Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jokutyyppi19
profiilit
jokutyyppi19
jokutyyppi19
Vapaa kuvaus
Aloituksia
91
Kommenttia
3402
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ai,+olitkin+trolli.+Anteeksi+häiriö+siinä+tapauksessa.+Yritin+vain+vittuilla+ignoranttiuden+irti+yhdestä+sielusta.
23.12.2018 09:22
Sen+takia+toteutankin+murhani+aina+uimahallissa;+ketään+ei+haittaa,+uimassahan+siellä+ollaan!
19.12.2018 20:36
Otan+teen+vastaan+ja+kokeilen+sen+lämpötilaa.+Juotavaa+jo+nyt.++Ajattelen+hyvästit+liekille+joka+pienenkin+kofeiiniannoksen+jälkeen+on+minulle+jälleen+vain+pieni+räjähdys.
Maistan+suullisen+teetä.+Ei+erityisen+hyvää+(ainakaan+idässä+vietettyjen+viimeaikojen+jälkeen),+mutta+juon+äkkiä+koko+kupin.+En+ole+huomannutkaan+olleeni+janoinen+koko+päivän....
Alan+rentoutua+ja+tuntea+olon+normaalimmaksi.
"Kaikki+palvelee+sädettä,"+totean+painuen+makuulle.+En+tiedä+mitä+se+tarkoittaa.+Henkimatkailu+väsyttää+ja+tee+ja+tuoksukynttilä+rauhoittavat.+"Näen+hauta-arkun+sisäpinnan+lävitsesi,"+sanon+vielä+ennen+nukahtamista.
05.12.2018 21:54
"Ainakin+sain+yösijan."
Olen+näkevinäni+puista+pintaa+aina+kun+Michelle+avaa+suunsa.+Välillä+hänen+silmänsäkin+ovat+sen+väriset.+Yritän+muistaa,+sanoiko+hän+niskansa+murtuneen.+Katkenneen+peräti?
Teen+hautumista+on+kiusallista+odotella+hiljaisuudessa.
05.12.2018 10:57
Tee+kuulostaa+loistavalta+idealta.+Kirjaimellisesti.+Se+hohtaa+vihreänä,+valkeana,+jopa+mustana.+Kynttilän+liekki+tosin+kieltää+ottamasta.
"Vihreää,+kiitos,"+vastaan.+Köyhän+ihmisen+korppuvarastoon+en+sentään+aio+kajota.
04.12.2018 12:52
Siirrymme+ulos+ilman,+että+ehdin+maksaa+kahvia.+Mutta+ei+se+mitään;+enhän+ehtinyt+sitä+saadakaan.
Pimeys+on+laskeutunut+yllättävän+nopeasti.+Siihen+ei+tunnu+tottuvan.+Pohjoisessa+on+paljon+pitempään+epämääräistä+hämärää,+mutta+täällä+baariin+mennessä+on+kirkas+iltapäivä+ja+ennenaikaisesti+poistuessa+jo+kuin+keskiyö.
Katselen+ympärilleni+Michellen+yökkäillessä+ja+kerätessä+itseään.+Näen+hohtavia+reunoja+ja+epävisuaalisia+aistimuksia.+Vähänkin+suurempi+annos,+ja+lojuisin+transsissa+lattialla,+luultavasti+ottamassa+vastaan+vampyyrin+"tekohengitystä".+Muuttumassa+hirviöksi.
Ainakin+näkymät+ovat+hyvät.+Kahvi+vie+ihmisen+kauemmas+henkimaailmasta.+Osittain+turvaan,+mutta+sitä+juotuani+en+näkisi+nyt+kaupunkia+sen+koko+loistossa.+Merellä+leijuvia+sinettejä,+jotka+suojaavat+merenjumalilta+ja+vieraitten+maitten+vakoojavelhoilta+(nimellisesti.+Oikeasti+ammattimaagit+keksivät+aina+lopulta,+kuinka+kiertää+estot).+Mustiin+puettuja+hahmoja+etsimässä+loputtomasti+ei+mitään.+Katukivessä+hyppivää+iltataivaan+huminan+kaikua....
Ilman+tätä+kaikkea+kulkemamme+kadut+lienisivät+ankeita.+Näen+sitten+aamulla.
Michelle+ojentaa+avaimen+minulle+ja+jää+taas+oksentamaan.+Melkein+näen+hajun,+joka+sen+aiheuttaa,+vaikken+yhäkään+haista+mitään.
Avatessani+ovea+yritän+muistaa,+voiko+vampyyriä+estää+tulemasta+avaimenreiästä.+Niitä+ei+kai+saanut+kutsua+sisään.+Ja+niillä+on+pakko-oireinen+häiriö.+Ehkä.+Avaan+oven+ja+näen+huoneen+kokoisen+"asunnon".+En+jäisi+tänne+nukkumaan+ellei+näköni+alkaisi+etenevästi+unohtaa,+mitä+aistia+ja+maailmaa+sen+pitikään+vahtia.
