Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sheanya
profiilit
sheanya
sheanya
Vapaa kuvaus
Huumorintajuinen, itsepäinen, Stadilainen :D
Aloituksia
0
Kommenttia
77
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Korjaan: Kaikki se, mikä ei ole kahden elävän täysi-ikäisen ihmisen välistä, on pervoa.
19.04.2014 10:01
On seksikästä käyttää höyhentä, mutta pervoa käyttää koko kanaa :D
Omasta mielestäni kaikki se, mikä ei ole kahden elävän ihmisen välistä on pervoa. Tosin toisaalta kun mietin, mistä itse en pidä petipuuhissa, niin voisinpa ehkä ajatella jopa peppuseksin kaikki muodot pervoiluksi.
Kai tämäkin on vaan taas aihe, mistä puhuttaessa esiin ponnahtaa monia eriäviä mielipiteitä, sillä mikä toiselle on pervoa voi toiselle olla ihan tavallinen juttu :)
19.04.2014 00:18
Toki autoilussa on hyvät puolensa: saa kulkea milloin haluaa, minne haluaa ja mistä haluaa ihan omassa rauhassa kuunnellen omaa musiikkia tai sitten vaikak täydessä hiljaisuudessa ja vieläpä melkein kotiovelta lähtien. Ei tartte odotella sateessa, tuulessa, iltahämärässä tai vaikkapa lumituiskussa sitä bussia saapuvaksi tai juosta siihen (ainakin 78 on aina 3min edellä tai 10min myöhässä, ei koskaan ajoissa!), mutta on siinä myös ne miinuksetkin: Tyhmäkin sen tietää, ettei käytettyä autoa kananta ostaa, koska takuuvarmemmin se hajoaa kesken reissun kuin uusi auto. Sen lisäksi, että olet pulittanut kivat summat autosta ja ajokortista, niin päälle vielä joka vuotiset katsastukset, huollot, bensat/dieselit + verot, vakuutukset, yms. Niin kyllä vähän veikkaisin, että julkinen liikenne tulee halvemmaksi.
Tosin on tässä itselläkin kyllä haaveena ja oikeastaan työn alla saada se oma auto ja ajokortti, jotta liikkuminen olisi helpompaa ja muista ihmisistä riippumatonta. Varsinkin kun on lapsikin taloudessa, niin helpottais huomattavasti matkustelua minne vain, kun olisi oma kosla.
09.04.2014 10:10
Anna käteisellä maksaessasi myyjälle pieni lappunen/paperin pala, jossa nimesi ja numerosi. Kyllä se soittaa, jos oikeasti fiilis on molemmin puolinen :)
06.04.2014 15:21
1. Lävistäminen ei sattunut lainkaan vaikkakin jännitin kovasti. Seuraavana päivänä oli hankalaa syödä, mutta muuten ei ongelmia.
2. Olen kuullut, että kuulemam makuaisti voi kadota hetkeksi tai kokonaan
3. Paranemisen aikana itselläni ekat 3 päivää oli hankalaa syödä, mutta parannuttuaan ei ainakaan itselleni ole aiheuttanut mitään ongelmia. Ei sitä oikeastaan edes huomaa kun on jo tottunut.
4. Missään vaiheessa ei tullut juuri lainkaan verta
5. Itse maksoin siitä 40e, mutta toki hinta riippuu ihan lävistämöstä.
Kaikki riippuu niin paljon ihmisestä. Toista sattuu, toista ei. Toiselta vuotaa herkästi verta, toisilta ei :) Toivottavasti saat edes vähän perspektiivia aiheeseen näistä ketjun vastauksista.
06.04.2014 15:19
Se on makuasia. Itse rakastan pizzassa ananasta ja valkosipulia, mutta inhoan mereneläviä ja oreganoa. Lempparipizza onkin kinkku-ananas-aurajuusto-herkkusieni-valkosipuli :)
Jokainen tykkää mistä tykkää. Ei siihen paljoltikaan vaikuta se, mikä kuuluu mihinkin ja mikä ei. Sama kuin pohtisi, että kuuluuko kanaviilokin kanssa syödä tummaa vai vaaleaa riisiä tai entäpä, jos ei kuulukaan syödä riisiä ollenkaan sen kanssa?
01.04.2014 09:51
Samaa mäkin olen pohtinut! Vai onkohan ne loppuneet kokonaan kun tuolla Treffeissä ei ainakaan enää pyöri edes mainoksia sinkkuristeilyistä :(
24.03.2014 13:44
Jospa olikin niin, että naapurisi ärsyyntyi vain siitä, että hänen asuntoonsa kuului sinun asuntosi äänet liian selkeästi? Totuushan on, että kaikenlainen häiritsevä elämöinti on järjestyssääntöjen vastaista. Toki voit kokeilal, että häiriintyykö naapurisi yhtä pahasti jostakin muusta musisoinnista, sillähän se sitten selviää, että onko hän ärsyyntynyt yleisesti ottaen vai vain uskonnollisia asioitasi kohtaan.
Itse kuulun ev-lut. kirkkoon, mutta jumalaan en usko ennen kuin omin silmin näen hänet. Itse asiassa en usko mitään, mitä en itse ole tavalla tai toisella nähnyt ja vielä ei ole kukaan pystynyt konkreettisesti todistamaan Jumalan, Ganeshan, Osiriksen, Budhan, Zeuksen, Allahin tai minkään muun jumalan olemassa oloa. Heti kun saat otettua valokuvan tästä Jumalasta, niin näytä se toki ja uskon heti.
Elämässä ei ole PAKKO tehdä mitään muuta kuin kuolla (se kun on väistämätöntä) ja minun mielestäni sen, miten elämä kunkin ihmisen kohdalla menee, riippuu täysin sattumasta ja kohtalosta. Niin joo, en ole ateisti enkä minkään muunkaan uskonnon taikka lahkon edustaja. Mä olen vain mä :)
12.03.2014 09:29
Ottermode ja builtfat.
27.02.2014 19:49
Mulla on rustokoru tehty ampumalla eikä ollut mitään ongelmia. Ei sattunut yhtään sen enempää kuin tavallinenkaan ammuttu korvis (eli ei juuri tuntunut missään) eikä se tulehtunut taikka parantunut yhtään sen hitaammin kuin tavallinenkaan. Oikeastaan mulla se parani vähän nopeammin kuin tavalliset ja taatusti aion ottaa lisää ampumalla.
Mun mielestä se on niin paljon siitä kiinni, miten se oma kroppa reagoi ja jokaiselle siis eri tavalla.
24.02.2014 07:37
Toivon todella, että äitisi tekee viisaan ratkaisun eikä anna lupaa moiseen. Kyllä 12v on liian nuori ottamaan lävistystä ja vieläpä tuollaista seksististä kuten napakoru. Jos joku koru on pakko saada, niin rei`itä korvia tai sitten 15v ikäisenä aikaisintaan huuli- tai kulmakoru. Mielestäni kaikki lävistykset jotka ovat kaulan alapuolella eivät ole soveliaita alaikäiselle tai ylipäätänsä kenellekään. Ja tuon ikäiset lapset ovat vielä niin menevää sorttia, että harvimmin sitä musitaa esim. rauhallisesti ja varoen paitaa vaihtaa, niin yhden kauniin kerran se koru jää paitaan kiinni ja repeää.
Jos kuitenkin äitisi antaa luvan, niin toivottavasti korusi ei sitten kasva ulos.
24.02.2014 07:33
Tiedän sen, että ovat herkempiä kylmälle. En mä huvikseen pue sille lapselle joka pakkasaamu niin paljoo vaatetta, että varmasti pärjää sekä tarhamatkan, että tarhapäivän aikana suoritettavat ulkoilut!
