Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sheanya
profiilit
sheanya
sheanya
Vapaa kuvaus
Huumorintajuinen, itsepäinen, Stadilainen :D
Aloituksia
0
Kommenttia
77
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tai ehkäpä ennemminkin, että miksi olla toisen kanssa yhdessä, jos TÄYTYY satuttaa?
19.10.2015 18:32
"Hän petti minua minä petän takaisin." Kylläpä on fiksu ja kypsä ajattelutapa. Kuulostaa joltain katkeralta teiniltä. Toisaalta nykymaailma on niin hullunkurinen paikka, että en yhtään ihmettelisi vaikka jotkut aikuiset olisivatkin näin kakaroita. En tosin kyllä ymmärrä heitäkään, jotka pettävät ihan muutenkin kuin kostoksi. Minkä ihmeen takia täytyy olla toisen ihmisen kanssa yhdessä, jos ei osaa muuta kuin satuttaa???
19.10.2015 18:31
Ulos EU:sta ja Kanadaan! Sinnepä ainakin itse suuntaan HETI kun se on mahdollista eli kun elämäntilanne sen sallii!
17.10.2015 12:11
"Jos on aktiivinen kaupunkilaisnainen niin sen seurusteluhistoria on värikäs kirjaimellisesti...
Mamupatja.
Suomessa kaikki eukot on yleisesti ottaen perseestä... Vähän käytettyä ei löydy mistään..
Pitää lähteä ulkomailta hakeen."
Kuules Eräkettu, on kiva kun yleistät. Taidat olla neitsyydestään katkera vanhus (siis yli 39v) tai sitten olet yksinkertaisesti katkera vain siitä, että olet etsinyt väristä paikoista vääränlaisia ihmisiä. Syntynyt ja koko elämäni asunut Stadissa, yhtäkään mamua en pysty edes ajatella sillä tietyllä tavalla kun eivät minusta ole millään tavalla seksuaalisesti viehättäviä ja muutenkin olen sen verran vanhanaikainen ajatusmaailmaltani, että ilman parisuhdetta ei oo mitään muutakaan ja yhden käden sormet riittää laskemaan mun parisuhteet, joten ole hyvä ja lopeta edes se yleistäminen, jos nyt et muuhun katkeruudessasi kykene!
06.10.2015 23:53
Pankkikortti ton ikäiselle? No, sehän on toki jokaisen vanhemman oma asia, mitä ratkaisuja lastensa suhteen tekevät, mutta minusta tämä on aika järjetöntä. Itse kun en edes kännykkää vielä 7v antaisi.
04.10.2015 10:14
Ja tulipa vielä mieleeni sellainen jäätelö, joka oli tähden muotoinen (oisko ollut tähdenlento tjms nimeltään), se oli mehujää muistaakseni ja siinä jäätelön yläosassa olis suussa poksuva kuorrute. Muistan myös kiskalla olleen myynnissä sellaisia pikkupussukoita, joissa oli sellaisia jänniä minijäätelöitä. Niissä oli joku jännä kuorrute päällä ja olivat kuin karkkeja (eli siis niin pieniä, yhden suupalan kokoisia) ja niitä oli kiva napsia kans.
22.09.2015 21:51
Vaaleanpunaisen Pantterin pastillit (tai no, ne oli pienessä pinkissä pahvirasiassa, joissa oli Vaaleanpunaisen Pantterin kuva ja siellä rasiassa niitä nameja), sininen Spider-Man limppari ja Jambo patukat. Ne oli herkkua ne!
Surukseni olen huomannut, että Chewits sekä SukuLaku ja sen kumppanit on tuunattu jollakin uudella reseptillä ja enää ei dino toffee tartu hampaisiin kiinni, mikä lapsena oli hurjan hauskaa ja siksi kavereiden kanssa olikin kisa, et kuinka monta Chewitsiä pystyi kukakin kerralla syömään ennen kuin sitä oli liian raskasta pureskella :D
Myös ne kielen värjäävät tikkarit oli kova juttu ja oikein taitolaji lapsena kun sai kielen värjättyä kahella värillä samaan aikaan :D Myös Rolloja ja Drosteja on ikävä ja ainakin Droste suklaanappeja on vielä joillakin laivoilla myynnissä, mut Rolloja en oo ees laivoilla aikoihin nähnyt.
22.09.2015 21:47
No sitä en tiedä (pitäiskö mun muka tietääkään???), mutta aika laajat vaikutukset tuntuu olevan tulossa koko maahan. Sitä paitsi jotkut liitot ja järjestöt järjestävät ilmaiskuljetuksia paikan päälle ja taksitkin olisivat ajossa eli niillä pääsevät ne, jotka haluavat/voivat/viitsivät maksaa. Kyllä jotkut sitä omaa autoaankin varmasti käyttävät. Keskustassa myös asuu sen verran porukkaa, että varmasti osa myös ihan vaan kävelee paikalle. Kavereiden kanssa varmaan kävellään paikalle kun julkiset ei kulje ja nopeastihan 16 kilsaa tulee hyvässä seurassa käppäiltyä.
