Diana aina oikaisee harhaisten tarinat

Luotettava Diana

Dianalla on terävä äly. Se leikkaa, kuin Paretavetsi. Hänhän tuntee Raamatun.Suosittelisin hänet teille opettajaksi!

9

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toista Saatanaa kaikille suosittelee.

      • Nestori*

        oppi. Hänhän puhuu aina, niin ihailevaan sävyyn Saatanasta. Teuvohan puoltaa pakanallista vauva valelua henkeen ja vereen. Jostain syystä Teuvo ei voi hyväksyä Jeesuksen esimerkin mukaista kastettakaan. Teuvo on hyvin omavarainen kaikessa. hän kehittää itse omat oppinsakin. Omasta mielestään Teuvo on aina oikeassa kaikessa?


      • edellä Teuvo
        Nestori* kirjoitti:

        oppi. Hänhän puhuu aina, niin ihailevaan sävyyn Saatanasta. Teuvohan puoltaa pakanallista vauva valelua henkeen ja vereen. Jostain syystä Teuvo ei voi hyväksyä Jeesuksen esimerkin mukaista kastettakaan. Teuvo on hyvin omavarainen kaikessa. hän kehittää itse omat oppinsakin. Omasta mielestään Teuvo on aina oikeassa kaikessa?

        paljasti tietämättömyytensä Jumalan sanasta, kun väitti, että Jeesus olisi sanonut:
        "Pitäkää se, mikä hyvää on".

        No, noinhan sanoi Paavali, mutta sattuuhan sitä
        väärälle profeetalle noita erehdyksiä!


      • Raamattu sanoo
        Nestori* kirjoitti:

        oppi. Hänhän puhuu aina, niin ihailevaan sävyyn Saatanasta. Teuvohan puoltaa pakanallista vauva valelua henkeen ja vereen. Jostain syystä Teuvo ei voi hyväksyä Jeesuksen esimerkin mukaista kastettakaan. Teuvo on hyvin omavarainen kaikessa. hän kehittää itse omat oppinsakin. Omasta mielestään Teuvo on aina oikeassa kaikessa?

        Raamattu sanoo,
        kun Kristus puusta katkaistaan oksa, se kuivettuu, eli kun kirkosta eroaa, joka on Jumalan huone ja Kristus sen pää, eroaa myös kasteesta, ja tuo oksa kun se kuivettuu se poltetaan, eli helvetissähän palaa tuli, on ikuinen kuolema.

        Joka pysyy Kristus puussa se pelastuu,
        ette tekojenne kautta ettei kukaan kerskaisi,
        vaan Jumalan armosta.


      • Elisama
        Raamattu sanoo kirjoitti:

        Raamattu sanoo,
        kun Kristus puusta katkaistaan oksa, se kuivettuu, eli kun kirkosta eroaa, joka on Jumalan huone ja Kristus sen pää, eroaa myös kasteesta, ja tuo oksa kun se kuivettuu se poltetaan, eli helvetissähän palaa tuli, on ikuinen kuolema.

        Joka pysyy Kristus puussa se pelastuu,
        ette tekojenne kautta ettei kukaan kerskaisi,
        vaan Jumalan armosta.

        ei kirkossa eikä missään muussakaan yhteisössä olo pelasta.
        Sydämen usko siihen tarvitaan ja Jeesuksen armo.


      • voiaijoaivoevoeiii

        No kukapa se taas herraansa avuksi huutelee? Kas Teuvohan se!


      • ja Kristus
        Elisama kirjoitti:

        ei kirkossa eikä missään muussakaan yhteisössä olo pelasta.
        Sydämen usko siihen tarvitaan ja Jeesuksen armo.

        Et ymmärrä kirkon merkitystä, seuraat vain Lusiferiä,

        Paholainen eksyttää ja soimaa Kristusta.


      • houkuttelee;
        Elisama kirjoitti:

        ei kirkossa eikä missään muussakaan yhteisössä olo pelasta.
        Sydämen usko siihen tarvitaan ja Jeesuksen armo.

        Lusifer houkuttelee;

        >>>ei kirkossa eikä missään muussakaan yhteisössä olo pelasta.
        Sydämen usko siihen tarvitaan ja Jeesuksen armo.


    • Ja vieläpä huono sellainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe