Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jokutyyppi19
jokutyyppi19
jokutyyppi19
Liittynyt 13v sitten
91
aloitusta ·
3406
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Plagiaatio+on+huumausaine+mitä+yläkoulussa+9-luokkalaiset+käyttävät.+Huume+lamauttaa+keskushermoston+30-minuutiksi,+saa+sinut+pilveen,+näät+hallusinaatioita,+on+mahdollista+että+leikkaat+peniksesi+irti+sillä+hallusinaatiot+ovat+sen+verran+vahvoja+olin+kerran+paikalla+kun+kaverini+käytti+plagiaatiota+ja+leikkasi+peniksensä+irti.+Joten+älä+MISSÄÄN+nimessä+harkitse+plagiaation+käyttöä.
16.05.2018 11:22
Ja+Nintendoa+ei+taas+mainittu,+koska+kukapa+meistä+friikeistä+välittää.+:3+Meidän+yksisarvissateenkaarimaassamme+yksikin+harha-askel+tappaa.
16.05.2018 11:14
Huumeilla+tappaa+itsensä,+liikenneperseilyllä+viattoman.
16.05.2018 11:10
Nuo+ovat+siinä+jossain+söpön+ja+seksikkään+välimaastossa.+:3
15.05.2018 22:08
Omaansa+vai+sinun+keppiäsi?
vai
Omaansa+vai+sinun+perseeseesi?
15.05.2018 13:49
Hauskintahan+on,+että+kellonajoista+päätellen+he+ovat+lähes+kaikki+sama+henkilö.
14.05.2018 18:53
Uskon+jumalaanne,+mutta+tiedän,+ettei+hän+ole+ainoa+eikä+muita+ylempänä.+Tahtoisin+olla+enemmän+tekemisissä+niitten+henkien+kanssa,+jotka+itse+ottavat+minuun+yhteyttä,+sekä+tietenkin+niitten,+jotka+meidän+katoavissa+metsissämme+vielä+sinnittelevät+ja+joita+täällä+on+alusta+asti+palvottu.
Mutta+minun+sieluni+on+myyty+Jahvelle,+enkä+tiedä,+voiko+sitä+saada+takaisin.+Minut+on+henkisesti+raiskattu.+Olen+saastainen+ja+se+on+teidän+vikanne.
14.05.2018 18:52
Lienet+ainoa+vastaaja+joka+ei+ole+aloittaja.
14.05.2018 11:57
En+olenkaan+ainoa,+joka+tykkää+"kun+kolikko+kirstuun[....]"+väännelmistä?+:D
14.05.2018 11:55
En+oikein+tykkää+tällaisista+listamuotoisista.+Niistä+ei+synny+keskustelua.
14.05.2018 08:55
Birth+of+rap+vaikuttaa+kiinnostavalta.+Täytynee+itsekin+kuunnella+kun+se+ilmestyy.+Idea+on+kiva+ja+viisituntinen+albumi+lienee+pisin+kuuntelemani.+Kiitokset+siis+sen+mainitsemisesta.
12.05.2018 14:14
kopiokissa
päässään+pissa
huomiota+hakee
saavutuksitta
teoilla,+sanoilla,+kyvyillä+muitten
olisi+selvinnyt
tahi+olisi+heittänyt
yhdeksännen+hengen
sitä+en+tiennyt
laatikon+avaan+ja+toivon+sen+kuolleen
12.05.2018 14:03
Kyllä,+noin+30%+miehistä+ja+jopa+30%+naisista+leikkii+tyttöystäväsi+tisseillä.+Eikö+ole+uskomatonta?
Mutta+tosissaan:
Kyllä+minä+ainakin+entisen+tyttöystäväni+rinnoilla+tykkäsin+leikkiä.+Yleisyydestä+en+tiedä.
Mutta+vielä+enemmän+tosissaan+huomauttaisin,+että+'leikkisin'+on+niin+kuin+"Leikkisin+jos+voisin,+mutta+en+saa+edes+omalta+tyttöystävältäni."+Korrekti+muoto+on+'leikin',+vaikka+se+tässä+tapauksessa+valitettavasti+onkin+sama+kuin+preesens+ja+saattaa+siksi+kuulostaa+hieman+tyhmältä.
Voit+toki+sanoa+myös+'leikein'.+Se+on+sekä+väärin+että+typerän+kuuloinen,+mutta+tykkään+kovasti+sen+sekaannuksettomuudesta.
09.05.2018 16:54
Kun+en+oikein+tiedä,+mistä+tykkäät....+Yritän+siis+vinkata+monipuolisesti+ja+vähän+kuvailla.
Nimimerkkisi+perusteella+suosittelisin+CMX:n+Alkuteos+-levyä.+Siinä+kun+löytyy+Raamatun+pohdintaa+mielenkiintoisesta+näkökulmasta.+Muutoinkin+CMX:llä+on+kiinnostavia+eri+uskontoihin+ja+filosofiaan+liittyviä+lyriikoita.
Jos+haluat+jotain+mahdollisimman+uudenlaista,+lienee+Ville+Leinosen+Auringonsäde/Pommisuoja+(spotifyssä+nykyään+nimellä+Auringonsäde)+hyvä+ratkaisu.+Kyseessä+on+genretön+ja+kokeellinen+levy,+joka+jakautuu+kahteen+tunnelmiltaan+vastakkaiseen+puoliskoon.
Räpistä+ikään+kuin+mainitsit+tykkääväsi,+joten+suosittelen+Edorfia.+Ensimmäinen+levy+on+enemmän+synkkätunnelmaista+tajunnanvirtaa+ja+soundeiltaan+normaalihko.+Toinen+taas+käsittelee+ihmisyyttä+ja+kuolevaisuutta+ja+sekoittelee+eri+genrejä.+Kolmatta+ei+tule.+:(
Poppy.computer+on+hieno+levy.+Poppy+on+paras+ystäväsi.+Sinun+olisi+syytä+kuunnella+häntä.+Poppy+ei+kuulu+kulttiin.
Rauhoittumishetkiin+sopii+hyvin+Kate+Bushin+50+words+for+snow.
Mikäli+tykkäät+raskaammasta+musiikista,+rauhoittumiseen+sopii+Burzumin+Filosofem.
Jälleen+CMX!+Aura+on+ikään+kuin+klassikko+ja+sisältää+niin+hittikamaa+kuin+omituisempaakin+settiä.+Sivistystä.
Myös+Pink+Floyd+on+yleissivistystä.+Dark+side+of+the+moon+oli+aikanaan+äänimaailmoiltaan+niin+edistyksellinen,+ettei+sitä+voitu+täydellisesti+sen+ajan+laitteilla+toistaa.+Lisäksi+se+oli+elektronisen+musiikin+edelläkävijä.
08.05.2018 22:56
Oikeastaan+linkki+osoittaa+tiettyyn+kohtaan+videossa.
07.05.2018 07:32
Virallisestihan+lienet+suomalainen,+kun+kerran+täällä+olet+syntynyt.
Toisaalta+voit+kysyjiltä+kysyä,+miksi+heitä+kiinnostaa.
Voit+myös+selittää+joka+kerta+koko+jutun.
28.04.2018 19:35
Sanoituksissa+lienee+kyse+vain+siitä,+että+en+ihan+tuollaista+itse+kuuntele.+Oikein+hyvät+nuo+sinänsä+ovat.
Räppityylikin+on+pääosin+hyvä,+mutta+siitä+kuuluu+jonkinlaista+kokemuksen+puutetta.
26.04.2018 08:18
Laulaminen+on+ihmiselle+puhettakin+luonnollisempaa.
25.04.2018 21:59
Mitenkäs+post-apokalyptinen+dark-fantasy?+Kauan+sitten+oli+huipputekninen+sivilisaatio,+mutta+nykyään+lähinnä+joutomaata+täynnä+koneenraatoja,+henkiä+ja+muuta+kiehtovaa+mutta+vaarallista.+Sellaiseen+maailmaan+on+helppo+mahduttaa+suunnilleen+mitä+vain,+ja+paikkojen+tutkimisen+voi+oikeuttaa+esimerkiksi+ruoan+perässä+vaeltamisella,+pakomatkalla+tahi+uuden+kodin+etsimisellä.
24.04.2018 21:52
Kyllä,+olen+osallistumassa.++Minkälaista+genreä+haluaisit+pelata?+Ei+ihan+arkirealismia+mielellään,+että+kuvataiteen+rajoittamattomuus+pääsee+oikeuksiinsa.
24.04.2018 08:15
12 / 171