Vapaa kuvaus

Olen pohjoisen poikia, syntynyt Torniossa ja kouluni käynyt pääosin Oulussa. Asun nyt Oulussa. Tykkään luonnosta ja kulttuurista. Olen harrastanut aikoinani mm. ilmailua. Eläkkeellä nyt olen. Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Koulut: Kansakoulussa Rantsilan Sipolankylässä, Kalajoen Etelänkylässä, Limingan Ala-Temmeksellä ja Temmeksen Haurukylässä. Oppikoulussa Oulun yhteislyseossa. Korkeakoulut Tampereen yliopisto ja Högskolan i Borås Ruotsissa.

Aloituksia

23

Kommenttia

624

1. Kommentoin vain yhtä kohtaa kirjoituksessasi, vaikka muissakin olen vankasti eri mieltä.

Sairaalahankkeita ei panna jäihin sen vuoksi, että niihin ei olisi varaa. Ne pannaan jäihin tulevan sote-uudistuksen vuoksi. Nyt on riskinä, että kunnat ja kuntayhtymät pyrkivät investoimaan ennen uudistusta mahdollisimman paljon rakennuksiin, jotta toimintoja ei ainakaan omalta paikkakunnalta rationalisointi (lopetettaisi). Tämä johtaisi siihen, että soten tullessa voimaan järkevä toimintojen uudelleenjärjestely ei olisi mahdollista, koska uusia kiinteistöjä olisi olemassa liikaa.
  2. Älä kerro satuja...