juha260

Suosikkibändit/artistit: Paramore
Suosikkileffat: The Lord of the Rings, Alien vs.Predator
Vapaa-aikanani: lenkkeily
Katson tv:stä mieluiten: Kauhukeittiö. Supertehtaat, Supernatural
Kotieläimet: koira
En pidä: valehtelu
Parhaat matkakohteet: Kanariansaaret mutta haluan Kreikkan
Ruoka & juoma: Omatekoiset
Koulutus: Ammattikoulu
Koulut: Ammattiopisto Varia, Havukosken yläaste ja Havukallion Alaaste
Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen
Työskentelen: Fazerilla
Ase tai siviilipalvelus: Santahamina, Kaartinjääkäri
Siviilisääty: Sinkku
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia9 aloitusta · 506 kommenttia
- Itse juuri pari kuukautta sitten eronneena ja kaverisuhteenkin melkein eksän kanssa pilanneena voin sanoa että seuraa tilannetta viellä vähän aikaa ja jos eksäsi antaa jonkun laisen vastakaiun ihastumiselle niin tottakai palatkaa yhteen. Olette kuitenkin kasvaneet henkisesti siitä ajasta kun seurustelitte niin nyt voi olla että suhteesta voi tulla pidempikin.
- Enkä pysty olemaan hänelle vihainen kaiken sen jälkeen mitä koimme yhdessä. Harmi että se vaan päättyi liian aikaisin.
Enkä usko että se rakkaus oli valhetta olin tuolloin vain vihainen ja surullinen riidastamme - Todella toivonkin sitä että tämän ihanan naisen uusi kumppani osaa arvostaa häntä niin kuin itse en silloin osannut mutta aion silti tukea eksääni vaikka hän on pyytänyt etten sekaantuisi hänen elämäänsä enempää. Vaikka olin hänestä mustasukkainen aluksi. Toivoisin kuitenkin saavani olla tukena kun on sellainen paikka olkoon sitten kaverina. Nyt kuitenkin suuntaan kohti uusia haasteita ja virheistä oppii.
Kiitos näistä neuvoista:) - vaikeaa on kun tällä hetkellä tuntuu että yhteen paluun toivo on ainoa asia minkä takia edes jaksaa. Haluasin todella olla hänelle se minkälainen halusin olla päässä pyöri vaan hirveä tunnesoppa rakkaudesta ja siihen päälle alemmuuden tunne etten ole tarpeeksi hyvä hänelle
- aloittaja on oikeassa. Kun näkee asiat positiivisessä valossa niin alkaa itsellekkin tapahtumaan positiivisia asioita
Nimimerkillä
kokemusta on - Kyllä oudotkin miehet voivat saada ystäviä jos vaan haluavat oikeasti
- seuraa vaan sydäntäsi
- Tosi rakkauden eteen tekee mitä vain kunhan saisi mahdollisuuden olkoon se sitten toinen elämänmuutos
- Kadun vaan sitä etten pystynyt jakamaan sitä surua rakastamani naisen kanssa vaan vetäydyin taas siihen yksinäisyyteen jonka kanssa olen tottunut asioita käsittelemään
- Ei vaan tunne että nainen ansaitsee enemmän mitä hänelle sillä hetkellä pystyin antamaan kun olin murheen murtama läheisen ihmisen tulevan poismenon johdosta
- Jokainen tekee elämässään virheitä mutta pääasia on ettei menetä itselleen tärkeitä ihmisiä kokonaan omalla käytöksellään oli sitten miten rankkaa tahansa
- Carpe diem
https://www.youtube.com/watch?v=BzBNIagJv3M - Itse elin 21 vuotiaaksi erakon elämää ja sitten päätin ryhdistäytyä ja alkaa hankkimaan kavereita. Helppoahan se ei ole aloittaa tyhjästä mutta pitää vaan jaksaa uskoa itseensä niin kyllä se siitä. Itselläni nyt jo pari työkaveria. pari siviilikaveria ja 1 parisuhde joka kylläkin päättyi jo
- Kyllä yksinäisiä naisia on siinä missä miehiäkin he vain eivät marise siitä netissä
- Hei
Mistäpäin pääkaupunkiseutua olet? - Ei ne kaverit siihen miehenlöytämiseen vaikuta vaan sinä itse.
Kyllä niitä puheenaiheta löytyy ihan tavallisista asioista eikä vain siitä että mitä tehtiin kaverin kanssa eilen tai et vähänkö oli eilen noloo siellä baarissa yms voi vaikka puhuu sitten siitä sosiaalisten tilanteiden pelosta tai elämän tarkoituksesta toisen kanssa kunhan kuuntelee ja vastaa niin hyvin kun pystyy. Kyllä se puhumisen ja lähestymisen vaikeus sitten vähitellen siitä alkaa helpottaa - Hei
Varmasti mietityttää että miten käy kun muuttaa pois kotoa kun on yksinäinen, että jatkuuko se sama linja myöskin siellä eli on pitkin päivää yksin kotona koneella, kattomassa telkkaria tai tekemässä jotain muuta erakkomaista. Itsekkin mietin juuri sitä että kotoa poismuuttaminen vaan pahentaa sitä yksinäisyyttä tai jotain mutta näin ei käynytkääm koska löydin puheseuraa tuolta s24 deittiosiosta(en ole täällä mainostamassa tota) ja nyt sitten ollaan puhuttu tämän henkilön kanssa kuukausia ja käyty ulkonakin eli sosiaalinen elämä on huimasti parantunut sen takia kun ennen tuli vaan pelattuu koneella tai katottuu telkkarii koko päivän, mutta nyt tulee aika lailla viestiteltyy tämän uuden tuttavuuden kanssa pitkin päivää eikä enään tee niin mieli edes olla koneella tai kotonakaan:) joten suosittelen että haet seuraa noilta deitti/chattipalstoilta ja teet sen heti selväksi että mitä siellä etsit niin ei tule mitään väärinkäsityksiä. Kyllä se siitä lähtee se sosiaalistuminen - Itse olin paikalla tuossa viimeisimmässä tapaamisessa ja hyvin meni paikalla oli tosiaan 10 ihmistä joiden kanssa mentiin kiasman eteen nurmikolle istuskelemaan ja esiteltiin itsemme ja sitten puhuttiin kaikenlaista elokuvista ja muuta
- Jos kerran keksit miljoona parempaa tapaa viettää aikaa, niin se on hyvä. Ajattelin vaan ettet jää ihan tyhjän päälle sitten....
- Nostetaan