Dianalla on terävä äly. Se leikkaa, kuin Paretavetsi. Hänhän tuntee Raamatun.Suosittelisin hänet teille opettajaksi!
Diana aina oikaisee harhaisten tarinat
9
282
Vastaukset
toista Saatanaa kaikille suosittelee.
- Nestori*
oppi. Hänhän puhuu aina, niin ihailevaan sävyyn Saatanasta. Teuvohan puoltaa pakanallista vauva valelua henkeen ja vereen. Jostain syystä Teuvo ei voi hyväksyä Jeesuksen esimerkin mukaista kastettakaan. Teuvo on hyvin omavarainen kaikessa. hän kehittää itse omat oppinsakin. Omasta mielestään Teuvo on aina oikeassa kaikessa?
- edellä Teuvo
Nestori* kirjoitti:
oppi. Hänhän puhuu aina, niin ihailevaan sävyyn Saatanasta. Teuvohan puoltaa pakanallista vauva valelua henkeen ja vereen. Jostain syystä Teuvo ei voi hyväksyä Jeesuksen esimerkin mukaista kastettakaan. Teuvo on hyvin omavarainen kaikessa. hän kehittää itse omat oppinsakin. Omasta mielestään Teuvo on aina oikeassa kaikessa?
paljasti tietämättömyytensä Jumalan sanasta, kun väitti, että Jeesus olisi sanonut:
"Pitäkää se, mikä hyvää on".
No, noinhan sanoi Paavali, mutta sattuuhan sitä
väärälle profeetalle noita erehdyksiä! - Raamattu sanoo
Nestori* kirjoitti:
Raamattu sanoo,
kun Kristus puusta katkaistaan oksa, se kuivettuu, eli kun kirkosta eroaa, joka on Jumalan huone ja Kristus sen pää, eroaa myös kasteesta, ja tuo oksa kun se kuivettuu se poltetaan, eli helvetissähän palaa tuli, on ikuinen kuolema.
Joka pysyy Kristus puussa se pelastuu,
ette tekojenne kautta ettei kukaan kerskaisi,
vaan Jumalan armosta. - Elisama
Raamattu sanoo kirjoitti:
Raamattu sanoo,
kun Kristus puusta katkaistaan oksa, se kuivettuu, eli kun kirkosta eroaa, joka on Jumalan huone ja Kristus sen pää, eroaa myös kasteesta, ja tuo oksa kun se kuivettuu se poltetaan, eli helvetissähän palaa tuli, on ikuinen kuolema.
Joka pysyy Kristus puussa se pelastuu,
ette tekojenne kautta ettei kukaan kerskaisi,
vaan Jumalan armosta.ei kirkossa eikä missään muussakaan yhteisössä olo pelasta.
Sydämen usko siihen tarvitaan ja Jeesuksen armo. - voiaijoaivoevoeiii
No kukapa se taas herraansa avuksi huutelee? Kas Teuvohan se!
- ja Kristus
Elisama kirjoitti:
ei kirkossa eikä missään muussakaan yhteisössä olo pelasta.
Sydämen usko siihen tarvitaan ja Jeesuksen armo.Et ymmärrä kirkon merkitystä, seuraat vain Lusiferiä,
Paholainen eksyttää ja soimaa Kristusta. - houkuttelee;
Elisama kirjoitti:
ei kirkossa eikä missään muussakaan yhteisössä olo pelasta.
Sydämen usko siihen tarvitaan ja Jeesuksen armo.Lusifer houkuttelee;
>>>ei kirkossa eikä missään muussakaan yhteisössä olo pelasta.
Sydämen usko siihen tarvitaan ja Jeesuksen armo.
Ja vieläpä huono sellainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704878Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.103320Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j152530Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561633- 471546
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441316- 931249
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.217985Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68942IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855