Miehen pituus

Ei noin

Naisasialuuserin ketju poistettiin. Teen siis oman aloituksen. Kiinnostaa se miehen pituuden merkitys. Millainen on lyhyt mies? Entä pitkä? Voisitko olla itseäsi lyhyemmän, samanmittaisen tai vain vähän pidemmän miehen kanssa? Ja mikset?

Jos on pituuskriteerejä, niin haluaisin tietää miksi ja miten ehdottomia ne ovat.

Itse olen 175 cm lyhyt enkä ole ikinä kokenut joutuneeni parisuhdemaailmassa hyljityksi pituuteni takia. Onko tuo vielä sellainen mitta minkä voi antaa anteeksi? Mikä sitten on sellainen mitä ei voi antaa?

47

1229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyhyt nettideitissä

      Lainaan tekstiäsi hieman "Itse olen 175 cm lyhyt enkä ole ikinä kokenut joutuneeni parisuhdemaailmassa hyljityksi pituuteni takia."

      Netissä tuntuu että mulla ei ole mitään mahdollisuuksia kun naikkosilla on fiksaatio että pitää olla vähintään 180cm, todella kummallista.

      Ennen nettideittien aikaa en ollut ikinä edes ajatellutkaan että pituuteni olisi esteenä parisuhteelle.

      • siitäkin kokemusta

        Olet oiekassa, toisaalta netti on kä'tevä, mutta ennen nettiä muut asiat toimivat - kontaktin myötä katoavat kaikki toisarvoiset jutut kuten pituus, silmien väri tms.


    • Ei se satu

      170-175 cm. Lyhin kumppanini oli arviolta 163-165 cm. Juttu ei päättynyt hänen pituuteensa vaan huonoon itsetuntoonsa ja siitä johtuvaan mustasukkaisuuteensa.

      Olen itse160 cm, kun oikein pinnistän.

    • suurimmalle osalla

      174 löytyy pituutta eikä koskaan ole naiset minua pituuteni takia hyljeksineet. En tosin ole koskaan noita itseäni huomattavasti pidempiä naisia baarissa edes yrittänyt, mutta kyllä minusta ainakin tuntuu siltä ettei minulla paljoa mahiksia tuollaisen 180 pitkän naisen kanssa olisi, onneksi noita itseäni selvästi pidempiä naisia on melko harvassa.

      • Ei noin

        Mun pisin säätö on yli 180 cm pitkä nainen. Siis reilusti yli. Tavattiin baarissa, istuttiin samassa pöydässä ja tajusin vasta loppuillasta että mimmi on mua kengät jalassa sellaiset 15 cm pidempi.


    • superneitsyt

      Olen n. 167 cm pitkä, ja pidän itseni pituisista mieshenkilöistä. Varmaan siksi, että haluaisin kokea voivani päihittää miehen reilussa aseettomassa kamppailussa. Tai jotain.

      (Pyydän erityisesti huomioimaan, että kuulut Ei se satu:n ihannepituuden piiriin.)

      • tiedottaja tiedottaa

        Seuraa tiedoitus asiasta, jota naiset eivät useinkaan ymmärrä: kilomäärissä ja pituudessa samankokoinen mies päihittää samankokoisen naisen helposti. Naiset ovat muistaakseni lihasvoimiltaan keskimäärin ainakin kolmasosan miehiä heikompia. Eli naista pienempikokoinenkin mies päihittää naisen helposti, jos vakavissaan aletaan otteleen.


      • superneitsyt
        tiedottaja tiedottaa kirjoitti:

        Seuraa tiedoitus asiasta, jota naiset eivät useinkaan ymmärrä: kilomäärissä ja pituudessa samankokoinen mies päihittää samankokoisen naisen helposti. Naiset ovat muistaakseni lihasvoimiltaan keskimäärin ainakin kolmasosan miehiä heikompia. Eli naista pienempikokoinenkin mies päihittää naisen helposti, jos vakavissaan aletaan otteleen.

