Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Skype: on

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

  1. Voi elämän kevät!

    Aikoinaan täällä käsiteltiin sanontoja.Siis vaikka:parempi pyy pivossa,kuin kymmenen oksalla! En muista kuka sitä aikoin
    Ryhmät
    28
    5667
  2. Aman ferritinitaso oli aivan pielessä.

    En ollut koskaan edes kuullut moisesta veren rautaarvosta,kuin ferritiinistä. Tyttäreni meni jatkuvan väsymyksen tiimoil
    80 plus
    57
    2454
  3. Sairaan kaunis maailma!

    Jossa eläimiäkin kohdellaan paremmin,kuin omia lapsia Ameriikkalainen uskonlahko kaiketi meille sen todisti? Kirjoitin p
    Ryhmät
    27
    1867
  4. Ajokortinuusinnan uudet kiemurat,

    sain kokea,kun menin lääkärille.Laaja psygologinen testi oli tosiasiaa,matemaattisine testeineen,siis sadasta piti vähen
    70 plus
    92
    1608
  5. Älä tunteeita kiellä

    Jotenkin vain meidän iällä pitäs rakkaus sulkee sinne arkkuun,sen menetyn puolison mukana? Kieltääko lainsäädämmömme tod
    70 plus
    135
    1494
  6. Vanheneminen arvokkaasti!

    Se ettei jalkani nouse yhtä ketterästi,kuin pari vuotta sitten ja kolotuksia alkaa esiintymään siellä sun täällä? Se,ett
    80 plus
    46
    1470
  7. Ama kiittää teitä mukanakulkemisesta!

    Se taivvallus teidän mukana,on ollut luovaa,on ollut mukaansatempaavaa! Olemme kulkeneet ne risukot,kuin rämeetkin! Olen
    70 plus
    84
    1453
  8. Riisuttu ihmisyys palstalla!

    Jotenkin havahduin luettuani muutamia avauksia palstalla ja kuinka erilailla me näemme avaukset? Osa on jo sitä mieltä,t
    70 plus
    78
    1420
  9. Kevätlinnuille etelästä!

    Uskomatonta,että säpinää syntynyt tällekin palstalle! Tavallaan olen vapaaehtoissiirtyjä,mutta tunnen olen omieni seura
    80 plus
    22
    1275
  10. Ei aina voi voittaa!

    Elämämme kulku on jatkuvia haasteita,jopa tämä internet? Meistä kaiketi jokainen,joka tänne kirjoittelee,omaa kokonaisuu
    70 plus
    5
    1106
  11. Avon solvauspalsta!

    Eikö tämän alkujuuriltaan pitänyt olla keskustelupasta? Noin viidessätoistavuodessa vuodatin surunini ja murheeni,milloi
    80 plus
    130
    1075
  12. Mahtuisiko ama vielä joukkoon?

    Olen pudonnut,kuin eno veneestä? No tosin tänäänkin lahjoja ja haukia ja siikoja oli verkoissa
    80 plus
    50
    1032
  13. Käki! Lintupopulaation terroristi!

    Vaikka sitä käenkukuntaa haikeinmielin odottaa,mutta sen linnun sosiaalinen käytäytytyminenen tekee milestäni siitä hyl
    70 plus
    59
    978
  14. Eutanasia kielletty,abortti ei Suomessa

    Mikä jaottelee vapaaehtoisen kuoleman ja kuoleman joka ei antanut elämälle edes mahdollisuutta? Tämä sotii minun ajatus
    70 plus
    45
    944
  15. Jos alkaisin palstavahdiksi,

    voisinko olla palstalle hyödyksi,vai haitaksi?? Miten palstantila muutuisi? Sen tiedän,verenpaine nousisi ja hautajaiset
    70 plus
    65
    942
  16. Onko palstalta hävinnyt keskustelutaito?

    Heitetään kehiin joku kysely,joku tapahtuma lehdestä luettu? Ei osata kuljettaa ketjua,ei tavallaan olla osa sitä kokona
    Ikäryhmät
    85
    913
  17. Sotalapsen menetty lapsuus?

    Kuka korvaa heille sen pelonaikaisenlapsuuden? Kuka edes ymmärtää sotalasen jälkikäyttöisyyttä,että ne traumat puhkeav
    70 plus
    61
    841
  18. Tätä palstaa hallitsevat tupajussit!

    Joiden ainoa elämänmuoto on itsensä esilletuominen ja lähimmäisten alasajo nicittömänä. Tiedän,en ole suosikin maineess
    70 plus
    58
    832
  19. Uskomaton juttu?

    Olen ollut tänään lähes sisätyöläinen? Siis aikaa olla koneella ja useimpiin keskusteluihin olen tuonut ajatelmiani? Toi
    70 plus
    0
    825
  20. Onko eletty elämä jättänyt katkeruuden?

    Näistä politikoinnista,joita jatkuvasti tämä sama henkilö syöttää palstalle? Eikö elämänmaku,niinkuin iskelmä kertoo tun
    70 plus
    115
    736