juha260

Suosikkibändit/artistit: Paramore
Suosikkileffat: The Lord of the Rings, Alien vs.Predator
Vapaa-aikanani: lenkkeily
Katson tv:stä mieluiten: Kauhukeittiö. Supertehtaat, Supernatural
Kotieläimet: koira
En pidä: valehtelu
Parhaat matkakohteet: Kanariansaaret mutta haluan Kreikkan
Ruoka & juoma: Omatekoiset
Koulutus: Ammattikoulu
Koulut: Ammattiopisto Varia, Havukosken yläaste ja Havukallion Alaaste
Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen
Työskentelen: Fazerilla
Ase tai siviilipalvelus: Santahamina, Kaartinjääkäri
Siviilisääty: Sinkku
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia9 aloitusta · 506 kommenttia
- Huomenta
Asunnon hankinta tuskin nyt tuossa tilanteessa on ykkösasia kun on jo katto pään päällä - Mutta tuo lääke uutinenhan on hyvä :)
Kyllä se sydänkin paranee ajan kanssa elämä on kokeiluja täynnä ennen kuin se oikea löytyy - Miehiä tulee ja miehiä menee ei kannata lannistua sen takia pidä tuo asenne:)
- Hyvä kun ajattelet positiivisesti:)
Eikä kannata kiirehtiä sen kanssa - Kyllä asiolla on tapana palata raiteilleen joskus
Ja etkö pysty palaamaan kotiin siksiaikaa kunnes löydät sen asunnon? - Sinun pitää vaan löytää se missä olet hyvä ja esim auttaa muita sitä kautta ja saada tarkoitus elämällesi ja tuskin sinä turha ihminen edes olet vaikka niin väitätkin ja on ihmisiä jotka ovat valmiita kuuntelemaan ''valituksiasi'' ja tutustumaan sitä kautta paremmin
- Pidä tuo periaate ettet sorru lääkkeisiin huomaat että tulee parempi fiilis kun selätät tuon ahdistuksen ilman niitä ja viellä kun tulee tuo ero niin se kyllä pahentaa fiilistä tilapäisesti mutta se menee tosiaankin ohi
Kannattaa ehkä yrittää lopettaa nuo altistusjutut koska se palauttaa sinut vaan niihin huonoihin muistoihin joista pitää päästä eroon - Lääkkeet on niille joilla on fyysisiä kipuja juuri niinkuin totesit pää kainalossa tai jalka:)
- En yritä olla mikään psykolgi vaan kannustaa toista yrittämään selättää tuo vaiva ilman lääkkeitä
- Kuulostat ihan fiksulta ihmiseltä:)
Vaikkakin raaka tosiasia on se että kun on ollut kauan yksinäinen ei ole tarinoita joiden kautta muihin tutustuisi vaan jää hiljaiseksi itse sen olen huomannut liian usein - Sitten se taitaa olla silleen että ajttelet noita asioita ja se aiheuttaa sen ahdistuksen eli ajatukset pitää ohjata johonkin mukavampaan olkoon se vaikka tulevaisuus tai jokin muu vaikka oletkin tuota jo yrittänyt mutta se on ainoa asia mitä voi tehdä jos ei halua lääkkeitä käyttää mikä on hyvä
Niin ja tehdä jotain sellaista jonka aikana ajatukset katoaa tiedä sitten mitä se tekeminen sitten on - Ehkä tämä on oudosti sanottu mutta pitää vaan yrittää kohdata ne menneisyyden haamut ja päästä sinuiksi traumojensa kanssa niin toivon mukaan ahdistuskin menee siinä samassa
- Ja on hyvä että yrittää pysyä erossa pillereistä niistä kun loppujen lopuksi ei ole kuin haittaa pitkällä tähtäimellä
- taitavat olla traumaperäisiä tai liittyä jotenkin sosiaaliseen pelkoon?
- Ei se kyllä kaikilla noin mene itse ainakin olen jo saanut tarpeekseni pissiksistä joille oma ulkonäkö on tärkeempää kuin mikään muu se on vaan pieni osa ihmistä se ulkonäkö
- Minkälaisissa tilanteissa tulee ahdistusta? On hyvä kun olet pärjännyt ilman lääkkeitä koska niihin on tarkoitus jäädä koukkuun ja ne voivat jopa pahentaa ahdistustasi. Se harmittaa kun joutuu jättämään ulkomaan matkan väliin kun ei pysty lähtee sinne
- ja voit jättää lapun että miksi muutit pois niin saa hänkin miettimisen aihetta että pitäs ehkä tehä jotain
- tuo profiilin teko on suositeltavaa koska sitten voi pitää yksityistä yhteyttä tuon suomi24 postilaatikon kautta
- Itsekkin olen etsiskellyt kavereita netin kautta välillä on löytynyt henkilöitä joiden kanssa on puhuttu esim pari kuukautta mutta sitten he ovat vain kadonneet itse kun olen valmis sitoutumaan kaverisuhteeseen ja jaksan yrittää mutta eipä sellaista toista viellä ole tullut vastaan
Kun on ollut yksinäinen kauan ja on ollut neljän seinän sisällä ei ole niinpaljoa tarinoita kuin muilla mutta sitten voi yrittää keksiä alkuun jotain ja niitä juttuja tulee ajankanssa sitten lisää ja seura tekee kaltaisekseen - Tsemppii vaan teillekkin:)
Ehkäpä sen oikean voikin löytää netin kautta kunhan jaksaa yrittää