        Itse asiassa tiedän tämän erittäin hyvin, koska olen tennisfani. Isompi ja taidokkaampikaan nainen ei pärjää tenniksessä pienemmälle miehelle miesten lyömän yläkierteen takia, se on testattu moneen kertaan. (Olettaen, että molemmat ovat ammattilaisia tietenkin. Serena Williams varmasti päihittäisi kaikki tämän palstan miehet yhdessä.)

        Mutta sellainen illuusio minulla nyt on kuitenkin, että päihittäisin pienikokoisen miehen. Ja siitä illuusiosta pidän kiinni kunnes se testataan! Pitäisi kai mennä haastamaan riitaa nakkikioskille.


      • ...................
        superneitsyt kirjoitti:

        Itse asiassa tiedän tämän erittäin hyvin, koska olen tennisfani. Isompi ja taidokkaampikaan nainen ei pärjää tenniksessä pienemmälle miehelle miesten lyömän yläkierteen takia, se on testattu moneen kertaan. (Olettaen, että molemmat ovat ammattilaisia tietenkin. Serena Williams varmasti päihittäisi kaikki tämän palstan miehet yhdessä.)

        Mutta sellainen illuusio minulla nyt on kuitenkin, että päihittäisin pienikokoisen miehen. Ja siitä illuusiosta pidän kiinni kunnes se testataan! Pitäisi kai mennä haastamaan riitaa nakkikioskille.

        katso vaikka

        http://www.youtube.com/watch?v=B9wFYn18nrQ

        http://www.youtube.com/watch?v=8zfo9WPWJvw


      • Ei se satu
        superneitsyt kirjoitti:

        Itse asiassa tiedän tämän erittäin hyvin, koska olen tennisfani. Isompi ja taidokkaampikaan nainen ei pärjää tenniksessä pienemmälle miehelle miesten lyömän yläkierteen takia, se on testattu moneen kertaan. (Olettaen, että molemmat ovat ammattilaisia tietenkin. Serena Williams varmasti päihittäisi kaikki tämän palstan miehet yhdessä.)

        Mutta sellainen illuusio minulla nyt on kuitenkin, että päihittäisin pienikokoisen miehen. Ja siitä illuusiosta pidän kiinni kunnes se testataan! Pitäisi kai mennä haastamaan riitaa nakkikioskille.

        :-D

        Täytyy kyllä tunnustaa, että aktiivi-kuntosaliaikoinani tein sarjoja isommilla painoilla kuin muutamat samalla salilla treenanneet miehet.


      • Ei noin

        sieltä suunnalta tuli pakit...


      • superneitsyt
        Ei noin kirjoitti:

        sieltä suunnalta tuli pakit...

        No eihän niitä nyt pakeiksi voi sanoa, kun et edes kysynyt mitään. Sitä ei lasketa, jos joku superneitsyt kysyy puolestasi, eikä vastausta tule puoleen tai toiseen. Vähän selkärankaa nyt peliin hei!

        Sitä paitsi, miehen kuuluu ottaa ainakin kolmet pakit vastaan ennen kuin uskoo kieltävän vastauksen. Muistaakseni se lukee Raamatussakin.


      • Ei noin
        superneitsyt kirjoitti:

        No eihän niitä nyt pakeiksi voi sanoa, kun et edes kysynyt mitään. Sitä ei lasketa, jos joku superneitsyt kysyy puolestasi, eikä vastausta tule puoleen tai toiseen. Vähän selkärankaa nyt peliin hei!

        Sitä paitsi, miehen kuuluu ottaa ainakin kolmet pakit vastaan ennen kuin uskoo kieltävän vastauksen. Muistaakseni se lukee Raamatussakin.

        se mun tehtävä ole kysyä, oi amour?


      • Fani...
        Ei se satu kirjoitti:

        :-D

        Täytyy kyllä tunnustaa, että aktiivi-kuntosaliaikoinani tein sarjoja isommilla painoilla kuin muutamat samalla salilla treenanneet miehet.

