Oon 16 vuotias tyttö, jolla ei ole kavereita, poikaystävää tai muutenkaan mitään sosiaalista elämää......
Mun päivät menevät yleensä näin; herään, meen kouluun, tuun koulusta ja loppu päivän oon vaan tietokoneella, sit nukkuun........
eli suoraan sanottuna mulla ei ole elämää..
Mua on kiusattu peruskoulussa monta vuotta. Oon nyt opiskelemassa ammattiin ja ei täällä kiusata enään, onneksi..
Tavallaan muuten vihaan ihmisiä. Oon nähnyt miten ihmiset pettää, on kaksnaamasia, tekopyhiä, valehtijoita. en haluais etes silleen kavereita, kun mulla on muutama koulukaveri joita pidän ihan siksi koska on nää sosiaaliset paineet, en muuten olis niitten kanssa koska ne on tylsiä ja valehtelijoita.
Ongelma on että haluaisin poikaystävän, mutta ilman sosiaalisia suhteita se on lähes mahdotonta täällä suomessa. ku en omista mitään facebookkiakaan, en ymmärrä miks iihmiset etes sitä käyttää ja sen takia ku mä en ole siellä, niin mua pidetään outona ym.
En halua sen takia kavereita koska en ymmärrä mitä hyötyä niistä muka olis? ei niitten kaa voi muutaku jauhaa paskaa, tai no kuunnella sitä paskan jauhamista. mut jos olis poikaystävä niin sen kanssa vois tehä vaikka ja mitä : )
ja haluaisin että se olis samankaltainen ku mä, eli yksin viihtyvä ja saa vihata ihmisiä :D en ole koskaan etes seurustellut, enkä etes pitänyt miestä kädestä, mikä hävettää :/
Anteeks epäselvä teksti, oli vaan pakko purkaa tää paska jonnekkin :D
ja ulkonäöstä sen verran (koska ajattelette että siinä on kuitenkin kauheest vikaa ku en oo kokenut) niin oon 169/50 pitkät vaaleat hiukset ja sinisetsilmät, pukeudun pillifarkkuihin ja yms''massa vaatteisiin'', meikkaan ja laitan kuitenki itteeni ja huolehdin itestäni.
en juo alakomahoolia tai polta! ja noita ryyppääviä rööki huoria kaikki haluaa : (
oon liian tylsä varmasti nii sen takia mua ei kukaan halua.... no elän yksin loppu elämäni iha samakai.. ottakoon jätkät sitten niitä huoria jotka pettää (sen oon monesti nähny)
just another lonely soul......
17
164
Vastaukset
- fdhdhdhfdhf
Voi kuule, sulle on pitkä jono miehiä odottamassa. Laitat vaan netin seuranhakupaikoille ilmoitusta, niin kyllä löytyy. Mutta ole varovainen! Moni mies haluaa sulta vain sitä yhtä asiaa. Älä anna heti, koska sillä tavalla valitettavasti menettää helposti miehen kunnioituksen. Suomi on täynnä hyviä kundeja, mutta tuossa iässä ne on vielä aika ujoja. Netin kauttta voisit ehkä saada niihin yhteyden. Onnea poikaystävän etsintään!
Miksi tressaat tuon poikaystävän saannista? todennäköisesti se on vaan silleen että pojat koulussa jopa kattelee sun perään eikä viellä tuossa iässä se ole ajankohtaista
Tuosta ihmisten vihaamisesta vaan sellaista että ei kaikki tykkää että on paljon ihmisiä ympärillä
Mutta älä huoli kyllä tulet jossain vaiheessa saamaan poikaystävän;)- LOVE LOST
ok :). ja emmää silleen stressaa tosta poikakaveri jutusta, mutta olis tosi mahtava juttu jos olis joku joka välittää ja sais siltä läheisyyttä ym.
ymmärrän senki kyllä että pitäis mennä ite jutteleen jollekkin jätkälle, jos vain rohkeus riittäis, kun oon saanu yheltä jätkältä kerran pakit kamalalla tavalla, niin en uskalla... : / LOVE LOST kirjoitti:
ok :). ja emmää silleen stressaa tosta poikakaveri jutusta, mutta olis tosi mahtava juttu jos olis joku joka välittää ja sais siltä läheisyyttä ym.
ymmärrän senki kyllä että pitäis mennä ite jutteleen jollekkin jätkälle, jos vain rohkeus riittäis, kun oon saanu yheltä jätkältä kerran pakit kamalalla tavalla, niin en uskalla... : /en tarkoittanut että sinun pitää mennä juttelee miehille kyllä miehessä pitää sen verran rohkeutta olla että hän tulee juttelemaan sinulle;)
LOVE LOST kirjoitti:
ymmärrän senki kyllä että pitäis mennä ite jutteleen jollekkin jätkälle, jos vain rohkeus riittäis, kun oon saanu yheltä jätkältä kerran pakit kamalalla tavalla, niin en uskalla... : /Lisäyksenä pitää vaan löytää sellainen ihminen joka tykkää samoista asioista
- Oma tilanteeni
Olipa suoraan kuin minun omasta elämästäni. Olen siis miespuolinen ja ollut jollain tavalla erillainen kuin muut jo syntymästäni asti. Minua myös nimiteltiin ja joskus kiusattiinkin mutta yläasteen jälkeen se loppui kokonaan. Minulla on ollut elämäni aikana kaksi ystävää joita olen siis nähnyt koulun ulkopuolella. Tosin en ole kumpaakaan nähnyt enään vuosiin.
