Mikä miellyttävin vartalo tyyppi?

Vastauksia odotellaa

77

3613

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dgndgndgnd

Noista mua lähinnä taitaa olla builtfat, mut jonkin verran oon tiukempi

• -Liina-

Ottermode ja Atleettinen parhaimmat.

• m48

Naisia miellyttää alemman linkin vartalotyypeistä se jolla rasvaprosentti on 25% (kuva). On niinku lihaksia jotka ei kuitenkaan ole liian erottuvat, näinhän ne sanoo. Oma % on jossain 15 ja 20 välillä eikä tule koskaan olemaan yli 20 piti siitä naiset tai ei.

• :D :D

HAH

• dindin

no ainaskin mä henkilökohtasesti kiinnitän huomiota tosta ekasta linkistä skinny-vartalotyyppiin ja tohon ottermode-tyyppiin. En ite mitenkään suuremmin välitä lihaksista miehellä, kunhan on vahvempi ku mä (helppoa) ja silleen että vähän tuntuu ne vatsa ja käsilihakset.

• Yllätys vai?

: D naisilla ei ole ilmeisesti tähänkään sanomista :D
      Tyypillistä naisten käytöstä kun kysytään suoraan mielipidettä sitä ei saa.
      Vihjaillaan, pyöritellään sanoja, yritetään antaa ymmärtää jotain, mutta suoraa vastausta ei saa :D
      Ainoastaan kohta tulee joku ulvomaan kuinka naiset ei kiinnitä ulkoisiin ominaisuuksiin niin paljon huomiota :D

• .....

Olet oivaltanut naisten ytimen.

• qwertyh1

On mulla sanomista ! Tuo 10-12 % ja 15% :) Täydellinen miesvartalo

Oma poikaystävänion kyllä skinnyfat tuosta ekasta mallistosta... Ei paljoo urheile..
        Mutta kelpaa mulle sellasena kuin on, vaikken sanoisi että hänestä on silmäniloa.

• *r*K*r

Oma mies on kaiketi builtfatin ja chubbyfatin välimuoto ja oikein maukas pakkaus.
      Olen aina tykännyt katsella just tuollaisia...

• Marj

Chubbyfat

• yxakka

Täältä myös ääni chubbyfatille.

• Tornado

Oon selkeästi toi chubbyfat noista vaihtoehdoista. Nuorena olin tuollainen skinnyfat tai otter, painoin intissä 67 kg vaikka oon 183 cm pitkä. Nyt elopainoa on 90 kg. Joo vois vähän pudotella pois.

• jjklnhhjlöö

15% alemmasta linkistä paras ;) täydellinen vartalo - ei mitään liikaa tai liian vähän

• 15% tyyppi

Mulla on tollanen vartalo ihan luonnostaan ja en ole varsinaisesti treenannut tai kuntoillut vuosiin kuin ihan satunnaisesti.
        Ja kun viimeksi kävin salilla naisia tuli kovasti viereen treenaamaan ja pari kehui kuinka mulla on täydellinen vartalo eivät hekään uskoneet et en ollut vuosiin käynyt salilla.
        Kivoja naisia/tyttöjä mutta kun ei ollut makuuni ja siksi säästelen itseäni sille jollekin jonka ehkä sitten joskus löydän tai en?
        Mutta "hänelle" itseäni kuintenkin säästelen.

• #nothingbuttruth
        15% tyyppi kirjoitti:

Mulla on tollanen vartalo ihan luonnostaan ja en ole varsinaisesti treenannut tai kuntoillut vuosiin kuin ihan satunnaisesti.
        Ja kun viimeksi kävin salilla naisia tuli kovasti viereen treenaamaan ja pari kehui kuinka mulla on täydellinen vartalo eivät hekään uskoneet et en ollut vuosiin käynyt salilla.
        Kivoja naisia/tyttöjä mutta kun ei ollut makuuni ja siksi säästelen itseäni sille jollekin jonka ehkä sitten joskus löydän tai en?
        Mutta "hänelle" itseäni kuintenkin säästelen.

"Ja kun viimeksi kävin salilla naisia tuli kovasti viereen treenaamaan ja pari kehui kuinka mulla on täydellinen vartalo eivät hekään uskoneet et en ollut vuosiin käynyt salilla."

Sitten heräsit kauneusuniltasi.

• 15% tyyppi
        #nothingbuttruth kirjoitti:

"Ja kun viimeksi kävin salilla naisia tuli kovasti viereen treenaamaan ja pari kehui kuinka mulla on täydellinen vartalo eivät hekään uskoneet et en ollut vuosiin käynyt salilla."