        Miksi lopetit kuntosalilla käymisen?


    • kokemuksen rintaääni

      Lyhyet miehet antavat parhaiten! Pitkät miehet taas saavat olon naiselliseksi.

      • Ei noin

        Kun ei ole 185 cm pitkä alusvaatemalli, pakko pärjätä muilla avuilla.


    • K46

      Itse olen 165 cm nainen, pidän pitkistä miehistä, mutta en kuitenkaan liian pitkistä, sinun pituutesi 175 cm on juuri rajalla, olisin sinua hieman lyhyempi vaikka minulla olisi korkokengät, ihanteellinen pituus olisi ehkä 180 cm.

      • ujo piimä

        Aika äkkiä ne korkkarit tuli esiin. Hassu juttu että kuolleen eläimen nahasta tehdyt esineet on naisille noin tärkeät. Sitäkin hassumpaa ettei niitä arkielämässä juurikaan näe. Miksi naiset antavat tälläisen esineen kontrolloida valintojaan, jota käytetään ehkä 1% verran ihmisen elämästä?


      • ([dvfjgjdhgjdlk]
        ujo piimä kirjoitti:

        Aika äkkiä ne korkkarit tuli esiin. Hassu juttu että kuolleen eläimen nahasta tehdyt esineet on naisille noin tärkeät. Sitäkin hassumpaa ettei niitä arkielämässä juurikaan näe. Miksi naiset antavat tälläisen esineen kontrolloida valintojaan, jota käytetään ehkä 1% verran ihmisen elämästä?

        Eihän niillä korkkareilla tosiaan koko elämää tepsutella. Mutta sitten kun pitää, tilaisuus onkin yleensä vähän juhlavampi. Mikään ei pilaa juhlatunnelmaa niin hyvin kuin käsipuolessa roikkuva päätä lyhyempi mies. Tai näin ainakin oletan, kokemusta ei ole, eikä tule.

        Mistä johtunee tämä ikuinen uskottelu tästä pituuseron haittaamattomuudesta? Miehen tulee olla miehen näköinen ja kokoinen. Ihan sama onko mies 165 cm tai 185 cm kunhan mies on naistaan pidempi. Ja tarpeeksi pidempi. Myös kengät jalassa. Ja joku toinen nainen on toista mieltä. Mitäs sitten?


      • tiedottaja tiedottaa
        ([dvfjgjdhgjdlk] kirjoitti:

        Eihän niillä korkkareilla tosiaan koko elämää tepsutella. Mutta sitten kun pitää, tilaisuus onkin yleensä vähän juhlavampi. Mikään ei pilaa juhlatunnelmaa niin hyvin kuin käsipuolessa roikkuva päätä lyhyempi mies. Tai näin ainakin oletan, kokemusta ei ole, eikä tule.

        Mistä johtunee tämä ikuinen uskottelu tästä pituuseron haittaamattomuudesta? Miehen tulee olla miehen näköinen ja kokoinen. Ihan sama onko mies 165 cm tai 185 cm kunhan mies on naistaan pidempi. Ja tarpeeksi pidempi. Myös kengät jalassa. Ja joku toinen nainen on toista mieltä. Mitäs sitten?

        Väliaikatiedotus: Ennen hyvinvointivaltiota ja sosiaaliyhteiskuntaa, joka pitää vastuuttomista yh-äideistä huolen (siis ennen 1970-lukua), ei tunnettu sellaista asiaa kuin mies, joka naisten mielestä näyttää mieheltä (tai ei näytä). Ennen kuin naiset alkoivat saada elantoa vastikkeettomasti, niin naiset ymmärsivät, että MIES ON MIES, OLI SITTEN KUKA TAHANSA JA MILLAINEN TAHANSA MIES. Mies on naista korkeammalla ja siihen ei pituutta tarvita.


