"Ylpeä ja ylenkatseellinen"

ihminen joka itsessään ei mitään ole vaan jonka
Jumala on armon kurin kautta yhteyteensä saattanut
ja joka ei sydämestään muuta toivo kuin kaikki muutkin saisivat saman armon kautta Jumalan yhteyteen päästä.

Siis kaikki tyystin valhetta ja harhaa jota
sellaisia ihmisiä kohtaan ladellaan jotka Jumalan
yhteyteen ovat päässeet tai joita Jumalan Henki
kuljettaa.

Syytösten tietä EI kukaan koskaan tule itse Jumalan yhteyteen pääsemään.

Joten lakkaa syyttämästä,tie Jumalan yhteyteen on vielä avoin ellet ole itseäsi niin paaduttanut
että ovi on jo sulettu. Silloin et ole paatunut
jos tämän ymmärrät, että syytämisen sijasta
taivut Jumalan puoleen pyytämään johdata sinä
oikealle tielle.

8

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diana*

      oikestaan ajattelet. Nyt puhut Jumalasta, mutta yleensä puhut Jeesuksesta.

      Ei voi palvella kahta herraa.

      • Kyllähän diana tiedät että me Kristityt ajattelemme että Jeesus ja Jumala on yhtä,niinkun Jeesus itse sanoo.


    • Teuvon opeista.

      Olisiko Armi avannut viimein silmänsä ja löytänyt oikean totuuden mielipuolen pauloista.
      Tervetuloa Armi kristittyjen joukkoon.

      • diana*

        tarkoitata. Armi puhui Jumalasta, kristityt puhuvat vain Jeesuksesta.

        Minä myös puhun Jumalasta. En siis ole kristitty.


      • Jumalasi
        diana* kirjoitti:

        tarkoitata. Armi puhui Jumalasta, kristityt puhuvat vain Jeesuksesta.

        Minä myös puhun Jumalasta. En siis ole kristitty.

        sama Jumala joka on Jeesuksen, Kristuksen, Pojan Isä?


      • diana*
        Jumalasi kirjoitti:

        sama Jumala joka on Jeesuksen, Kristuksen, Pojan Isä?

        sama, koska minun Jumalani mielestä, me kaikki olemme Hänen poikia/tyttäriä, koska Hän on kaiken/ Kaikkeuden Luoja.

        Kansojen perheessä, Israel on esikoinen, jolle Jumala ilmoitti itsensä ensimmäisenä: Kuule Israel, Herra meidän Jumalamme, Herra on YKSI.

        Ja Israel kuuli.


      • kirjoittaakin meille
        diana* kirjoitti:

        sama, koska minun Jumalani mielestä, me kaikki olemme Hänen poikia/tyttäriä, koska Hän on kaiken/ Kaikkeuden Luoja.

        Kansojen perheessä, Israel on esikoinen, jolle Jumala ilmoitti itsensä ensimmäisenä: Kuule Israel, Herra meidän Jumalamme, Herra on YKSI.

        Ja Israel kuuli.

        Lisäisin vielä,kun aina puhutaan "kolmiyhteisestä"
        Jumalasta,eihän sellaista Raamatusta edes löydy.


      • diana* kirjoitti:

        tarkoitata. Armi puhui Jumalasta, kristityt puhuvat vain Jeesuksesta.

        Minä myös puhun Jumalasta. En siis ole kristitty.

        Kristityt puhuvat myös Jumalasta,et ehkä vain halua kuulla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe