Dianalla on terävä äly. Se leikkaa, kuin Paretavetsi. Hänhän tuntee Raamatun.Suosittelisin hänet teille opettajaksi!
Diana aina oikaisee harhaisten tarinat
9
301
Vastaukset
toista Saatanaa kaikille suosittelee.
- Nestori*
oppi. Hänhän puhuu aina, niin ihailevaan sävyyn Saatanasta. Teuvohan puoltaa pakanallista vauva valelua henkeen ja vereen. Jostain syystä Teuvo ei voi hyväksyä Jeesuksen esimerkin mukaista kastettakaan. Teuvo on hyvin omavarainen kaikessa. hän kehittää itse omat oppinsakin. Omasta mielestään Teuvo on aina oikeassa kaikessa?
- edellä Teuvo
Nestori* kirjoitti:
oppi. Hänhän puhuu aina, niin ihailevaan sävyyn Saatanasta. Teuvohan puoltaa pakanallista vauva valelua henkeen ja vereen. Jostain syystä Teuvo ei voi hyväksyä Jeesuksen esimerkin mukaista kastettakaan. Teuvo on hyvin omavarainen kaikessa. hän kehittää itse omat oppinsakin. Omasta mielestään Teuvo on aina oikeassa kaikessa?
paljasti tietämättömyytensä Jumalan sanasta, kun väitti, että Jeesus olisi sanonut:
"Pitäkää se, mikä hyvää on".
No, noinhan sanoi Paavali, mutta sattuuhan sitä
väärälle profeetalle noita erehdyksiä! - Raamattu sanoo
Nestori* kirjoitti:
oppi. Hänhän puhuu aina, niin ihailevaan sävyyn Saatanasta. Teuvohan puoltaa pakanallista vauva valelua henkeen ja vereen. Jostain syystä Teuvo ei voi hyväksyä Jeesuksen esimerkin mukaista kastettakaan. Teuvo on hyvin omavarainen kaikessa. hän kehittää itse omat oppinsakin. Omasta mielestään Teuvo on aina oikeassa kaikessa?
Raamattu sanoo,
kun Kristus puusta katkaistaan oksa, se kuivettuu, eli kun kirkosta eroaa, joka on Jumalan huone ja Kristus sen pää, eroaa myös kasteesta, ja tuo oksa kun se kuivettuu se poltetaan, eli helvetissähän palaa tuli, on ikuinen kuolema.
Joka pysyy Kristus puussa se pelastuu,
ette tekojenne kautta ettei kukaan kerskaisi,
vaan Jumalan armosta. - Elisama
Raamattu sanoo kirjoitti:
Raamattu sanoo,
kun Kristus puusta katkaistaan oksa, se kuivettuu, eli kun kirkosta eroaa, joka on Jumalan huone ja Kristus sen pää, eroaa myös kasteesta, ja tuo oksa kun se kuivettuu se poltetaan, eli helvetissähän palaa tuli, on ikuinen kuolema.
Joka pysyy Kristus puussa se pelastuu,
ette tekojenne kautta ettei kukaan kerskaisi,
vaan Jumalan armosta.ei kirkossa eikä missään muussakaan yhteisössä olo pelasta.
Sydämen usko siihen tarvitaan ja Jeesuksen armo. - voiaijoaivoevoeiii
No kukapa se taas herraansa avuksi huutelee? Kas Teuvohan se!
- ja Kristus
Elisama kirjoitti:
ei kirkossa eikä missään muussakaan yhteisössä olo pelasta.
Sydämen usko siihen tarvitaan ja Jeesuksen armo.Et ymmärrä kirkon merkitystä, seuraat vain Lusiferiä,
Paholainen eksyttää ja soimaa Kristusta. - houkuttelee;
Elisama kirjoitti:
ei kirkossa eikä missään muussakaan yhteisössä olo pelasta.
Sydämen usko siihen tarvitaan ja Jeesuksen armo.Lusifer houkuttelee;
>>>ei kirkossa eikä missään muussakaan yhteisössä olo pelasta.
Sydämen usko siihen tarvitaan ja Jeesuksen armo.
Ja vieläpä huono sellainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530