Vapaa kuvaus

Olen uskis,ev.lut..naimisissa.

Harrastan kuntoilua, lukemista, penkkiurheilua.

"Ei uskonmäärä pelasta vaan uskon kohde".

Sanal.11:25:"Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi, ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu."

Koulutus: yo, laborantti

Aloituksia

12

Kommenttia

6913

  1. Tuo on taas sitä sinun eksytystäsi ja harhaasi,kun väität että Jumala ei voi toimia missä haluaa.Kovin pieneksi kavennat Jumalan.
    Ja taas osoitat jotain ihan muuta kun Jeesuksen antamaa rakkauden käskyä lähimmäistä kohtaan.Oikein Raamattu sanoo:"Hedelmistään puu tunnetaan".
  2. Sinäpä sen sanoit.