Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mandschurianbeat
mandschurianbeat
mandschurianbeat
Vapaa kuvaus
Tämä se on ikiwanha profiili.
Liittynyt 23v sitten
549
aloitusta ·
928
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
toisinpäin ei miellytä ollenkaan - siis ilma OK, mutta mieli maassa....
Nuo tuon laulun suomenkieliset sanat ovat Jorma "joka-muijan-toivevävy" Kääriäisen kynästä - sovittajan saapi arvata....
Jatkuuhan tämäkin päivä - tosi kauniin räntäsateen myötä....
24.02.2008 10:25
muuten, Hank B. Marvin ei ole hänen oikea nimensä, viisastuin itsekin joku vuosi sitten erään lehtiartikkelin luettuani - Brian Rankin hän on ns. oikealta nimeltään.
Taisi olla "Rytmi"-niminen musiikkialan lehti, jolle Hank antoi puhelinhaastattelun ollessaan kiertueella Australiassa....
24.02.2008 10:18
kun aiheet olivat ihan muualla kuin meikäläisessä, sitä silppua täällä nytkin on mitä on tottunut näkemään......
Leikkiähän tämä onkin.....
24.02.2008 10:13
tosin mua mukavan päivän jälkeen ei välttämättä nukuta hyvin - kun kelaan kulunutta päivää mielessäni toiseen kertaan. Jos olet tosi väsynyt, niin nukahdat sitten huomaamatta...
"Avoimista kirjeistä" huolimatta kuitenkin näinpäin - täytyy hoitaa tämäkin palsta-asia ns. arkkuun eli toteuttaa se....*lainattu ilmaus tuokin, oli pakko laittaa tähän väliin*
"Päivin öin" - taidan sattuneesta syystä osata sanat ulkoa....*tai sitten tarkoitit jotain aivan muuta*
24.02.2008 10:07
E.P:n kuolemattoman lausahduksen 80-luvulta "Rautalanka on isänmaallista"....
Mielenkiintoista nähdä, kun tämä vuosi on lopuillaan, että onko huuhaalla menty alaspäin (epäilen!) vai niinkuin wanhoina hyvinä aikoina...
24.02.2008 09:54
mutta olihan paikalla mulle jotain peräti läheistä - Agents-orkesteri oli edustettuna, kuinka ollakaan...*esikuvallanikin on esikuvansa jne.*
24.02.2008 09:49
edellisestä löytyi se oleellisin:
"Everybody need a little help sometime - no one stands alone...."
Queenin musiikki on mun korvaani liian tuotettua, siistiä - siis ne on asuneet kuukausia studiossa, kun tuonkin pitkäsoiton kuoro-osuuksia on hiottu ja viilattu...
Paitsi että Brian May käytti yhdessä konsertissa Vox-kitaravahvistimia - kuten myös mun lempimuusikkoni täällä koto-Suomessa omilla työmaillaan käyttää....
21.02.2008 12:57
Kunpa mahdollisimman moni ajattelisi noin.....
MM.
21.02.2008 12:21
menee elämä toisia latuja kun Roylla - joitakin elämä kolhii epäinhimillisellä tavalla.....
No totahan minä tarkoitin, kun jotain on ilmassa - jaa, mutta ei kai se enää kuuhulluutta ole...., en minä tiedä?
21.02.2008 09:21
kuuhulluutta - jos "jotain on ilmassa", siis tavallisuudesta poikkeavaa, ja jos et aiemmin ole sellaista kokenut - selitä nyt näitä, minä maan matonen....
Mä mietin, kumman laulun tuolta laulajalta laitan - älkää edes kysykö, mikä on se toinen *tiedätte kuitenkin* - hänen tunnetuin, kaukaa kultaiselta 60-luvulta....
21.02.2008 09:05
tuo kuuntelu vaatisi näemmä mp3-playerin - mulla ei sitä koneessa ole? Enkä muutenkaan kuuntele kun youtuben kautta näin koneella ollessani, se ei vaadi mitään erillistä soitinta.
Jos et löytänyt sitä hakemaasi, niin sitä ei ole kukaan sinne ladannut - luulisi toisaalta, että sieltä löytyy kaikki nuo sketsit.
Tämmöistä Sinulle tällä kertaa....
20.02.2008 15:19
Moody Bluesilta tuo tällä kertaa.
Eikä sanoja aina tarvitse ymmärtääkään, silti voi kuunnella - toinen asia on, jos haluaa sanoituksen suomeksi?
20.02.2008 14:44
edes tuubista:
http://youtube.com/results?search_query=Spede+-+naisen+logiikka&search_type=
20.02.2008 14:41
Sen tiedän, että savolaisen kanssa puhuessa vastuu siirtyy kuulijalle, mutta entäs tämä käännöstehtävä.....?
Eikö tuo löydy youtubesta vaikka hakusanoilla "Spede - naisen logiikka"? Niitähän on tarjolla luultavasti enemmänkin vaikka noilla hakusanoilla, eri asia on, onko kukaan laittanut juuri tuota haluamaasi tuonne?
Ei saa, tai ei saisi olla Melancholy Man - elämä vaan ei aina hymyile, mutta nyt paistaa hieman aurinkokin - ei kylläkään niinkuin eilen, mutta mutta....*vertauskuvallinen ilmaus*
20.02.2008 14:35
ja niistä suomalaisin on tämä
"outoa mongerrusta" - tuo kuvaa parhaiten koko viestisi sanomaa.
Mitenkähän pomosi tai kuka nyt sitten tahansa "vieraskielinen" työpaikallasi onkaan suhtautuisi, kun ottaisit asian esille, eli "kyllä minä suomea osaan ja lienee parasta, että sinäkin pysyttelet siinä..." *pätkä Tuntemattomasta*
20.02.2008 13:43
kiitos Nylkynen jälleen.
Tyylisi on pettämätön - enkä minäkään kumma kyllä kitaran käsittelystä osaa muuta sanoa, on ollut kunnia seurata E.P:n työskentelyä todella läheltä......
20.02.2008 11:54
Olemme valtaosin samaa mieltä aloitukseni aiheesta (eri mieltä saa toki olla!), ja kukaan ei puhu youtubesta mitään....
Jatkakaa....
20.02.2008 11:51
käännäpä nuo ohjeet mulle suomeksi....*hihii*
No - eri murteet ovat kielemme rikkaus, nastaa kuulla eri murteita, tai vaikka pieniä vivahteitakin niistä ihmisten puheessa.
Minäkö vihainen? Tosi harvoin vihainen noin sanan varsinaisessa merkityksessä - surullinen mieluummin....
Tuo linkki on tuttu - keräsin aikoinaan arkistoon noita Speden 80-luvun ohjelmia, kun 70-lukulaisia mustavalkoisia ei vielä saanut.
Nyt saa niitäkin - rautakauppasketsiä kierin lattialla jo alle kouluikäisenä....
20.02.2008 11:43
unohdin alan myyjät - sama juttu heilläkin.....
Et ole tyhmä etkä nöyryytetty kuin kenties ko. myyjän mielestä - hän vaan sattui olemaan kauniisti sanottuna ymmärrysrajoitteinen....
20.02.2008 09:27
tuo oli aitoa, vilpitöntä naurua - sillä on taipumus tarttua.
Mut siitä eilisillan "vailla-järjen-häivääkään"-palstanvierityksestä tuli mieleen ainakin mulle (sen nähtyäni) Tuomari Nurmion "Lasten mehuhetki"....
Täydellisiä vastakohtia nämä kaksi viestiä tavallaan....
19.02.2008 09:35
2 / 47