Itse olen opiskelemassa tällä hetkellä työtilanteen takia ja se on juuri tätä: herään, menen kouluun, tulen kotiin, käyn kenties kaupassa tai hoitamassa harvoin henkilökohtaisia asioitani ja olen kotona tietokoneella ja näiden jälkeen menen nukkumaan. Lomapäivinä täysin samat asiat paitsi en tietenkään mene kouluun.
En ole koskaan edes seurustellut tai minkäänlaista kanssakäymistä ollut naisen kanssa. Olen siis elänyt näin suoraansanoen koko elämäni ajan, enkä ole oikeastaan koskaan ajatellut tarvitsevani muutosta elämääni. Hyvinhän minulla nykyään menee, on ollut töitä ja koulunkäyntiä, talous on todella hyvässä kunnossa, en ole koskaan polttanut tupakkaa enkä juonnut alkoholia päihin asti, täysin terve olen ollut aina ja mielialani ollut usein positiivinen.
Tietysti tässä jonkin verran ajattelee nykyään aikooko näin jatkaa koko loppuelämän mutta jos tämä sama elämänmeno jatkuu, yksinelämäninen omassa kodissa siis, asia on lähes täysin varma. En ole koskaan edes baareissa käynnyt enkä edelleenkään aio vain "yhden illan" jutun takia siellä käydä.
Olen siis yksinäinen ollut koko elämäni ajan mutta en ole oikeastaan koskaan siitä mitään paineita ottanut. Kuten sanoin, hyvinhän minulla loppujen lopuksi menee ja on aina mennyt ja kun on kuullut joidenkin muitten elämäntilanteista, kuulostaa usein aika pahalta. Itse olen kai vain luonteeltani yksinäistä sorttia mutta kestän sitä ilmeisesti paljon paremmin kuin monet muut ihmiset.
Se ettei tyttöystävää ole koskaan ollut mietityttää kyllä mutta se on milteinpä ainoa asia mihin mahdollisesti haluaisi muutosta, muuten olen oikein tyytyväinen elämääni. Sen saamiseksi pitäisi kylläkin tehdä suuria muutoksia elämään ja sosiaalisuutta pitäisi mitä todennäköisemmin lisätä paljon. Tietysti kun on koko elämän elänyt näin kuin on, se tuntuu kyllä vähän oudolta. Vielä ei taatusti olisi liian myöhäistä tehdä muutoksia elämään mutta se onko niihin kaikkiin valmis ja tekisikö ne minut onnellisemmaksi kuin mitä nyt olen, en tiedä.
Mutta tässä vähän omaa elämäntarinaani näin tässä kirjoitettuna.- LOVE LOST
Kiva tietää että joku muukin viettää aikansa vaan yksinänsä :)
Mun mielestä ihminen ei etes tarvitse ystäviä. LOVE LOST kirjoitti:
Mun mielestä ihminen ei etes tarvitse ystäviä.Ystävistä voi olla vain haittaa esim selkäänpuukotuksia ja muuta
itse kokenut rankimman kautta tuon pettämisen- Oma tilanteeni
LOVE LOST kirjoitti:
Mun mielestä ihminen ei etes tarvitse ystäviä.Riippuu hyvin paljon varmasti ihmisestä itsestään tarvitseeko seuraa vai ei. Olen kyllä tietoinen siitä, että olen hyvin uniikki persoona, en taida tuntea ketään muuta kuin itseni, joka eläisi elämää kuin minä itse. Olen tosiaan jo kahdenkympin puolivälissä mutta ajatusmaailmani ei ole vain paljoakaan muuttunut vuosien aikana. Hieman epäilyksiä toisinaan on mutta tällä mennään ja liika negatiivisuus tuskin auttaa tähän asiaan, saati mihinkään muuhunkaan asiaan.
- Oma tilanteeni
Vielä lisäyksenä tuohon äsken kirjoittamaani viestiin, kyllä meitä erilaisia ihmisiä kyllä on ja ei se tarvitse tarkoittaa sitä, että meillä menisi huonosti, kuten esimerkiksi itseni tässä varmaan voin mainita. Hyvinhän minulla loppujen lopuksi on tässä mennyt. Kaikki riippuu hyvin paljon meistä itsestämme.
Sinä teet kuitenkin omat päätökset omassa elämässä, myöhemmin tulet viimeistään huomaamaan tuliko tehtyä oikein. - Invisible boy
Olet vähän samanlainen, kuin minä. Usko pois, sinulla on mahdollisuuksia. Minun mahdollisuuteni meni jo ennenkuin sain edes tilaisuutta. Jos olisit toista sukupuolta olisi hyvin suuri todennäköisyys, että olisit vielä minun iässäni tuossa samassa tilanteessa, kuten kävikin omalle kohdalleni.
