Mua kiinnostaisi tietää että onko täällä kukaan mies laittanut ilmoitusta jonnekin, vaikka nettiin, että haluaa tavata naisen joka veisi poikuuden? Ihan mielenkiinnosta kysyn jos jollain on kokemuksia, että löytyikö nainen ja oliko hyvä kokemus?
Olen nähnyt näitä ilmoituksia, ja minusta se kuulostaa ihan ok:lta. Jos joku nainen ottaa yhteyttä niin varmasti hän haluaa että mies siitä ekasta kerrasta sitten nauttii, ja varmasti haluaa opastaa ja neuvoa. Mietin vaan kun usein patistetaan maksullisiin, että onhan tällainenkin vaihtoehto.
Ensi seksikokemus netti-ilmoituksella?
8
357
Vastaukset
mulla oli joskus tuommonen ilmotus. Mutta ei sihen kukaan vastannu.
- Älymies 23
Varokaa vaan. Tuolla tapaa saatatte löytää itsenne suhteesta ruman naisen kanssa.
- ...
Miehen ihan turhaa hakea netti-ilmoituksella seksiä, jos ei omaa lihaksikasta kroppaa.
En ole tuommoista laittanut vaikka ilmoitus kylläkin on... Pysyvämpää on haussa.
Mutta arvioisin että ei varmasti löydy.
Maksulliseen en mene ikinä, jos ei ilman saa niin ollaan sitten ilman. Vaikka sattuis rahaakin olemaan...- 4+5
Olen toki kokeillut laittaa tuollaisen ilmoituksen, mutta eihän siihen kukaan mitään vastannut.
- IJfoiemfwef
Mies joka ei saa seksiä livenä on naisten mielestä epäilyttävä.
Onko siis ihme jos netin kautta ensimmäistä seksikokemustaan hakeva on automaattisesti luokiteltavissa herra Voldemordiksi (riippumatta totuudesta).
Naisten mielestä idea on tosi söpö niin kauan kuin ei itse tarvi olla se joka ottaa "harteilleen" sen poikuuden kadottamisen. Tällöin naiset voi kuvitella kaveripoikansa nylkyttämässä jotain sosiaalitätiä (jonka puutteeseen nainen samaistuu) kuin koiranpennun. ("Tshihihiihihii"... efekti). - Mies1985
Joku nainen piti ja varmaan vieläkin pitää eräänlaista 'miesten ystävä' blogia jossa hän kertoo kokemuksistaan 'ATM:ien' (ei käytä tuota sanaa, kai) kanssa ja kertoo vievänsä miesten poikuuksia ikäänkuin harrastuksena. Varmaan joku ATM-Jeesus muistaa tämän blogin nimen. Tosin ilmeisesti naiseen pitää tulla aika erityinen suhde että tuo onnistuu eli mistään automaatista ei ole kyse.
- .ajatusta.
"...onko täällä kukaan mies laittanut ilmoitusta..." "...että haluaa tavata naisen joka veisi poikuuden?..."
En ole laittanut, enkä edes laittaisi tuollaisena, sillä tuosta tulee kuva jonkin oppilas - opettaja rooli asetelman hakemisesta, tai sitten ihan kuin seksi kiinnostaisi vaan vain poikuudesta pääseminen. En tiedä olenko poikkeus, mutta itselleni naisen seksuaalinen kiinnostut ei lisäännyt sillä onko hänellä ollut 0 tai 100 kumppania tai onko kokenut vai kokematon, joten myöskin ajatus siitä, että nainen ottaisi yhteyttä vain poikuuteni takia tuntuu jotenkin vieraalta. En myöskään ole koskaan oikein ymmärtänyt miksi jotkut kokemattomat etsivät jotain kokenutta opettajaa, sen sijaan että etisivät ihmistä joka on kiinnostunut kokeilemaan.
Kukin kuitenkin tyylillään, ja kukin tykkää mistä tykkää. Joten ihan OK ilmo, mutta ite suosittelisin kertomaan jotain muutakin kuin vain, että haluaa jonkun vievän poikuuden.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4931869Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3801576Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641368Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H181357- 113962
- 51929
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19916Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15771Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66763Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka10751