Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

6

Kommenttia

1898

1. Kyllä+minäkin+haluan+Ruotsin+kunnossa+olevan+talouden+heti+Suomeen.+Maahanmuuttajat+rakentaneet+Ruotsia+jo+pitkään+ja+SDP+sitä+johtanut.
  2. "Minä+voin+asentaa+ne+ledit+tänään+taikka+viikko+sitten,+niin+sinä+jo+kertoisit+niille+iät+ja+historiat+ym.+satuja."Hahhaa+ja+hah.....Ja+minä+kertoisin+minuutin+päästä,+että+sinä+olet+ne+valot+sinne+laittanut.+Mitä+uutta+kuvittelit+tällä+kertovasi?+Et+osaisi+edes+ledejä+itse+valmistaa+vaan+ostaisit+ne+kaupasta.Kertoisin+jopa+mistä+kaupasta+ne+ostit+ja+paljonko+ne+maksoivat.+Juuri+näin+kävi+sinulle+ja+sinun+uskonveljille,+he+erehtyivät+luulemaan+tavaankappaleita+jonkun+valmistamiksi.+Vasta+tiede+selitti+teille,+että+ne+ovatkin+muodostuneet+ajan+kanssa+ihan+itsestään,+että+niitä+syntyy+ja+kuolee+koko+ajan+ja+ne+ovat+todella+todella+kaukana+toisistaan.+Kuvittelitte,+että+maa+jossa+asumme,+on+paikallaan,+että+aurinko+kiertää+sitä.+Tosiasiassa+maa+kulkee+radallaan+kovaa+vauhtia.+Että+maan+pyörimisnopeus+on+1670km/tunnissa+ja+että+Linnunrada+nopeus+on+470+000km/tunnissa+ja+kuljemme+kohti+toista+galaksia+Andromedaa.Jos+olisimme+uskossa,+me+emme+tietäisi+näitä+koska+sinä+ja+kaverisi+jatkavat+satujen+kerrontaa.On+yritetty+uskovien+esittämää+teoriaa,+että+jos+kivikautinen+ihminen+löytäisi+maasta+älypuhelimen,+hän+pitäisi+sitä+littenä+kivenä.+No,+uskova+ajattelee+juuri+näin,+ja+kertoo,+että+"taikuri+valmisti+sen".+Mutta+viisas+ihminen+(ne+jotka+eivät+usko)+alkaa+tutkimaan+sitä+ja+huomaa,+että+sisällä+on+ihan+pieniä+kummallisia+osia+ja+tosiaan+joku+on+sen+valmistanut.Älypuhelinta,+ei+niitä+sinun+Ledvaloja+laittanut+taikuri+jonnekin.Tässä+on+pelkistettynä+se+ero,+mikä+on+sinun+ja+minun+välillä.Mutta+kiitos+kun+ihan+itse+keksit+tämän+kertoa!
  3. Halla-ahoa+ei+ole+arvosteltu+sen+vuoksi,+että+hän+on+mies.+Marinia+arvostellaan+koska+hän+on+nainen!+Näetkö+eron?Itse+en+arvostele+Halla-ahoa+hänen+ulkonäkönsä+vuoksi,+enkä+ole+nähnyt+sellaista.+Siitä+olen+arvostellut,+että+"maahanmuutto"+olisi+ratkaisu+joka+asiaan.+Ja+kun+Halla+ei+antanut,+mitään+selviä+kommentteja+mihinkään+muuhun+tärkeämpään+asiaan.+Saa+nähdä+saammeko+sitä+Purralta,+vielä+emme+ainakaan.Sitten+teot.+Tämä+hallitus+on+onnistunut+monessa+niistä,+joka+jäi+tekemättä+edellisillä+hallituksilla.+Sote+tärkeimpänä.+Hoitajamitoitus+vihdoin.+Eläkeputki+(Kokoomus+ei+siihen+kyennyt+vaikka+oli+märkäuni).+Perhevapaa+uudistus+vihdoin+tasa-arvoisemmaksi+(miehet+kun+lintsaa+siitä+aina).+Koronan+onnistunut+hoito+sekä+sairauden,+että+talouden.+Ja+ne+jotka+toitottavat+velasta+eivät+ymmärrä,+että+lasku+olisi+suurempi+ellei+Valtio+toiminut+puskurina.+Vain+elävät+yritykset+voivat+maksaa+Valtion+velkaa+takaisin.+Valtio+saa+0%+korolla+sitä,+eikä+se+maksa+vuosikausiin+mitään.+Sitä+kaventaa+jo+inflaatio.Työllisyys.+Tästä(kin)+kritisoidaan+mutta+totuus+on+toinen:https://www.hs.fi/politiikka/art-2000007784103.htmlTalous+todella+toimii+nyt.+Yritysten+tilauskanta+ennätyksessä,+pörssi+nousee+ja+työllisyys+kasvaa+kovaa+vauhtia.+Ongelma+on+työvoiman+kohtaaminen.+Miten+saada+ne+ihmiset+muuttamaan+ja+miten+nuoret+työelämään,+miten+yritykset+palkkaamaan+vanhempia+työntekijöitä.Miksi+siivoojat+eivät+lähde+asumaan+Pääkaupunkiseudulle?+Eipä+sinne+ole+halukkaita+lääkäreitäkään+saati+sairaanhoitajia.+Pula+on+ankara.+Miksi,+vaikka+työpaikkoja+siellä+on,+sinne+ei+ole+tulijoita?+Voimmeko+rankaista+työtöntä+ellei+korkeasti+palkatut+lääkäritkään+siirry+Helsinkiin+tai+Espooseen?