      • ([dvfjgjdhgjdlk]
        tiedottaja tiedottaa kirjoitti:

        Väliaikatiedotus: Ennen hyvinvointivaltiota ja sosiaaliyhteiskuntaa, joka pitää vastuuttomista yh-äideistä huolen (siis ennen 1970-lukua), ei tunnettu sellaista asiaa kuin mies, joka naisten mielestä näyttää mieheltä (tai ei näytä). Ennen kuin naiset alkoivat saada elantoa vastikkeettomasti, niin naiset ymmärsivät, että MIES ON MIES, OLI SITTEN KUKA TAHANSA JA MILLAINEN TAHANSA MIES. Mies on naista korkeammalla ja siihen ei pituutta tarvita.

        niin ja nyt on vuosi 2010 ja leveä lahkeiset housut eivät ole muotia. Eivätkä lyhyet miehen käppänät. Myöskin työttömät ovat pelkkä rasite.


      • tiedottaja tiedottaa
        ([dvfjgjdhgjdlk] kirjoitti:

        niin ja nyt on vuosi 2010 ja leveä lahkeiset housut eivät ole muotia. Eivätkä lyhyet miehen käppänät. Myöskin työttömät ovat pelkkä rasite.

        Niin ja vuonna 2020 voi olla että jos hankkiudut yh:ksi, niin sut jätetään kadulle ja lapsesi viedään orpokotiin. Alkaa kelpaamaan vähän useammanlaisetkin miehet. Ja itseänne voitte naiset kiittää siitä kehityksestä, itse olette pilanneet yhteiskunnan käyttämällä vapauksianne väärin.


      • ([dvfjgjdhgjdlk])
        tiedottaja tiedottaa kirjoitti:

        Niin ja vuonna 2020 voi olla että jos hankkiudut yh:ksi, niin sut jätetään kadulle ja lapsesi viedään orpokotiin. Alkaa kelpaamaan vähän useammanlaisetkin miehet. Ja itseänne voitte naiset kiittää siitä kehityksestä, itse olette pilanneet yhteiskunnan käyttämällä vapauksianne väärin.

        No katsotaan sitä sitten.


      • superneitsyt
        tiedottaja tiedottaa kirjoitti:

        Väliaikatiedotus: Ennen hyvinvointivaltiota ja sosiaaliyhteiskuntaa, joka pitää vastuuttomista yh-äideistä huolen (siis ennen 1970-lukua), ei tunnettu sellaista asiaa kuin mies, joka naisten mielestä näyttää mieheltä (tai ei näytä). Ennen kuin naiset alkoivat saada elantoa vastikkeettomasti, niin naiset ymmärsivät, että MIES ON MIES, OLI SITTEN KUKA TAHANSA JA MILLAINEN TAHANSA MIES. Mies on naista korkeammalla ja siihen ei pituutta tarvita.

        Mitä helvettiä tuostakin nyt piti heti vetää jokin "mies on se joka tuo leivän pöytään ja näyttää kaapin paikan" -juttu?

        Mies on mies jos se on mies, ja jos se on mies se on mies. Miehen koko ei liity mitenkään asiaan, siitä olen samaa mieltä, mutta eivät liity kyllä yh-äiditkään eikä mikään miehen kuviteltu ylivertaisuus.


      • 8 cm
        ujo piimä kirjoitti:

        Aika äkkiä ne korkkarit tuli esiin. Hassu juttu että kuolleen eläimen nahasta tehdyt esineet on naisille noin tärkeät. Sitäkin hassumpaa ettei niitä arkielämässä juurikaan näe. Miksi naiset antavat tälläisen esineen kontrolloida valintojaan, jota käytetään ehkä 1% verran ihmisen elämästä?

        Mitä hourit, miksi ja missä? Asut kai maalla, tai kansantanssin ystävien kolhoosissa? Minä en anna kenkieni kontrolloida valintojani, ja minulle on itsestään selvää, että kenkäni ovat korkokengät. En käytä niitä vuoteessa enkä kylvyssä. Tuo 1 % kuullostaa äärettömän kummalliselta. Pitäisikö sinun jokus käydä kaupungissa avartamassa maailmankuvaasi...