Sitten heräsit kauneusuniltasi.

"Sitten heräsit kauneusuniltasi."

Se on velttojen reppanoiden tietty vaikeata uskoa et tämmöstä tapahtuu oikeassa elämässä eikä vain elokuvissa.
        Erityisen vaikeata velttojen reppanoiden o uskoa että ei tartu heti onkeen jos joku nainen lähestyy ja hiukan kehuu ja sen voi ottaa pelkkänä kohteliaisuutena :D

• väliraportti

Kaljapullomalli Chubbyfat kapeat hartia ja isomaha siis on nyt naisten mieleen. Mäyräkoiria kaupasta kotiin kantamalla saa tämän tyypin vartalon.
      Kovasti parjattu suippo kaljapullomalli johtaa kilpailua

• 8+20

Hieman vatsakkaana miehenä (BMI 28) haluan korjata tätä vääristymää sikäli, että eihän ko. tyyppi näytä mitenkään hartiattomalta. Iso ja leveä maha vain luovat väärän kuvan hartioista. Tuollainen rasvaprosentti myös kätkee kohtuullisen lihaskunnon alleen.

Tuo skinnyfat on vartotyyppinä 10x ikävämmän näköinen, löysä kaljamaha sinällään kertoo totuuden vähäisestä fyysisestä aktiivisuudesta.

• 17+12
        8+20 kirjoitti:

Hieman vatsakkaana miehenä (BMI 28) haluan korjata tätä vääristymää sikäli, että eihän ko. tyyppi näytä mitenkään hartiattomalta. Iso ja leveä maha vain luovat väärän kuvan hartioista. Tuollainen rasvaprosentti myös kätkee kohtuullisen lihaskunnon alleen.

Tuo skinnyfat on vartotyyppinä 10x ikävämmän näköinen, löysä kaljamaha sinällään kertoo totuuden vähäisestä fyysisestä aktiivisuudesta.

Rasvaprosentti ei kyllä kerron mitään lihaskunnosta tai ainoastaan sen et huippukuntoisilla ja kestävyyttä harjoittelevilla/harrastavilla se on aika alhainen.
        Voimannostajilla kyllä on yleensä vatsaa jonkun verran, mutta ei toi vartalo tyyppi kyllä ole voimannostajan vartalotyyppiä ja sen näkee olemattomista käsivarsien- ja olkapäänlihaksista.
        Skinnyfat tyyppiin en ottanut mitään kantaa?
        Löysä maha ei kerro mitään kaljanjuonista, se voi johtua yleisestä velttoudesta, roskaruuan ylensyönnistä ja kaljanjuonnin yhteisvaikutuksesta.
        Kaljan suurkuluttajilla on kyllä toisinaan aivan pyöreä pallomaha kuin olisi koripallon nielaissut kokonaisena tai niin kuin nainen olisi raskaana siis ihan niin pingottunut kireä pallomaisen maha. Ei siis ole aina löysä roikkomaha.

• 8+20
        17+12 kirjoitti:

Rasvaprosentti ei kyllä kerron mitään lihaskunnosta tai ainoastaan sen et huippukuntoisilla ja kestävyyttä harjoittelevilla/harrastavilla se on aika alhainen.
        Voimannostajilla kyllä on yleensä vatsaa jonkun verran, mutta ei toi vartalo tyyppi kyllä ole voimannostajan vartalotyyppiä ja sen näkee olemattomista käsivarsien- ja olkapäänlihaksista.
        Skinnyfat tyyppiin en ottanut mitään kantaa?
        Löysä maha ei kerro mitään kaljanjuonista, se voi johtua yleisestä velttoudesta, roskaruuan ylensyönnistä ja kaljanjuonnin yhteisvaikutuksesta.
        Kaljan suurkuluttajilla on kyllä toisinaan aivan pyöreä pallomaha kuin olisi koripallon nielaissut kokonaisena tai niin kuin nainen olisi raskaana siis ihan niin pingottunut kireä pallomaisen maha. Ei siis ole aina löysä roikkomaha.

Itse en ole koskaan uskonut ns. kaljamahaan, vaan käytin kyseistä sanaa vertauskuvallisessa mielessä. Maha ei tietenkään välttämättä siis ole kaljaa juomalla hankittu, mutta ko. henkilöllä on taipumus kerätä rasvaa vatsan alueelle.

