Vapaa kuvaus

Aloituksia

91

Kommenttia

3406

1. Pimeä+on+hyvä.+Saan+paremmin+unta.Mutta+vertauskuvallisesta+valostahan+tässä+puhutaankin.Taide+tuo+valoa.+Kuvataide,+kirjat,+pelit,+elokuvat....+Erityisesti+musiikki.Joskus+on+vain+niin+alhaalla,+että+suoraviivainen+hehkutus+tuntuu+teennäiseltä,+jopa+syyllistävältä.+Minulla+niin+on+usein,+kaikilla+varmaan+joskus.+Tällöin+tulee+lähteä+ylöspäin+ihan+pohjalta.Minulle+CMX:n+'Aion'+on+levy,+joka+antaa+valoa.+Se+ei+painosta,+se+tunnustaa+pahan+olemassaolon+(levyn+teema+jopa+on+pahuus,+jota+sillä+tarkastellaan+eri+uskontojen+ja+tieteenalojen+kautta+varsin+hienosti).+Se+kuitenkin+antaa+toivoa+ja+erityisesti+kauneutta.Minua+se+on+auttanut+masennuksen+ja+jopa+itsemurha-ajatusten+kanssa.+Muille+löytynee+omat,+heidän+luonteisiinsa+sopivammat+taideteokset.+Pitää+vain+etsiä."Ei+ole+turhia+päiviä,tai+jos+on,+on+koko+elämäniin+turhaa,+ettei+sitä+siedä+ajatella+tänään.Eikä+liene+rangaistus,jos+käymme+hetken+yhtä+matkaa.Kun+hirviöiksi+paljastumme,+onkohyvät+päivät+valhetta+sittenkään?"CMX+-+Sielunvihollinen