      • ujo piimä
        8 cm kirjoitti:

        Mitä hourit, miksi ja missä? Asut kai maalla, tai kansantanssin ystävien kolhoosissa? Minä en anna kenkieni kontrolloida valintojani, ja minulle on itsestään selvää, että kenkäni ovat korkokengät. En käytä niitä vuoteessa enkä kylvyssä. Tuo 1 % kuullostaa äärettömän kummalliselta. Pitäisikö sinun jokus käydä kaupungissa avartamassa maailmankuvaasi...

        Oho, kun muuta ei keksitä niin vedetään junttikortti esiin? Mikset samalla vetänyt natsikorttia? Varmaan vaikea lenkkeillä korkkarit jalassa, mutta jupit tyylillään.


      • ujo piimä
        ([dvfjgjdhgjdlk] kirjoitti:

        Eihän niillä korkkareilla tosiaan koko elämää tepsutella. Mutta sitten kun pitää, tilaisuus onkin yleensä vähän juhlavampi. Mikään ei pilaa juhlatunnelmaa niin hyvin kuin käsipuolessa roikkuva päätä lyhyempi mies. Tai näin ainakin oletan, kokemusta ei ole, eikä tule.

        Mistä johtunee tämä ikuinen uskottelu tästä pituuseron haittaamattomuudesta? Miehen tulee olla miehen näköinen ja kokoinen. Ihan sama onko mies 165 cm tai 185 cm kunhan mies on naistaan pidempi. Ja tarpeeksi pidempi. Myös kengät jalassa. Ja joku toinen nainen on toista mieltä. Mitäs sitten?

        muuten kokeilisi päätäsi lyhyempää miestä? Sittenhän tietäisi miltä sekin tuntuu niin ei tarvitsisi arvuutella.

        Ja mihin täältä muuten hävisi se viesti missä varoitin lyhyitä miehiä ketjun sisältämästä vittuilusta, miksiköhän se piti moderoida?


      • Ei noin

        Sentään rehellinen mielipide. Tiedän, että 175 voi olla juuri siinä rajalla että onko jo lyhyt vai ei. Aika monet naiset ovat korkkarit jalassa mua pidempiä eikä asiaa auta että pidän vähän pidemmistä naisista jo valmiiksi... Pisin nainen kenen kanssa on ollut juttua on ollut yli 180 cm pitkä. En kokenut pituuseroa ongelmaksi eikä hänkään.


    • Mies1985

      Mikään nainen mutta itselläni oli aiemmin joku pieni kompleksi pituudestakin vaikka olenkin ainakin aamulla yli 180. Nyt en enää juurikaan ajattele sitä. Uskon että naisille puhetaidot ja epätavallisen suuri penis ovat paljon mielenkiintoisempia kuin mikään pituus jota korostetaan ihan liikaa.

      • katopa ulkona

        molemmat 160
        185
        155-199
        170-173


      • ?
        katopa ulkona kirjoitti:

        molemmat 160
        185
        155-199
        170-173

        suuri pe..s ?, noh mulla on pieni p....
        puhelutaidot ? kukas mua siis kuuntelee ?


      • \0/ \o/
        ? kirjoitti:

        suuri pe..s ?, noh mulla on pieni p....
        puhelutaidot ? kukas mua siis kuuntelee ?