15.09.2015 20:18
Mä vähän luulen, ettei se poliisien lakkoon meno kauheen kaukana ole: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015091320343751_uu.shtml
Mutta tottakai suomi on edelelen vapaa maa ja jokaisella edelleen vapaus omaan mielipiteeseensä. Itse en kyllä yllättyisi yhtään, sitten jos/kun menevät lakkoon.
13.09.2015 20:06
Tuon näkyvyyden lisäksi (niin siis mulla ei autoa, niin lisään tän tähän kesksuteluun jalankulkijan sekä pyöräilijän vinkkelistä) ois ihan kiva, et muutkin pyöräilijät opettelis käyttää sitä kelloa tai mitä tahansa ääntä varoittaakseen/ilmoittaakseen, että tulevat takaa päin, sillä mulla ei ainakaan ole silmiä selässä ja tällä viikolla olen meinannut jo kolmena peräkkäisenä aamuna jäädä useita kertoja pyörän alle kävelytiellä, jota ei ole jaettu pyöräily- ja kävelytieksi, kun pyöräilijöitä suhahtanut takaapäin parin sentin päästä ilman varoitusta ohitse.
Jos ei ole kelloa, niin hommatkaa vaikka sumutorvi tai karjaskaa lujaa "VARO!", jos ei muuta tule mieleen ja tietenkin kunnon varotusajalla eikä sillä hetkellä kun menette juuri ohitse. Sitä paitsi, eikös aikuisten kuuluisi ajella pyörällään ajoradalla reunassa, katukiveyksen vierellä eikä jalkakäytävillä???
10.09.2015 23:34
"Hallitusta vastaan ei voi lakkoilla joten läpi tulee menemään."
No oota vaan kun sairaanhoitajat menee lakkoon, siihen vielä poliisit, vartijat ja lääkäritkin, niin huonolta alkaa näyttää. Ja kun sitten nuo ovat lakossa, niin sairaat, loukkaantuneet, synnyttävät, jne eivät saa hoitoa + kaupat, kiskat, jne liikkeet ei viitti/uskalla olla auki kun ei ole suojelua + tod.näk. lakkoon menevät noista leikkauksista johtuen hekin ja siihen loputkin tahot, niin aika nopeesti koko Suomi pysähtyy ja hallituksen on kumottava päätöksensä, että saatais taas yhteiskunta rullaamaan, usko vaan. Kun koko maa nousee kapinaan hyvinvointinsa puolesta, niin siinä ei pari hassua päättäjää enää voi leikellä mistä vaan, mitä vaan ja miten vaan!
Sairaslomatkin taatusti tulevat pitenemään (kannattaahan se nyt sitten yhteen putkeen saikuttaa samantien monta viikkoa sen kolmen päivän sijasta kun vain 2 päivästä saat liksaa ja silloinkin vaan 80%), mikä vähentää resursseja työpaikoilla. Uusia työntekijöitä (ainakaan päteviä sellaisia) ei saada kun resurssipulan vuoksi ammattiin opiskelevat eivät voi mennä työharjoitteluun, sillä paikkoja ei ole kun ei ole ohjaajiakaan!
09.09.2015 19:47
Luulenpa, ettei se englanninkielinenkään ole kovin luotettava. Meillä koulussa on Wikipedian käyttö tietolähteenä kokonaan kielletty epäluotettavuutensa vuoksi, mutta toisaalta ymmärränsä, sillä amiksessa ollaan ja ois aikamoinen ongelma, jos oppis vääräätietoo sitä kautta esim. siitä mitä eri merkinnät lääkepakkauksissa tarkoittaa ja tulis sit annettua ihan vääriä lääkkeitä vanhuksille
09.09.2015 19:36
Ei mun tartte ottaa asioista selvää kun sopimukset tehtiin melkein 3v sitten eikä ollu mitään ongelmia niiden suhteen niin minun, lapsen isän kuin Lastenvalvojankaan osalta.
29.08.2015 19:34
Lastenvalvoja hoitaa sopimusten teon. Elareita eivät laske, mutta suositus on, että elatusmaksut ovat noin 10% elatusmaksujen maksajan palkkatuloista, tosin en tiedä varmasti onko tuo suositus yleisesti jokaiseen tapaukseen vai vain niihin, missä on yksi lapsi kyseessä (tosin järjellä kun miettii, niin 10% palkkatuloista on aika vähän kahteen, kolmeen tai useampaan lapseen, toki yhteenkin, jos tulot on pienet). Jos hän ei suostu elatusmaksuja maksamaan vaikka varaa olisi, niin silloin saat korvauksen Kelalta, joka taas perii maksut elatusvelvolliselta.