+Avoimia+työpaikkoja+paljon.Kohtaamisongelmaa+on+monta.+Ammatti+ei+enää+kelpaa,+kotiseudulla+on+halpaa+asua,+nuoret+ovat+vailla+työkokemusta,+mielenterveysongelmat+ovat+yleisiä+jne+jne.Tähän+vastaaminen+on+seuraava+tämän+hallituksen+projekti.+Aktiivimalli+ei+siihen+auttanut,+vaikka+ei+ollut+Koronaa+ja+elimme+nouskauden+aikaa+kun+Sipilä+oli+puikoissa.Vaikka+en+itse+äänestä+SDP:tä,+saa+Marin+ja+hallitus+minulta+täydet+10++pisteet.Ja+ihan+sama+miltä+Marin+tai++Halla+näyttää.+Eikö+se+ole+enemmän+heidän+puolisoiden+määriteltävissä?Aidot+kansantaloutta+paranteneet+teot+ovat+oleet+kulutuksen+ylläpito,+että+yritykset+pysyvät+pystyssä.+Tilanne+oli+paha,+sillä+ihmiset+reagoivat+koronaan+pelolla+ja+kaikki+laittoivat+hanat+kiinni,+asuntolainojen+lyhennyksiä+lopetettiin.+Sen+jatkuminen+olisi+johtanut+lamaan.+Nyt+hallituksen+teot+saivan+markkinat+kääntymään,+positiivisuus+tarttui+talouteen+ja+ihmiset+uskoivat+taas+tulevaisuuteen.+Yksityinen+kulutus+kasvoi+ja+markkinat+pysyivät+käynnissä.+Se+oli+tärkein+yksittäinen+teko,+vaikka+oppositio+huusi+(huutaa)+velasta.+He+olisivat+kaataneet+hirveän+määrän+yrityksiä+ja+työttömyys+olisi+noussut+pahimmillaan+20%:iin.Talous+on+varmaan+parhaiten+onnistunut.+Tämä+käänne+on+ollut+ihme.+Suomi+selviää,+koska+vain+toimiva+talous+voi+maksaa+koronasta+tulevan+laskun.+Kansantalous+=+julkinen+++yksityinen.+Se,+että+Valtio+nyt+velkaantuu+se+torjuu+suurempaa+vahinkoa+yksityisellä+puolella.+Sillä+tämä+yskityinen+lopulta+maksaa+veroina+julkisen.Pitää+huomata,+että+julkinen+ei+kasva+samassa+tahdissa+yksityisen+kanssa.+Viimeisen+30+vuoden+aikana+yksityinen+kasvanut+5-6+kertaisesti+ja+julkinen+kaksinkertaistunut.Niin+kauan+kun+yksityinen+kasvaa,+asiat+ovat+kunnossa.
  4. Vastine+"viherpunasuvakki"+sanalle+on+kai+"persevakoPersu"?Koko+maahnmuuttovastustus+perustuu+pelkurimiesten+pelkoon+menettää+naiset.+Siinä+on+juuri+sitä+samaa+mitä+Talebaanit+harrastaa.Epävarma+mies+tällä+vastustuksellaan+vain+kiihotta+naisia+ottamaan+ulkomaan+miehen.Suurin+osa+raiskauksista+tapahtuu+ihan+tuttujen+kesken+ja+nykyisin+miehetkin+raiskataan.+Suurin+osa+tuttujen+kesken+tehdyistä+raiskauksista+jää+ilmoittamatta.Toki+raiskaukset+pitää+saada+nollaan.+Mutta+kun+katsoo+meidän+miesten+nykytilaa,+ei+sitä+saada+loppumaan+vaikka+maahanmuuttajia+ei+olisi+yhtään.Mitä+tutumpia+ihmiset+ovat+sitä+helpommin+jää+raiskaus+ilmoittamatta.+Siihen+on+monta+syytä.+Yksi+syy,+ei+haluta+asiasta+isompaa+koska+se+johtaa+moniin+seurauksiin+kuten+avioeroihin,+asiat+siis+sovitaan+mieluummin.Ulkomaalaisista+tehdään+rikosilmoitus+lähes+varmasti.Kaikki+raiskaukset+ovat+tuomittavia!Pitää+muistaa+myös,+että+ulkomaalaisten+tekemät+raiskukset+eivät+kohdistu+aina+suomalaiseen.+Maahanmuuttajat+elävät+eristyksissä+ja+heidän+sosiaalinen+verkosto+ei+suojaa+puolisoiden+kesken+tehtyjä+raiskauksia.+(parisuhteet+voivat+olla+lyhytikäsiä).Koska+en+tunnista+viherpunasuvakki+juttuja,+tunnistan+kaksi+vaihtoehtoa.+Joko+me+itse+huolehdimme+siitä,+että+teemme+tarpeeksi+suomalaisia+lapsia+tai+hyväsymme+maahanmuuton.Maahanmuutosta+ilmenee+aina+haittavaikutuksia,+kuten+suomalaisten+tunkeutuminen+Ruotsiin+rellestämään.+Nämä+haittavaikutukset+kuitenkin+tutkitusti+heikkenevät+mitä+kauemmin+maahanmuutosta+on.+Näin+kävi+myös+suomalaisille+Ruotsissa.https://rikoksentorjunta.fi/seksuaalirikoksetValtaosa+raiskauksista+tapahtuu+yksityisasunnoissa.+Se+tarkoittaa,+että+"raiskaaja"+on+kutsu