Silti jos iso maha on löysä, se tarkoittaa sama kuin surkeassa kunnossa oleva vatsalihaksisto. Kireä pallomainen maha viittaa lihavuuteen mutta vähintään kohtuulliseen lihaskuntoon!

• minunmielipiteenii

Ottermode, builtfat, chubbyfat, ja kyllä toi skinnyfat ja skinny myös. Prosenttikuvassa tossa keskivälin paikkeilla on hyvä : )

• n34

Ottermoden ja athleticin väliltä, rasvaprosentti 12-15.

• n34

Oli tuo builtfatkin hyvä, tosin ei mun mielestä fat ole kuvan miesvartalo.

• kuus+kolmetoista

Vartaloni on tyyppiä ottermoden ja athleticin välilltä jostain. Ja olen siis mies

• Nelikymppinainen

Builtfat miellyttää silmää eniten, ja sellaista on miellyttävin myös hivellä.

• Suursmurffi

Esimerkkikuva 35-vuotiaasta skinnyfatista, joka ei harrasta mitään liikuntaa säännöllisesti eikä ole koskaan käynyt salilla. 185cm/80kg

http://aijaa.com/jCYosZ

• 6+2

Vähän mennyt tämä "skinnyfat" -touhotus höpöksi nykyään. Tuo vartalo on aivan normaali ja sopusuhtainen vähän urheilevan ihmisen vartalon. Skinnyfat tarkoittaa kroppaa, joka on huomattavan löysä massaansa nähden.

Esim. suurin osa naisista kuuluu aivan luonnostaan tuohon "skinnyfat" -kategoriaan ellei ole kilpaurheilija tai harrasta fitnessiä. Normaalin vartalon ei pitäisi olla kirosana kenellekään. Ei sillä, etteikö urheilu olisi terveellistä.

• LUONNOSTAAN VELTTO?
        6+2 kirjoitti:

Vähän mennyt tämä "skinnyfat" -touhotus höpöksi nykyään. Tuo vartalo on aivan normaali ja sopusuhtainen vähän urheilevan ihmisen vartalon. Skinnyfat tarkoittaa kroppaa, joka on huomattavan löysä massaansa nähden.

Esim. suurin osa naisista kuuluu aivan luonnostaan tuohon "skinnyfat" -kategoriaan ellei ole kilpaurheilija tai harrasta fitnessiä. Normaalin vartalon ei pitäisi olla kirosana kenellekään. Ei sillä, etteikö urheilu olisi terveellistä.

Minkä takia naiset on "luonnostaan" löysä- tai velttolihaisia? Olisiko tässä enemmänkin kysymys siinä kun naiset velttoilee mielummin kun tarttuisi johonkin missä saattaa tulla hiki?

• Varmaan toi bearmode olis lähimpänä meikäläisen habitusta.

• j-antsku

Ylemmän linkin alarivin keskimmäinen on sellanen turvallisimman olonen ja paras.

• Jagdpanther

Bearmode löytyy täältä. Harvennushommat pitää siitä huolen.

• Itse omaa silmääni miellyttää nämä: ottermode, skinnyfat ja harvoissa tapauksissa builtfat.

• builtfat <3

Olen ihastunut samalla salilla käyvään mieheen, joka on vartaloltaan builtfat. Eli vastaan sen :) t. 18-vuotias tyttö

• Skinnyfat N

Ottermode, athletic, skinnyfat, builtfat ja bearmode. Kyllä tuo builtkin menee. rasvaprosentti 10-25. Unelma olisi tuollainen kroppa mikä on rasvaprosentti 15 kohdalla :P toimis itsellenikin motivaattorina ettei omaa habitusta tarvitse hävetä :D

• Näin on!

Athletic! hieman saisi olla enemmän rasvaa, pullistaa liikaa ulos noi lihakset o.o ja toi toinen kuva niin 10%-12% tai toi 15% EI SAA OLLA LIIKAA se on jo ruman näköistä :c en panis sellasta vaikka maksettais! Enkä tykkää liia leveehartioisist koska ne o pelottavia -.-

• 17+12

Ottermode miellyttää eniten.

• tiiiiinaaa

Chubbyfat on paras

• tiiiiinaaa

Chubbyfat on paras

• Nätei poikii..

Kyllähän tuossa silmän ruokaa on paljon. Bearmodea katselee mielellään. Ja monta muutakin silmän iloa.

• ccxxz

Jaksaako joku laskea kuka johtaa?

• female

Täältä ääni skinny ja ottermode välimaastoon.