        Pieni suu - pieni pillu
        Iso suu - iso pillu


      • Reipas Poikamies
        \0/ \o/ kirjoitti:

        Pieni suu - pieni pillu
        Iso suu - iso pillu

        En tiedä mitä koripalloilijoita nykynaiset deittaavat mieluiten, kun 179cm pitkänä tuntuu tiukkaa olevan mulla olla sopivan pitkä naisten mieleen. Mitä SadoMaso-korkkareita te pidätte? Ette kuiteskaan niitä 12cm korkojanne koko ajan pysty pitämään ;)

        Toisaalta mä en kovin hottina itseäni pidempää naista pidä :O


      • Ei noin

        toi pituus (siis ei peniksen) on ehkä eniten päänvaivaa aiheuttava ulkonäköongelma. Pärstässä tai kropassa muuten ei pitäisi olla mitään isompia vikoja, mutta olisin mielelläni sen 5-10 cm pidempi.

        Psyyke sitten erikseen.


    • Joo, elikkäs pituutta löytyy 192 cm. Joillekin mitä olen täältä netistä katellut ihannemittoja, niin olen liian pitkä. Siis tämä pituus tuntuu olevan joillekin haitta. Pitäisi varmaan sitten katella suosiolla näitä 180cm naisia sitten... Minä en mitään voi pituudelleni, jos se on jollekin haitta niin antaa olla sitten katsellaan parempia.

      • jos olet 175

        Käsittääkseni 175 on jo lyhyt mieheksi. Mietin asiaa ja huomasin että kavereistani sinkkuja on kaikki alle 175 cm, paitsi yksi. Pidemmistä sinkkuna on vain yksi mutta se onkin lähes 2 m pituinen.

        Ei miehen lyhyys tarkoita ettei naista saa mutta helpompaa se on jos on pidempi.

        Ymmärrän hyvin naisia jotka tuntee olonsa epämukavaksi jos mes on päätä lyhyempi. Ajatelkaa nyt vaikka Leena Harkimoa ja sen nykyistä miesystävää. Kuvissa ne näyttää vähän hassulta parilta, eikö ?

        175 cm pitkä nainen alkaa olla jo "iso" naiseksi. Vaikka onkin yhtä pitkä kuin "lyhyt" mies.


      • Chemical sister
        jos olet 175 kirjoitti:

        Käsittääkseni 175 on jo lyhyt mieheksi. Mietin asiaa ja huomasin että kavereistani sinkkuja on kaikki alle 175 cm, paitsi yksi. Pidemmistä sinkkuna on vain yksi mutta se onkin lähes 2 m pituinen.

        Ei miehen lyhyys tarkoita ettei naista saa mutta helpompaa se on jos on pidempi.

        Ymmärrän hyvin naisia jotka tuntee olonsa epämukavaksi jos mes on päätä lyhyempi. Ajatelkaa nyt vaikka Leena Harkimoa ja sen nykyistä miesystävää. Kuvissa ne näyttää vähän hassulta parilta, eikö ?

        175 cm pitkä nainen alkaa olla jo "iso" naiseksi. Vaikka onkin yhtä pitkä kuin "lyhyt" mies.

        Olen jo hetken aikaa seurannut täällä käyvää keskustelua miesten pituudesta, ja en ymmärrä miksi siitä tehdään näin suuri asia. Itse ole 160 cm nainen ja vaatimus miehen pituudesta on se että hän ei olisi minua lyhyempi. En pidä tätä vaatimusta liian suurena, koska olen itse niin lyhyt että harvempi mies edes on minua lyhyempi.

        Itsekin käytän korkokenkiä, mutta en näe siinä mitään järkeä, että alettaisiin valita kumppania sen perusteella, kun käyttää pari kertaa kuukaudessa korkeampia korkoja. Olen sitä mieltä, että se on enemmän miehen ongelma, jos hän ei kestäisi minun olevan sen parisen kertaa kuukaudessa häntä pidempi. Itselle tämä pituus ero ei olisi ongelma.


      • Ei noin
        jos olet 175 kirjoitti:

        Käsittääkseni 175 on jo lyhyt mieheksi. Mietin asiaa ja huomasin että kavereistani sinkkuja on kaikki alle 175 cm, paitsi yksi. Pidemmistä sinkkuna on vain yksi mutta se onkin lähes 2 m pituinen.

