Että missä netissä voi turvallisesti tutustua muihin yksinäisiin ihmisiin ja miten se homma toimii käytännössä!!!
Neuvokaa nyt joku ihan kädestä pitäen
11
725
Vastaukset
- Ystävä1234
Vaikea sanoa :o jos olet avoimin mielin niin tässä on hyvä tilaisuus tutustua toiseen yksinäiseen :) olen mukava, mutta jostain syystä kavereita ei ole.. Itsekin olen netistä kavereita etsinyt, mutta tuntuu ettei kukaan täälläkään halua minuun tutustua.. Mutta jos kiinnostaa niin kerro vähän itsestäsi niin sillä pääsee jo alkuun :)
- sgsgdgsdddg
No jos nimenomaan yksinäiseen haluat tutustua, ehkä tämä palsta on hyvä. Paras tapa edetä lienee luoda profiili ja aloittaa threadi, jossa kerrot lyhyesti itsestäsi ja että seuraa haluaisit. Voit myös rajata hakijoita jo siinä vaiheessa. Sitten jäät odottelemaan yhteydenottoja profiilisi kautta.
tuo profiilin teko on suositeltavaa koska sitten voi pitää yksityistä yhteyttä tuon suomi24 postilaatikon kautta
Itsekkin olen etsiskellyt kavereita netin kautta välillä on löytynyt henkilöitä joiden kanssa on puhuttu esim pari kuukautta mutta sitten he ovat vain kadonneet itse kun olen valmis sitoutumaan kaverisuhteeseen ja jaksan yrittää mutta eipä sellaista toista viellä ole tullut vastaan
Kun on ollut yksinäinen kauan ja on ollut neljän seinän sisällä ei ole niinpaljoa tarinoita kuin muilla mutta sitten voi yrittää keksiä alkuun jotain ja niitä juttuja tulee ajankanssa sitten lisää ja seura tekee kaltaisekseen- paha paavali
Jos semmoisten ihmisten seura kiinnostaa, jotka tilaisuuden tullen
miinoittaa sun laittees millä nettiin yhteyttä pidät, päämääränä kaapata
se laite haltuunsa alkaen kytätä sinua käyttäen hyväkseen toosan mikrofonia,
kameraa ja laitteella suoritettavia näppäinpainalluksia.
Ne alkaa kytätä kaikkea sun sillä laitteella tekemääsi, nämä verkostoituu
myös toisten samanhenkisten kanssa, levittäen laajemmallekin näin
urkittua tietoa uhreista. Sitten alkaakin kaikenlainen vainoaminen näin
hankitulla tiedoilla kohdistuen kohteeseen.
Jokainen jolla on tietokone ja netti, on potentiaalinen nettikyttäri, tai ainakin
verkostoituneena semmoisiin. Nämä kyttärit ei tule koskaan ilmoittautumaan,
että hei, olen nettikyttäri, heti tilaisuuden tullen pyrin kaappaamaan sinun
nettilaitteesi haltuuni ja sen jälkeen seuraan kaikkea mitä sillä teet ja teen
näin hankituilla tiedoilla sinusta aivan mitä haluan.
Tuon kaltaista turvallisuutta jos aloittaja tarkoitti, voi olla pikkaisen vaikeaa
tämmöisessä systeemissä joka on alusta alkaen pala palalta laadittu niin,
että kaikenlainen systeemin piirissä tapahtuva jokapäiväinen kyttääminen
on mahdollista, nettikyttärit käyttää näitä samoja järjestelmäkyttäyksen
mahdollistavia aukkoja ja muodostavat omia, järjestelmään kuulumattomien
kyttäysrinkejä, lahkoja.
Eli tuolta kantilta ajateltuna turvallinen tapa voi olla vaikeaa löytää.
Näitä systeemikyttäyksen ulkopuolisia kyttäreitä ja niihin verkostoituneita on pikkaasen paljon jo pelkästään tässäkin maassa.
Onnea nettikyttäreiden etsintään, itse ajattelin pysytellä erossa näistä irl. - yksinäinen.
Teet profiilin ja laitat kiinnostavalle viestiä et halutko kirjoitella ja tutustua. Ei siinä sen kummempia tarvii. Kirjoittelulla saa selvää toisesta yhtä ja toista. Sit voi myös soitella jos alkaa tuntuu et toinen on luotettava ja hyvä tyyppi-
- lternativ14a
Jos jatkat kommunikoida, sinun tulee ennemmin tai myöhemmin saada ystäviä :)
- kokeiles näin
Laitat ilmoituksia eri palstoille, joissa tapahtuu seuranhakua. Parasta kokeilla ilmaispalstoja esim. deittejä, kirjeenvaihtoa, ystävien hakemista jne.
Ilmoituksen luontiin kannattaa jonkin verran panostaa ja käyttää samaa / samantyyppistä ilmoitusta useammalla palstalla.
Voi myös itse tutkia että vastaako joihinkin ilmoituksiin jotka tuntuvat mielenkiintoisilta.
Jos saat johonkin henkilöön yhteyden niin pyri viestittelemään n. 10-20 sähköpostia ensin kyseisen henkilön kanssa ennen kuin tapaat hänet.
Sovi tapaaminen aina jollekin yleiselle paikalle ja älä lähde kenenkään mukaan heti ensimmäisellä tapaamisella. Jos tapaaminen tuntui menevän mukavasti niin sovi toinen tapaaminen myös yleiselle paikalle ja pyri tekemään jotakin yhdessä. Tuon jälkeen voi jo kokeilla tapaamista esim. toisen luona.- kokeiles näin
"Jos saat johonkin henkilöön yhteyden niin pyri viestittelemään n. 10-20 sähköpostia ensin kyseisen henkilön kanssa ennen kuin tapaat hänet."
Ehkä tuossa 5-10:kin riittää.
Tärkeintä on ettet liikaa viestittelisi pelkästään sähköpostin välillä, vaikka sekin voi jatkua tapailuista huolimatta.
- yksin.
Nainen saa aina viestejä vaikka kirjoittais nimensä väärinpäin. mies ei saa viestejä ellei ole komea ja rikas.
- Yksinäinen harakka
Olet ilmeisesti nainen, komea ja rikas kun niin hyvin tiedät..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33381931 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12501Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672255- 1791915
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161482Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91331- 1121317
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741274RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601260Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421157