Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Menihän se ihan mynkään koko aloitus,kun hokasin etten mitään terassia voi vetää ja pitää auki 24h vuorokaudessa,kun hauki kutee ja ahven.Kalastus,karjanhoito ja muistisairaanhoito jäisvät ihan hunningolle,vaikka rappiolla on hyvä olla,niin ei se kaikkia edesottamuksia korvaa toi muistinmenetys ajoittainenkaan.
    Kiitos teille tytöt avunannosta terassikauteen.Sinä texsanell ja kukkis ja mikä ettei ullamirjami voisitte partiohengessä vetää tätä ketjuilua eteenpäin ja kapu ohjais väkeä sisään ja laittais tanssahdeltavaa musaa kehiin.
    Jos olis naisten vuoro pyytäisin Ruuneperin hitaalle valssille,ja kiittäisin hyvästä poistosta.
    Tosin syy ei ollut minun,että joku teki ketjusta piituusennätystä hipovan asiattoman sanaharkkailun.
    Minä kiitin ja kumarsin keskustelijoita ja tietääkseni se tarkoittaa,että nyt piste keskustelulle.Heta siihen huomioni mukaan oli antanut ensimmäisen kommentin,että yritän tuoda itseäni julki,kun palasin areenalle.
    ama kiittää ja kumartaa ja jatkaa matkaa lokkien kirkuessa ja käkikin kukkui jo eilen