• voisin harkita

Googlatkaa Josh Holloway beach.

Siinä on semmosta miehistä ihannevartaloa kerrakseen :-)

• ihan liikaa rasvaa

eli skinnyfat on jonkun läskin mielestä miehinen ihannevartalo

• Viikin pellolta
        ihan liikaa rasvaa kirjoitti:

eli skinnyfat on jonkun läskin mielestä miehinen ihannevartalo

ihan likaa rasvaa
        Tässä nyky naisten mieleen.
        http://youtu.be/Zhx3k8aTGQY

• -42 kg mies..

Jee, minulla alkaa olemaan tuo builtfat

• jippijee

builtfat löytyy täältä :D

• nänänän

En ikinä sanoisi, että "pitää olla", mutta tässä sellaiset, jotka ehkä miellyttävät eniten juuri noista kuvista;

Skinnyfat, builtfat ja chubbyfat. Ja alemmasta linkistä ehdottomasti 20%-30%.
      Ihania :3

Mutta kyllä se kössi mun mielestä on sellanen ihan kiva juttu. Näkyvät lihakset ei-niin-kivoja, korkeintaan käsissä hieman n_n

• miumaumouw

Chubbyfat ja builtfat ehkä. Kunhan on karvainen, eikä liian selkeästi erottuvat lihakset.

• chuckiss

Chubbyfat ja Ottermode vetoaa minuun selkeästi eniten. Hieman bodatummat näyttää ihan hyvältä jossain Dressman-mainoksessa, mutta omaan makuuhuoneeseen en osaa heitä yhdistää. Builtfat ehkä menettelisi myös, jollaista näkee esim. rakennusmiehillä.

• silmätpäässä

Eniten miellyttää ottermode, sen jälkeen athletic, sitten ehkä skinny. Tosielämässä kuitenkin myös skinnyfat, bulfat ja chubbyfat on ihan hyviä. Bearmodekin vielä menettelee. Kaikista hirvein on tietty fat as fatass.
      Onko samaa taulukkoa naisista?

• akkahki2

Jotenkin en jaksa ymmärtää, mikä tuossa chubbyfatissa miellyttää. Omaan makuun aivan liian rasvainen... Hoikka mutta lihaksikas ihminen näyttää aina parhaalta!

• spermies

En minäkään. Voisko joku nainen valaista vähän mikä siinä viehättää?
        Onko se turvallinen? helposti lähestyttävä? isähahmo?
        Vetäisikö chubbyfat-hunksit esiintymislavat täyteen?

Mun kaveri on tuota mallia, tosin karvasempi ja naiset suorastaan kisailee siitä. Kasvot on tavanomaiset ja pää puolikalju. Eikä ne naiset ole mitään chubbyjä itse vaan hoikkia ja hyvännäköisiä.
        Valaisisko joku? Anyone?

• vanha patukka
        spermies kirjoitti:

En minäkään. Voisko joku nainen valaista vähän mikä siinä viehättää?
        Onko se turvallinen? helposti lähestyttävä? isähahmo?
        Vetäisikö chubbyfat-hunksit esiintymislavat täyteen?

Mun kaveri on tuota mallia, tosin karvasempi ja naiset suorastaan kisailee siitä. Kasvot on tavanomaiset ja pää puolikalju. Eikä ne naiset ole mitään chubbyjä itse vaan hoikkia ja hyvännäköisiä.
        Valaisisko joku? Anyone?

Täällä kanssa yksi (mies), joka ihmettelee chubbyfatin "menestystä"...

Olisi ehkä ihan siedettävä, jos ei olisi noin järkyn paljon rasvaa vyötäröllä. Nythän vyötärönympärys on rinnanympärystä suurempi ja vyötärö näyttää ihan jelly-hyllyvältä.

• sinkkumies71

176cm 71kg 43 kenkä ja ei kaljamaha kellu eikä loisku ,ei läskiä pahemmin ,mut sen verta et voi näyttää,pitääkin luita suojata vähäinen rasvakerros,rouvista tykkään vaikka xl haha.Kuka mitenkin lähes kaikki käy.alko ei maistu 43v ilman pärjännyt sinkku mies .

• kuolaaannnnn!

Bearmode!! Ihana =D

• Kroppantaari

Eipä oo mun 16 prosentin rasvaprosentttia ja timmiä vartaloa koskaa kukaan kehunut muuta kuin takapuolta, olisko naiset sitten hiukan kateellisia minun kropastani.