Ottaa vaan päähän, että hommaan kaikki tarittavat/pyydetyt varusteet ja sitten niitä ei edes käytetä kun eihän niille sisällä ole tarvetta >:(
23.02.2014 11:33
Meidän päiväkodissa ihan samat tekosyyt ja se nyppii tosi pahasti päähän kun meille kuitenkin päiväkotiin tutustuttaessa sanottiin, että "meillä ollaan aina ulkona, säällä kuin säällä". Pakkaset tuli, niin ei voineet olla ulkona kylmän takia ja kun otin asian puheeksi, niin sitten vasta ilmeni, että eivät mee ulos, jos pakkasraja ylittyy ja heillä se on -10 astetta. Sitten tuli sateet ja ei taaskaan ulkoilua. Syynä se, että vaatteet kastuu eikä ne kuivu tarpeeksi nopeasti. Mä vaan kysyn, että miten ne kura- ja sadevaatteet oikein puetaan, jos tavalliset vaatteet niiden alla kastuu. Ulkoiluajatkin on kuulemma aamupäivällä 9 ja 11 välissä ja iltapäivällä 14:30 eteenpäin, mutta siltikin iltapäivällä hakiessa eivät välttämättä ole vielä lähempänä 16 ulkona vaikak ulos ovatkin menossa.
Sitten kun ei ulkoilla, niin lapset ei nuku päiväunia. Kun päiväunet jää nukkumatta, niin se kostautuu illalla yliväsymyksenä ja levottomana yönukkumisena.
Lapset voi siis tosi hyvin kun ei ulkoilla edes suositusten mukaan (päivittäin vähintään 2h ulkoilua!) ja sitten päiväunetkin jää välistä. Kyllä päiväkodeissa pitäisi toimia vähintäänkin yhtä hyvin lasten ulkoilujen, nukkumisten ja rytmien kanssa kuin miten kotona oleva vanhempi toimii lastensa kanssa. Itse olisin kotona ollut sinne 3v asti, mutta pakko se jonkun on tienata sitä rahaa eikä paljon oo tienaajissa valinnan varaa kun taloudessa vain minä ja lapsi.
22.02.2014 14:51
Ihan typerä vatvoa tällaista aihetta.
Kaikille samat oikeudet, niin ei tartte aina joka asiaa vatvoa edes takas. Sitä paitsi ihan ihmisiä ne vähemmistöjen edustajat on siinä missä me heterotkin!
20.02.2014 12:35
Jos ei oo USB-kaapelia, niin kännykän saa yhdistettyä koneeseen myös Bluetoothilla ja sitä käyttäen on helppo ja nopea siirtää musiikkia ja kuviakin, jos vaan koneessa on Bluetoothia tukeva ohejlmisto.
20.02.2014 10:07
Kyllä mä joten kuten ymmärrän jos vielä 1v syö tissiä ja 2v tuttia, mutta 6v syö tissiä, niin se ei oo musta enää millään tavalla ok! Toki jokainen vanhempi toimii tavallaan, sillä ei ole yhtä oikeaa tapaa kasvattaa lapsia, mutta jotain rajaa hei.
Oma tyttöni sai rintaa, sitten korviketta ja neuvolan suositusten mukaan jo 4kk iässä aloiteltiin soseiden maistelu ja syöminen. Ekan hampaan puhjettua jätettiin tuttikin pois eli 5kk iässä ja helpolla päästiin siitä eroon.
Ihan normaali ja terve lapsi hän on ja viihtyy päiväkodissa erittäin hyvin :)
19.02.2014 22:21
Ymmärtääkseni taloyhtiö voi kieltää tupakoinnin parvekkeella ja tontillaankin. Mielestäni se on vain hyvä, sillä miksi tupakoimattomien täytyy sietää sitä karseaa hajua omassa kodissaan vaikkei itse poltakaan? Ikävää on kesälläkin kuumalla pitää parvekkeen ovea auki kun savut ja savujen haju tulee sisään kun naapurit polttelee. Ei se lapsellekaan ole mukavaa.
07.11.2013 10:28
4 / 4