ihminen joka itsessään ei mitään ole vaan jonka
Jumala on armon kurin kautta yhteyteensä saattanut
ja joka ei sydämestään muuta toivo kuin kaikki muutkin saisivat saman armon kautta Jumalan yhteyteen päästä.
Siis kaikki tyystin valhetta ja harhaa jota
sellaisia ihmisiä kohtaan ladellaan jotka Jumalan
yhteyteen ovat päässeet tai joita Jumalan Henki
kuljettaa.
Syytösten tietä EI kukaan koskaan tule itse Jumalan yhteyteen pääsemään.
Joten lakkaa syyttämästä,tie Jumalan yhteyteen on vielä avoin ellet ole itseäsi niin paaduttanut
että ovi on jo sulettu. Silloin et ole paatunut
jos tämän ymmärrät, että syytämisen sijasta
taivut Jumalan puoleen pyytämään johdata sinä
oikealle tielle.
"Ylpeä ja ylenkatseellinen"
8
386
Vastaukset
- diana*
oikestaan ajattelet. Nyt puhut Jumalasta, mutta yleensä puhut Jeesuksesta.
Ei voi palvella kahta herraa.Kyllähän diana tiedät että me Kristityt ajattelemme että Jeesus ja Jumala on yhtä,niinkun Jeesus itse sanoo.
- Teuvon opeista.
Olisiko Armi avannut viimein silmänsä ja löytänyt oikean totuuden mielipuolen pauloista.
Tervetuloa Armi kristittyjen joukkoon.- diana*
tarkoitata. Armi puhui Jumalasta, kristityt puhuvat vain Jeesuksesta.
Minä myös puhun Jumalasta. En siis ole kristitty. - Jumalasi
diana* kirjoitti:
Minä myös puhun Jumalasta. En siis ole kristitty.sama Jumala joka on Jeesuksen, Kristuksen, Pojan Isä?
- diana*
Jumalasi kirjoitti:
sama Jumala joka on Jeesuksen, Kristuksen, Pojan Isä?
sama, koska minun Jumalani mielestä, me kaikki olemme Hänen poikia/tyttäriä, koska Hän on kaiken/ Kaikkeuden Luoja.
Kansojen perheessä, Israel on esikoinen, jolle Jumala ilmoitti itsensä ensimmäisenä: Kuule Israel, Herra meidän Jumalamme, Herra on YKSI.
Ja Israel kuuli. - kirjoittaakin meille
diana* kirjoitti:
sama, koska minun Jumalani mielestä, me kaikki olemme Hänen poikia/tyttäriä, koska Hän on kaiken/ Kaikkeuden Luoja.
Kansojen perheessä, Israel on esikoinen, jolle Jumala ilmoitti itsensä ensimmäisenä: Kuule Israel, Herra meidän Jumalamme, Herra on YKSI.
Ja Israel kuuli.Lisäisin vielä,kun aina puhutaan "kolmiyhteisestä"
Jumalasta,eihän sellaista Raamatusta edes löydy. diana* kirjoitti:
Minä myös puhun Jumalasta. En siis ole kristitty.Kristityt puhuvat myös Jumalasta,et ehkä vain halua kuulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä2783119Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa862644SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1832222Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää301999Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1191735Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten441484Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.951461HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363531413Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1221294- 951273