"Autuaita olette te, kun teitä minun tähteni herjataan ja vainotaan ja kun teistä valheellisesti puhutaan kaikkea pahaa."
Uskontoverit!
7
296
Vastaukset
- kun tänne piti tulla hörhöi...
Otapa taas kirja käteen ja aloita IHAN ALUSTA. Samalla muistela lukion matematiikkaa. Siinäpä se nuoruus kuluu.
Näinhän se näyttää menevän.Moni tälläistä harrastava ei taida hoksata, että todistaa näin tehdessään Raamatun Sanat todeksi.Metka ja jännä juttu sinänsä :)
- jännää juttua.
Jos kukaan ei herjaisi uskontoanne, Raamattunne sana ei siis tässä(kään) asiassa pitäisi paikkaansa. Noh, te kuitenkin yritätte kovasti saada kaikki krisselijumalaanne uskovaisiksi, jolloin tulisi pakostikin tilanne, että kukaan ei herjaisi sanomaanne. Tällöin Raamattu olisi epätosi tältä(kin) osin.
Haistan paradoksia ilmassa, mutta se voin olla myös minä! - ertert
Logiikka on taas kadoksissa. Ensin pitäisi osoittaa, että autuaiksi tekee ne, joita hihhuliudesta herjataan. Raamatun sanoja ei siis ole todistettu. Ainoa tosia-asia on se, että kristittyjä on herjattu ja vainottu. Autuus onkin sitten toinen juttu. Tämä palsta näyttäisi osoittavan ihan jotain muuta.
- ei yhtään enempää!
Helppohan se kristittyjen ennustus on aktivoida todeksi. Kiusaatte ja painostatte toisia ihmisiä ja asettaudutte muiden yläpuolelle. Ei tarvitse olla mikään ruudinkeksijä, kun hoksaa, että takaisin tulee samalla mitalla. Kyllä minuakin alettaisiin nokkia ja kiusata, jos syyttelisin ja arvostelisin kanssaihmisiä tuomitsevasti ja painostaisin muita omiin näkemyksiini, mutta ymmärrän sentään, että siten hankittu marttyyrius ei ole mitenkään kunniakkasta.
- jotkut
uskovaiset ymmärtäneet tämän kohdan siten, että autuaita olette te, kun te minun tähteni herjaatte ja vainoatte ja kun te valheellisesti puhutte kaikkea pahaa? Ainakin niin moni uskovainen tuolla tavalla käyttäytyy...
- aina vaan
Tuo kuulosti ihan Kiinan ulkoministeriön tiedottajan viralliselta lausunnolta, kun Kiinaa oli taas aivan aiheetta perättömästi ja valheellisesti syytetty ihmsioikeusloukkauksista.
Kristittyjä on muuten pilkattu pari tuhatta vuotta. Jos tuo ennustus siis toteuttaa itseään, niin se on sitten tehnyt sitä pari tuhatta vuotta. Ei se kiirettä pidä se ennustuksen lopullinen toteutuminen, mutta onhan se Jessekin tullut pian uudestaan jo samat pari tuhatta vuotta. Kannattaa käyttää elämänsä tyhjän odotteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704878Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.103320Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j152530Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561633- 471546
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441316- 931249
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.217985Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68942IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855