Ja lastenvalvojaan kannattaa olla mahdollisimamn pian yhteydessä ja varata aika, koska ainakin Helsingissä jonot ovat pitkät.
Lapsille kertominen on varmasti vaikeaa, mutta ehkä helpompaa kun kerrotte yhdessä ja painotatte sitä, että syy ei todellakaan ole heidän ja että ovat teille kummallekin joka tapauksessa erittäin rakkaita vaikka eroattekin.
29.08.2015 15:30
No siis ei tietenkään, mut rattaiden kanssa tulee oltua entistäkin varovaisempi kuin ilman. Mutta niin, kovin harva sitä tietä antaa, valitettavasti.
26.08.2015 17:40
*pyörän
24.08.2015 18:31
Silloin kun vielä omistin pyörä, niin kyllä aina näytin käsillä, jos meinasin suuntaa vaihtaa / kääntyä. Itse taasen ihmettelen suuresti, että mikä siinä on autoilijoilla niin vaikeaa ymmärtää, että lain mukaan heidän kuuluu antaa tietä suojatien ylittävälle? Varsinkin, jos jalankulkijalla on lastenrattaat. Tuntuu tuolla ulkona kulkiessa siltä, että suurin osa autoilijoista on saanut ajokorttinsa Kinder munasta tai muropaketista -.-
24.08.2015 18:31
Eineksien käytön vähentämistä kannatan minäkin, lihasta en sano mitään, koska itse rakastan lihaa, mutta toi maitohomma. Meillä menee litratolkulla maitoa, vaikka meitä tässä onkin vain yksi aikuinen ja yksi kasvava lapsi, ja huomattu on, että menee vähemmän rahaa kun ostaa sitä lehmän maitoa (siis paljon halvempaa kuin esim. just soijamaito) ja toisekseen kyllä itse ainakin huomasin selkeän eron lehmän maidon ja soijamaidon sekä mantelimaidon mauissa. Toki soijamaito ja mantelimaito on hyvää, mutta ei läheskään sama asia maultaan kuin Valion kevyt maito :D Eli mielipidekysymys muuttuuko maku vai ei.
10.08.2015 19:28
Toki päivämäärät vaikuttaa siihen, että jengi tonkii sieltä perältä niitä tuotteita, mutta itsellä on myös syynä se, että etummaiset paketit on aina niitä kaikkein lääpityimpiä ja jotenkin yököttää ottaa se, etummainen paketti ihan just siks, kun ei voi tietää, et kuinka moni on sitä pakettia lääppinyt siellä kaupassa ja mitä kaikkea paskaa kenelläkin voi olla käsissään.
10.08.2015 19:21
Siinä taas näkee, että kun joku kysyy apua, niin paikalle pörrää tietty myös näitä näsäviisaita, jotka ei taaskaan kiinnittäneet huomiotaan siihe aiheeseen missä apua pyydettiin vaan siihen mikä on syy avunpyyntöön.
Ei se laihduttaminenkaan aina ole ratkaisu ja sitä paitsi ei se sormia napsauttamalla tapahdu. Ja vaikka laihduttaisikin, niin silti on koitettava prosessin aikana pitää vielä isokokoisenakin jotain sellaista yllä, missä tuntee olonsa mukavaksi varsinkin kesäisin.
Aloittajalle taas sanoisin, että rohkaistu ja käytä mitä huvittaa! En itsekään ole mikään missin kokoinen hintelä rimppakinttu hepsankeikka, mutta käytän juurikin mitä milloinkin haluan enkä jaksa välittää mitä ulkopuoliset ajattelevat, sillä mulle on tärkeämpää se, että itselläni on hyvä olo. Siispä shortsit, caprit ja t-paidat tai jopa hihattomatkin paidat tai topitkin käyttöön, mikäli siitä tulee hyvä olo.
Ja isomman koon leideille (koosta 42 alkaen) hyviä tuotteita melkeinpä joka lähtöön löytyy Lorellasta. Siellä on eri malleja ja tyylejä ja varmasti sieltä löytäisit mieleisesi. Mikäli olet Stadista, niin käy Herttoniemen Outlet myymälässä! Siellä on hieman halvempaa kuin pikkumyymälöissä ja nettikaupassa ja huippumukava myyjätär!
Toivottavasti löydät mieleisesi ja että tästä oli apua!
16.06.2015 00:42
1 / 4