juha260

Suosikkibändit/artistit: Paramore
Suosikkileffat: The Lord of the Rings, Alien vs.Predator
Vapaa-aikanani: lenkkeily
Katson tv:stä mieluiten: Kauhukeittiö. Supertehtaat, Supernatural
Kotieläimet: koira
En pidä: valehtelu
Parhaat matkakohteet: Kanariansaaret mutta haluan Kreikkan
Ruoka & juoma: Omatekoiset
Koulutus: Ammattikoulu
Koulut: Ammattiopisto Varia, Havukosken yläaste ja Havukallion Alaaste
Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen
Työskentelen: Fazerilla
Ase tai siviilipalvelus: Santahamina, Kaartinjääkäri
Siviilisääty: Sinkku
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia9 aloitusta · 506 kommenttia
- Hyvä että sinulla on sentää koira kaverina lemmikki on kaikista paras kaveri se kun ei puukota selkään.
Yksinäisyys on todella rankkaa koska se todella rajoittaa elämää kun ei viitti yksin mennä minnekkään itse olen ollut yksinäinen ylä asteesta lähtien eli 6 vuotta olen jo vähän tottunut tähän:(. hankin koiran noin vuosi sitten ja sen jälkeen alkoi elämä vähän parantumaan mutta viis näistä mun jutuista.
Suosittelisin että alat taas käymään jos mahdollista tuolla nuorten työryhmässä niin saat jotain muutakin tekemistä kun kotona oloa.
Tuo suhteen päättyminenkin on ollut varmasti rankkaa ainakin jos olet ollut jo ihastunut tuohon mieheen sen unohtaminen on vaikeaa mutta yritä ajatella jotain muuta - noh noh ei siitä itseään pidä syyttää
voihan se 3 kerta viellä tulla maailma on kuitenkin aika pieni maa niin ne jotkut sanoo ja tiedätkö mihin hän menee voihan se olla että pääsette taas samaan kouluun;)
Tähän palstaan vaan jää valitettavasti vähän koukkuun:( - Tässä tilanteessa sinun kannattaa yrittää rikkoa jää
kävele hänen ohitseen ja tönäise mutta ei liian lujaa että ei kaadu;)
ja sanot sori jos tulee vastaus niin hän on kiinnostunut - Voisitko kertoa noista ajatuksista? koska se voi auttaa kunhan ne saa selvitettyä
- Ystävistä voi olla vain haittaa esim selkäänpuukotuksia ja muuta
itse kokenut rankimman kautta tuon pettämisen - Lisäyksenä pitää vaan löytää sellainen ihminen joka tykkää samoista asioista
- en tarkoittanut että sinun pitää mennä juttelee miehille kyllä miehessä pitää sen verran rohkeutta olla että hän tulee juttelemaan sinulle;)
- niin kannattaa katella paljon se ehdottelee sitä jos paljon nii hän on vaan sen perässä
- Miksi tressaat tuon poikaystävän saannista? todennäköisesti se on vaan silleen että pojat koulussa jopa kattelee sun perään eikä viellä tuossa iässä se ole ajankohtaista
Tuosta ihmisten vihaamisesta vaan sellaista että ei kaikki tykkää että on paljon ihmisiä ympärillä
Mutta älä huoli kyllä tulet jossain vaiheessa saamaan poikaystävän;) - Missäs päin aloittaja asustelee?
- Voi olla että vanhempasi olivat myös lapsena ujoja ja sen takia yrittävät patistaa sinua muuttumaan. Muiden negatiivisia kommetteja ei kannata kuunnella, kommetoiat eivät tiedä mistä puhumattomuutesi johtuu ja olet heille sellainen mysteeri;].
Itse en kouluaikoina puhunut koska en halunnut vaan lueskelin mieluummin noita koulukirjoja sen takia etten joudu puhumaan kenellekkään, mutta tuossa 21 vuotiaana ujous lieveni sen verran että tuo puhumattomuus alkoi häiritsemään ja yritän tehdä sille jotain mutta luonne ei kovinkaan paljon anna periksi.
Älä häpeä ujouttasi se on ominaisuus josta on jonkin verran jopa hyötyä(et sekaannu mihinkään typerään) vaan ole oma itsesi. Jos se niin paljon häiritsee niin voithan sinä sitten Lukion/amiksen alussa alkaa puhumaan ihmisille kun siellä ei ole tuttuja
Jokainen meistä on uniikki;) - Kyllä kaikki kääntyy paremmaksi uskokaa vaan
- Ei naisilla ole sen helpompaa kuin miehillä eroamme toisistamme loppujenlopuksi aika vähän se on vaan itsestä kiinni löytääkö sitä seuraa vai ei
Eli lopettakaa se ruikuttaminen ja menkää sinne mistä sitä seuraa voisi löytyä älkääkä vaan valittako täällä netissä - Kannattaa mennä tuonne kylille pyörimään niin mahdollisuudet paranee huomattavasti
- Rohkeutta
Se mikä ei tapa, vahvistaa;) - Kokeile soittaa tuonne
http://www.takaisinelamaan.fi/
Soitin kerran ja kävin siellä puhumassa siellä kyllä ymmärtävät. - Olen kuullut monta tarinaa tuosta yhteenpaluusta ja useimmissa se myöskin tapahtuu se on vaan hyvä pitää välillä rakkaudestakin taukoa
Kyllä te viellä palaatte yhteen kun teillä on ''Haikaranlahja'' yhdistämässä. - Voisit kokeilla valonvahvistinta ne on aika kalliita mutta niillä näkee hyvin pimeyteen
- Voisikohan se auttaa jos näät sinne pimeyteen ja huomaat ettei siellä ole mitään?
- Voihan se olla että palaatte viellä yhteen miehesi kanssa sitten kun aika on oikea;)
Keskity nyt lapsesi hoitamiseen hän on tällä hetkellä tärkein ja voihan se olla että törmäät siihen oikeaan lapsen kautta