- puhuminen on vaikeaa
"kyllä miehessä pitää sen verran rohkeutta olla että hän tulee juttelemaan sinulle;)"
Sori, että lainasin tekstiä, mutta itse olen aivan kyllästynyt juuri tähän tilanteeseen.
Vilkuilua, vahtaamista, pään kääntämistä, kääntyy katsomaan, mutta kun se juttelemaan tulo on niin vaikeaa hänelle.Ei tapahdu mitään edistystä ja itse olen surkea keskustelun aloittaja.Siinä se sitten aika kuluu ja lopulta kaikki on myöhäistä.
Toisaalta olen alkanut miettimään sitä, että hän ei varmasti kehtaa tulla minulle juttelemaan, koska en kuulu niihin suosittuihin. On niin tiukat "luokkajaot", eikä ns.suositut joihin minä myös hänet luen oikein epäsuosituista, kuten minä, piittaa. Siltä hän minusta ilmaisee kiinnostusta ( tai sitten kaikki on pelkkää väärinkäsitystä)
Luulisin hänen nyt uskaltavan jotain sanoa. Hyviä tilaisuuksiakin on ollut.
Tämä on antanut silti iloa : ) Jos joku jaksaa mun naamaa katsella ; ) En olisi uskonut, että saan näinkin paljon katseita : ) No joo, nämä on näitä mun pieniä ilon aiheita. Muuten onkin aika rankkaa ollut.
Olisi kiva jos hän vielä tulisi juttelemaan, mutta pahoin pelkään ; )
Kerroin nyt oman tilanteeni. Itselle kelpaisi monenlainen poika : )Tässä tilanteessa sinun kannattaa yrittää rikkoa jää
kävele hänen ohitseen ja tönäise mutta ei liian lujaa että ei kaadu;)
ja sanot sori jos tulee vastaus niin hän on kiinnostunut- puhuminen on vaikeaa
juha260 kirjoitti:
Tässä tilanteessa sinun kannattaa yrittää rikkoa jää
kävele hänen ohitseen ja tönäise mutta ei liian lujaa että ei kaadu;)
ja sanot sori jos tulee vastaus niin hän on kiinnostunutJooo, jos uskaltaisi : ) ärsyttää, kun olen missannut jo kaksi hyvää tilaisuutta ja toisessa käyttäydyin vielä aika tylysti, kun olisi ehkä pitänyt kiittää ja en vaan saanut suuta auki : ( Nyt alkaa olla jo myöhäistä, koska en näe häntä pitkään aikaan ja seuraavaa tilaisuutta ei enää ehkä tule. Opiskelut loppuu ja siinä samalla menetän hänet jonnekin maailmalle : ( Ärsyttävän saamaton, ujo ja typerä minä ; ) ja hän, kun ei saanut suutansa auki ; )
Välillä vihaan tätä palstaa, mutta toisaalta tänne on kiva kirjoitella, kun ei niitä keskustelu kumppaneita oikein ole. puhuminen on vaikeaa kirjoitti:
Jooo, jos uskaltaisi : ) ärsyttää, kun olen missannut jo kaksi hyvää tilaisuutta ja toisessa käyttäydyin vielä aika tylysti, kun olisi ehkä pitänyt kiittää ja en vaan saanut suuta auki : ( Nyt alkaa olla jo myöhäistä, koska en näe häntä pitkään aikaan ja seuraavaa tilaisuutta ei enää ehkä tule. Opiskelut loppuu ja siinä samalla menetän hänet jonnekin maailmalle : ( Ärsyttävän saamaton, ujo ja typerä minä ; ) ja hän, kun ei saanut suutansa auki ; )
Välillä vihaan tätä palstaa, mutta toisaalta tänne on kiva kirjoitella, kun ei niitä keskustelu kumppaneita oikein ole.noh noh ei siitä itseään pidä syyttää
voihan se 3 kerta viellä tulla maailma on kuitenkin aika pieni maa niin ne jotkut sanoo ja tiedätkö mihin hän menee voihan se olla että pääsette taas samaan kouluun;)
Tähän palstaan vaan jää valitettavasti vähän koukkuun:(
- a18plus6
No, jos poikaystävää halajat, niin ilmoitus jollekin treffipalstalle ratkaissee sen ongelman, ehkäpä hyvinkin nopeasti. Kirjoita sinne, millainen koet olevasi, ja millaista miestä(poikaa) etsit, niin yhteydenottajissa lienee myös muutama helmi niiden tavanomaisten sikojen joukossa.
Niin, ja onhan tuossa se ikäkysymyskin, että miesten/poikien kestää kasvaa aikuiseksi kauemmin kuin naisten/tyttöjen. Noin karkeasti arvioiden olet kaksi vuotta ikäistäsi poikaa "edellä". Näin arvioiden voisit tähdätä 18-20 -vuotiaisiin poikiin.Vanhempiin miehiin ei kannata vaivautua, ei paljon yli kakskymppisen miehen ole soveliasta, tai tervettäkään, hakea ikäistäsi seuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684471Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D993991- 523522
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul272756Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!252572Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562433- 462334
- 391907
- 471898
- 301646