kaunis.
        Et siis tosiaan voi tietää jokaisen mielipidettä ulkonäköasiaan.


    • 28

      Mitä nuorten naisten kanssa tulee juteltua, ei moni heistä pidä itseään yhtään hyvännäköisenä. Silti he tietävät, että heillä on mahdollisuuksia saada myös komeita miehiä. Itsekin olin nuorempana hieman ylipainoinen ja kasvoiltani korkeintaan perusnätti, mutta sain silti huomiota todella komeilta miehiltä. Miksi en olisi käyttänyt tilaisuutta hyväkseni? Jaksoin kyllä aina ihmetellä, miksi komeat miehet minua huomioivat.

      • eräs sinkkumies

        miehen nussima huora sitten olet? Oletko sinkku?


      • buaaaaaahhhhahahhaha
        eräs sinkkumies kirjoitti:

        miehen nussima huora sitten olet? Oletko sinkku?

        Ei taida kuulua sinulle. Jatka vaan kyllikin kanssa.


      • nuorihoikkanainen

        Tjaa? Itse olen nuori hoikka nainen. Kirjoittamasi mukaiseen 'todella komeaan' mieheen ei ole koskaan ollut mahdollisuutta, ei edes 'pelkkään' komeaan. Mutta enpä sitä myötä sellaista vaatisikaan vaan normaalipainoisen (kropan ei tarvitse olla huippukuntoa kunhan on samalla lailla normaalipainoinen/ liikkuva kuten minä) tavismiehen, harmi vaan että edes tavismiehet eivät kiinnostu. Täytyy varmaan alkaa meikata arkisinkin jotta tulisi edes jonkinlainen mies... Vaikka se onkin vastoin periaatteitani, muttei ole kiva yksinkään olla.


      • M28v
        nuorihoikkanainen kirjoitti:

        Tjaa? Itse olen nuori hoikka nainen. Kirjoittamasi mukaiseen 'todella komeaan' mieheen ei ole koskaan ollut mahdollisuutta, ei edes 'pelkkään' komeaan. Mutta enpä sitä myötä sellaista vaatisikaan vaan normaalipainoisen (kropan ei tarvitse olla huippukuntoa kunhan on samalla lailla normaalipainoinen/ liikkuva kuten minä) tavismiehen, harmi vaan että edes tavismiehet eivät kiinnostu. Täytyy varmaan alkaa meikata arkisinkin jotta tulisi edes jonkinlainen mies... Vaikka se onkin vastoin periaatteitani, muttei ole kiva yksinkään olla.

        Oih ja voih... Toisaalla mies haaveilee luonnollisen näköisestä naisesta, ja toisaalla sellainen suunnittelee alkavansa meikata, jotta löytäisi miehen... Ei näin...


      • nuorihoikkanainen
        M28v kirjoitti:

        Oih ja voih... Toisaalla mies haaveilee luonnollisen näköisestä naisesta, ja toisaalla sellainen suunnittelee alkavansa meikata, jotta löytäisi miehen... Ei näin...

        Olen vain saanut jo yläasteesta lähtien kestää liikaa sen takia, etten meikkaa kouluun/töihin enkä varsinkaan lähikauppaan. Ei pelkästään se, etteivät miehet huomioisi, mutta meikitön saa heiltä vielä haukut niskaansa. Okei, ulkomailla en saa - olen nimittäin asunut sielläkin - mutta Suomessa turhan paljon kyllä.

        Tosin tällä hetkellä meikkaan ainoastaan baareihin/juhliin, mutta on vaan alkanut askarruttaa kun on jo 22 v. eikä koskaan seurustellut että olisiko sitten edessä pakollinen elämäntapamuutos ja muuten karsastamieni meikkien tuominen arkielämäänkin, jos ei edes ne minulle riittävät tavismiehet kiinnostu (eivätkä kyllä kiinnostu heitä ns. 'alemmatkaan'). Sitä vaan haluaisi pitää kiinni periaatteesta että omalle kullalle pitäisi kelvata myös ilman pellemeikkejä, mutta se ei näytä toimivan.

        Kuulin kerran lukioaikoinani myös sivusta esimerkin, joka koski erästä kouluunkin meikkaavaa ja suosittua tyttöä. Joku poika tokaisi hänelle: "Siellä laivalla kun mä näin sut ilman meikkejä, sä näytit ihan helvetin omituiselta!" Kun vielä kuuli tuon suositusta tytöstä heitetyn kommentin, tuli jotenkin mieleen että meikit tosiaan olisi sen seuran saamisen a ja o.


      • Laajenna ympyröitäsi
        nuorihoikkanainen kirjoitti:

        Olen vain saanut jo yläasteesta lähtien kestää liikaa sen takia, etten meikkaa kouluun/töihin enkä varsinkaan lähikauppaan. Ei pelkästään se, etteivät miehet huomioisi, mutta meikitön saa heiltä vielä haukut niskaansa. Okei, ulkomailla en saa - olen nimittäin asunut sielläkin - mutta Suomessa turhan paljon kyllä.

        Tosin tällä hetkellä meikkaan ainoastaan baareihin/juhliin, mutta on vaan alkanut askarruttaa kun on jo 22 v. eikä koskaan seurustellut että olisiko sitten edessä pakollinen elämäntapamuutos ja muuten karsastamieni meikkien tuominen arkielämäänkin, jos ei edes ne minulle riittävät tavismiehet kiinnostu (eivätkä kyllä kiinnostu heitä ns. 'alemmatkaan'). Sitä vaan haluaisi pitää kiinni periaatteesta että omalle kullalle pitäisi kelvata myös ilman pellemeikkejä, mutta se ei näytä toimivan.

        Kuulin kerran lukioaikoinani myös sivusta esimerkin, joka koski erästä kouluunkin meikkaavaa ja suosittua tyttöä. Joku poika tokaisi hänelle: "Siellä laivalla kun mä näin sut ilman meikkejä, sä näytit ihan helvetin omituiselta!" Kun vielä kuuli tuon suositusta tytöstä heitetyn kommentin, tuli jotenkin mieleen että meikit tosiaan olisi sen seuran saamisen a ja o.

        Sori mutta jos käyt vain lähikaupassa niin tuskin löydät Suomesta miestä olipa meikit naamassa tai ei.


    • Ytimessä.

      Näin se valitettavasti on.

      Toinen ääripää on sitten nämä naiset joilla on todella surkea itsetunto ja heitä pitää koko ajan rohkaista sillä miten he kauniita ovat (vaikkeivät he erityisen olisikaan).

      Tällaiset naiset pitävät sitten miestä taivaan lahjana itselleen mutta mies ei koskaan tiedä johtuuko se miehestä itsestään vai siitä että naisella on huono itsetunto sekä on niin epätoivoinen että tämä mies juuri ja juuri riitti hänelle.

      Kun siitä välistä ei tahdo löytyä ketään tai se johtunee siitä että he ovat jo varattuja. :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1725
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1342
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1169
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      969
    7. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      947
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      24
      923
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      809
    Aihe