        Ei miehen lyhyys tarkoita ettei naista saa mutta helpompaa se on jos on pidempi.

        Ymmärrän hyvin naisia jotka tuntee olonsa epämukavaksi jos mes on päätä lyhyempi. Ajatelkaa nyt vaikka Leena Harkimoa ja sen nykyistä miesystävää. Kuvissa ne näyttää vähän hassulta parilta, eikö ?

        175 cm pitkä nainen alkaa olla jo "iso" naiseksi. Vaikka onkin yhtä pitkä kuin "lyhyt" mies.

        Lohduttavista sanoista tuolla ylempänä huolimatta osaan kyllä katsella ympärilleni ja tehdä johtopäätöksiä pituudestani. Tapaan enemmän itseäni pidempiä kun lyhyempiä miehiä, se on selvää.

        Kukaan nainen ei kuitenkaan ole koskaan antanut pituuden takia pakkeja tai valittanut pituudestani. Kiinnostaisi silti tämä rehellinen mielipide asiasta. Tutuilta tytöiltä en viitsi kysyä kun kuitenkin valehtelisivat tai sanoisivat jotain ympäripyöreää "ei sillä ole väliä jos on muuten hyvä tyyppi". Mikä taas... No... Ymmärrätte kyllä.

        Itse uskon, että pituus ei ole ratkaiseva tekijä ja päättelen sen tosiaan siitä että joskus on ollut hyvinkin paljon seurantarjontaa naisten suunnalta. Jotain merkitystä sillä kuitenkin täytyy olla.


      • ujo piimä
        Ei noin kirjoitti:

        Lohduttavista sanoista tuolla ylempänä huolimatta osaan kyllä katsella ympärilleni ja tehdä johtopäätöksiä pituudestani. Tapaan enemmän itseäni pidempiä kun lyhyempiä miehiä, se on selvää.

        Kukaan nainen ei kuitenkaan ole koskaan antanut pituuden takia pakkeja tai valittanut pituudestani. Kiinnostaisi silti tämä rehellinen mielipide asiasta. Tutuilta tytöiltä en viitsi kysyä kun kuitenkin valehtelisivat tai sanoisivat jotain ympäripyöreää "ei sillä ole väliä jos on muuten hyvä tyyppi". Mikä taas... No... Ymmärrätte kyllä.

        Itse uskon, että pituus ei ole ratkaiseva tekijä ja päättelen sen tosiaan siitä että joskus on ollut hyvinkin paljon seurantarjontaa naisten suunnalta. Jotain merkitystä sillä kuitenkin täytyy olla.

        Kuinka sulla voisi tuolla pituudella ollakaan ongelmia? Et merkittävästi erotu katukuvasta ja olet kuitenkin pitempi kuin suurin osa naisista.

        Provoatko vai kehitätkö itsellesi ongelmaa asiasta joka ei ole ongelma?


      • Ei noin
        ujo piimä kirjoitti:

        Kuinka sulla voisi tuolla pituudella ollakaan ongelmia? Et merkittävästi erotu katukuvasta ja olet kuitenkin pitempi kuin suurin osa naisista.

        Provoatko vai kehitätkö itsellesi ongelmaa asiasta joka ei ole ongelma?

        En kai varsinaisesti provoa. Kuten sanottu, en tietääkseni saa pakkeja pituuteni takia mutta toisaalta aniharva nainen myöntää suosivansa alle 180 cm pitkiä miehiä. Kiinnostaa vaan noin yleisesti. Tuskin tällä asialla tulee koskaan mun tapauksessa olemaan ratkaisevaa asemaa naissuhteissa, mutta silti.


