Että missä netissä voi turvallisesti tutustua muihin yksinäisiin ihmisiin ja miten se homma toimii käytännössä!!!
Neuvokaa nyt joku ihan kädestä pitäen
Ei osaa
11758
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Dodii. Kuvailekaivattusi ulkonäköä :)
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
Vastaukset 11
Vanhimmat
Vaikea sanoa :o jos olet avoimin mielin niin tässä on hyvä tilaisuus tutustua toiseen yksinäiseen :) olen mukava, mutta jostain syystä kavereita ei ole.. Itsekin olen netistä kavereita etsinyt, mutta tuntuu ettei kukaan täälläkään halua minuun tutustua.. Mutta jos kiinnostaa niin kerro vähän itsestäsi niin sillä pääsee jo alkuun :)
No jos nimenomaan yksinäiseen haluat tutustua, ehkä tämä palsta on hyvä. Paras tapa edetä lienee luoda profiili ja aloittaa threadi, jossa kerrot lyhyesti itsestäsi ja että seuraa haluaisit. Voit myös rajata hakijoita jo siinä vaiheessa. Sitten jäät odottelemaan yhteydenottoja profiilisi kautta.
tuo profiilin teko on suositeltavaa koska sitten voi pitää yksityistä yhteyttä tuon suomi24 postilaatikon kautta
Itsekkin olen etsiskellyt kavereita netin kautta välillä on löytynyt henkilöitä joiden kanssa on puhuttu esim pari kuukautta mutta sitten he ovat vain kadonneet itse kun olen valmis sitoutumaan kaverisuhteeseen ja jaksan yrittää mutta eipä sellaista toista viellä ole tullut vastaan
Kun on ollut yksinäinen kauan ja on ollut neljän seinän sisällä ei ole niinpaljoa tarinoita kuin muilla mutta sitten voi yrittää keksiä alkuun jotain ja niitä juttuja tulee ajankanssa sitten lisää ja seura tekee kaltaisekseen
Jos semmoisten ihmisten seura kiinnostaa, jotka tilaisuuden tullen
miinoittaa sun laittees millä nettiin yhteyttä pidät, päämääränä kaapata
se laite haltuunsa alkaen kytätä sinua käyttäen hyväkseen toosan mikrofonia,
kameraa ja laitteella suoritettavia näppäinpainalluksia.
Ne alkaa kytätä kaikkea sun sillä laitteella tekemääsi, nämä verkostoituu
myös toisten samanhenkisten kanssa, levittäen laajemmallekin näin
urkittua tietoa uhreista. Sitten alkaakin kaikenlainen vainoaminen näin
hankitulla tiedoilla kohdistuen kohteeseen.
Jokainen jolla on tietokone ja netti, on potentiaalinen nettikyttäri, tai ainakin
verkostoituneena semmoisiin. Nämä kyttärit ei tule koskaan ilmoittautumaan,
että hei, olen nettikyttäri, heti tilaisuuden tullen pyrin kaappaamaan sinun
nettilaitteesi haltuuni ja sen jälkeen seuraan kaikkea mitä sillä teet ja teen
näin hankituilla tiedoilla sinusta aivan mitä haluan.
Tuon kaltaista turvallisuutta jos aloittaja tarkoitti, voi olla pikkaisen vaikeaa
tämmöisessä systeemissä joka on alusta alkaen pala palalta laadittu niin,
että kaikenlainen systeemin piirissä tapahtuva jokapäiväinen kyttääminen
on mahdollista, nettikyttärit käyttää näitä samoja järjestelmäkyttäyksen
mahdollistavia aukkoja ja muodostavat omia, järjestelmään kuulumattomien
kyttäysrinkejä, lahkoja.
Eli tuolta kantilta ajateltuna turvallinen tapa voi olla vaikeaa löytää.
Näitä systeemikyttäyksen ulkopuolisia kyttäreitä ja niihin verkostoituneita on pikkaasen paljon jo pelkästään tässäkin maassa.
Onnea nettikyttäreiden etsintään, itse ajattelin pysytellä erossa näistä irl.
Teet profiilin ja laitat kiinnostavalle viestiä et halutko kirjoitella ja tutustua. Ei siinä sen kummempia tarvii. Kirjoittelulla saa selvää toisesta yhtä ja toista. Sit voi myös soitella jos alkaa tuntuu et toinen on luotettava ja hyvä tyyppi-
Jos jatkat kommunikoida, sinun tulee ennemmin tai myöhemmin saada ystäviä :)
Laitat ilmoituksia eri palstoille, joissa tapahtuu seuranhakua. Parasta kokeilla ilmaispalstoja esim. deittejä, kirjeenvaihtoa, ystävien hakemista jne.
Ilmoituksen luontiin kannattaa jonkin verran panostaa ja käyttää samaa / samantyyppistä ilmoitusta useammalla palstalla.
Voi myös itse tutkia että vastaako joihinkin ilmoituksiin jotka tuntuvat mielenkiintoisilta.
Jos saat johonkin henkilöön yhteyden niin pyri viestittelemään n. 10-20 sähköpostia ensin kyseisen henkilön kanssa ennen kuin tapaat hänet.
Sovi tapaaminen aina jollekin yleiselle paikalle ja älä lähde kenenkään mukaan heti ensimmäisellä tapaamisella. Jos tapaaminen tuntui menevän mukavasti niin sovi toinen tapaaminen myös yleiselle paikalle ja pyri tekemään jotakin yhdessä. Tuon jälkeen voi jo kokeilla tapaamista esim. toisen luona.
"Jos saat johonkin henkilöön yhteyden niin pyri viestittelemään n. 10-20 sähköpostia ensin kyseisen henkilön kanssa ennen kuin tapaat hänet."
Ehkä tuossa 5-10:kin riittää.
Tärkeintä on ettet liikaa viestittelisi pelkästään sähköpostin välillä, vaikka sekin voi jatkua tapailuista huolimatta.
Nainen saa aina viestejä vaikka kirjoittais nimensä väärinpäin. mies ei saa viestejä ellei ole komea ja rikas.
Olet ilmeisesti nainen, komea ja rikas kun niin hyvin tiedät..