Astun+sisään.
03.12.2018 14:12
En+ihan+punkkari+liene,+mutta+kuuntelen+kuitenkin+jonkin+verran.+Kokeellisempi+hc-punk,+kuten+YUP:n+ja+etenkin+CMX:n+alkutuotanto+on+oikein+loistavaa.+Ja+anarkopunkiksikin+(lähinnä+lyriikoitten+ja+mellakointinsa+vuoksi+tosin)+luokiteltu+industrial-bändi+¡Tchkung!+on+loistava.+Negatiiviset+nuoretkin+on+aika+kiva.
Joo,+en+selvästikään+ole+kohderyhmäsi.+Tykkään+vain+puhua+musiikista.
02.12.2018 20:11
Minä+en+kyllä+haista+mitään.+Ettei+hän+kuitenkin+olisi+vain+juonut+liikaa....+Kai+hän+silti+osaa+suunnan+näyttää?
Lähden+saattamaan+Michelleä+ulos.
02.12.2018 12:49
Michelle+vastaa+jotain+sekavaa+ja+oksentaa.+Siinä+taisi+ihmisiltä+mennä+tanssilattian+viehätys....
"Pitäisikö+sinut+viedä+kotiin?"+kysyn.
Ehkä+on+hyväkin,+että+en+pääse+taistelemaan+vampyyriä+vastaan;+vakuutus+kun+ei+liene+vielä+voimassa.
01.12.2018 22:22
Kahvi+ei+ehdi+saapua,+kun+jo+päädyn+Michellen+tanssipariksi.+En+oikein+tiedä+mitä+tehdä,+kun+hänen+askeleensa+ja+laulunsa+ovat+ristiriidassa+sekä+toistensa+että+musiikin+kanssa.+Tanssin+kohteliaasti+mukana.+Tai+oikeammin+kävelen+ja+pidän+häntä+pystyssä.
Jos+tanssijoita+olisi+vähän+enemmän,+voisin+saada+nurkkanaisen+(ironisesti+ilmiselvä+vampyyri)+houkuteltua+kujalle+tapettavaksi+ennen+kuin+hän+imee+ketään+kuiviin.+Kukaan+tuskin+kiinnittäisi+huomiota.+Vaikkakaan+silakkaparven+mielestä+hän+ei+tee+mitään+sen+pahempaa+kuin+minä+tein+niille.
Toisaalta+pitäisi+keskittyä+huolehtimaan+Michellestä,+jonka+aura+hehkuu+humalaa.+Ehkä+saan+yösijankin+vastineeksi,+jos+vien+hänet+turvallisesti+kotiinsa.
"Luulenpa,+että+tämä+on+ennemminkin+tango+kuin+valssi,"+yritän+hieman+helpottaa+rytmistä+ristiriitaa.+Harvoin+minä+olen+se+parempi+tanssija+ja+uudenlainen+tilanne+vähän+hermostuttaa.
01.12.2018 16:33
Vähän+puhetta+jää+välistä,+mutta+kuulen+Michellen+ehdottavan+tanssimista.+En+kyllä+osaa,+mutta+tuskin+hänkään+tuossa+kunnossa.+Nurkan+nainen+näyttää+yhtyvän+ajatukseen+ja+saalistaa+itselleen+heti+tanssikumppanin.+Bändi+alkaa+liu'uttaa+tanssikelvotonta+improvisaatiotaan+jonkinlaiseen+tangoon.
Tilaan+kahvin.+Se+pitää+kiinni+todellisuudessa.+Tosin+keittämiseen+menee+kuulemma+hetki.
30.11.2018 13:31
Sitten+katselen+itseäni+ulkopuolelta+kysymässä,+kattoiko+vakuutus+niskan+murtumisen.+Yritän+juoda+viinan+henkeä+onnistumatta.+Silakka+vittuilee+koska+söin+sen.+Syön+näköjään+lisää,+mutta+se+ei+liene+minun+vikani+juuri+nyt.
Nurkassa+bändi+alkaa+soittaa.+Onneksi+jazzia,+sillä+liian+yksinkertainen+rytmi+voisi+vaivuttaa+transsiin.+Palailen+kehooni,+vaikka+se+ei+vielä+ihan+tunnu+omaltani.
29.11.2018 22:07
Ei+se+ole+kasvatusmielessä.+Voit+toki+vittuilla+vapaasti+ihmisille,+mutta+on+itsepetoksellista+väittää+sen+olevan+muita+kuin+itseä+varten.
28.11.2018 23:09
Olin+siis+oikeassa.