• Wiii

Mulle Ottermode, Athletic tai Built

• Paijaaja

Ottermode, athletic, builtfat ja bearmode. Muut ei oikein innosta.

• Ottermode ja builtfat.

• Olen.

Athletic ja erittäin tyytävinen vartalooni. Minulle on aivan sama, mitä mieltä muut ovat vartalostani.

• matkamamma1

Kiinteä, miehekäs, ei laiha vartalo kutsuvin. Möllömaha hirvitys. Ylipainoakin voi olla, jos se on kauniisti jakaantunut koko vartalolle. Noista kuvista ei näy kuin osa vartaloa. Takamus ja jalat pitäisi näkyvä myös. Linttapeppu pihtisäärillä ei juuri innosta. No, oikeastaan kaikki muu menettelee paitsi möhömaha, jos mies on muuten kiva. Ei se kroppa ratkaise.

• tyttö97

Mun mielestä parhaat on ottermode ja buildfat. En tykkää liian lihaksikkaista tai liian laihoistakaan. (Athletic menee kans.)
      oman maun mukaan ;)

• Sportlady

Builtfat on paras.

• Läskiä....

Miltähän tuo builtfat näyttää viiden vuoden kuluttua. Alkanut lihominen on jo näkyvissä.

• pullavapullava

25% tosi hyvännäköi, tiedän myös todella seksikkään kropan omaavia joilla on 30%, riippuu vartalon mallista ja miten rasva jakaantuu. 20% vielä menettelee jotenkuten, mutta sitä alemmat ei kyllä oo mun makuun. Toisesta kuvasta built fat. Itellä rasva-% vastaava eli jtn alle 30%, joten vissiin like attracts like :)

• beast

kukkakeppi on paras

• Lihavia vaan

Kyllä se on vaan niin, että suomalainen mies on lihava, isovatsainen, rasvamöykky. Haisee hielle, eritteille ja on kuin porsas.

Luulevat itsestään liikoja ja ovat maailman omistajia. Vaikka vartalo ja ulkonäkö on todella suttainen.

• kovaa treeniä.

Itsellä on 20% tienoilla oleva vartalo,treenaan 6 päivänä viikossa,mutten mitään body buildingia.
      Olen huomannut,että hieman vanhemmat 40 naiset tykkää tämän kokoisesta äijästä,olen jo 50 .
      Oma vaimo ei paljon kehu,on kai tottunut,kun olen aina ollut näissä mitoissa.

• Cdhhegjge

Bearmode

• felicia1

Mulle ei ole väliä millainen vartalo miehellä on. Rakastun miehessä ihan muuhun kuin vartaloon. Jos nyt kuitenkin ihan pelkkää ulkonäköä ajatellaan niin noista parhaimmat ovat: ottermode, builtfat, bearmode. Bodybuilder ja fat as fatass on kyllä sellasia vartaloita että sellasen omaaviin miehiin en haluis edes tutustua. Eli ehkä sittenki vähä vaikuttaa miltä näyttää. Mutta jos jokatapaukses tutustuisin ni en antais silti vartalon vaikuttaa jos muut asiat ois kohdallaan.

• jepsjeps1

Ihan sama kunhan ei ole liian lihava (iso maha) eikä varsinkaan mikään pystyyn jäätynyt pulkan naru, harteita pitää olla!

• M48

Oma vartalotyyppi on jossain ottermoden ja builtfatin välimaastossa.. Naisystävä kuulemma tykkää.

• n38

Ehkä toi chubbyfat on eniten mun makuun.

• Fitgirl_

athletic ainoastaan

• filthyfifty

Itseltäni mitattiin 17.8% taannoin kuntotestissä. Käsivarsissa ja rintalihaksissa verisuonet tulevat helposti näkyviin ja iho on tiukka ja lihakset näkyvät, mutta vyötäröllä on kiusallisesti vyöhyke, jossa on ylimääräistä aika reilustikin. Pitkät vatsalihakset näkyvät, muttei six pack.

Harrastan salia, lenkkeilyä, sauvakävelyä, luistelua, pyöräilyä, uintia, tyypilisesti 3 kertaa viikossa vähintään a 50 min. Josain vaheessa vaan on tullut syötyä liikaa. Ikää on jo puoli vuosisataa.

• Näillä mennään

Kaikki muut vartalot käyvät, paitsi ällöttävä lihaskimppu ei ole seksikäs.
      Kunhan mies muuten on mukava ja kiinostava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2278
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      1993
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1485
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1394
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1361
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1045
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      894
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      876
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      863
    Aihe