cigarettegirl

cigarettegirl profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Parasta kotimaista naudan laatulihaa.

Liittynyt 23v sitten
0 aloitusta · 36 kommenttia
Naisellisuus ei ole sama kuin tyhjäpäisyys ja pinnallisuus. Itse olen naisellinen omalla tavallani, en siten kuin sinä sen kuvailit. Toki nautin meikkaamisesta ja laittautumisesta ja niin edelleen mutta eikai niistä tarvitse puhua, ellei keskusteluseura ole halukas aiheesta puhumaan?

Naisellisuus ei ole keskustelunsisällöissä, se ei ole harrastuksissa eikä ystävissä. Se on omassa olossa, omassa käyttäytymisessä. Samoin kuin miehekkyys. Kaikki miehet eivät puhu autoista ja moottoreista tai urheilusta ja viinasta.

Minulla on muutama naispuoleinen tuttu ja yksi hyvä ystävä. Muut tutut ja ystävät ovat miehiä, mutta silti "luokittelisin" itseni aika naiselliseksi.

Jokainen määritelkööt itsensä ihan miten itse itsensä kokee, ihan sama mitä "valtaväestö" päättää. Se kai on muodin mukaista olla naisellinen tavalla 1 mutta minä olen naisellinen tavalla 100 ihan vaan siksi että koen itse ne 100 tapaa enemmän naiselliseksi ja omanlaisekseni kuin sen yhden.

Ja mitä virkaa sillä on millaisten ihmisten kanssa tulee toimeen, jos tulee jonkinlaisten ihmisten kanssa kuitenkin toimeen?
Älähän trollaile;)
;)
Hienoa, oikea vastaus ;)