Suoraan asiaan

Anonyymi-ap

Voiko tai edes kannattaako naiselle ehdottaa toisella tapaamisella siirtymistä meille tai teille, seksiä? Loukkaantuuko nainen tästä, on tapauskohtaista vai onko reilu peli, että puhuu suoraan mitään kiertelemättä? Nainen miellyttää minua, en tiedä mitä hän minusta ajattelee.

9

496

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riippuu täysin naisesta.

• Anonyymi

Mielestäni peli on silloin jo menetetty, jos jätät tuon kyssärin toiseen kertaan. Nainen miettii että mikä helvetin homo tämäkin pelle on kun pillu ei kiinnosta silloin, kun sitä olis tarjolla

• Ei naiset niin monimutkaisia ole. Nainen haluaaa tuntea olevansa rakastettu, huomioitu ja turvassa halujensa kanssa, Niin ja sitten ... naiset haluaa seksiä enemmän kuin me niehett pystytään naisillmme tarjoomaan.
      Kultani sanoi tänään, että en ole ottanut häntä ns. väkisin pitkään aikaan. Hän haluaisi olla niin haluttava, että otan hänet väkisin. Teen sen joskus lähipäivinä, mutta itselläkin pitää olla fiilis (panetus) siihen hommaan.

• "Voiko tai edes kannattaako naiselle ehdottaa toisella tapaamisella siirtymistä meille tai teille, seksiä? "

Tytölle ei ikinä pidä ehdottaa hetekalle menoa. Ehdottaminen on yhtä kuin kysymys, eli mies anelee tytön päätöstä. Vain maksulliset tytöt vastaavat myönteisesti.

Sen sijaan miehen pitää antaa tytölle kehotus. Tyttö pitää siis viedä (ohjata, ohjastaa) miehen haluamaan suuntaan, antamalla tytölle kehotus ensimmäisen treffin lopulla: "mennään mun luo" tai "tuu mun luo yöksi". Tyttö kyllä seuraa, kunhan mies vie.

Tavoitteena pitää aina olla että ensitreffiltä siirrytään hetekalle, mitä myöhemmäksi suhteen täydellistämispyrkimys siirtyy, sen epätodennäköisemmin se toteutuu.

• Dr. Robert Glover sanoo kirjassaan 'Dating Essentials for Men': ''a woman can’t follow where a man doesn’t lead, eli "nainen ei voi seurata minne mies ei häntä johda".

• Anonyymi

Jos oot namu naiselle, hän jopa toivoo sitä sinulta?

• Mitä tarkoittaa "namu"? Jos se on sama kuin maskuliini, niin tytöt toivovat hänen ottavat ohjaat.

• Anonyymi

No kun et kerran muuta hae kun pillua ni tee asia selväksi ni nainen voi itte päättää haluaako sen huoranmaineen vaiko eikö minkä varmaan kuitenkin saisi kun kavereillesi henkseleitä paukutellen kehuskelet

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 144
      1874
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      315
      1309
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      946
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      263
      674
    5. 33
      611
    6. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      257
      603
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      12
      601
    8. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      563
    9. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      20
      502
    10. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      42
      492
    Aihe