Kertokaahan mielipiteenne, että mikä meissä lihavissa naisissa on vikana? En puhu nyt XL-kokoisista vaan oikeasti ISOISTA naisista. Onko se niin, että laihojen ja normaali painoisten naisten on oikeus tulla rakastetuksi, mutta ei ISOJEN naisten? Ymmärrän toki, että ulkonäkö merkitsee monelle miehelle/naiselle paljon, mutta mielestäni se ihmisen sisin eli luonne, elämänarvot jne on tärkeämpiä, kun liikakilot. Vai olenko väärässä? ÄÄÄHHH PUUUUHHHH...
Mikä siinä on, kun lihavat ei mene kaupaksi?
7
373
Vastaukset
- keskikokoinen mies
Läskinaisten suurin ongelma on siinä, että he eivät kelpuuta:
- läskejä ja löysiä miehiä
- hoikkia miehiä
- lyhyitä miehiä
- normaalivartaloisia miehiä
Läskit naiset lähes poikkeuksetta haluaisivat läskin mutta lihaksikkaan miehen, sellaisen Tony Halme tyyppisen. Sen näköisiä miehiä ei ole kovin suurta osaa miehistä, ja nekin ketkä sellaisia ovat, ottavat mieluummin jonkun muunlaisen naisen kuin himoläskin. - wrwretw
lihavaa voi ehkä rakastaa, jos sattuisi niin onnellisesti että sisin on kunnossa, mutta fyysinen rakkaus on aika haettua.
Ei niin mitään vikaa. Itse ennemmin ottaisin isomman naisen kuin luurangon, jos olisi vara valita.
Johtuu varmaan siitä kun kuulun tuohon aiemmin jonkun postaajan mainitsemaan tony halme-tyyppiin :) Pituuttakin on saman verran.
Mutta itse asiaan...
Kyllä minulle on paljon tärkeämpiä sisäiset asiat kuin ulkonäkö. vrt. En ottaisi joidenkin kauniiksi kehumaa, jos sisäisesti asiat olisivat pahasti. Vaan ennemmin otan ulkonäköön katsomatta, kunhan sisäiset asiat ovat loistavassa kunnossa. Ei semmoisen kanssa jonka sisäiset asiat ovat pahasti jaksa olla pitkään korkeintaan 1 yö jos sitäkään ja se on siinä.- dfgdrgergergergrfvfx
Lihava nainen on seksuaalisesti mielestäni vastenmielinen.
Suosittelen laihduttamaan ja pysymään laihana jo pelkästään terveytesi takia.- Iiiillllkkk
Mun ystävä on huomattavasti ylipainoinen, mutta kyllä hänellä on aina ollut ottajia, aika reippaastikin.
- Fat admirer
mutta _kasvojen tulee olla kauniit_!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466