Erosta kavereiksi ja uudestaan ihastuminen

m-83

Joo terve vaan. Erosin exästäni joskus vuosia sitten. Pitkään emme olleet tekemisissä mitenkään. Hiljalleen meistä tuli jälleen ystävät ja tosi hyvät sellaiset. Erotessamme aikoinaan emme riidelleet ja suhteessa muutenkaan ehtineet riidellä. Se oli suht lyhyt 6kk suhde. Toisella loppui silloin vain mielenkiinto, vaikka välittikin. Nyt sitten uudestaan ollessamme ystäviä olen välillä hieman hämmentynyt hänestä. Hän on sama lämmin ihminen kuin silloin ennen ja en oikein tiedä mitä uskallan hänestä ajatella nyt. Olen ihastunut häneen jälleen, mutta en tiedä uskallanko päästää tunteitani syvenemään taikka kertoa hänelle. Hänen seurassaan on todella mukavaa kuitenkin ja jos hän sitten torjuisikin minut niin pelkään, ettei sen jälkeen voisi olla oikein ystäviäkään. Silloin aikoinaan hän jätti minut, joten odotanko ja katson, että tuleeko hänen puoleltaan mitään aloitetta? Onko täällä ketään aiemmin jätettyjä ja nykyisin onnellisessa pitkässä suhteessa exänsä kanssa olevia. Miten te ootta tilanteen hoitaneet? Tiedän, että nämä on yksilöllisiä asioita ja kaikki menettelytavat ei sovi kaikille, mutta jotain vertaistukea ois kiva saada ja kuulla muiden kokemuksista tällaisessa tilanteessa.

6

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse juuri pari kuukautta sitten eronneena ja kaverisuhteenkin melkein eksän kanssa pilanneena voin sanoa että seuraa tilannetta viellä vähän aikaa ja jos eksäsi antaa jonkun laisen vastakaiun ihastumiselle niin tottakai palatkaa yhteen. Olette kuitenkin kasvaneet henkisesti siitä ajasta kun seurustelitte niin nyt voi olla että suhteesta voi tulla pidempikin.

      • En usko että ne eksäsi tunteet sinua kohtaan minnekkään ovat kadonneet silloin ei vaan ollut viellä oikea aika seurustella


    • 34+30

      Monet on mennyt tuollaisessa tilanteessa lopulta naimisiin.
      Pitää vain rohaistua ja kysyä mitä toinen miettii.

      • m-83

        Niinkait se pitäis, mutta toistaiseksi en ole uskaltanut. Pitänee kait odottaa sopivaa tilaisuutta, jos sellainen tulisi eteen. Ehkä odotan häneltä liikaa jotain merkkiä tai signaalia, että mitä hän tarkalleen minusta ajattelee. Ajattelin toistaiseksi pitää mölyt mahassa ja katsoa eteneekö tämä miten ja mihin.


    • mhuiu

      Vanhaan ei kannata haksahtaa. Kun se jostain syystä on poikki mennyt, ei sitä kannata alkaa lämmittelemään.

      Aivan kuin LUOTTAMUS, kun se on mennyt, niin se on siinä.

      Vähän kuin ensirakkauden haihatusta, mennyt mikä mennyt.
      Ei se LÄMMITTELEMISELLÄ miksikään muutu, palaa pohjaan vain. Ja tulee muut ongelmat lisäksi.

      • m-83

        Tjaa eipä meillä luottamus oo mihinkään mennyt. Aikoinaan erottiin vaan siitä syystä, ettei sillon sopinut kummankaan elämään se suhde.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe