Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Paramore Suosikkileffat: The Lord of the Rings, Alien vs.Predator Vapaa-aikanani: lenkkeily Katson tv:stä mieluiten: Kauhukeittiö. Supertehtaat, Supernatural Kotieläimet: koira En pidä: valehtelu Parhaat matkakohteet: Kanariansaaret mutta haluan Kreikkan Ruoka & juoma: Omatekoiset Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Ammattiopisto Varia, Havukosken yläaste ja Havukallion Alaaste Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Työskentelen: Fazerilla Ase tai siviilipalvelus: Santahamina, Kaartinjääkäri Siviilisääty: Sinkku

Aloituksia

9

Kommenttia

506

1. Hyvä että sinulla on sentää koira kaverina lemmikki on kaikista paras kaveri se kun ei puukota selkään.
    Yksinäisyys on todella rankkaa koska se todella rajoittaa elämää kun ei viitti yksin mennä minnekkään itse olen ollut yksinäinen ylä asteesta lähtien eli 6 vuotta olen jo vähän tottunut tähän:(. hankin koiran noin vuosi sitten ja sen jälkeen alkoi elämä vähän parantumaan mutta viis näistä mun jutuista.
    Suosittelisin että alat taas käymään jos mahdollista tuolla nuorten työryhmässä niin saat jotain muutakin tekemistä kun kotona oloa.
    Tuo suhteen päättyminenkin on ollut varmasti rankkaa ainakin jos olet ollut jo ihastunut tuohon mieheen sen unohtaminen on vaikeaa mutta yritä ajatella jotain muuta