      • ujo piimä
        Ei noin kirjoitti:

        En kai varsinaisesti provoa. Kuten sanottu, en tietääkseni saa pakkeja pituuteni takia mutta toisaalta aniharva nainen myöntää suosivansa alle 180 cm pitkiä miehiä. Kiinnostaa vaan noin yleisesti. Tuskin tällä asialla tulee koskaan mun tapauksessa olemaan ratkaisevaa asemaa naissuhteissa, mutta silti.

        no höh, olisit saanut vängätä sellaisen miehen kanssa joka on takuuvarmasti saanut pakit pituuden takia :D


    • 165cm

      Itse en ole koskaan valinnut miestä pituuden perusteella, eikä moinen edes ole käynyt mielessäni.

      Itse olen 165cm ja miehet ovat olleet välillä 165-190cm. Minä ainakin valitsen miehet heidän luonteensa/ persoonallisuutensa perusteella. En toki voi kieltää etteikö ulkonäönkin pitäisi jollain tapaa miellyttää, mutta en tuota pituutta ole koskaan ihastuessani tai rakastuessani ajatellut. Toisaalta, jos näin olisi, että pituus minua häiritsisi...miehessä olisi muutakin "vikaa".

      Mitä jos mies olisi alle 165? No myönnän ajatuksena se olisi jo aika hurjaa, koska itse käytän lähes joka päivä korkokenkiä....mutta en sitäkään vaihtoehtoa voisi sulkea pois, jos oikeasti joku muuten vastustamaton tapaus nenän eteen kävelisi.

      Millainen on lyhyt mies? -No pidän itseäni aika pätkänä, joten kai se mieskin olisi "lyhyt" jos olisi mittaiseni tai lyhyempi. Mutta ei kai sillä ole vaikutusta aivoihin? =)

      Millainen on pitkä mies? No kaikki minua pidemmät ovat kai pitkiä... Millainen...riippuu niin persoonasta.

    • M 182 cm

      mukaanhan esim. 182-senttinen mies on lyhyehkö, vaikka senpituinen mies on suomalaismiesten keskipituuden yläpuolella selvästi.

    • Neiti.88

      Omasta mielestä mies alkaa olla lyhyt, kun pituus ei mene yli 170 sentin.. Itse oon 167cm. Tämä ei kuitenkaan tarkoita ettenkö voisi oman pituiseni kanssa seurustella, jos muuten sovitaan yhteen. Mieluiten sitä pituutta voisi kuitenkin olla 175-185cm. Tämä lähinnä siksi, että tykkään käyttää muutaman sentin korkokenkiä ja on kiva jos mies ei tällöin jää lyhemmäksi :)

    • 47457

      Kysyntäni naisilta olisi aivan eri luokkaa, jos olisin muuten samanlainen mutta 170 sijasta vaikka 190 pitkä.

    • Pitkä on pitkä.

      Vaikka itse olen 162 cm pitkä niin pidän pitkistä miehistä. Poikaystäväni on 188 cm ja sopivan pitkä. Paljoa alle 180 cm ei kiinnosta. Mielestäni asiassa ei ole mitään kummallista. Haluan että mies on minua isompi ja tätä kautta miehekkäämpi. Usein miehet haluavat siron ja pienikokoisen naisen ja pitävät näitä ominaisuuksia muutenkin naisellisina.

      Jokainen määrittää tietenkin itse merkittävät kriteerit parisuhteelle, mutta jos lyhyt mies ei herätä fyysistä halua, ei riitä että miehellä on kiva persoona. Voin olla pelkkä kaveri kivan tyypin kanssa. Pidän itseäni myös fyysisesti kummallisen vahvana, joten on tärkeää että mies vaikuttaa ulkoisilta ominaisuuksiltaan siltä että on vahvempi.

      Kaverini on 178 cm pitkä ja rakenteeltaan raskas ja kömpelö (nainen siis), kasvot ovat kauniit. Hän ei ole kuitenkaan lihava vaan kyse on rakenteesta. Jostain syystä miehet eivät ole hänestä erityisen kiinnostuneita. En usko että kyse on pituudesta vaan sirouden puutteesta joka säikäyttää miehet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1735
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1352
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1179
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      979
    7. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      24
      953
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      947
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      819
    Aihe