"No,+maksanko+sinulle+nyt+vai+pitääkö+raha+viedä+kerran+kuussa+jonnekin?+Vaikka+minä+en+täällä+edes+kuukautta+kyllä+ole...."
Olen+aika+varma,+että+Michellen+mieliala+on+keltainen+ja+säteilee+alkoholia.+Nurkassa+oleva+nainen+imee+jonkun+meripojan+elinvoimaa.+Kuollut+äitini+supattaa,+että+baarimikko+ja+viereinen+asiakas+tarkkailevat+meitä.
"Eivätkö+tajuntaalaajentavat+yrttiseokset+ole+kiellettyjä+täällä?"+kysyn.+Pidän+ääneni+hiljaisena+jotta+en+saattaisi+Michelleä+ongelmiin.+Hänkään+kun+ei+vaikuta+tuntevan+paikallista+kulttuuria.
En+taida+juoda+enempää.+Olen+herkkä+shamaanilitkuille.
28.11.2018 16:34
Se+on+trolli.+Ei+se+liity+mihinkään.
28.11.2018 11:56
Naurahdan+hieman.
"Kai+minä+voin+sen+ottaa,+mutta+etkös+sinä+jää+siitä+tappiolle?"+kysyn.
"Ja+minun+nimeni+on+Kivi."
27.11.2018 21:09
Sitä+varten+tarvittaisiin+kai+ihmisiä+jostain....
27.11.2018 08:59
"Kalevala+on+täältä+runsaasti+koilliseen.+Siellä+on+kylmä+eikä+näin+vilkasta.+Pitäisikö+sinun+myydä+jotain+ennen+kuin+juot+itsesi+pois+työkunnosta?+Ja+mikä+muuten+on+nimesi?"
Viina+vaikuttaa+yllättävän+tehokkaasti.+Ja+tuntuu+erilaiselta.+Tämä+ei+ilmeisesti+ole+pelkkää+alkoholia.
Otan+lisää+silakkaa+ja+uuden+kulauksen.
26.11.2018 22:30
Taisin+säikäyttää+naisen+aika+pahasti.+Aluksi+hän+ryhtyy+puolustuskannalle+ja+sitten+vaipuu+epätoivoon.+Näin+tarkemmin+pohdittuna+hänen+mielialansa+vaikuttaa+muuttuvan+aika+äkkiä.+Liekö+sairastunut+hulluuteen?+Henkisesti+turskas?+Mielisokea?
"Ja+kuinka+humalaan+sinä+minut+luulet+tällä+saavasi?"+kysyn+naurahtaen.+"Enpä+nimittäin+ole+yhteenkään+paikkaan+päätynyt,+missä+juotaisiin+yhtä+runsaasti+kuin+meillä+kotona+Kalevalassa."
Otan+suuren+hörpyn+tuopista.+Maku+on+outo.+Jopa+toismaallinen.+Kuitenkin+miellyttävä+ja+joiltakin+vivahteiltaan+epämääräisen+tuttu.+Yrttinen.+Sekä+tietysti+hedelmäinen,+kuten+kuulemma+kaikki+alkoholijuomat.
"Ostan+kyllä+jotain,"+lohdutan.+"Mutta+olisit+vähän+varovaisempi+jatkossa."
Otan+silakan.+Se+maistuu+silakalle.+Ja+suolalle.
26.11.2018 20:30
Pamaus+keskeyttää+ajatukseni+hetkeksi.+Ilmeisesti+ei+kuitenkaan+muitten+ajatuksia....+Tämän+huomattuaan+nainen+punastuu+outona+kontrastina+niin+äskeiselle+aggressiiviselle+huomionherätystavalle+kuin+aiemmalle+ylisosiaaliselle+myyntitavallekin.
Tilaamisessa+ilmenee+muutenkin+erinäisiä+ongelmia.+Ilmeisesti+täältä+ollaan+nössöjä+ja+naisen+kantabaarissa+(Noro?)+ei.+Baarinpitäjäkin+näyttää+joltain+koiranpennulta.
Saatuaan+tilattua+nainen+(pitäisikö+kysyä+nimi?)+todistaa+juoman+perinteisesti+myrkyttömäksi+ja+silminnähden+nauttii+mausta.+Tarjoaa+silakoitakin.+Tappiotahan+tuolla+rahankäytöllä+väkisin+tulee.+Huoraksiko+hänet+uhataan+laittaa,+vai+mistä+moinen+paniikki?+Olisi+hän+ainakin+myyvän+näköinen.
Vai+onko+tässä+jokin+kierous,+kun+noin+naurattaa?
"Olisiko+kannattanut+ensin+tehdä+kaupat+ja+sitten+vasta+tarjota?"+kysyn.
Emme+ilmeisesti+ole+siirtymässä+tiskiltä+pöytään.
25.11.2018 23:48
5 / 171